< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juli

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/08/2008 @ 10:50

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Maya: Ik heb ook al een paar keer duphaston moeten gebruiken om mijn ongesteldheid op te wekken. Hopelijk krijg je de ronde nadien een normale cyclus!
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 14:34
Maya

Hey grietje

Zijn er serieuse nevenwerkingen?

Toch raar e, na het stoppen van de pil, was ik direct zwanger, jammer genoeg miskraam. Na miskraam nog mijn gehad (heel natuurlijk) en nu nog steeds niet. Hopelijk is het na 1 keer genoeg en komt mijn cyclus gewoon weer op gang.

groetjes
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 14:53

Ik hoop het ook voor jou! Nee, van duphaston had ik geen bijwerkingen. Alleen kwam er bij mij geen nieuwe, goede cyclus van verder. Ik heb dan clomid moeten nemen en daar had ik wel wat nevenwerkingen van.
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 16:21
Maya

Heel erg bedankt Grietje. Ben er wat geruster in nu. Ben niet zo'n krak als het komt op het innemen van medicijnen, neem liever niets. Maar 't is voor het goede doel e?
Groetjes
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 17:11

Ik ben ook geen (pillen)slikker. Ik laat het liever van zelf allemaal overgaan. Maar dit is iets totaal anders eh. We kunnen alleen zwanger geraken als er een eisprong is. Lange cyclus = geen of een veel te late eisprong. We kunnen niet anders. Maar we hebben het er voor over. Alles voor een wondertje!
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:13
Chica

Hey NOD-ers van juli 2008,

Hoe gaat het met jullie?

Ik heb op 08/08/08 helaas een miskraam gehad. Ben nu terug ongesteld geworden en heb me toegevoegd aan het clubje van oktober.

Chica

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]