Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 00:05 anoukkuona | Hallo bijnamama, Die zoete geur van je baby, die is volgens mij erg belangrijk voor de hechting, al die zwitsalgeuren kun je nog je hele leven ruiken... Ook bij een ziekenhuisbevalling heb jij het voor het zeggen. (Ik heb trouwens en een ziekenhuisbevalling en een thuisbevalling gehad, en bij de thuisbevalling heb ik veel harder moeten vechten voor mijn wensen, aangezien de kraamhulp en ik niet op 1 lijn zaten!) Eigenlijk is de hele kraamtijd een vechttijd geweest.. zij wilde mijn baby in bad doen, dat mocht niet van mij, ik vond dat gewoon niet nodig elke dag. Toevallig ging ik even naar boven, en wie stond daar met mijn baby en een bad vol water....... Hopelijk is jou tijd beter!! Succes |
| 06/07/2008 @ 09:06 nelleke | weet iemand wat hierbij de standaard gang van zaken is in Sint Lucas Gent? |
| 10/07/2008 @ 09:26 Kim* | Na mijn bevalling mocht ik een bad nemen en is mijn zoontje enkele minuten samen met mij in bad gegaan. Een beetje gewassen dus, maar niet met zeep ofzo. Ik ben 's morgens om 10u bevallen en dan heeft hij de volgende nacht (ik denk rond een uur of 3) een echt badje gekregen (door de verpleging). Hij is intussen een flinke kerel van bijna 2 jaar en gaat dolgraag in bad, dus hij zal er wel geen trauma aan overgehouden hebben. ![]() Doe vooral waar jij je het beste bij voelt, jij bent tenslotte de mama! Groetjes, Kim |
| 17/07/2008 @ 14:58 k'tje | Hey 'bijna'mama, Proficiat met je zoon! ![]() Geniet er met volle teugen van. ![]() K'tje |
| 17/07/2008 @ 15:10 sasje | @nelleke: in st-lucas Gent wordt je kindje normaal gezien op de tweede dag gewassen, de eerste dag wikkelen ze de baby nog in een cape en wassen ze hem/haar nog niet. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

na de geboorte baby wassen, wel/niet?