< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Je lichaam na curretage

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Je lichaam na curretage
18/05/2008 @ 11:36

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sorry Jo
Veel te druk om snel te reageren.
De dokter is toen inderdaad geweest en hij mankeerde niet echt iets speciaals.
zijn oortjes zagen wat rood binnenin maar geen oorontsteking omdat dat meestal samen gaat met loopneus en die geeft hij niet! Alle als het puntje bij paaltje komt zijn de tanden de grote oorzaak van al die ongemakken... dus wat junifen om de pijn te stillen en meneertje was er weer door!

Ik heb ontzettend veel werk in mijn atelier en ik geraak nog nauwelijks achter mijn Macje!
temeer mijn grote meid het chatten ontdekt heeft en mijn computer niet meer vrij is...
En dat terwijl ze een eigen computer op haar kamer staan heeft die ook op het internet zit maar ja..... die is niet zo snel!!!!!!

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 08:44
Sannie

Hey meiden

Daar was ik weer.

Jo wat lees ik nu!!! Wat een drame en ene domper voor je ik hoop dat alles goed gaat met je nu.. Wat baal ik dat ik niet eerder hier was om het te lezen, ik heb er de kracht niet voor ik loop met een zware lichamelijke kracht en ben gisteren ook maar van me werk naar huis gegaan van de pijn.

Hier gaat het niet zo fijn. Ik heb SI Dystonie dat is een stoornis in de spanning van de spier. Ik had soms rechts wat steken in me onderrug net onder die 2 botjes die uitsteken en dat trok helemaal naar me bovenbeen toe. Dit werd met de dagen erger. Soms als ik het huis had gezogen en gestoft was ik kapot en kon ik niet eens meer bukken. Ik ben er maandag maar mee naar de huisarts gegaan want de pijn werd erger. Gisteren direct bij de manuele therapeut geweest en die merkte dat het probleem niet rechts maar links zat. Mijn linkerkant zat ene soort van op slot en daardoor ging ik de rechterkant over belasten. Alles heeft hij nu los gemaakt en hij heeft me gekraakt..erg pijnlijk allemaal Ik ben gisteren van me werk weggegaan want ik werd moe van het staan en dat doet erg pijn. Ik doe nu 2 of 3x per dag oefeningen die ik mee kreeg en volgende week dinsdag mag ik weer naar de therapeut en die gaat dan kijken of er vooruitgang is.

Ik probeer later ff verder te reageren, het is wel erg stil hier..
Meiden hoe is het met jullie???

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 14:48

HOi Sannie,

Phoe dat valt ook niet mee dus. Maar je bent bijna de 12 weken he!!!!!
Hoop dat je snel compleet en zonder kwaaltjes kan genieten van de aankomende 6 maanden zwanger zijn.

Maar idd als je last hebt van spieren en overbelasting??,.... dat kan erg pijnlijk zijn. Ben ook eens bij bottenkraker geweest maar niet mijn ding moet ik bekennen. Zo eng. Op dit moment (heb ook al 12 jaar last van heupen) ben ik bij een reumatoloog daarvoor en krijg 6 juni een mri scan. Denkt dat mijn kop uit kom draait af en toe. Is ook erg pijnlijk. Nou maar voordeel bij jouw is weer natuurlijk dat je een hubbie hebt die je af en toe ff kan masseren?Nou heel veel beterschap ermee.

Hier gaat alles redelijk. nog steeds hulp en die blijft tot 18 juni. Maar is 4,5 uur per week en dat in twee dagdelen. Dus schiet niet op maar ze doet dr best. Maar wel balen dat je rest van de dagen zelf maar weinig mag. Af en toe is buik nog best wel pijnlijk hoor.

Zo en nu andere kant van mij. IK HEB RUZIE GEHAD !!!!! JA JA ben dr zelf erg onder de indruk van omdat ik regelmatig van mijn oudste zoon te horen krijg dat ik op mijn kop laat zitten en meer van me af moet bijten. Dat heb ik nu gedaan en gelijk ruzie.

Zoals jullie weten was en is beau erg onzeker en verlegen. Daardoor had hij last van clownesk gedrag waarvoor hij o.a ook therapie kreeg. Inmiddels gaat het al zo,n 2 maanden erg goed en doet hij lekker mee op school en durft met andere kinderen omgaan enz.

Nu sprak ik zaterdag met een moeder over een kindje hier uit omgeving die alleen maar vloekt en smerige taal spreekt en zijn piemie uit zijn broek pakt en beau wilde onderplassen. Beau wil dus niet meer met hem spelen. Nou zei die vrouw. In dat soort gevallen kun je beter naar de moeder gaan om te bespreken.

Diezelfde moeder heeft maandag beau ff "terecht"gezet in de klas. IK ben weg gegaan en toen is ze voor beau gaan zitten hem ff de les lezen. Mijn vriendin had dat gezien en sprak me er op aan of dat wel goed was voor beau omdat hij zo bang was geweest en niet wist welk kant hij uit moest kijken. IK was het hier niet mee eens en heb die moeder dus opgebelt. Heb gevraagt waarom ze niet hier aan de deur komt zoals ze zelf voorstelde paar dagen eerder en vroeg wat er was. Nou ja....dat wist ze niet maar haar dochtertje had gezegt dat beau dr peste en nu durfde dat meisje niet naar schoolMaar dat meisje is een pinnige tante en ook de juf zei dat ze er van overtuigd is dat beau eerder gaat lopen voor haar als andersom. Maar goed...toch heb ik gevraagt aan mijn kleine wat er was gebeurt. NOu zegt hij. Dat meisje had gezegt s,morgens ... ikmoet er langs en ga wat aan de juf zeggen. Daarop had beau geantwoord...nee!!!

Thats it!!!!!!........ meer is er niet voor gevallen. Daarom durfde volgens mevr meisje niet naar school en riep ze beau op matje. Ik heb gezegt dat ik dat niet hebben wil. ALs hij op school is straft de juf hooguit maar niet een moeder die daar ff trek in heeft. Maar de volgende dag heeft ze gewacht tot ik weer weg was en heeft ze weer beau op matje geropen om verder te praten.
Ik was woest en heb de juf gebelt en gezegt als ze dit toelaten ik beau van school haal. Ik wil namelijk niet dat hij zich nu weer niet veilig voeld in de klas en terug valt in oude gedrag.Volgens de juf klopte het niet wat mevr heeft gedaan en zouden ze het meenemen in de vergadering en moest ik me niet teveel aantrekken van die mevr omdat ze heibel heeft met iedereen en ik nu de dupe ben en beau. De volgende dag komt ze bij mij midden in klas verhaal halen.En dr gelijk...wat ze dus niet krijgt. IK heb haar wel 10 x gevraagt wat er gebeurt is en of haar meid dat heeft gezegt. NOu nee dus!!! Ze wist het niet en dr dochter had ze ook niet gevraagt wat er gebeurt was maar dat vond ze al wel een reden om mijn kleine dus iedere keer op matje te roepen!!IK heb dr gezegt dat ik niet wil dat ze nog in de buurt van mijn kind komt of hem ook maar roept. Toen snifde ze een keer ,en liep schreeuwend de klas uit dat ik mijn kleine jongen nog maar meer de hand boven zijn hoofd moest houden!! IK heb haar bedankt voor die goeie tipGIstermiddag sprak ik met de juf en die had de beide kids even apart genomen om te vragen wat er nu aan de hand was. Beau bleef bij zijn verhaal vertelde ze en die meisje weet helemaal niet wat er aan de hand was en waarom het gaat!!!!!!

Ben erg onder de indruk van dat er moeders zijn die dit zomaar doen en daar hun dag meevullen. Het blijkt dat ze idd met iedereen ruzie maakt en dat moet ze zelf wetene maar als ze aan mijn kind komt is ze op verkeerde adres.

NOu dat was wel weer de grootste belevenis om te melden denk ik.

Verders idd erg stil hier. Dus wie schrijft die blijft...kom op lady,s

[Laatst gewijzigd door johanna - 22/05/2008 @ 14:56] - Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 21:52

Oké hier ben ik met groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben sinds vorige week een datum................ 21 maart 09
De zaal voor het feest ligt vast en in de gemeente kan het pas aangevraagd worden vanaf oktober, deze week zijn we onze burgemeester ( op café) tegengekomen en hebben gevraagd of hij de dienst wil doen en dat kan geregeld worden!
Verder is enkel mijn beste maatje op de hoogte en dat is voorlopig genoeg.
Voor Maxime en de rest van de familie houden we het nog even geheim....

Joepiiiiiiiiiii wij gaan trouwen

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:17
Sannie

Hey meiden

Stephanie ohh wat super!!!! Gefeliciteerd!! helemaal gaaf he.. Nou op naar 9 maart, voor je het wete is het zo ver haha.

Jo naja ik had ook boos geworden hoor!! Beetje Baeu terecht zetten, daar heb je de juffies voor arme jongen. Hoop dat ze de vrouw in kwestie even goed aangepakt hebben.
mri scan voor jou dus, die heb ik ooit een keer gehad voor me polsen. Balen dat jij voor je heup moet zeg brr.

Hier gaat het nog steeds niet beter, zag het gisteren totaal niet meer zitten allemaal, was kots missleijk en had vresleijk veel pijn en slaap erg slecht vanwege die dystonie, zag dus even de lol niet meer in het zwanger zijn, gelukkig is mijn mannetje erg lief voor me
Vanavond weer een echo voor de nekplooi meting en morgen weer naar de fysio en een erg leuk vooruitzicht dat we naar Marco Borsato gaan in oktober.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 09:50

Mijn ventje is geslaagd met grote onderscheiding voor preventie-adviseur en daardoor is er
hier veel stress weggevallen. Nu kan hij mij terug helpen met de verzorging van ons kleintje.
't was me toch een beetje teveel aan 't worden maar nu is de papa weer volledig ter onze beschikking..... echt een schatje
Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 20:30
patricia

Sannie!!!!!! ( en de rest!!)

Ik zie dat je zwanger bent!! Meid van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb nog vaak aan je gedacht; hoe zou het met haar zijn....

Ik kom hier echt al máánden niet meer, maar uit nieuwschierigheid was ik er weer even, en tot mijn vreugd las ik jouw zwangerschap!!

Liefs,

Patricia

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 07:43

heej patricia.... leuk dat je ff weer langs komt kijken. Alles goed? HEb ff je profiel bekeken....kids groeien goed he..leuke kids en leuke foto,s

Sannie hoe is het?

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 18:49
sokje

Hey dames,

De vorige keer was ik beginnen reageren, maar Milo had de pc afgeduwt en was ik alles kwijt. De zin was daarna weg om alles weer opnieuw te typen. Maar ik ben regelmatig komen lezen hoor!
Alles gaat goed hier. We doen alles op het gemak he. Mijn ventje zou nog zo'n vijf weken met krukken moeten lopen en vanaf dan zal hij wat meer kunnen helpen. Lander en Milo maken het alletwee goed.
En de mama is wel moe natuurlijk en hier en daar wat pijntjes. Maar niets om over te klagen.
Twee weken terug is een neef van mij vader geworden van een dochtertje, Chloë. Dus langs mijn kant van de familie is er eindelijk nog een klein kindje bij. Bij mijn man zijn er vele meer kleintjes. Binnen een tiental dagen wordt het volgende verwacht! En daar wordt mijn man peter van dus dat is wel speciaal. Het is het eerste kindje van één van zijn broers. Spannend!

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:57
Sannie

Hey meiden

Patries whaaaaaaaaaa jij nu hier ook toevallig weer..helemaal super.
Ja het heeft even geduurd en met wat hulp toch zwanger geworden en inmiddels alweer bijna 15 weken, gaat erg hard.

Sokje ben blij dat alles goed en je man word Peter helemaal gaaf!!! Rustig aan verder hoor!!.

Jo hoe is het verder met jou???

Stef wat super dat je man gepromoveerd is, van harte meid!! En wat heelrijk dat hij je nu kan helpen met van alles en nog wat.

Hier alles wel oke..zit met me rug nog ziek thuis maar dat gaat al beter, waarcshijnlijk hou ik de pijn die ik nu heb me hele zwangerschap..loop al 2 weken stabiel zo met af en toe een tegenvallende dag, meer hé als het zo blijft hoor je mij niet klagen. De nekplooi meting was trouwens heel erg goed. en met een kans van 1:17500 is de kans dus nihil en zijn we nog gelukkiger. Vrijdag weer controle bij de verloskundige en dna pas met 20 weken een echp..pff veels te ver weg dus we gaan vragen of het volgende weke nog een keer mag..we willen die zelf ook wel betalen

Liefs

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 15:11
Rai

Online Status Bekijk profiel
Sannie. geniet er van!!!!!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:15

Sannie wat leuk, ik wou ook telkens dat kleintje weer in mijn buik zien. Ik kreeg telkens een echo en betaalde daar 30 euro voor... drie x heb ik 55 euro betaald omdat er drie terugbetaald worden van de het ziekenfonds. En dat was het meer dan waard...

Ik ben vorige week naar K&G geweest en ons kleintje is niet genoeg bijgekomen...
Hij eet nochtans goed maar hij crost een ganse dag van links naar rechts dus verbruikt hij al zijn calorieën en meer...
voorlopig hoef ik mij geen zorgen te maken zolang hij flink speelt en genoeg energie heeft. 't is een mager gespierd man zegt de dokter.
Sinds vorige week trekt hij zich op aan de spijlen van zijn park in 1 beweging!
En bij mij nu telkens de schrik dat hij gaat vallen... maar voorlopig komt hij ervan af met enkele blauwe plekken

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:16
Sannie

Iedereen weg hier???

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:57
sokje

Hey dames!

Weeral even geleden maar nog steeds superdruk natuurlijk.
Mijn schoonbroer en zijn vriendin zijn de trotse ouders geworden van Noah, 53,5 cm en 3800 gram. Na 16 uur arbeid zijn ze overgeschakeld op een spoedkeizersnede want het kwam niet goed. Hij heeft een dag en half op de neo-natale gelegen maar alles was gelukkig dik in orde. Ondertussen zijn ze al thuis.

Hier is iedereen goed verkouden. Milo is er mee begonnen. Lander heeft het ook goed zitten. Hij maakte ook wat koorts aan dus zijn we er even mee naar het ziekenhuis gemoeten voor wat onderzoeken. Maar alles was in orde. Bloed en urine. Zo zielig zo'n kleintje dat hoest.
Voor de rest alles in orde. Milo wordt echt een wijs ventje. Hij zegt soms alles na en hij snapt echt alles wat je zegt. Lander begint tegen zijn mobiel te roepen en op zijn speelmat slaagt hij al naar de diertjes. Super om die twee te zien veranderen.

Sannie: Het gaat lekker vooruit he! Niet te veel last van kwaaltjes?

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:12

ik ben er ook nog!
Alleen zo weinig tijd om alles te kunnen doen, 't is druk met zo'n kleintje en een grote zus die ook aandacht wil.
Maxime heeft het in elk geval super goed gedaan op school.
ze is beloond met een elektrische gitaar. We hebben er meteen maar een koptelefoon bijgekocht!
Nog 5 dagen aftellen en we gaan in verlof
We gaan 3 daagjes naar de limburg en de rest blijven we thuis om hier nog een beetje veder te werken.

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:48

sokje een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je neefje. Gaat alles goed met NOAH na zijn moeilijke start?

Stephanie....ook al oordopjes gekocht? Wel tof dat ze zo goed doen op school he.

Waar is de rest van ons forumteam??

Sannie alles nog goed met je? ff een up-date zou heel leuk zijn.

Wij zijn inmiddels terug van 1,5 week vakantie. Had voor een week besproken maar was goed weer dus nog maar weekje dr bij. Dat had ik beter niet kunnen doen ...toen kwam de regen en heel veel regen. Maar hoop eind van vakantie op nog een paar dagen zon en dan gaan we ff weer terug.

Inmiddels is beau sinds 27 juni 6 jaar. Leuke verjaardag gehad. Woensdag ervoor heeft hij zijn feestje gehad van schoolvriendjes . Zijn naar een overdekt en buitenspeeltuin geweest en dat beviel ieder zeer goed. feestje is zelfs een uur uitgelopen.Vrijdags had hij feestje hier voor mensen uit omgeving en dag erna zijn we op vakantie gegaan en daar op camping voor familie die daar dichtbij wonen gevierd. Beau had van mij paar kleine kado,s en een grote doos lego (politiebureau en vrachtauto enz) en een nieuwe fiets, VAn zijn broer heeft hij een grote skelter gehad. In vakantie mocht hij mee met zijn broer vissen en met een stoomtrein mee. Ook zijn we naar speelgoedmuseum geweest en dat was helemaal zijn ding.

Al met al een geslaagd feestje en weer veel te veel kado,s (heeft nog veel meer gehad maar teveel om te schrijven).

Verder heb ik hier verteld van mijn operatie..... heb inmiddels op aanraden van verpeging ziekenhuis en mijn huisarts een klacht ingedient en heb reactie gehad. De bewuste assistente is op matje geroepen.En de behandelende huisarts die ik had is volgens mijn huisarts nalatig geweest. Ook de bemiddelaar denkt dit. Om mijn gelijk te krijgen zou ik haar voor een soort van rechter kunnen slepen(via tuchtraad) maar dat zou minstens 3 jaar sress betekene en dat wil ik niet. Dus ga eerst met dr om tafel zitten kijken wat ze zegt.

Nou al weer bijna 3 weken vakantie om!!!Zijn alweer op de helft helaas. Van mij mag beau nog wel 10 weken vakantie.....lijkt me zalig ..maar ja.

NOu hoop dat de stilte hier ook komt van vakantie en dat jullie het leuk hebben. Zal ff foto,s van beau zijn verjaardag en vakantie zetten en van mijn beide kids als ze zijn vissen.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 16:23
Sannie

Hey meiden

Hier alles goed hoor, heb totaal geen last van de normale kwaaltjes maar loop wel met bekken instabiliteit waar ik erg veel last van heb.. heb 24 uur per dag pijn en probeer het met fysio wat bij te werken, maar merk dat ik toch wel achteruit ga.. Maandag as hebben we de 20 weken echo en dan gaan we onze kleine meid weer zien whiehie..ben reuze benieuwd of het nog steeds ene meid is maar daar gaan we wel vanuit..meer belangrijk of alles goed is.

met de echo van 17 weken was alles perfect..ik was goed te echoen dus heeft ze even snel alles nagelopen en toen was alles perfect

Ik laat het hier even bij, kan niet zo lang zitten steeds..ik werk nog maar 4 uur per dag en dan constant zitten staan of lopen om maar niet steeds dezelfde houding te hebben..sorry dat ik er dus niet vaak ben.

Liefs

San

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:05

Hoi Sannie.

BAlen dat je zo,n last hebt van je bekken.

LAat je maandag ff horen hoe je echo was?
Hoop dat de pijn snel minder gaat worden....kun je wat meer typenBen namelijk erg benieuwd hoe nou precies reactie van familie en vrienden enz waren op je zwangerschap. Tenslotte neem ik aan dat er best wel wat mensen waren die enorm met jullie meeleefden in de slechtere tijden. Nou dus als je keer tijd hebt...ben erg nieuwschierig en natuurlijk of je al bezig bent met kamertje enz enz enz enz

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 14:52
sokje

Hey dames!

Johanna: Zo'n nalatigheid aanklagen is altijd veel gedoe he. Zo'n rechtszaak sleept lang aan en het bezorgd je toch maar meer kopzorgen. Maar ik kan het zeker begrijpen moest je het toch doen!

Sannie: Dat had ik even gemist dat het een meisje werd! Proficiat! Geniet je toch een beetje van de eerste bewegingen ondanks de BI?

Hier alles goed. Ook met het nieuwe neefje. Hij komt goed bij! En Lander trouwens ook. Die groeit als kool. We hebben hem zelf even gemeten van de week en we kwamen aan 63cm. Hij begint ook al te grijpen naar zijn beertjes, dus het gaat lekker hard. Milo was twee nachten terug plots wakker om 4 uur totaal overstuur. Hij wilde niet in zijn eigen bedje en maar krijsen als we hem er terug in legden. Uiteindelijk om 6 uur heeft hij de strijd opgegeven. We hadden hem wel even bij ons genomen maar dan begon hij te spelen en dat is de bedoeling natuurlijk niet. Voor de rest wordt hij ook groot. Hij begint nu al wat alleen losse stapjes te zetten dus we zijn weer een stapje dichter bij het alleen lopen.
Ikzelf heb het wat moeilijk met dat uitgezakte lijf van mij, maar dat hoort er bij zeker? Ik hoop dat mijn buik snel wat wegtrekt.

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 22:47

idd Sokje...dat stress heb ik ook geen zin in. Dus geen rechter maar gewoon eens samen aan tafel zitten. Hoe dat gaat weet ik natuurlijk niet ..we zien wel.

BAlen dat Milo nachts wakker word. IS hij ergens van geschrokken of enge droom?

Heb wel eens gelezen dat als je borstvoeding geeft dat je dan sneller een slanke lijn weer hebt maar of het waar is?? K,weet het niet. Ik ben van mijn 1e zoon net 5 kilo aangekomen daarna woog ik zo tussen de 55 en 58 kilo. Toen ik zwanger was van beau woog ik op laatst zo rond de 83 kilo!!! Ben wel veel kwijt maar nu na 6 jaar nog lang niet alles. Gaat gewoon moelijk. Maar ben ook ouder he. Jij hebt nog zoveel tijd. De kleine is er nog maar net. Mss als je straks weer alles in ritme hebt een sportschool of gewoon iedere avond voor bed gaan paar oefeningen?

NOu hier weinig nieuws. GA zo in bed Maar zag een berichtje en dacht ...gel;ijk ff schrijven anders blijft het er weer bij. NOu lekker slapen allemaal en tot ander keer mor weer. oant sjen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >