Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 12:20 Vanessa | ik heb 3 jaar geleden een appartement gekocht voor 105000,ik betaal 595euro. maar klein appartement met raar indeling,veel vocht ,veel schimmel en wel een tuin(niet mee aangekocht)maar moet wel elke keer 2 verdiepen naar beneden.als je dit nu(3 jaar later aankoopt)met de rente nu betaal je bijna 700 euro. wij willen binnen 2 jaar als we van de creche en de autolening afzijn dit verkopen en huisje kopen. maar dan staan er wel nieuw ramen in en een nieuwe keuken+gewoon wat opgefrist. maar inderdaad voor 180000e betaal je voor 30 jaar bijna 1000e. en wat heb je voor 180000e?? een krot dat je nog eerst moet verbouwen voor je errin kunt gaan wonen of in een buurt waar je het niet ziet zitten. |
| 08/07/2008 @ 16:33 Jessy ![]() | Ik had het over Belgische situatie natuurlijk. Schijnt ook nog eens een heel verschil te zijn met Nederland!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Financieel haalbaar deeltijds werken

wel bij een degelijke en gekende bank! Ons huis koste 175000€ en is zelfs nu al netjes en proper en in orde om te wonen, verbouwingen is puur omdat we het volledig naar onze zin willen maken.