Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 11:50 wendy ![]() | snuitje,heel spannend!wanneer weet je de uitslag? groetjes |
| 07/07/2008 @ 15:27 Viki ![]() | AAhh Snuitje kei spannend!!!! En weet je al iets??? ![]() |
| 07/07/2008 @ 15:39 wendy ![]() | snuitje,kheb precies zo iets fijns gelezen op een ander forum hè. ![]() wanneer zou die pregnyl uit mijn bloed zijn?We zitten hier 14 dagen na de pregnyl... groetjes,wendy |
| 07/07/2008 @ 16:04 snuitje ![]() | ik ben zwanger !!! ![]() |
| 07/07/2008 @ 16:23 wendy ![]() | proficiat snuitje!! groetjes,wendy |
| 07/07/2008 @ 16:36 snuitje ![]() | donderdag om half 9 moet ik voor een nieuwe bloefafname en op controle bij gynae |
| 07/07/2008 @ 19:58 Lieze | Eva, morgen weer van start, de trend is hier gezet, dus op de trein stappen hé! Sophie, hier ook drie slaapkamers en een bureau boven. Eerst wou ventje zijn bureau afstaan in ruil voor nieuwe laptop, zo'n kast met rolluik in de living, ... maar nu ziet hij het niet meer zitten. En ik zie het niet echt zitten om een baby bij Lars of bij Flore te leggen ... we zijn er dus nog niet uit. Of het snel zal gaan of niet ... toen ik bij de gyn binnenkwam zei ze direkt: amai gij zijt wel wat afgevallen hé. Nu toegegeven, er waren zo'n 7kg af, niet zo immens veel, maar volgens haar is elke kg héél goed en doet het dus wel goed aan je cyclus enz ... Snuitje dikke proficiat!!!!Wendy, ik mocht altijd 14dagen na de pregnyl testen ... wie weet ... Ik krijg net een berichtje dat Lotte haar strijd verloren heeft ... ![]() Lieze |
| 07/07/2008 @ 22:58 snuitje ![]() | oh dat is wel hartverscheurend, dat Lotte de moedige strijd heeft moeten loslaten... ![]() |
| 08/07/2008 @ 10:50 Sister Willie | Hoi sisters, Het is weer duidelijk dat geluk en verdriet heel dicht bij mekaar liggen. Lieze, heel veel sterkte voor jou en je familie om dit te verwerken. Mijn gedachten gaan vooral uit naar de ouders, het moet momenteel de hel op aarde zijn voor hen. Dikke dikke knuffel! Snuitje voor jou een hele dikke proficiat meid. Geniet van je zwangerschap. Wendy, ik hoop dat jij over enkele dagen ook een positieve test mag komen aankondigen. Mij hebben ze altijd verteld dat de pregnyl na 2 weken weg zou zijn. Sophie, ik vind het flink van je gewicht hoor. Ben zelf een beetje jaloers want mij lukt het absoluut niet, in tegendeel, ik heb de indruk dat de kilootjes er zienderogen bijkomen. Zelf ben ik 1m57 maar ben ruim in de 60 kilo hoor. En dat terwijl ik 7 jaar geleden op mijn trouwdag 56 woog. Maar ja, heb er wel 2 schatten van kinderen in de plaats gekregen en als ik naar hen kijk dan heb ik die extra kilootjes er wel voor over. Ik moet zeggen, ik krijg wel steun van mijn ventje. Hij is content met me zoals ik ben, zolang ik me maar goed voel in mijn vel. Dat laaste is wel niet altijd het geval, zeker de zomerperiode is moeilijk. In de winter kan je een beetje beter alles verstoppen hé. ![]() En op naar een derde ... Viki, ja dat misselijk zijn kan er bij horen hé. Maar als je over enkele maanden dat ukje in je armen neemt dan weet je waarvoor je het gedaan hebt hoor. Eva, veel succes en ik hoop dat jij ook snel goed nieuws mag brengen. Gwen, die laatste loodjes. Probeer je maar rustig te houden, elke gram is er eentje gewonnen. En niet teveel zorgen maken om straks en zoveel mogelijk genieten van dat buikje. Voor de rest weinig nieuws onder de zon. Kids maken het prima maar voor hen hoeft de vakantie niet zolang te duren hoor. Toch goed dat ze zo graag naar school gaan hé. Zelf heb ik vanaf 1 augustus vrij, ik ben al aan het aftellen hoor. Allez, ben er mee weg. Tot ziens, ![]() ![]() ![]() Sister Willie |
| 08/07/2008 @ 20:34 lieze x ![]() | Wendy het ziet er volgens mij goed uit hoor moe enz ... ik hoop het echt voor jullie! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Goh, je verdient het echt hoor! Hebben ze je meer info gegeven over je hcg en zo? Wanneer moet je op controle?

; voor jou en je familie, en vooral dan voor de ouders van Lotte... Voor Lotte is het misschien wel beter zo, ook al is het allemaal niet eerlijk dat ze deze strijd moest vechten om hem dan zo moedig te moeten verliezen. Ik hoop dat iedereen toch goeie herinneringen aan haar heeft, ook al was het maar heel kort.