[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2008 @ 12:28 lynna | hallo, m'n oudste dochter doet sinds 3weken pipi op het potje. het probleem is dat ze geen kaka op het potje wil doen ( ze heeft het wel 1x gedaan ) zelfs in de pamper wil ze het niet meer doen. ze zegt het wel als ze eigenlijk moet maar durft dan niet en word hysterisch en dan houd ze het op. meestal als ze s'avonds een uurtje in haar bed ligt doet ze wel kaka met als gevolg dat het wel "harde" kaka is en ze soms nogal veel moeite moet doen. hebben jullie tips hoe ik haar kan motiveren om op het potje kaka te doen. groeten ![]() |
| 02/08/2008 @ 22:20 Smarties | Hoi Lynna, wij hebben een tijdje geleden hetzelfde aan de hand gehad met onze meid. Hysterie voor kaka te doen. Heb toen gewoon haar voeding licht aangepast: kiwi of pruimen ipv appels en banaan, veel laten drinken, onder haar eten wat olie doen. Dit stimuleert de stoelgang. En natuurlijk belonen, bij ons was dat met een suikerboontje (want ze was net grote zus geworden). Misschien is dit alles voor jullie ook een suc6 en geef het wat tijd! |
| 30/09/2008 @ 11:34 moeke | Ook bij ons hetzelfde probleem. Ophouden, dagen aan een stuk en als het er dan toch uit moet ... traantjes, paniek en heel veel pijn. Probleem is dat die van mij bovendien een hele slechte eter is. Voeding aanpassen zal heel moeilijk zijn. Drinken is geen probleem, dat gaat er vlotjes in. Met de oudste hebben we indertijd hetzelfde probleem gehad maar die was, raar maar waar, dol op olijven dus dan gaf ik die dagelijks olijven en kwam de rest vanzelf. Maar de jongste lust geen olijven .... meng wel olijfolie onder haar eten maar helpt precies niet. |
[Reageer]

geen kaka meer willen doen

,
Zeker nu ze naar school gaat gaan in sept heb ik er echt schrik voor dat ze daat mss niet zo snel door gaan hebben dat het in de broek zit en dat ze er dan blijft mee lopen (ze zegt soms niet dat het in de broek zit, je moet het ruiken
)