[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/08/2008 @ 08:10 effe anoniem | hallo, ik ben zwanger van m'n eerste kindje, zo'n 5,5 wkn ver. Normaal heb ik altijd maat 46 ( ik weet het, te veel )van kleding, maar nu heb ik al broeken nodig in 48, en die spannen in de loop van de dag nog! Weet iemand waar in Belgisch limburg zwangerschapskleding voor grotere maten te verkrijgen is? Ook aan een beetje een redelijke prijs? Alvast bedankt! |
| 13/08/2008 @ 09:11 Leen | hallo, al in de C&A geprobeerd? Ik weet niet tot welke maten ze gaan maar het is daar wel redelijk van prijs é. Ik heb gisteren een broek gekocht en het was 35 euro. Maar je hebt ook gewoon zwarte en die waren (als ik het mij nog goed herinner) maar 20 euro. Ik hoop dat je iets vindt. Groetjes |
| 13/08/2008 @ 12:10 vlokje ![]() | Miss Etam en promiss, bestaat dat in België ook? Ik heb nl. maat 48-50 en voor broeken heb ik echt wel een probleem. |
| 13/08/2008 @ 12:30 Mikado | Ik heb (afin, had :) ) maatje 46 en heb bijna al mijn zwangerschapskledij in de c&a gekocht. De broeken pasten niet allemaal qua maten, maar 'k heb er zeker mijn gading in gevonden... Ik had trouwens het probleem dat ik veel water vasthield en zo ook veel op mijn heupen en dijen ben bijgekomen. De eerste zwangerschapsbroek die ik kocht werd dan te klein (grrr...). Bij twijfel neem je dan best de iets grotere maat, zeker nu je nog maar 5,5 weken ver bent. |
| 13/08/2008 @ 12:31 Babyke* ![]() | H&M heeft ook grote maten, Miss Etam, C&A |
| 13/08/2008 @ 13:31 vlokje ![]() | M&S is idd goed tip, want ik wil van die tunieken dragen, maar die ben ik nog nergens tegengekomen. Bedankt! |
| 13/08/2008 @ 19:56 effe anoniem | hey, bedankt voor de tips! ga ik zeker kijken! zo heel de dag een spannende broek aan is helemaal niet leuk. groetjes |
| 14/08/2008 @ 11:49 Lexie ![]() | kijk eens op http://www.ingro.nl ...die hebben zwangerschapskleding tot maat 60!! Ik heb het geluk dat mijn ouders in engeland wonen en daar is veel meer in grote maten te vinden. Volgende week komt de eerste lading deze kant op Ik ben heel benieuwd.Groetjes Lexie |
| 14/08/2008 @ 14:33 n.p | Heb je al eens gegoogled? In Nederland zit Belle Belly. Een online positiewinkel, waar je trouwens ook op afspraak terecht kunt. Zij hebben best veel keus aan grote maten. Alleen merkkleding en leuke outlet prijzen! |
[Reageer]

zwangerschapskleding vanaf maat 46
)van kleding, maar nu heb ik al broeken nodig in 48, en die spannen in de loop van de dag nog! 

en gefeliciteerd!
Het begint er na 9 maanden stilletjes aan af te gaan..