Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 09:04 Sara ![]() | Kaatje... |
| 17/07/2008 @ 10:26 Nicole1900 | Kaatje, wat verschrikkelijk.. ![]() weet even niets te zeggen.. een dikke knuffel en sterkte voor jou! ![]() ![]() |
| 17/07/2008 @ 18:41 meisie ![]() | Kaatje, wat erg meid!! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!! Is erg moeilijk hé!! Dikke ![]() |
17/07/2008 @ 21:11 ![]() | Kaatje: ![]() ![]() veel sterkte meid...Hunnybee: gefeliciteerd met je ...kom je het ook nog even in Juli vertellen... vele zitten te wachten op je antwoordje![]() |
| 17/07/2008 @ 21:24 Hunnybee ![]() | misplaatst natuurlijk ![]() |
| 18/07/2008 @ 20:08 meisie ![]() | Hunnybee....gefeliciteerd!! Geniet van je !! Wat heerlijk voor jullie! |
19/07/2008 @ 12:18![]() | meisie weet jij al meer? heb je nog getest? zolang al overtijd.. wachten is echt verschrikkelijk dat is wat ik nu ook moet doen afwachten.. ![]() |
| 22/07/2008 @ 10:23 meisie ![]() | Alles is mogelijk!! Ik had vanochtend een pos.test in handen!! Zal er nog ff een foto bij zetten |
22/07/2008 @ 13:51![]() | hey meisie dat is super!!!!! mag ik je al feliciteren!??? spannend tijd he!! ik hoop er ook nog gauw weer eentje in me handjes te hebben even afwachten wat de dokter vrijdag zegt |
| 22/07/2008 @ 15:38 Muisje | @ kaatje, een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() @ meisie, Een dikke proficiat!! Ik dacht het wel, je had identiek dezelfde symptomen als ik en ik testte ook steeds negatief int begin. Liefs, ![]() |
| 23/07/2008 @ 21:48 tijgertje86 | Gefeliciteerd Meisie!!! SUper Ik ben nog steeds niet ongesteld echt super erg duurt wel zo lang... Ik heb het nog nooit zo lang meegemaakt 44 dagen overtijd en cyclus van 78 zit ik nu al... Hoop echt dat ik wel onder de 100 dagen kom want dit is echt niet leuk dokter wil er ook niks aan doen afwachten... heb nu wel steeds steken in mijn baarmoeder miss toch nog 1 test doen voor de laatste x want is nu 2 weken geleden dat ik voor het laatst teste.... Wat vinden jullie ervan?? Echt vreeemd 6 mei laatste ongesteldheid :S Liefs tijgertje ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni

Kaatje...
mijn vent gelooft het precies ook niet echt...
...kom je het ook nog even in Juli vertellen... vele zitten te wachten op je antwoordje