Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 10:12 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 31/07/2008 @ 14:17 maité | Hello ladies, Klein vraagje; heb net een miskraam achter de rug en hoewel we nog wat triest zijn, hebben we er ons bij neergelegd dat het een foutje van de natuur moet geweest zijn. Nu willen we graag snel opnieuw. Weten jullie hoe lang je best waht voor je terug begint te klussen? Ciao! |
| 01/08/2008 @ 09:59 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 01/08/2008 @ 10:26 maité | Bedankt Jedi, ik was 8,5 week ver en dat het misliep is vastgesteld nog voor de eerste echo. De eerste dagen waren zwaar met veel traantjes, maar nu begin ik me beter te voelen. De verloskundige zei dat ik ofwel mijn gewone cyclus kon afwachten, maar als ik een maand aan de pil zou gaan, zou die sneller terug regelmatig zijn. Werd je snel weer zwanger toen je eenmaal had beslist om er opnieuw voor te gaan? en bedankt voor je reactie |
| 02/08/2008 @ 10:06 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 02/08/2008 @ 13:35 sharon ![]() | hey jedi hier nog steeds geen ongi... Dus nu inmiddels al 4dagen overtijd .... Morgen denk ik ff testje doen... liefs |
| 02/08/2008 @ 15:30 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 02/08/2008 @ 15:36 maité | Ik heb een echo gehad en daarop leek alles weer normaal te zijn. Nog licht verdikt slijmvlies id baarmoeder, maar verder was alles verdwenen... Denk toch maar een maandje voorzichtig te zijn en dan gaan we in september voor de eerste NOD. Hopelijk gaat het dan even snel als bij jou, Jedi ![]() ...en Sharon, ik duim alvast voor je |
| 05/08/2008 @ 13:19 sharon ![]() | hey mensen gister hebben wij onze teef op kunnen halen... Gelukkig is ze dus weer bij ons wel anders maar wel bij ons... En gister is tevens de hoek om komen kijkenLiefs |
| 06/08/2008 @ 09:46 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 07/08/2008 @ 11:30 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
| 10/08/2008 @ 10:02 Jedi ![]() | Verwijderd om persoonlijke reden |
< vorige pagina | volgende pagina >

curettage niet meer nodig

en bedankt voor je reactie

dus nog maar even afwachten tot donderdag vrijdag en dan nog maar een kijken als er dan nog niks is..