Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 12:36 Lieze | Gwen, met koffertje klaar zal je het echt zijn hé, dat het staat te gebeuren! Is de kleine meid met je rusten dan ook flink gegroeid? Bijna is het zover, nog effe genieten van je buik en dan ... babytime! Eva, het klinkt goed hé! Ik duim voor je hoor, de trend is hier gezet hé, dus gewoon zo verdoen!!! Ventje is deze week nog in verlof, dus doen we veel (leuke) dingen. Vanmiddag moet ik naar vriendinnen/collega's, vanavond gaan we eten bij vrienden, kids slapen bij oma, morgen een nieuwe salon kopen, gaan kijken voor een auto, naar de gyn ... drukke, warme tijden dus! groetjes, Lieze |
| 31/07/2008 @ 12:20 Sister Willie | Hallo Sisters, Eva, mijn duimpjes zijn ondanks de hitte volop aan het werk voor jouw! Joke, welkom hier. Ik heb indertijd ook heftig zitten reageren op pregnyl, niet te doen gewoon maar ik heb er wel een prachtige meid voor in de plaats gekregen die volgende week alweer 3 kaarsjes mag uitblazen. Veel succes. Gwen, zo hoog zwanger en zo'n temperaturen, 't is niet gelachen hé. Zet je voetjes maar op tijd en stond in een verfrissend badje. Die stuitligging, dat kan nog draaien, zeker als het een kleintje is. Nu ja, denk dat je dat op dit moment weinig kan schelen hé en het voornaamste zal zijn dat het een gezond babytje is. Nog even op de tanden bijten en straks op de roze wolk genieten .... Wendy, die schrik, ik kan er van meepraten. Bij mijn eerste had ik een bloeding op 6-7 weken. Ik heb de volledige zwangerschap in angst gezeten, voor ieder kwaaltje zou ik naar de dokter gegaan zijn. 'T is normaal hé, we hebben er veel voor moeten doen en willen dan zeker geen risico's nemen hé. Maar probeer tussendoor toch nog wat te genieten van het zwanger zijn. Veel genot morgen bij de echo !!! En verslag uitbrengen hé. Lieze, mijn verlof staat ook eindelijk voor de deur. Nog een half dagje werken en dan trek ik hier de deur achter me dicht tot 1 september. Ook bij ons een drukke agenda de eerste 2 weekenden gaan we niks anders doen dan feesten. Tussendoor nog een bezoekje aan de dierentuin en Brussel (ja, de oudste wil het atomium en manneke pis eens in het echt zien) en dan de 15de vertrekken we voor een weekje naar de ardennen. RUST !!! Zalig !!! Snuitje, Viki, niet teveel last van de warmte nu? Allez, ga wat verder werken ... Daaaaaaaaaaag, Sister Willie |
| 31/07/2008 @ 12:28 Viki | Hoi, We zijn volop aan het inladen voor Mexico maar ik wou jullie nog even goeiedag zeggen voor ik vertrek (we vertrekken morgenvroeg en zijn zondag 17 augustus terug). Ik ga dus snel eventjes reageren, sorry als ik enkelen vergeet. Joke, van pregnyl kreeg ik enkel pijnlijke borsten. Voor de rest voelde ik me daar heel goed bij. Het was vooral clomid die me verschillende vervelende symptomen gaf. Veel succes meid. Eva, aah spannend. Jammer dat ik niet ga kunnen volgen hoe dit afloopt. Ik Gwen, ja met je koffertje klaar voel je je veel geruster. Het komt nu echt heel dicht bij hé. ![]() Wendy en Snuitje, geniet van je zwangerschap hé Lieze, jij ook genieten hé! Van je zwangerschap en van de vakantie. Vandaag 14 weken zwanger, in het tweede trimester dus. Ik voel me nu wel heel wat zekerder dan in het begin. Na de vakantie moet ik naar de gynaecoloog, kijk er al naar uit (wrs komen we dan het geslacht te weten!) Groetjes en geniet nog van de zon. ![]() |
| 31/07/2008 @ 12:34 Viki | Willie onze berichten hebben elkaar gekruist. Ik heb wel last van opgezwollen voeten en enkels (ben zelfs deze week na het werk de eerste de beste schoenwinkel binnengestapt om comfortabele schoenen te kopen omdat ik het niet meer uithield in mijn elegante damesschoenen). En de warmte doet daar zeker geen goed aan. Maar ik klaag niet hoor. Ik denk dat deze warmte zwaarder is nu voor Gwen en anderen die hoogzwanger zijn. Groetjes |
| 31/07/2008 @ 13:08 snuitje ![]() | oh Viki geniet van je reis ! zalig zeg ! ![]() |
| 31/07/2008 @ 14:32 Joke ![]() | @Viki, Hele fijne reis en geniet ! @ alle meiden, Bedankt voor de reacties ! x |
| 01/08/2008 @ 08:15 snuitje ![]() | Eva en?zijn ze er al ?Ik hoop zo hard van niet ! |
| 01/08/2008 @ 09:28 Joke ![]() | @Eva, Meid, je houdt ons wel in spanning, hoor ! Ik blijf |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

! Het is vandaag 14 dagen geleden dat ik pregnyl gespoten heb.We zien wel hé.

van al die zaken...