< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
07/07/2008 @ 10:31
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja helaas hoefde ik niet te testen... ik geraakte gisteren niet op internet sorry...maar gisteravond bloedverlies gehad (daarna wel niks meer) ... dus nu weet ik het niet goed meer, maar t zullen wel men regels zijn, dus op naar de volgende hormonenkuur zeker?

tis verwarrend want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:49
wendy

hey dames,

snuitje,ik zou toch nog wat afwachten,zolang ze niet doorbreken.En desnoods bellen naar het ziekenhuis voor bloedafname hè.

viki,das leuk dat ze zo reageerden.

lieze,dat klinkt inderdaad niet goed.veel sterkte.

sophie,ik ben ook maar 1m60 zenne.61 kg is voor mij een droomgewicht.
ja kindjes die serieus vallen,das altijd verschieten,gelukkig heeft hij niks.
ah en jullie gaan voor nr 3!!

cynthia,geniet van jullie verlof.

Hier alles inorde.Wel veel buikpijn dus dan weet ik dat het niet gelukt is hè.We zien wel en wachten af.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:06
snuitje

OH MY GOD ! Ik heb een test gedaan... ik zie wel degelijk een streepje, maar lichter dan de controlestreep... ik heb ivf consulente gebeld en mag naar het ziekenhuis voor een bloedbon.

hou jullie op de hoogte !

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:50
wendy

snuitje,heel spannend!wanneer weet je de uitslag?

groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:03
snuitje

ben net terug uit het ziekenhuis, tussen 3u en half 4 mocht ik terugbellen en ze hoopte dat ze dan de uitslag al had !

ze heeft naar mijn test gekeken en ik zei "dit beeld ik me toch niet in hé?" en ze zei neenee dit is toch wel een duidelijke streep, wel lichter dan controlestreep en heel dun, niet zo dik, maar duidelijk te zien...

ZALIG !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:27
Viki

AAhh Snuitje kei spannend!!!! En weet je al iets???

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:39
wendy

snuitje,kheb precies zo iets fijns gelezen op een ander forum hè.

wanneer zou die pregnyl uit mijn bloed zijn?We zitten hier 14 dagen na de pregnyl...

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:04
snuitje

ik ben zwanger !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:23
wendy

proficiat snuitje!!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:25
Viki

Wauw fantastisch Snuitje Goh, je verdient het echt hoor! Hebben ze je meer info gegeven over je hcg en zo? Wanneer moet je op controle?

Goh ik ben zo blij voor jou! Ik had zo'n gevoel dat het gelukt ging zijn. Ik weet niet waarom.

Een dikke proficiat aan jou en je ventje!

Geniet ervan

Mooie banner trouwens.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:36
snuitje

donderdag om half 9 moet ik voor een nieuwe bloefafname en op controle bij gynae

[Laatst gewijzigd door snuitje - 07/07/2008 @ 16:36] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:49
Sophie

Snuitje, van harte proficiat!!! Geniet vanje zwangerschap!!!!

Wendy, tja 61 is mooi, maar ventje vind het niet genoeg. Nu ga ik morgen naar dietiste en toch vragenom af te bouwen, want voel me super depri met dit dieet, ik ga dan verder met een vorm vanweight watcher (tellen). Dat is toch aangenamer, jemag dan tenminste iets eten. Ben wel blij hoor met dit gewicht, maar had gehoopt op nog beter resultaat met zo'n moeite: niks eten buiten groenten en zakjes... begint tewegen. Heb geen honger, gewoon goesting.

Lieze heb je al meer nieuws? Maak je geen zorgen , ik ga die twijfeltjes zeker nietlaten winnen. Gewoon even slikken , van ...oohh, we gaan het risceren. Ben dan natuurlijk al helemaal aan het dromen, het huis aan het herorganiseren (hebben maar 3 kamers, dus kindjes zullen samen liggen) enz enz, en dan denk ik soms, oeioei, misschien ga ik wat te rap, wie weet lukt het ons niet meer, of duurt hetweer zo lang zoas met Manon... mijn man is ervan overtuigd dat het redelijk snel zal gaan. Ik heb me wel voorgenomen: ik heb 2 gezonde kindjes, ik ga er dus ook niet depri van worden als het niet wil lukken (of onmiddelijk wil lukken).

Hoe ist met Lotje? Houden de ouders het iets of wat vol? veel sterkte.

Groetjes aan iedereen!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:55
Eva

Hallo iedereen!!

Ben hier lang niet geraakt! Veel werk en veel buiten gezeten en de moed niet meer gehad om hier te komen piepen! Foei van mij!

Snuitje, dikke proficiat!! Hopelijk is het besmettelijk!!
Ik begin er terug aan vanaf morgen normaal gezien. Laat morgenvroeg mijn bloed prikken en dan beginnen we terug hé. Hopelijk is het ook voor mij prijs.

Lieze, amai zo erg van Lotte. Is er al nieuws?

Sophie, 61kg das toch niet te veel. Ik weeg 60 en ben 1m62 en ik voel mij helemaal niet te dik hoor. Ja 55 is ideaal maar dat haal ik ook niet hoor of ik mag niets eten.

De rest sorry maar ik moet te ver terugkeren anders. Ik zal nu weer regelmatig komen kijken beloofd!!

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 19:58
Lieze

Eva, morgen weer van start, de trend is hier gezet, dus op de trein stappen hé!

Sophie, hier ook drie slaapkamers en een bureau boven. Eerst wou ventje zijn bureau afstaan in ruil voor nieuwe laptop, zo'n kast met rolluik in de living, ... maar nu ziet hij het niet meer zitten. En ik zie het niet echt zitten om een baby bij Lars of bij Flore te leggen ... we zijn er dus nog niet uit.
Of het snel zal gaan of niet ... toen ik bij de gyn binnenkwam zei ze direkt: amai gij zijt wel wat afgevallen hé. Nu toegegeven, er waren zo'n 7kg af, niet zo immens veel, maar volgens haar is elke kg héél goed en doet het dus wel goed aan je cyclus enz ...

Snuitje
dikke proficiat!!!!

Wendy, ik mocht altijd 14dagen na de pregnyl testen ... wie weet ...

Ik krijg net een berichtje dat Lotte haar strijd verloren heeft ...
Lieze
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:14

Oh Lieze, enorm dikke knuffel ; voor jou en je familie, en vooral dan voor de ouders van Lotte... Voor Lotte is het misschien wel beter zo, ook al is het allemaal niet eerlijk dat ze deze strijd moest vechten om hem dan zo moedig te moeten verliezen. Ik hoop dat iedereen toch goeie herinneringen aan haar heeft, ook al was het maar heel kort.

Eva, de draaien hé!

Snuitje, wat een fantastisch nieuws!!! Geniet ervan!!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:58
snuitje

oh dat is wel hartverscheurend, dat Lotte de moedige strijd heeft moeten loslaten...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:50
Sister Willie

Hoi sisters,

Het is weer duidelijk dat geluk en verdriet heel dicht bij mekaar liggen.

Lieze, heel veel sterkte voor jou en je familie om dit te verwerken. Mijn gedachten gaan vooral uit naar de ouders, het moet momenteel de hel op aarde zijn voor hen. Dikke dikke knuffel!

Snuitje voor jou een hele dikke proficiat meid. Geniet van je zwangerschap.

Wendy, ik hoop dat jij over enkele dagen ook een positieve test mag komen aankondigen. Mij hebben ze altijd verteld dat de pregnyl na 2 weken weg zou zijn.

Sophie, ik vind het flink van je gewicht hoor. Ben zelf een beetje jaloers want mij lukt het absoluut niet, in tegendeel, ik heb de indruk dat de kilootjes er zienderogen bijkomen. Zelf ben ik 1m57 maar ben ruim in de 60 kilo hoor. En dat terwijl ik 7 jaar geleden op mijn trouwdag 56 woog. Maar ja, heb er wel 2 schatten van kinderen in de plaats gekregen en als ik naar hen kijk dan heb ik die extra kilootjes er wel voor over. Ik moet zeggen, ik krijg wel steun van mijn ventje. Hij is content met me zoals ik ben, zolang ik me maar goed voel in mijn vel. Dat laaste is wel niet altijd het geval, zeker de zomerperiode is moeilijk. In de winter kan je een beetje beter alles verstoppen hé.
En op naar een derde ... . Wij hebben ook 3 slaapkamers en momenteel is er eentje vrij want de zussen slapen samen (op eigen verzoek) dus wie weet .... Bij ons gaat er wel geen derde bijkomen hoor. Gisteren 39 kaarsjes mogen uitblazen (ja, ben hier een hele oude doos) en ik ben dankbaar dat ik 2 gezonde meiden heb, ik ga het lot niet tarten om nog persé voor een derde te gaan. Moest ik jonger zijn ... maar ja, dat is nu eenmaal niet. Maar ik hoop dat jij snel je derde spruit mag aankondigen!

Viki, ja dat misselijk zijn kan er bij horen hé. Maar als je over enkele maanden dat ukje in je armen neemt dan weet je waarvoor je het gedaan hebt hoor.

Eva, veel succes en ik hoop dat jij ook snel goed nieuws mag brengen.

Gwen, die laatste loodjes. Probeer je maar rustig te houden, elke gram is er eentje gewonnen. En niet teveel zorgen maken om straks en zoveel mogelijk genieten van dat buikje.

Voor de rest weinig nieuws onder de zon. Kids maken het prima maar voor hen hoeft de vakantie niet zolang te duren hoor. Toch goed dat ze zo graag naar school gaan hé. Zelf heb ik vanaf 1 augustus vrij, ik ben al aan het aftellen hoor.

Allez, ben er mee weg.

Tot ziens,

Sister Willie
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:59
lieze x

hoi

Willie, bedankt. Ja wij kunnen ons alleen maar proberen voor te stellen hoe het voelt ... laat staan het echt voelen. Ik moet wel zeggen dat mijn nicht medicatie krijgt om dit alles een plaats te geven, al van in het begin. Vandaar ook dat ze soms zo "koel" reageert, ze leven gewoon op automatische piloot.

Cynthia, Lotte zou de strijd zowiezo verloren hebben. Er is gewoonweg niets te doen aan dit syndroom, de dokters wisten echt niet wat gedaan. Maar voor haar is het inderdaad beter, ze kon gewoon niet, hoe graag ze ook wilde ...

Maandag wordt Lotte begraven. Mijn nicht houdt zich heel sterk, heeft haar heel de tijd in haar armen gehad en haar nog gewassen toen het gebeurd was. Ik weet niet of ik dat gekund zou hebben. Ik hoop dat zij en haar vriend dit samen een plaats kunnen geven.

Verder komen er hier dagelijks geboortekaartjes toe, best wel verwarrend. Morgen gaan we op kraambezoek, zal wel effe slikken zijn denk ik. En Flore die snapt er neit veel van. Ik had haar gezegd dat Lotte heel ziek was en gisteren dus dat ze gestorven was en een sterretje geworden was. Toen is heel droevig en hartverscheurend beginnen huilen en ze wou haar papa. Gelukkig is die dan thuis gekomen. Maar vanmiddag vroeg ze wel: Is Lotte nog in het ziekenhuis? Is ze nog ziek? Wel moeilijk om het haar duidelijk te maken hoor.
Ik ga mij voor tv smijten. Kids zijn daarstraks in de auto in slaap gevallen en liggen in hun bedje, t zal hen deugd doen er terug eens vroeg in te liggen. Hopelijk zijn ze morgen niet te vroeg wakker.
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:28
wendy

heykes,

effe kort.
Lieze,heel veel sterkte,ook voor je nicht en haar man.Moet verschrikkelijk zijn en kheb er geen woorden voor.

Hier alles inorde.Ben heel moe.
Als ik het zo hoor ga ik morgen dan toch testen.Zit ik 16 dagen na de pregnyl.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:34
lieze x

Wendy
het ziet er volgens mij goed uit hoor
moe enz ...
ik hoop het echt voor jullie!
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]