< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve
22/07/2008 @ 22:38
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nina

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochter.
Je bevallingsverhaal moet je zeker eens komen doen, want blijkbaar is ze iets sneller gekomen dan we verwacht hadden.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:02
Nina Van Herck

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Nina, proficiat met je dochter!!!!
Als je wat bent uitgerust dan kom je je verhaal maar vertellen.

Jule, jij moest toch maandag of dinsdag voor een bloedname gaan, hoe is dit afgelopen?
Alles toch nog in orde met jou en je vruchtje in je buik?

Bij ons is het nog rustig hoor, ben aan het genieten van de rust, geen spuitjes, geen controle, geen stress op mijn werk om alles te regelen. Dat is toch ook wel zalig!!
Alleen blijft het toch wel wat knagen bij mij, wanneer er bij ons ook een baby komten wanneer het toch is gaat lukken.
Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt in het UZA, want laat het toch even bezinken.

Muis, hoe gaat het met jou?

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:47
Muis

hoi,

alles goed hier, vol spanning afwachten wat het zal worden in roeselare voor de verse ivf poging.
Ik geniet met mijn 2 kids van het mooie weertje...

Nina, super goe nieuws, je bent al bevallen! een dikke proficiat! En zo'n kleintje... Dat is even wennen zeker...?

groetjes aan allen!

Muis

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:35
Petra

Jule, weet je al iets van je bloedafname, we maken ons wat ongerust.

Groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:07
Jule

hey, zijn paar daagjes naar ardennen geweest, maar men hcg stond zaterdag op 6000 was wel goed volgens assistent dus ???? ik durf er toch niet te hard op hopen, net voor we op vakantie vertrokken pakken bloed verloren, dus nog rap wat maandverband en tampons in de valies gestoken, en eigenlijk gans de week bloedingen gehad, niet gelijk met NOD, maar toch dagelijks een tampon vol ongeveer, met het nodige gesmos, enfin morgen om kwart voor negen bij de gyn zijn, dus nog even de duimen in de hoogte
groetjes

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:19
Muis

succes Jule
Het komt wel in orde!

Muis

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:38
Jule

hallo, één van beide vruchtjes heeft het niet gehaald, vandaar bloedverlies, en van het andere zag we het hartje kloppen, dus we zijn weer iets geruster, nu hopen dat het bloedverlies snel verdwijnt hé

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:15

Jule, ik heb net hetzelfde voorgehad met Rhyss. Dat waren er ook twee. Op 6 weken 2x een serieuze bloeding gehad, en bleek ook dat één van de twee het niet gehaald had. Maar Rhyss wel hé!!!

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:04
Jule

cynthia, hoe lang duurde die bloedingen bij jou, ik moest in het oog houden dat het zeker niet meer werd, maarja het duurt nu al meer dan een week, begin me natuurlijk weeral zorgen te maken

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 08:57
Petra

Jule,

Ik kan best je ongerustheid begrijpen. Bij Jolien had ik op 6 weken nog een verdere innesteling met het nodige bruinverlies, het is wel niet hetzelfde, maar het heeft toch ook wel een vijf dagen geduurd. Een vruchtje dat afsterft zal natuurlijk veel heviger en langer duren.
Wanneer mag je nog eens op controle?

Nina, alles goed met de meisje? Hoe reageert Daria op haar zusje.

En kunnen de andere dames zich verwarmen?

Groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 13:19
Muis

hoi,

verwarmen???
Heet is het hier...
Vannacht een onweer, maar je merkt er al niks meer van. het deed wel deugd vanmorgen voor de plantjes, gras, regenput etc....

Jule, ik zou regelmatig nar de gyn gaan, moet je niet platliggen van de gyn?

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:39
Jule

hey

muis, mijn gyn heeft niks gezegd over platte rust, heb nadien wel naar de fertiliteit gebeld van gasthuisberg en daar vroegen ze mij of ik het nodig had, maar ben ook niet graag een profiteur, en als ik me echt niet ziek voel zou ik thuis vanalles beginnen doen en das dan ook niet echt rusten hé, ik doe bureauwerk, dus ik denk dat ik daar meer stilzit dan dat ik thuis zou stilzitten

mag volgende vrijdag (8 augustus) wel teruggaan op controle

ondertussen merk ik wel dat het bloeden toch stilletjesaan aan het minderen is, oef!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:35
Jule

vant weekend kayley haar eerste verjaardag gevierd met bijhorende taart, ze heeft er wel beetje van gesmuld, maar was niet echt haar ding, nochthans de taart was mjammmie keilekkere chocolade, achteraf hebben we leuk bbq'tje gehouden en we hebben geluk gehad met het weer alhoewel ze wel iets heel anders hadden voorspeld en gisteren heeft ze haar inentingen van een jaar gekregen en ook daar is alles vlot verlopen, maar zou kunnen dat ze er over een weekje nog wel ziekjes van wordt, hopen van niet, en voor haar verjaardag zijn we nadien dan maar naar planckendael geweest, amai daar was het wel puffen en blazen gisteren hoor, maar het was leuk ook al heeft zij daar nog niet echt veel aan, wij hebben in alle geval ons plezier gehad

groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:46
Muis

hoi,
Jule, de dokters gaan wel weten wat ze doen hé. En idd.thuis kan ik ook niet stilzitten. Ik zie altijd vanalles om te doen. Mijn ventje vraagt soms wanneer we eindelijk es samen in de zetel gaan zitten...

Nina vh, geniet nog van je rust. heb je een idee wanneer je weer gaat starten?

Nina, hoe lukt dat met de baby? Ook warm zeker voor dat kleintje?

Petra, kan je alweer van je nachtrust genieten?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:58
Petra

Jule, Kayley al een jaar,goh het gaat toch snel hé, alsnog een dikke kus voor het feestvarken

Muis, hier genieten we van de nachtrust. Momenteel zijn de kinderen voor enkele dagen bij mijn ouders. De kribbe is twee weken dicht en we kunnen beiden geen verlof nemen die periode en vermits mijn ouders te ver van ons wonen om ze dagelijks te brengen en te halen was dit de enige oplossing. De kinderen amuseren zich ginder, dat hoor ik aan de telefoon, alleen ik mis ze verschrikkelijk. Nog enkele dagen en ze zijn in het weekend terug thuis en dan vertrekken ze met de schoonouders voor een weekje zee.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:18
Petra

Oei het is hier stil geworden.

Jule, veel succes vandaag bij je echo en hopelijk kom je hier snel goed nieuws vertellen.

Muis ik zie aan je banner dat je binnen enkele dagen gaat starten met een derde poging, alvast heel veel succes.

Nina, hoe is het met de meiden?

Nina vh, alles goed met je?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:35
Neela

Hoi allemaal,

Heel lang geleden dat ik komen schrijven ben, maar trouw blijf ik elke week wel een keertje lezen.
Muis, jij kent me niet, maar ik wens je veel succes met je derde poging. Ikzelf start met decapeptyl op 11 aug, 1 dag later dan jij. Wij gaan voor een 2de kindje en het zal mijn 4de poging zijn.
Is mijn 1ste keer decapeptyl, vroeger heb ik steeds moeten suprefacten.
Ik ben best nerveus, ook voor een 'nog drukker' leven met 2 kids. Maar ja, ben 36, t'is nu of nooit.
Petra en co, hoe loopt het met 2 kids ? Is het haalbaar, is het zoals verwacht?

Jules, je hebt echo las ik net .... leuk leuk !

Groetjes en tot nog eens

Neela

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:28
Nina

Hoi,

Wel, over mijn bevalling: Gioia lag (net als daria toen trouwens) dwars in de baarmoeder, waardoor een gewone bevalling niet kon. De keizersnede was gepland op de 14de omdat mijn gyn op maandag haar 'operatiedag' heeft. De week erna was nl de 21ste en een feestdag waardoor en niks gepland werd en de week daarna vond de gyn te kort op de bevallingsdatum. Ik vond het ook een beetje vroeg, maarja... De 10de had de gyn nog een echo gedaan om de ligging te bepalen enzo en toen schatte dat apparaat dat de baby 2,8kg zou zijn. Daar was ik aangenaam verrast over dus maakte ik mij ook geen zorgen over het feit dat ze 2,5 week te vroeg zou komen. Alleen toen ze er effectief uit kwam bleek ze een beetje kleiner uitgevallen te zijn! Gelukkig was alles in orde en moest ze niet in de couveuse of zo. Volgens de kinderdokter was het een 'dysmatuurtje'; een babytje met een te laag gewicht tov het aantal zwangerschapsweken.
Ze is na een paar dagen wel een chineeske geworden (geel dus door de bilrubine) en is vrij lang onder de lamp moeten gaan. Maar uiteindelijk is ook dat in orde gekomen.

Ondertussen weegt ze 3,020kg, dus ze zal haar schade vlug inhalen als ze zo doordoet!

Daria vind het allemaal nog steeds leuk; ze is een bezorgde, lieve grote zus! Als ik haar moet geloven mag Gioia niet in haar parkje liggen maar moet ik haar heel de dag op de arm houden!!

Jule, hopelijk een mooie echo...

Petra, hoe is het met de kids?

Neela en Muis, nog effe en jullie starten weer!! Spannend... En dan kunnen we weer gaan

Nina VH, aan het aftellen tot september? Dan terug studente hé!

Cynthia; hoe is het? Geen nieuwtjes?

Groetjes aan iedereen
Nina

[Laatst gewijzigd door Nina - 08/08/2008 @ 21:29] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:40
Jule

hallo

woensdag nog eens serieuze bloeding gehad met dikke klonter bij, het was serieuze paniek, men eerste dag in men 4/5de werken had ik me anders voorgesteld dan op spoed te zitten, allez spoed heb naar fertiliteit gebeld en mocht direct langskomen vind ze voor de rest daar wel vriendelijk en gedienstig in leuven, maar allez alles was nog in orde, van waar de bloeding kwam geen flauw idee, belangrijkste is dat het met het beebje nog in orde is, het is ondertussen bijna 2 cm groot en alles zit nog op schema, voor mijn eigen gemoedsrust mag ik over twee weken nog eens op controle gaan, op 21 augustus en volgende echo voor nekplooimeting is op 12 september, dit dan wel terug in bonheiden, eerst volgende bij delattin en daarna gewoon weer bij bosteels
voor de rest qua kwaaltjes, mag ik niet echt klagen, heb wel ganse dag door zo mottig gevoel, maar moet niet overgeven, en als ik iets kan eten is het wel over, maar ga geen ganse dag door eten hoor, en sinds terugplaatsing van embryo ben ik toch twee kilo kwijt, hoe dat komt weet ik niet, maar het lijkt nu vanzelf te gaan, wat eigenlijk wel de bedoeling niet is, maarja tis mooi meegenomen, beebje groeit in alle geval, dus de rest is dan niet van belang hé

tot de volgende

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 21:45
Muis

dag allemaal

jule: de moed erin houden hé meid! het is een beenke die nu al met je voeten speelt, dus dat beloofd. Bij ons Noortje was da ook zo in het begin van mijn zwangerschap. En nu is het een 'dulle tante' zeggen ze bij ons. maar wel lief...

Nina, je was niet rouwig zeker toen de gyn zei dat het eruit moest. die paar laatste weken zijn er echt teveel aan, vind ik persoonlijk.
En grote zus is fier, da's fijn.

Neela, allez, we gaan samen aftellen. uit ervaring weet ik dat ik traag reageer. Dus jij kan nog vlugger zijn dan ikzelf!
Succes!

Petra, je had goed gezien. Ik ben onmiddellijk de dag van het gesprek mogen stoppen met de pil en dan 10 aug.starten met menopur en decapeptyl. Woe 13/08 moet ik voor FM en bloed.
Het is raar voor ons dat we nu elders gaan. alles is nieuw. En elke gyn werkt op zijn eigen manier. Maar in een klein centra maken ze daar minder rompslomp rond. Mijn ventje heeft geen spermastaal moeten geven, ik geen bloed of echo moeten laten nemen. Niks, direct starten. Des te beter voor ons.

groetjes allen
Muis

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >