Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 07:27 Chrichri ![]() | Meisjes ... ik heb een nieuw topic geopend bij "De laatste loodjes" en topicnaam = "nog eventjes" Ik ga daar ook reageren op jullie verhalen van dit weekend. Tot daar? ![]() |
| 07/08/2008 @ 08:23 | hey lesley heb niet alles gelezen natuurlijk maar wens jullie veel sterkte , en je zal zien het komt wel goed . het is natuurlijk wel schrikken maar toch positief blijven denken . ![]() de rest van de meiden , ja de laatste loodjes he... het schiet nu op , ik vind het is allemaal heel snel gegaan merk het aan mezelf ik had anders ook alweer 27 weken geweest , maar ja komt ook wel weer eind dit jaar dan weer opnieuw proberen en maar hopen dat het dan wel goed gaat .. hier beginnen de zenuwen aardig erin te zitten morgen is het zover onze trouwdag , vandaag me zoontje naar de kapper en ales klaar zetten pff , mijn mannetje is nog erger aan de kriebels , vandaag een hoop te doen dus de dag zal voor bij vliegen , zo eerst ff voor de laatste keer naar de zonnestudio een zonnebankie pakken voor een mooie tintje ![]() nou meiden ik spreek jullie weer na onze trouwdag en dat horen jullie wel hoe het is gegaan , jullie allemaal een heel fijn weekend en doe allemaal rustg aan het weer word minder voor jullie lekker maar duim aub voor mij droog weer morgen ... ![]() tot gauw meiden ![]() ![]() |
| 07/08/2008 @ 20:08 Chrichri ![]() | Dag wondertje, wij zitten nu op het topic "nog eventjes" bij "de laatste loodjes" kom daar maar piepen ![]() |
| 12/08/2008 @ 14:07 | Wondroos Hoi Lesley, ik lees net je verhaal over de wondroos en wil je adviseren echt alle pillen in te nemen. Ik heb zelf 6 jaar geleden wondroos gehad en de antibiotica sloeg toen niet aan. Uiteindelijk heb ik nu een been waarvan de lymfebanen niet werken. Een been wat dus dik blijft en waar ik een charmante steunkous voor draag. Ik wil je niet bang maken, maar onderschat het niet. Sterkte ermee! Wendy |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Twijfels en intense blijheid ... net zwanger !!

ben niet op het strand zelf geweest, maar wat wandelen op de dijk in Nieuwpoort, er was avondmarkt. Leuk om te doen, dan een terrasje gedaan en een crème gegeten
en de laatste weken van de zs kom je veel bij hé, doordat het kindje vlug bijkomt en de placenta en zo... En ik heb nog 5 weken te gaan... Ben een beetje veel bijgekomen, maar ja, hopelijk verlies ik vlug die kilo's, als ik bv. in het moederhuis lig, wat ben ik benieuwd zeg. Als ik thuiskom, dan ga ik me direct wegen haha 
maar ik denk van niet, allez van mij toch niet. M'n borsten zijn niet gegroeid
maar ja, ik ben er vrij zeker van dat ik toch de fles zal geven hoor. Ik ga zo ook meer op m'n gemak zijn.
Het begon te stortregenen en te bliksemen. T'was jammer want het was leuk om buiten te zitten en dan nog barbecue...
Ik hoop ook dat het in orde komt met je peter!!
, maar ik hou houd vast... 

Dus ik ga toch maar braafjes mijn 4 pillen per dag inpakken in de hoop dat het morgen al beter is op mijn been.