< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » hoe lang duurde het bij jullie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
hoe lang duurde het bij jullie
05/07/2008 @ 10:56
Sabje

hallo allemaal

ik verlies vanaf 27 juni af en toe bij het afvegen een paar druppeltjes waterig bloed, maar zins gisteren verlies ik veel bloed
een heb ook buikpijn het lijkt allemaal op een gewoone ongesteldheid.
ik heb geen heftige buikkrampen en verlies ook geen stolsels.
maar nu is mijn vraag hoelang duurde het bij sommige van jullie
voor dat jullie echt krampen kregen en het vruchtje verloren

gr sabje
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:25
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sabje,

hoever ben je nu? Zou mss ook innestelingsbloed kunnen zijn hé?
Bij mijn 1e mk heb ik op dag 2 van het bloeden het vruchtje verloren toen was ik 6 weken, bij mijn bbz had ik ook bloedverlies maar kon het niet afkomen omdat het buiten de baarmoeder zat.
Nu heb ik al 2 weken bloedverlies en moeten we wachten tot 24 juli dan doen ze een punctie, maar ze zeggen dat het ook vanzelf kan afkomen.
Het hangt dus meestal van de situatie af, wat er precies misgaat met het vruchtje.

Veel sterkte in elk geval
Flairtje

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:35
meimama

flairtje heel veel sterkte...en aan al de mama s die nakende miskraam meemaken sterkte .
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:04
Sabje

hallo flairtje

ik denk zelf dat ik al bijna 8weken ben.
maar omdat ik vorige maand gewoon ongsteld ben geworden.
gaat de verloskundige en huisarts ervan uit dat ik pas 3,5 week ben
en dus kunnen ze nu niks voor me doen.
ik heb vanochtend met een verloskundige gesproken van het ziekenhuis in utrecht en die zegt ook omdat ik 3,5 week ben kunnen ze op een echo nog geen leven zien.
en ik kan nu gewoon ongesteld zijn of ik krijg een miskraam en moet ik wachten tot 30juli dat ik naar de verloskundige mag en 1 of 2 weken later krijg ik pas een echo.
dus de komende weken mag ik het hiermee doe.

ik wens jou in iedergeval ook heel veel sterkte toe.

gr sabje
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:22
Nienke

Sabje, ik heb op 31 mei een miskraam gehad met 6 weken. Ik heb 5 dagen bloed verloren maar nooit een vruchtje of stolsels. Toen ik bij de gyne was om te kijken of mijn baarmoeder schoon was heb ik gevraagd hoe dit kon. Zij zei dat 3 op de 10 vrouwen geen stolsel of een vruchtzakje verliest omdat het nog zo klein is dat je lichaam ook in staat is om het zelf op te nemen in je lichaam.
Dus ga er niet op zitten wachten....
Sterkte!

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:13
ABke

Mijn eerste bloedverlies was op 12juni en pas 2 weken later is het echt begonnen. Heb dan 5 dagen hevig bloedverlies gehad, samen met heel erge buikpijn. De laatste dag was het ergste bij mij. Maar daarna is het wel gestopt.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:11
Sabje

hallo nienke

je heb gelijk.
want ik heb vanochtend een test gedaan en die geeft nu al aan dat ik niet meer zwanger ben.
ik heb helemaal geen krampen of stolsels verloren.
ik vind het wel erg dat ik nooit heb geweten hoelang ik zwanger ben geweest

gr sabje
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:52
DOMI

Hey Sabje,

Eerst en vooral, veel sterkte ...

Ik heb een miskraam gehad op 9 weken.
Op 1 april kreeg ik ineens buikkrampen en toen ik naar toilet ging had ik een veegje roos slijm. Echt héél weinig. Maar op de één of andere manier wist ik dat het voorbij was.
Ben een paar uur later naar de gynea geweest en het was net gestorven.
Op 3 april in de namiddag kreeg ik weer felle krampen en toen is alles afgekomen. Het vruchtje zat nog in het vruchtzakje. Na het vruchtje zijn er liters bloed gevloeid met een heleboel stolsels.

Een miskraam op 3 weken daarentegen is niet zo heftig (lichamelijk bedoel ik dan), maar emotioneel blijft het even zwaar natuurlijk ....

Veel sterkte hoor meid !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:08
Nienke

Sabje, probeer het van de positieve kant te zien. Het kan ook nog 6 tot 8 weken duren voordat je HCG uit je bloed is dus dan blijf je positief testen en wordt er geen nieuw eitje gemaakt. Bij jou is het dus erg snel gegaan waardoor je cyclus waarschijnlijk ook binnen 4 tot 6 weken weer normaal is!
Sterkte meis!

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:45
Sabje

hallo dames

bedankt voor jullie steun.
ik had gisteren de verloskundige aan de telefoon.
en het was de zelfde persoon die ik elke keer aan de telefoon had en
elke keer bleef ze maar zeggen dat ik 3,5 week zwanger was en gisteren zei ze dat het niet kon en dat ik gelijk had dat ik 7 weken was en volgens haar kon ik niet 2 dagen later al negatief testen en dacht ze dat ik misschien en windei heb gehad maar dan moest ik volgens haar bloed met slijm verliezen en dat heb ik niet gehad.
maar ze snap er nu niks meer van en ik moest het nog maar een weekje aankijken en dan terug bellen.
dus ze probeerde me nog hoop te geven ook.
ik heb dus gisteren nog een test gedaan van de etos en die gaf ook aan dat ik niet zwanger was.
ik vraag me echt af wie hier nou de verloskundige is.

maar goed ik heb me erbij neergelegd.
en als ik nu naar me dochter kijk dan ben ik zo blij dat ik haar heb.
niet dat ik dat niet was,maar het is nu toch anders.
en deze zwangerschap heeft ons ook zeker weer hoop geven,want na 3jaar zonder de pil dachten we dat het nooit meer zou lukken.
ik hoop dat ik snel weer ong en dan gaan we er weer voor.

dames bedankt!!!
gr sabje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]