< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Ik ben benieuwd...!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Ik ben benieuwd...!
05/07/2008 @ 15:23
Nieuwschierig

Hallo allemaal!

Ik ben er sinds deze week achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik had al heel erg lang last van menstruatieproblemen (niet ongesteld worden e.d.), en toen op raad van de gyn. in het ziekenhuis primolut geslikt. Dit 10 dagen lang, 10mg per dag. Ik heb tijdens het onderzoek in het ziekenhuis een echo laten maken, want de huisarts dacht in de eerste instantie misschien aan een cyste in mijn eierstokken. Volgens de gyn. was mijn baarmoederslijmvlies ontzettend dik, maar was er verder niets te zien. Ik vertelde hem toen ook dat ik gespannen borsten had, en blijkbaar gauw ongesteld moest worden. Dit beaamde hij, en hij gaf mij die primolut. Na de kuur afgemaakt te hebben begon ik me vaker wat misselijker te voelen, en mijn borsten deden steeds meer pijn en groeiden ook 1 maat groter. Ik belde de gyn. op en die vertelde mij een zwangerschaps test te doen. Deze gaf direct aan dat ik zwanger was. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor komende maandag dat ik een echo laat maken, aangezien ik helemaal niet weet hoe ver ik zwanger kan zijn. Ik vind het wel raar dat de gyn. op de echo niets heeft kunnen zien toen der tijd. Want ik had toen al en tijdje lst van klachten. Ik heb de laatste tijd wel wat buikkrampen onderin, dus nu maak ik me wel wat zorgen i.v.m. die primolut. Sinds twee dagen ben ik ook wat minder misselijk en mijn borsten doen iets minder pijn. Wel zijn ze nogsteeds groot, tepelhoven zijn een stuk groter en de adertjes begin je ook al duidelijker te zien. En zin in andere dingen te eten? Absoluut. Maar nu mijn grootste angst: vorige week heb ik tijdens het afvegen wat bruin bloedverlies verloren en vandaag weer. En dat in combinatie met wat minder gevoel e.d., begin ik me toch wel wat zorgen te maken. Heeft iemand een idee, of ik me terrecht zorgen maak, of dat dit wel normaal is en er niet veel aan de hand kan zijn?
Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap.

Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Allereerst van harte gefeliciteercd met de je zwangerschap.

Misschien op het moment dat jouw gyn. een echo maakte dat het toen nog te klein was om op de echo te zien he.
Dast beetje bloed wat je verloren had kan een innesteling zijn he.
Ik zou me niet al te grote zorgen maken.

Groetjes Nadia

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 17:59
Nieuwschierig

Hallo!

Dankjewel voor je reactie. Ik zal proberen me rustig te houden tot maandag ;).

Groetjes!
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 23:04
lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Over de geschiedenis met Primulut en zo kan ik niks eggen, heb daar (gelukkig) geen ervaring mee.

Ik heb de eerste 14 weken van mijn zwangerschap om de twee à drie dagen wat bloedverlies / rozig slijmverlies gehad. Daar was niet meteen een duidelijke aanwijzing voor, maar kleine bloedingkes komen geregeld voor. Ik heb er heel fel mee ingezeten, maar alles lijkt tot nu toe goed te gaan ...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]