< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapskleding vanaf maat 46

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapskleding vanaf maat 46
13/08/2008 @ 08:10
effe anoniem

hallo,
ik ben zwanger van m'n eerste kindje, zo'n 5,5 wkn ver. Normaal heb ik altijd maat 46 ( ik weet het, te veel)van kleding, maar nu heb ik al broeken nodig in 48, en die spannen in de loop van de dag nog!
Weet iemand waar in Belgisch limburg zwangerschapskleding voor grotere maten te verkrijgen is? Ook aan een beetje een redelijke prijs?

Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 09:11
Leen

Online Status
hallo, al in de C&A geprobeerd? Ik weet niet tot welke maten ze gaan maar het is daar wel redelijk van prijs é. Ik heb gisteren een broek gekocht en het was 35 euro. Maar je hebt ook gewoon zwarte en die waren (als ik het mij nog goed herinner) maar 20 euro. Ik hoop dat je iets vindt.
Groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 09:17
Kindercola

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een zwangerschapsbroek kun je gewoon in maat 46 kopen hoor!!! Er zit een rekbare band in die je de extra ruimte geeft. Ik weet niet of jullie miss Etam kennen maar daar haal ik altijd mijn zwangerschapskleding en ik draag normaal al maat 48 van broek! En anders eens online kijken want het is er wel!!! En trouwens maat 46 is een hele normale maat hoor! Kijk maar eens welke maten er meestal als eerste uitverkocht zijn dan is dat maat 42,44 en 46!!! Dus het merendeel van de bevolking zit in die maten!!!

Groetjes,

Carola

[Laatst gewijzigd door Kindercola - 13/08/2008 @ 09:19] - Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 09:21
sterretje

ik ben ook een maat 46 en de broeken van noppies passen erg goed hoor. ik mag zelfs niet te groot gaan want ze zitten erg erg ruim.

mss eens gaan kijken!

c&a idd ook en jbc, maja, ik weet niet welk genre van kleren je precies zoekt.

en gefeliciteerd!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:52

Online Status Bekijk profiel
Ik ben normaal ook maatje 48! Ik haalde mijn zwangerschapskleding de vorige keer altijd bij de Miss Etam of bij Promiss, daar hebben ze gewoon die maat hoor!! SUcces!!!
xxxxxxxxxxx hanneke

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:10
vlokje

Miss Etam en promiss, bestaat dat in België ook?
Ik heb nl. maat 48-50 en voor broeken heb ik echt wel een probleem.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:14
nijnemijn

Online Status Stuur bericht
Miss Etam vind je niet in België, Promiss weet ik niet..Ik ben naar Maastricht gereden. Bij C&A vind je tot maat 48, net als H&M. Voor broeken heb ik eigenlijk geen probleem, maar ik vind heel moeilijk bloesjes, vind dat meteen zo ruim vallend op je buik.. En in de 48 van H&M geraakte ik niet, zo klein dat die vielen, mijn moeder kon er niet eens in!!
Dus, iemand tips voor bloesjes?

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:30
Mikado

Online Status
Ik heb (afin, had :) ) maatje 46 en heb bijna al mijn zwangerschapskledij in de c&a gekocht. De broeken pasten niet allemaal qua maten, maar 'k heb er zeker mijn gading in gevonden... Ik had trouwens het probleem dat ik veel water vasthield en zo ook veel op mijn heupen en dijen ben bijgekomen. De eerste zwangerschapsbroek die ik kocht werd dan te klein (grrr...). Bij twijfel neem je dan best de iets grotere maat, zeker nu je nog maar 5,5 weken ver bent.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:31
Babyke*

H&M heeft ook grote maten,
Miss Etam,
C&A

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:38
Kat

Nog een tip: bij M&S vind ik ook veel spullen! Vooral tuniekachtige bloezen en jurkjes vind ik daar heel handig (ook om over een broek te dragen), in tricot, dus dat rekt nog een flink eind mee. De maten gaan tot 50-52, geloof ik, en het is er echt niet duur: voor 20-25 euro vind je al iets. Succes!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:28
leen

Hallo,

Bij mijn zwangerschap van Iander kocht ik ook mijn broeken bij promiss, maar moet helaas meedelen dat promiss geen zwangerschapsmode meer heeft!! Jammer maar helaas, daar vond ik altijd wel iets wat ik mooi vond..
Nu heb ik het een en ander van noppies en dat past ook heel mooi, maar deze gaan wel maar tot maatje 44, maar mss dat de gewone broeken ietsje meerekken en je er toch nog in kan, ze vallen wel groot..

groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:31
vlokje

M&S is idd goed tip, want ik wil van die tunieken dragen, maar die ben ik nog nergens tegengekomen. Bedankt!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 19:56
effe anoniem

hey,
bedankt voor de tips! ga ik zeker kijken!
zo heel de dag een spannende broek aan is helemaal niet leuk.
groetjes
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:18
herfstmeisje

Ik heb bij mijn zwangerschap zowel in de c&a als in de h&m gekocht. eerst maatje 46-48, maar mijn laatste trimester was dat bijna ook allemaal te klein, en heb ik in c&a nog maatje 50-52 gekocht.

Helaas, voor mijn zwangerschap had ik maatje 46, nu zit ik op 52 Het begint er na 9 maanden stilletjes aan af te gaan..

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 22:46
Barbara75

H&M kun je ook via internet bestellen.
De prommis heeft geen zwangerschapskleding meer wel erg jammer.
Heb je in België geen zwangerschapskleding bij baby speciaalzaken misschien hebben ze nog uitverkoop.
In Nederland hebben we ook nog Future Maman, en bij de Prenatal of misschien tweedehands via marktplaats.nl

Succes met je zoektocht ik heb zelf ook maat 46 en heb nooit problemen gehad met het vinden ervan.
Ik heb alleen wel gemerkt dat je met duurdere kleding echt tot het eind kan doen de pasvorm is veel beter.
Ik had mijn eerste zwangerschap maar 3 broeken maar die heb ik tot het eind gedragen en ze zijn nog steeds goed en heb ze nu weer aan.

Groetjes Barbara

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:49
Lexie

kijk eens op http://www.ingro.nl ...die hebben zwangerschapskleding tot maat 60!!
Ik heb het geluk dat mijn ouders in engeland wonen en daar is veel meer in grote maten te vinden. Volgende week komt de eerste lading deze kant op Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Lexie
Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 14:33
n.p

Heb je al eens gegoogled?
In Nederland zit Belle Belly. Een online positiewinkel, waar je trouwens ook op afspraak terecht kunt.
Zij hebben best veel keus aan grote maten. Alleen merkkleding en leuke outlet prijzen!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]