< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » zwanger worden door eiceldonor

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
zwanger worden door eiceldonor
02/08/2008 @ 20:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo iedereen,

ik lees eigelijk nooit iets over dames die zwanger zijn geworden door een eiceldonatie. Ik heb een vriendin die ook graag zwanger wil worden maar ze heeft geen eicellen, en ze weet ook niet hoe ze een donor moet zoeken, want in de ziekenhuizen hier in de buurt geven daar maar eigenlijk weinig info over. Kunnen jullie misschien een antwoord geven ik zou haar daarmee ontzettend blij maken.

groetjes lyd

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 16:50

Vanwaar ben je ergens?
Ik weet dat ze in het UZ Gent ermee bezig zijn, dus daar zou ze normaal gezien toch wel info moeten kunnen verkrijgen...

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:51

eiceldonatie
hallo
wij hopen ook van het jaar te starten met eiceldonatie
we hebben een oproep geplaatst en in onze ongeving gekeken of daar iemand oren naar had .
gewoon een balletje op gooien tijdens een avondje
dan hoor je van zelf wel reactie`s
ik weet dat er lange wacht tijden zijn voor anonieme donatie
wij doen gekende donatie omdat e donor graag wilde kiezen voor wie ze het doet .
dus wij hebben super veel geluk gehad dat ze ons heeft uitgelozen
gr marijke
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 10:48

Nou wij wonen dus in nederland, maar in noord holland en daar zijn ze er niet zo bekend mee, en aangezien de meeste van dit forum in belgie wonen dacht ik van ik probeer het eens. En uz in gent hebben die dan ook een wachtlijst of zoiets, want ze heeft hier in de buurt al eens rondgevraagd of iemand dat voor haar wil doen maar niemand geeft er eigenlijk reactie op. En mag ik misschien ook vragen hoelang die wachttijden zijn, ik weet namelijk niet of ze een anonieme donor wil.

En marijke ik ben blij voor jullie en ik hoop dat het lukt. En die gekende donor zijn jullie daaraan gekomen via het ziekenhuis of gewoon via een oproep of zoiets?

Ik wil het allemaal graag horen.

groetjes Lyd

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:21

Hey Lyd,

Ikzelf weet het niet zo heel goed allemaal maar ze kan best eens bellen naar het infertiliteit van het UZ Gent. Het nummer is 09/332.31.39
Vanuit Nederland dus: 0032 9 332 31 39
Ze zullen daar zeker en vast een antwoord weten op haar vragen :)

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 12:06

oke dank je wel ik zal het doorgeven.

groetjes lyd

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 14:38

eiceldonor
Hey ik wil me graag opgeven als donor, ben momenteel 30 en heb zelf geen kinderwens meer. Mail me gerust voor vragen en info Mvg Marietje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]