Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/07/2008 @ 15:38 snuitje ![]() | oh fijn zeg... zo'n goeie waarde ! ik ben wel benieuwd bij mij.. ma das nog tot einde deze week wachten ![]() |
| 25/07/2008 @ 11:03 wendy ![]() | cynthia,geniet van jullie verlof!! groetjes |
| 25/07/2008 @ 11:04 snuitje ![]() | ja mercikes :-) ik laat mijn banner gewoon staan ! Cynthe, prettig verlof hé ! |
| 26/07/2008 @ 15:59 snuitje ![]() | amai das ook verschieten zeg ! hopelijk gaat het snel over als ze de oorzaak dan toch niet weten. |
| 26/07/2008 @ 16:05 Viki ![]() | oef Wendy gelukkig is alles in orde met het kindje. Mooi hé zo'n hartje Hoe voel je je nu? |
| 28/07/2008 @ 13:48 Lieze | hallo! wij zijn terug! goeie congé gehad, rustig, brave kids, zwembad, mooi weer, ... zalig! En hier is het ook schoon weder! Dat het nog maar efkes blijft duren want zondag is het hier feest, liefst buiten natuurlijk! Ik heb niet echt bijgelezen, maar ik veronderstel dat iedereen het goed stelt?! Eva ga er weer vandoor, wat zoeken naar lekkere recepten voor zondag! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

zodat nummer 3 vlug komt.

maar volgens gynae ben ik nog geen 7 weken, maar maar 6 weken en 2 dagen..uitgerekend voor 18 maart 2009. Ik weet niet op welke datum ik me nu moet baseren? want ze rekent dat uit door te meten hé, als je 1 mm verkeerd meet scheelt direct een week hé... moet ik banner nu best aanpassen?
! nee, ik weet wat het is om de hele tijd misselijk te zijn; is geen lachertje. Ik ben van Rhyss misselijk geweest van 6 tot 32 weken, dag en nacht. En toen ben ik bevallen
! Hopelijk keert het snel zodat jullie ten volle kunnen genieten!!!

)