[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2008 @ 10:51 Lies ![]() | Flip, hoe zit dat daar? |
| 23/09/2008 @ 15:37 mojo | Jammer dat je niet meer reageert Flip, ben zo benieuwd naar jullie; hoe het gaat, of iedereen gezond is.. |
| 19/12/2008 @ 10:35 Mojo ![]() | Niemand meer hier..? Wat ontzettend jammer, ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat! ![]() |
| 19/12/2008 @ 16:28 Lies | Met mij gaat het prima hoor! Maar ik heb het hier al een tijdje opgegeven. Monologen zijn nogal saai op een forum, hé! hoe gaat het met jou?? Lies |
| 06/01/2009 @ 21:18 | Hey Mojo en Lies, Mijn allerbeste wensen voor 2009! Bij mij is het ook enorm lang geleden dat ik op de forum postte, maar ik kwam wel regelmatig nog eens lezen. Flor is ondertussen al twee jaar en ver klaar om zijn instap op school te doen. Hij tatert de hele dag door en is echt om op te eten. Hier is ondertussen weer heel veel gebeurd! Wij gingen (gaan) bouwen en hadden ons huis redelijk snel verkocht. Maar de bouw liep enorme vertragingen op wat wil zeggen dat wij ondertussen verhuisd zijn naar een voorlopige huurwoning en er staat nog niks van onzen bouw. Hopelijk kunnen we eind dit jaar terug verhuizen, maar dan definitief. Ik had het mooie plan om weer terug zwanger te worden wanneer we in ons nieuw huis zaten (en dat was normaal gepland voor december 2008), maar aangezien alles zo'n vertraging opliep vallen ook die plannen in het water! Want IVF en bouwen gaan niet zo goed samen...Ik ben wel gestopt met Cerazette in oktober '08 en heb sindsdien spontaan mooie cycli van max 33 dagen. Laat ons dus hopen dat zwanger worden op de natuurlijke manier deze keer wel kan... Lies, jouw meisjes zijn ook al groot zeker? Nog zin in een derde? ![]() Mojo, 46kg dat is niet niks!! Ik vind het heel knap van jou! Verder alles ok? Ik vraag me ook wel af hoe het met Marion en haar kindje gaat. Zij maakte ook zoveel mee, ik hoop dat alles goed is en ze volop kan genieten nu. Heel veel groetjes, Saskia |
| 06/01/2009 @ 21:22 Saskia ![]() | Ik heb me weer terug even ingetekend ![]() |
| 06/01/2009 @ 21:34 Mirjam ![]() | Hey Lang geleden niet geweest, moet ondertussen alweer bijna bevallen. Spannend hoor! Volgende maand zijn we met z'n 4-tjes .groetjes Mirjam |
[Reageer]

metformine bij pcos ook in België

Ik vind het ook jammer dat er nooit meer updates zijn gekomen van Flip en Marion, zeker van Marion, ik heb toch enorm met haar meegeleefd destijds..
Maar goed, maar gewoon hopen dat alles helemaal goed gaat met haar en hun kindje!