< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Bijna zwanger!?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/06/2008 @ 16:49
Yolande

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden

sorry kom hier niet meer zo vaak. zit vaker op msn en op hyves.
Maya wat goed gestopt met de pil, hopelijk mag er snel een mooie zwangerschap volgen! Hoe is het met je tuin en hoe is het met Lore?

Esther, beterschap met Jaidy. Ik had al een krabbel achter gelaten op hyves.

Hier is het nog steeds hetzelfde. Nog steeds geen zwangerschap, we zijn nu alweer ruim een jaar bezig Maar we zijn nu wel ingesteld zo van: we hebben er gelukkig al 1! mocht het een 2e keer lukken om zwanger te raken is dat meegenomen en anders maar niet.. we zijn erg blij met Cheyenne. Ik reageer alleen helaas niet op de medicatie. Ik had bij Cheyenne clomid 50mg nu zit ik inmiddels al op 100 mg en helaas geen reactie..
we houden hoop.

veel liefs Yolande

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:53
Mayake

Hoi Yolande, ik ga duimen voor jou!! Hopelijk volgt er snel een .

Hier ziet het er naar uit dat ik een mooie cyclus van 28 dagen ga hebben . Tis te hopen dat ik niet zo onregelmatig als de vorige keer ga worden.
Vandaag bezoek gehad van de kleuterjuffen van het schooltje hier in de buurt. Om hun school voor te stellen, o jee, naar school gaan... Ik heb daar helemaal nog niet bij stilgestaan. Ze gaat pas volgend jaar september naar school.
Kleine kindjes worden groot...

Groetjes
Maya

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 23:47
Axana

ben ik zwanger
ik ben 3 maand geleden bevallen van een dochtertje.ik heb vandaag een test gedaan en er kwam een heel licht roze streepje ben ik nu zwanger???
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:59
Mayake

hoihoi,

Waar zijn jullie??

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 15:58
Yolande

hoi Maya

Sorry kom hier niet zo veel meer. Zit eiegenlijk veel op hyves en msn.
Hier nu weer eens de rode duuveltjes op bezoek, op verzoek, werd weer niet ongi dus weer eens een kuur primolut gehad. Ik reageer helaas niet op de clomid. Ik krijg nu 150mg, reageer ik dan nog niet dan moet ik weer onder het mes voor de cystes of anders is het einde kinderwens.. We hebben voor het laatste gekozen. weer die operatie (die ik al heb gehad, 7 weken pijn en 8e week weer cystes) dat is geen optie voor ons, ik heb de zorg voor Cheyenne en dat vinden we belangrijker dan een kindje dat er misschien nooit zal komen. Ach we zien het nog wel allemaal. Gelukkig hebben we een hele mooie dochter, er zijn zoveel echtparen die helemaal kinderloos blijven...
Hoe is het bij jou Maya?

groetjes Yolande

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:55

hey meiden,

Jolan, meis dat is best verdrietig allemaal... Tuurlijk heb je een fantastische mooie dochter maar als der eenmaal een kinderwend is, blijft het moeilijk!! Ookal ben je gelukkig met je 1e kindje... Succes meis en ik duim voor je dat het gewoon spontaan gebeurt!! Hoe vaak hoor je dat niet!?

Hier is het allemaal minder thuis.

We hebben besloten om uitelkaar tegaan. Eerst was het een keuze van mijn kant, maar mijn man staat er nu volledig achter en is blij dat ik de knoop doorgehakt heb. Hij zei hier te zwak voor te zijn??? Jammer!! MAar dat is ook 1 vd punten waarom ik het nietm eer kan... Moest altijd hier de kar trekken...
Maar goed het maakt het er iets makkelijker op maar niet minder moeilijk! We willen alles zo goed mogelijk regelen voor ons kleine meisje....

Ik kom af en toe even spieken en als ik het red, reageer ik ook

Liefs van Es & Jaidy

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 15:52
Yolande

he Es

sterkte meis! Dat zijn geen leuke verhalen zeg! Hopelijk kunnen jullie voor de kids alles goed regelen.

ik hou het ff kort, Cheyenne wordt wakker.
liefs Yolande

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 20:15
Mayake

Hoi iedereen,

Oei, heel veel sterkte Etsther!!

Groetjes,
Maya

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]