< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
05/07/2008 @ 22:02
margriet

Online Status
we zitten dus alleen mama s thuis

nou zo zie je het het is overal wat met die mannen

Ik denk dat ik zo mijn bedje maar op zoek

morgen op bezoek bij iemand die zwanger is (weer jaloers)

en avond de boekhouding want die moet ik maandag afgeven

pffffff

doei

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:05
massx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
alvast weltrusten!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:07
ABke

Ohja, vanmiddag verjaardagsfeestje (lees feestje met kindjes van de klas) gehad voor Marie. (5jaar)
Heb nog maar eens bewezen dat ik een strenge ben bij andere kindjes (Bij Senne ben ik een watje )
Wat een praat dat er uit die hun mond komt!! Ni te doen! Maar ach, ze luisterden wel, dus 't was snel opgelost.
Senne was erbij, en vroegen ze dus hoe oud Senne was. Ik zei zo "7 maanden" en dan vroegen zij erop "en hoeveel jaar?"
DAt gaat er bij zo'n kindjes dus niet in dat ze nog geen jaar kunnen zijn... hihi... eentje zei zelfs "als die nog geen jaar is, dan moet die nog in uw buik zitten"
Uiteindelijk zijn mijn stiefvader en Joren met Senne naar de visput gegaan (m'n moeder was gaan vissen) en ben ik met m'n zus bij de kindjes gebleven.
Op een bepaald moment moest ik de choco binnen gaan halen, hoor ik zo opeens "ik heb kaka gedaan". Normaal zat iedereen buiten want had ze drinken gegeven, zus was hot-dogs aan het maken. Zat er blijkbaar een kindje op het toilet! (had kaka gedaan en zat te wachten tot iemand z'n poep kwam afkuisen) Zeker al een half uur !! M'n zus was die vergeten Voor de rest ging alles heel goed!

In het begin vond Senne wel leuk de aandacht van de kindjes. Opeens konden die kindjes niet meer staan, moeste ze allemaal kruipen.
Wel veel geluk gehad, want opeens zei eentje "hé, daar zit een bij op de grond" en effectief, er zat een bij op de stenen (die niet meer kon vliegen) op 15cm van Senne z'n handen! Had ik alleen geweest, had ik dat beest nooit gezien gehad! Dus wel weer ff geluk gehad.

Voor de rest eigenlijk niet veel gebeurd vandaag.

Mass: heb dat eens gezien bij een vriendin, familie ging gewoon binnenlopen in de slaapkamer van de kleine terwijl die sliep. Lekker ff wakker maken... Ik zou er boos om worden denk ik!

Om de tas in te pakken kan ik nog wel aan Joren overlaten, maar kleertjes moet ik klaarleggen. "omdat ik weet wat er nog past en wat niet" (wat niet meer past is wel uit de kast hoor)

Joren is gewoon thuis, maar ik ben daarstraks ook wel met de auto moeten terugkomen hoor. Visput = pintjes drinken, had het wel kunnen verwachten... Morgen weer naar mijn moeder gaan eten, makreel op de BBQ (njammie!)

Margriet: welterusten!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:20
massx

mijn oudste zegt svenn is 0 jaar

svenn sliep nog niet vanmiddag met mijn zwager maar had hem er net ingelegd. maar om nu spelletjes te gaan doen...,.nee!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:33
delphine v

abke: is wel niet zo lief van joren, hé, dat hij je te dik vindt . hier is daar gelukkig nog geen opmerking over gemaakt, maar hij heeft zelf ook een bierbuikje. zou wel heel boos en verdrietig zijn als hij het zou zeggen. ik zeg wel dikwijls dat ik er iets aan wil doen, en heb ook al over het "afval-clubje met m'n virtuele vriendinnen" verteld, dus mss leeft hij (net als ik) met de hoop dat het nog terug zoals vroeger wordt

ik vind ook dat uit logeren en oppas aan huis moet kunnen, alleen heb IK er geen zin in. om reeds vermelde reden, dat aymeric al zo veel naar het kdv gaat, en ik er dubbel en dik van wil profiteren omdat hij misschien wel mijn enige blijft. ook omdat ik veel minder nood heb momenteel aan uitjes zonder aymeric.

al wat gebabbeld met vriendje, hij is inderdaad naar huis gekomen om het uit te praten. en ook omdat het blijkbaar geen bbq was (door het weer), maar gewoon broodjes met wat beleg?! er waren blijkbaar ook veel meer mensen dan hij verwacht had, en het was niet zo plezant (zegt hij). ik heb in elk geval niet zo veel meer toe te voegen aan de discussie, wil het gewoon laten bezinken. ik weet nu zijn standpunten over bepaalde zaken, hij de mijne. heb ook geen zin in knuffels of romantisch gedoe nu, hij wel. wil even alleen zijn. heeft wel al 3x gevraagd of ik toch nog wil verder doen met hem . tuurlijk wel, maar ik ga het wat anders aanpakken. bvb met stiefdochter, heb vorige week al beslist dat ik niet meer speciaal kook in de week dat zij bij ons is. dus niet de hele week dingen die zij wel lust, want ze zit toch eeuwig aan tafel en verpest etenstijd. dus nu eet ze maar gewoon mee, of het nu kindvriendelijk is of niet. niet lekker? dan slaat ze maar een maaltijd over, des te meer honger zal ze hebben bij de volgende. of papa moet maar voor d'r koken. ook heb ik gevraagd om wat meer met aymeric bezig te zijn, niet gewoon naast 'm te zitten op de bank en te kijken dat ie er niet uit kukkelt. maar ook es deelnemen aan bed- en badtijd (deze winter nam ie al eens een bad en dan gaf ik aymeric even aan, maar dat is ook alweer een hele tijd geleden), want voor zijn dochter kan het wel allemaal. om es iets uit zijn eigen te doen in het huishouden, zoals vaatwas vullen (dat is echt zijn klusje, samen met vuilnis buiten zetten, dus zo veel hoeft hij niet te doen)

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:42
ABke

Delphine: Joren heeft me leren kennen toen ik toen dus 17kg was afgevallen!! Hihi... dus ben echt wel veel verdikt hoor, maar hij ook. Kan er wel tegen dat ze dat zeggen, het is vooral de mannier waarop hij dat zegt die grappig is.
Kennen jullie die scène van de Simpsons? Da's zo dokter die zo bij Homer op z'n buik duwt en heel die buik begint te blubberen. Zegt die dokter dan zo "Nurse, cancel my one o'clock".
't is wel zo dat ik van Joren veel kan verdragen. Volgens een vriendin kan ik zelfs meer verdragen van Joren dan van mijn ex. (En is ook wel zo hoor)
Toen ik in verwachting was zei Joren ook altijd dat hij zwanger was. Waarop z'n moeder eens zei "ja van een olifantje, de slurf hangt er al uit"

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:42
massx

heb je niet gezegd ja hoor wil wel verder als er ook een 2e komt

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:49
delphine v

massx: hihi, had dat inderdaad beter gezegd. domme ik toch ! wanneer krijg ik nu nog een keer zo'n mooie kans ? we hebben namelijk niet veel echt ruzie. is 2e keer in 2 jaar. natuurlijk wel es frustraties ofzo, maar koelt allemaal zonder blazen.

abke: tja, wie weet, na de zomervakantie met ons afval-clubje. je doet toch ook mee hé? en dan met een slanke lijn opnieuw zwanger worden, is je lichaam wat hersteld van de mk + kan je met een gezond gewicht de nieuwe zwangerschap starten. zijn jullie nu al opnieuw bezig, of even een ronde overslaan? ik herinner me dat je er zelf nog niet helemaal uit was toen je net van de gyn kwam ... ?

ga zo slapen, hoop dat hij niet meteen achterna komt. wil echt graag even alleen zijn, maar hij blijkbaar niet.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:59
ABke

Delphine: van de gyn moeten we nog wachten tot de volgende keer m'n regels doorkomen.. Zelf weet ik idd nog niet wat ik wil ivm met zwanger worden. Terug Nuvaring is echt tegen m'n gevoel in, dus daar beginnen we zeker niet terug mee.
Ik lees echt heel veel verhalen van cyclussen na een mk die gewoon helemaal ontregeld zijn, dus we wachten nu gewoon af.
Momenteel laten we het gewoon z'n beloop gaan.

Enja afvallen... ik probeer hoor, maar moet vooral proberen terug water te drinken, zou al een groot verschil maken!

Hier ook slapen!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 08:14
Suus

Online Status Bekijk profiel
Nou Delphine, dat was even flink mis gisterenavond. Ik hoop dat je nu alles hebt durven/kunnen uitspreken en dat jullie er samen uitkomen. Ik ben ook wel iemand die de dingen liever op z'n beloop laat gaan. Waait wel weer over, maar soms moet je toch de confontatie aan he?

Ik zat ook een beetje na te denken over anticonceptie. Mijn man zei dat ik dan nu weer aan de pil kon (omdat ik gestopt ben met de BV), maar eigenlijk zou ik liever condooms blijven gebruiken. In april wil ik toch weer gaan proberen. Hoe lang duurt dat nou helemaal? En dan wil ik gewoon niet opnieuw die hormonen in m'n lijf. Alleen ik snap best dat hij het zonder condoom fijner vindt. Voor mij maakt het echt niks uit hoor. Wat vinden jullie.

En nog over die borstvoeding. Ik heb vorige week maandag voor het laatst borstvoeding en er staat nog steeds veel spanning op. Mijn borsten zijn enorm. Ik heb er woensdag nog wel een beetje de druk afgekolfd, maar er kwam nauwelijks wat uit. Ik wil ook niet dat er opnieuw aangemaakt wordt, dus ik durf niet zo goed te kolven. Maar ze zijn nog steeds wel heel gevoelig. Wanneer zou dat overgaan?

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:23
massx

morgen!

Heerlijk geslapen!

Manlief om 2 uur nog even boos aangekeken, dat noemt hij vroeg thuis komen
suus, ik zou inderdaad geen pil meer gaan slikken, geen hormonen meer. Hoe deden jullie dat nu dan toch ook condooms? Het liefst had ik dat ding nooit meer geslikt, maar manlief sterrileseren vinden we nog te definitief.

Ik denk dat jij nu hebt wat de meeste na de bevalling gehad hebben.(borsten) Die melk moet het lichaam zelf gaan opnemen....

delphine, en de nacht doorgekomen nog even over de 2e begonnen
groetjes mascha

[Laatst gewijzigd door massx - 06/07/2008 @ 09:24] - Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:32
margriet

Online Status
heey heey

Ik snap wel delphine als kleine al naar kinderdagverblijf dat je dat minder aan logeren wilt. Keano gaat soms 1 middag of soms 2 middagen na oppas! Alleen volgende week dan 3 middagen! En dan is logeren minder erg om weg te brengen
Hoe gaat het nu?

Hier even wakker geweest om 5.00 maar doorgeslapen tot 8.00

Vanochtend 2 scheppen bambix groeiontbijt in fles gedaan (wel gewone friso) en heeft al paar keer gespuugd maar of het nu door onverdunde komt of door bambix??????
Wie gebruikt dit ook?

Patrick heb ik een berichtje gestuurd mass gisteren. Met routebeschrijving terug naar huis hahaha. Hij belde ik kom er zo aan. Duurde het nog een uur!!! zucht

ik slik ook de pil weer. Maar we weten nog niet hoelang we willen wachten. We zien het allemaal wel

margriet

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:39
saartje

haloo

en ook ik leef nog hoor eergisteren zo een zever en gisteren gewoon niks. haha gelukkig voor jullie zou ik dan zeggen. gisterennamiddag hebben we het eigenlijk wel redelijk druk gehad. dan nog moeten zoeken voor een babysit voor 's avonds want ik moest gaan werken en danny ook!!! ach wel wel eentje gevonden (meisje van de tennis) maar voelde me niet zo heel goed erbij. was de eerste keer dat ze op tibe zou passen, en meestal als tibe haar ziet begint hij te wenen. gelukkig nu wel niet. ach om 20u30 even vanop het werk gebelt maar alles was toch goed gegaan,. gelukkig maar....
deze morgen om 07u00 wakker en fles gegeven. nadien nog geslapen tot 8u30... en zeer vrolijk nu.

delphine: ja lap was me dat even wat bij jullie daar... het is soms toch ook moeilijk he. hier met de financiele kant in het begin ook zo gesukkeld. huis is van danny dus dat betaald hij wel zelf af. toen ik hier ben komen wonen hebben een gezamelijke rekening laten maken waar we elk iedere maand een vast bedrag op storten. hier worden dan alle rekeningen van betaald zoals electriciteit, water, inkopen,.... en als je buitenuit zelf wat wil ja dan gewoon van je eigen rekening. gaat wel goed zo moet ik zeggen. hopelijk gaat het nu een beetje beter... wel leif dat hij toch naar huis kwam om te praten.

massx: haha die van die batterij die kende ik wel. ik was al meteen aan het antwoorden hier is mezelf

voor de rest weet ik het niet meer. ik heb even vluchtig gelezen. zo dadelijk tibe even een boterham geven en dan mezelf eens wat klaarmaken. ohja ik leef momenteel in de snot hier tibe zijn neus en de mijne hahaha

abke: ah leuk dat je er even op gewezen word dat je "te dik" bent. ach ik geef danny hier geen kans toe om dit te melden. ik doe dit wel voor ik zie dat hij dit even wil aanhalen. al gebeurt dit wel zo geod als nooit.

cleopita: amai dan heb je inderdaad al een zeer rijke dochter. haha zoveel hebben wij nog niet gespaard hoor!!!

suus: hier een gewone emmer voor de luiers in te doen met een deksel. heb hem wel buiten gezet want geeft inderdaad een vreselijke geur af en toe. dus oplossing: pampers onmiddelijk buiten

ai hier bijt er eentje in mijn arm, en dat zonder tanden. denkt hij even dat hij ze zo sneller door komen??? hij vind het wel leuk moet ik zeggen. de zever loopt langs mijn armen naar beneden

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:55
sunshine

Hoi dames,

Daar zijn we weer! Gistermiddag gezellig op visite geweest en iets te laat (voor Lisa) naar huis gekomen. Lisa helemaal hysterisch in bed. Nog maar even eruit gehaald en om 21.00 uur laatste flesje gegeven (ipv 22.00), daarna ging ze eindelijk slapen.

@Delphine: vervelend zo'n ruzie! Hopelijk hebben jullie het weer bijgelegd!

@Suus: omdat wij in een flat wonen en dus geen 'grijze bak' buiten hebben staan, hebben we hier voor de geboorte al over nagedacht. Een luieremmer vond ik geen succes (stinken), elke luier naar beneden dragen geen optie. Wij hebben uiteindelijk sanitairzakjes (kleine plastic zakjes, beetje zoals bij de groente en fruit) gekocht bij AH. Iedere luier gaat daarin samen met evt doekjes dan knoopje erin en in de prullenbak. Gaat eigenlijk prima. Wij hebben ze ook in de verzorgingstas zitten voor als we op visite gaan. Bv ook handig voor doorlekpoepbroek op visite. Dan doen we ook de kleertjes in een zakje. Ik herinner mij ineens dat mijn vriendin ze gewoon uit het raam gooide. Als ze dan klaar was, liep ze naar beneden en gooide ze in de 'grijze bak'. Was erg grappig als je beneden op de bank zat.

Hier geen pil. Ik ben allergisch voor hormonen (juist... heel misselijk tijdens de zwangerschap ). Ik word al misselijk van de hormonen rond mijn eisprong en ongesteldheid. Wij gebruiken nu gewoon condooms totdat we definitief knipje gaan zetten (advies arts om een jaar bedenktijd te nemen). Ik vind condooms geen enkel probleem. Het heeft zelfs voordelen..... ikke niet vies

Oja, de borstvoeding. Heel raar, bij mij was het echt ineens weg. Het gevoel ook. Even volhouden. Bij twijfel... heel klein beetje kolven.

@Saartje: wat fijn dat tibe weer vrolijk is en dat het oppassen goed ging. Hier ook bijten hoor. Bij voorkeur in mijn vinger. Dan wordt ze helemaal blij.

Wat waren gisteren veel mannen op pad....Margriet, Delphine, Massx... en allemaal laat thuis gekomen... foei! Grappig Margriet.... routebeschrijving

@Abke: misschien gek gezegd... maar als je lijf er weer aan toe is, weet je het. Ik had een curretage gehad na mijn mk. Nog 4 maanden last gehad. In januari voelde ik ineens hee.... het voelt weer goed... en zei ik ook tegen mijn man... volgens mij is alles nu echt genezen.... nou de rest weten we

Meisje ligt op bed.... even hier wat doen voor ze weer wakker wordt.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:56
ABke

Goeiemorgend!

Senne was al om half 7 (!) wakker. Waren we helemaal niet meer gewoon. Om 7u heb 'k hem dan beneden in de box gezet, maar was om half 8 niet goed meer. Uit de box was alles weer in orde. Mijnheertje ligt intussen alweer te slapen.

Suus: denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt. Ok, condoom is niet leuk, vooral een spelbreker vind ik persoonlijk. Maar het is wel de enige oplossing als je niet terug aan de pil wil en niet terug zwanger wil zijn.

Mass: Joren wil maar 2 kindjes en heb al duidelijk gezegd als hij er 2 wil, dan moet hij zorgen dat er geen derde meer kan komen. Maar stereliseren doen ze hier in België niet zo snel.
M'n zus is nu 24 en wou haar na Charlotte laten steriliseren (was haar derde kindje) maar omdat ze zo jong is willen ze dat niet doen. Reden: ze moest een de prins op het witte paard nog tegenkomen...
Gelukkig is haar nieuwe vriend gesteriliseerd.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:03
ABke

Over die luieremmer enzo... weet niet juist wanneer dat gezegd was (te lui om te lezen)
Maar wij hebben gewoon een luieremmer (sangenic) dus geen geurtjes.

Bij Kruidvat hebben ze luierzakjes (eens gekregen van schoonmoeder) en persoonlijk vind ik die wel handig. Als je eens bent waar er geen vuilbak voor handen is, voor natte/vuile kleertjes.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:07
massx

Heb slofjes besteld suede en zand. Als ze bevallen dan wil ik ook de lemongroen. Deze slofjes had ik ook bij de oudste ideaal! En veel goedkoper hier! Ook boboxjes hebben ze.

http://www.timmys.eu/N_...w.timmys.eu/N_home.html

[Laatst gewijzigd door massx - 06/07/2008 @ 10:18] - Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:56
delphine v

die luierzakjes zitten hier ook standaard in de verzorgingstas, inderdaad zeer handig als je op bezoek bent en mensen geen vuilzak buiten hebben of niet gewoon zijn aan de geur van poepluiers of voor vieze kleertjes. heb er van wibra (gekocht tijdens hun baby-promo-week) en van het huismerk van auchan (franse supermarktketen). ook delhaize heeft er van hun eigen merk.

vanmorgen stelde vriendje zelf voor om in bad te gaan, en aymeric even mee te nemen. zogezegd zogedaan dus. daarna vroeg ik langs mijn neus weg of hij niet het babybed wou laten zakken. had al matras enzo weg gedaan, handleiding lag er al bij. hij heeft het gedaan zonder al te veel mopperen. ben nu tenminste gerust. de laatste dagen moest ik aymeric altijd met slaapzak in bed doen (warm of niet) en dan nog was ik niet 100% gerust. terwijl hij met het bed in de weer was, zat aymeric naast hem te spelen. en verschillende keren ging ie er van door, dus ik denk dat hij nu ook wel het belang van een traphekje inziet. alleen is het vrij prijzig, en ik wil wel een makkelijk. daarom wou ik graag samen es gaan kijken in 2 of 3 winkels, met 2 paar ogen zie je toch meer voor- en nadelen als in je eentje. gisteren is dit dus in het water gevallen, vandaag zondag, dus ook niet veel open. heb wel voorgesteld om vandaag naar zee te gaan. aymeric ligt nu even op bed, maar auto is al geladen. ik maak 'm zo wakker, dan snel eten en hop, in de auto.
komt wel goed, als we beide wat ons best doen. een paar dingen ben ik het niet mee eens, maar goed.
enne, massx, nee, ben niet meer begonnen over een volgende kindje. misschien na de zomer of als aymeric wat groter is. zou toch wel willen dat hij af en toe een handje uit de mouwen steekt, want 2 kleine kindjes in je eentje

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:00
saartje

oh massx hele leuke slofjes... ik heb bewust niet alles bekeken want anders.... hahahhaahahaha

boterham zit in tibe zijn buik. nu dat hij zelf moet knabbelen eet hij wel minder. ik heb een beetje een luie baby op dat gebied. hij zal het toch gaan leren hoor!!! haha
ik heb ook groeimelk gegeven voor erbij te drinken (uit een beker en dat gaat echt supergoed nu) die melk is vanaf 8 maanden... ach hij word 8 maanden dus.... is van bambix trouwens!!

nu zit hij in het park te spelen. zo in bedje gooien als hij moe word

sunshine: ja hier ook wel graag vinger maar als hij er niet aankan dan maar, arm, been... vanalles

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:45
*astrid*

GOEDE MORGEN!!

hier eens een positief verhaaltje over vriend lief ;-)

hij heeft om half 8 op zijn tenen Naëll uit bed geplukt en is beneden gaan tv hangen.. k heb lekker in bedje gelegen tot 11 uur en zit nu aan mijn gebakken broodjes ontbijt ;-)

Naëll dr kleerdjes aan doen, boterham geven en staartje maken moest nog wel even gebeuren maar dan hoor je mij niet klagen hoor!

K heb hier ook wel problemen met Naëll wegbrengen ze was niet echt geplant of nou ja wel heel erg gewenst alleen hadden we niet verwacht dat het meteen raak zou zijn... de kans dat er nog een komt is voor ons groot maar of het ook op de natuurlijke manier gaat lukken is dan weer erg klein mar goed... ;-) we zullen zien ;-)

We hebben hier echt een probleemPJE ;-) Naëll past dr slabbetjes niet meer ;-) hahaa... we hadden gewoon de kleinste maat van de hema met zon klittebandje in de nek... maar als ie dicht zit dan zit het toch wel heel strak!

Straks lekker even in het bos wandelen en dan zien we wel weer wat we nog meer gaan doen vandaag :-) k was van plan om de kast op te ruimen maar daar komt weinig van voel ik al wel ;-)

haha... k moet ook nog was voor school doen deze vakantie dus tja.. ;-) hahaha... nou ja nog 1 weekje echt vakantie en dan 3 weken alke dag een uurtje iets doen leek mij een goede planning

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >