[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 10:53 mama | Hallo allemaal, Ik zit effe in een dip. Afgelopen week heb ik een zwangersschapstest gedaan. Deze was positief!! We zijn dus weer zwanger!! Maar vandaag kon ik het niet laten om nog een keer te testen. Deze viel negatief uit............ hoe kan dat nu???? We balen nu vreselijk, zijn er onder jullie meer gevallen bekend?? Wat kunnen we doen?? |
| 20/08/2008 @ 11:25 | ik heb dat ook gehad, helaas een miskraam. even bloed laten prikken hoor. als je hcg daalt kan dat een teken zijn dat je het aan het verliezen bent! |
| 20/08/2008 @ 12:50 mama | We hebben een digitale test gedaan met clear blue. Ik ben nu al twee weken over tijd. Dus geen streepjes kijken. Afgelopen zaterdag kwam er gewoon in een keer ZWANGER te staan. We konden ons geluk niet op. Tot aan vanmorgen, ik moest voor mijn gevoel gewoon nog een keer testen, vraag me niet waarom. Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben. De koffie smaakt me niet en ben vreslijk moe en heb steeds het gevoel dat ik moet overgeven...... We hebben zojuist even contact gehad met een bevriende verloskundige en die vertelde ons dat we er rekening mee moeten houden dat het niet goed zit..... waarschijnlijk heeft het vruchtje niet goed door kunnen groeien en krijgen we snel een miskraam..... |
| 20/08/2008 @ 20:18 marjoontje ![]() | hoi mama. wat naar meid,ik hoop dat het toch nog goed komt. liefs marion. |
| 21/08/2008 @ 11:43 cheyenne ![]() | en Mama, weet je al wat meer?wat dacht je van om een echo vragen?dat is denk ik wat het meeste zegt, dan zie je gelijk hoe het is in je buik. liefs, cheyenne |
[Reageer]

eerst positieve test en nu negatief!!