HOi Sannie,
Phoe dat valt ook niet mee dus. Maar je bent bijna de 12 weken he!!!!!
Hoop dat je snel compleet en zonder kwaaltjes kan genieten van de aankomende 6 maanden zwanger zijn.
Maar idd als je last hebt van spieren en overbelasting??,.... dat kan erg pijnlijk zijn. Ben ook eens bij bottenkraker geweest maar niet mijn ding moet ik bekennen. Zo eng. Op dit moment (heb ook al 12 jaar last van heupen) ben ik bij een reumatoloog daarvoor en krijg 6 juni een mri scan. Denkt dat mijn kop uit kom draait af en toe. Is ook erg pijnlijk. Nou maar voordeel bij jouw is weer natuurlijk dat je een hubbie hebt die je af en toe ff kan masseren?

Nou heel veel beterschap ermee.
Hier gaat alles redelijk. nog steeds hulp en die blijft tot 18 juni. Maar is 4,5 uur per week en dat in twee dagdelen. Dus schiet niet op maar ze doet dr best. Maar wel balen dat je rest van de dagen zelf maar weinig mag. Af en toe is buik nog best wel pijnlijk hoor.
Zo en nu andere kant van mij. IK HEB RUZIE GEHAD !!!!! JA JA ben dr zelf erg onder de indruk van omdat ik regelmatig van mijn oudste zoon te horen krijg dat ik op mijn kop laat zitten en meer van me af moet bijten.

Dat heb ik nu gedaan en gelijk ruzie

.
Zoals jullie weten was en is beau erg onzeker en verlegen. Daardoor had hij last van clownesk gedrag waarvoor hij o.a ook therapie kreeg. Inmiddels gaat het al zo,n 2 maanden erg goed en doet hij lekker mee op school en durft met andere kinderen omgaan enz.
Nu sprak ik zaterdag met een moeder over een kindje hier uit omgeving die alleen maar vloekt en smerige taal spreekt en zijn piemie uit zijn broek pakt en beau wilde onderplassen. Beau wil dus niet meer met hem spelen. Nou zei die vrouw. In dat soort gevallen kun je beter naar de moeder gaan om te bespreken.
Diezelfde moeder heeft maandag beau ff "terecht"gezet in de klas. IK ben weg gegaan en toen is ze voor beau gaan zitten hem ff de les lezen. Mijn vriendin had dat gezien en sprak me er op aan of dat wel goed was voor beau omdat hij zo bang was geweest en niet wist welk kant hij uit moest kijken. IK was het hier niet mee eens en heb die moeder dus opgebelt. Heb gevraagt waarom ze niet hier aan de deur komt zoals ze zelf voorstelde paar dagen eerder en vroeg wat er was. Nou ja....dat wist ze niet maar haar dochtertje had gezegt dat beau dr peste en nu durfde dat meisje niet naar school

Maar dat meisje is een pinnige tante en ook de juf zei dat ze er van overtuigd is dat beau eerder gaat lopen voor haar als andersom. Maar goed...toch heb ik gevraagt aan mijn kleine wat er was gebeurt. NOu zegt hij. Dat meisje had gezegt s,morgens ... ikmoet er langs en ga wat aan de juf zeggen. Daarop had beau geantwoord...nee!!!
Thats it!!!!!!........ meer is er niet voor gevallen. Daarom durfde volgens mevr meisje niet naar school en riep ze beau op matje. Ik heb gezegt dat ik dat niet hebben wil. ALs hij op school is straft de juf hooguit maar niet een moeder die daar ff trek in heeft. Maar de volgende dag heeft ze gewacht tot ik weer weg was en heeft ze weer beau op matje geropen om verder te praten.
Ik was woest en heb de juf gebelt en gezegt als ze dit toelaten ik beau van school haal. Ik wil namelijk niet dat hij zich nu weer niet veilig voeld in de klas en terug valt in oude gedrag.Volgens de juf klopte het niet wat mevr heeft gedaan en zouden ze het meenemen in de vergadering en moest ik me niet teveel aantrekken van die mevr omdat ze heibel heeft met iedereen en ik nu de dupe ben en beau. De volgende dag komt ze bij mij midden in klas verhaal halen.En dr gelijk...wat ze dus niet krijgt. IK heb haar wel 10 x gevraagt wat er gebeurt is en of haar meid dat heeft gezegt. NOu nee dus!!! Ze wist het niet en dr dochter had ze ook niet gevraagt wat er gebeurt was maar dat vond ze al wel een reden om mijn kleine dus iedere keer op matje te roepen!!IK heb dr gezegt dat ik niet wil dat ze nog in de buurt van mijn kind komt of hem ook maar roept. Toen snifde ze een keer ,en liep schreeuwend de klas uit dat ik mijn kleine jongen nog maar meer de hand boven zijn hoofd moest houden!! IK heb haar bedankt voor die goeie tip

GIstermiddag sprak ik met de juf en die had de beide kids even apart genomen om te vragen wat er nu aan de hand was. Beau bleef bij zijn verhaal vertelde ze en die meisje weet helemaal niet wat er aan de hand was en waarom het gaat!!!!!!
Ben erg onder de indruk van dat er moeders zijn die dit zomaar doen en daar hun dag meevullen. Het blijkt dat ze idd met iedereen ruzie maakt

en dat moet ze zelf wetene maar als ze aan mijn kind komt is ze op verkeerde adres

.
NOu dat was wel weer de grootste belevenis om te melden denk ik.
Verders idd erg stil hier. Dus wie schrijft die blijft...kom op lady,s