Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/07/2008 @ 22:02 margriet | we zitten dus alleen mama s thuis nou zo zie je het het is overal wat met die mannen Ik denk dat ik zo mijn bedje maar op zoek morgen op bezoek bij iemand die zwanger is (weer jaloers) en avond de boekhouding want die moet ik maandag afgeven pffffff doei |
| 05/07/2008 @ 22:05 massx ![]() | alvast weltrusten! |
| 05/07/2008 @ 22:20 massx ![]() | mijn oudste zegt svenn is 0 jaar ![]() svenn sliep nog niet vanmiddag met mijn zwager maar had hem er net ingelegd. maar om nu spelletjes te gaan doen...,.nee! |
| 05/07/2008 @ 22:42 massx ![]() | heb je niet gezegd ja hoor wil wel verder als er ook een 2e komt ![]() |
| 06/07/2008 @ 09:32 margriet | heey heey Ik snap wel delphine als kleine al naar kinderdagverblijf dat je dat minder aan logeren wilt. Keano gaat soms 1 middag of soms 2 middagen na oppas! Alleen volgende week dan 3 middagen! En dan is logeren minder erg om weg te brengen Hoe gaat het nu? Hier even wakker geweest om 5.00 maar doorgeslapen tot 8.00 Vanochtend 2 scheppen bambix groeiontbijt in fles gedaan (wel gewone friso) en heeft al paar keer gespuugd maar of het nu door onverdunde komt of door bambix?????? Wie gebruikt dit ook? Patrick heb ik een berichtje gestuurd mass gisteren. Met routebeschrijving terug naar huis hahaha. Hij belde ik kom er zo aan. Duurde het nog een uur!!! zucht ik slik ook de pil weer. Maar we weten nog niet hoelang we willen wachten. We zien het allemaal wel margriet |
| 06/07/2008 @ 10:07 massx ![]() | Heb slofjes besteld suede en zand. Als ze bevallen dan wil ik ook de lemongroen. Deze slofjes had ik ook bij de oudste ideaal! En veel goedkoper hier! Ook boboxjes hebben ze. http://www.timmys.eu/N_...w.timmys.eu/N_home.html |
< vorige pagina | volgende pagina >

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

(Bij Senne ben ik een watje
)
Voor de rest ging alles heel goed!

. tuurlijk wel, maar ik ga het wat anders aanpakken. bvb met stiefdochter, heb vorige week al beslist dat ik niet meer speciaal kook in de week dat zij bij ons is. dus niet de hele week dingen die zij wel lust, want ze zit toch eeuwig aan tafel en verpest etenstijd. dus nu eet ze maar gewoon mee, of het nu kindvriendelijk is of niet. niet lekker? dan slaat ze maar een maaltijd over, des te meer honger zal ze hebben bij de volgende. of papa moet maar voor d'r koken. ook heb ik gevraagd om wat meer met aymeric bezig te zijn, niet gewoon naast 'm te zitten op de bank en te kijken dat ie er niet uit kukkelt. maar ook es deelnemen aan bed- en badtijd (deze winter nam ie al eens een bad en dan gaf ik aymeric even aan, maar dat is ook alweer een hele tijd geleden), want voor zijn dochter kan het wel allemaal. om es iets uit zijn eigen te doen in het huishouden, zoals vaatwas vullen (dat is echt zijn klusje, samen met vuilnis buiten zetten, dus zo veel hoeft hij niet te doen)
! wanneer krijg ik nu nog een keer zo'n mooie kans ? we hebben namelijk niet veel echt ruzie. is 2e keer in 2 jaar. natuurlijk wel es frustraties ofzo, maar koelt allemaal zonder blazen.

). Ik word al misselijk van de hormonen rond mijn eisprong en ongesteldheid. Wij gebruiken nu gewoon condooms totdat we definitief knipje gaan zetten (advies arts om een jaar bedenktijd te nemen). Ik vind condooms geen enkel probleem. Het heeft zelfs voordelen..... ikke niet vies 
of voor vieze kleertjes. heb er van wibra (gekocht tijdens hun baby-promo-week) en van het huismerk van auchan (franse supermarktketen). ook delhaize heeft er van hun eigen merk.