< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Vruchtje van 5 weken in plaats van 9 en ook geen hartslag

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Vruchtje van 5 weken in plaats van 9 en ook geen hartslag
24/07/2008 @ 10:05
lauie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Meiden ik zou niet meer reageren op mie. Ze of hij heeft onder een andere naam ook al deze opmerkingen geplaats bij een topic over miskramen.

Ik zou mijn energie er niet aan verspillen. Beetje jammer dat er zulke mensen zijn op dit forum die zo ongevoelig omgaan met de gevoelens van anderen.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 17:07

Hai meiden

Ik kom ook even meepraten.
Lauie je hebt gelijk we reageren niet meer op Mie.
Ongevoelig mens..bah

Maar we zijn nu ook bezig voor de derde na laaaaaang twijfelen door mijn man en het was nu of nooit meer voor mij...vanwege het leeftijdsverschil een beetje. Dus nu gaan we er toch voor..JOEPIE!
Maar dat terzijde nu even..ikzelf heb ook 2 miskramen gehad.
Je leeft al zolang toe aan het al proberen zwanger te worden dat je dan eindelijk zwanger bent dan ben je zo blij.
Maar dat het dan toch fout gaat. Ik ben er echt depressief van geweest. Toen ik dus de 2e keer zwanger was van onze Amy kon ik heel lang er nog niet van genieten. Constant die angst.
Gelukkig is dat allemaal toch, al dan niet met wat problemen op het eind, goed gelopen en dacht ik van de volgende zwangerschap ga ik nu wel genieten. Ja dus niet.. want toen kreeg ik weer een miskraam.
Met als gevolg dat ik de 4e zwangerschap alweer bang inging.
Iris liep ook nog eens achter in schema, dus met de echo van 6 weken was ze nog maar 4 weken oud. Dus weer paniek. Maar gelukkig is dat vanaf toen ook goed gegaan. Alleen weer opstart problemen met de geboorte. Dit heeft ook wel invloed gehad aan het beginnen aan de derde...maar we staan samen sterk en het gaat lukken!
Ik blijf de goede moed erin houden, maar dat wil niet zeggen dat als het nu toch weer mis zou gaan ooit ik weer zeker er depri ervan zou zijn.

XXX Bambi

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 17:13
a

Mie , als je je eigen zo opvreet aan "ons" wat heb je hier in godsnaam te zoeken ?!? Blijf dan gewoon weg

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 01:42

Hallo

A wat een mooie foto's van jullie trouwen zeg..
En mooie poezen ook. Wij hebben er ook 2.
Een rooie en een zwarte.
Ik was je profiel aan het lezen en wat een tijd zeg.
En wauw die 2 regenboden op de foto's, wat bijzonder.
Ik geloof hier ook in dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ik werktte toen ik zwanger was van Amy in het ziekenhuis en daar was
een kerkje en daar heb ik toen in een boekje geschreven wat daar ligt waar iedereen in mag schrijven..ik ben nu 6 weken zwanger hopelijk mag alles nu goed blijven gaan.(voor Amy dus een miskraam gehad) En waarempel geen miskraam maar een mooi lief klein kindje gekregen. De derde miskraam had ik niet in het boekje geschreven. En dus toen ik de 4e keer zwanger was, was ik terug gegaan naar dat ziekenhuis, want toen werktte ik daar al niet meer, en toen heb ik weer in dat boekje geschreven, ik ben nu weer 6 weken zwanger en help me nu nog een keer aub.
En dus weer een goede zwangerschap. Reken maar dat ik als het nog een keer mag lukken zeker daar weer eens langs ga.
Toch sterk...of toeval of....

Maar jij bent nu weer zwanger LEUK.
Maak je ook zo'n mooie zwangerschapsbanner aan?
Die kan je op deze site maken.

Liefs en houd ons op de hoogte X Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 25/07/2008 @ 01:49] - Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 11:11
a

@ Bambi : Dankjewel Sacha
Ja, ben nogal een poezenmens Jammer genoeg heb ik de wit/zwarte op de foto niet meer . Veel te vroeg moeten afgeven hij is maar net een jaar geworden .
Maar heb nog 5 knuffelkatten We gingen het bij 3 houden , maar nummer 4 (de siameesachtige) hebben we gevonden als klein kitten tussen de vuilnisbakken bij het werk van mijn man . Nummer 5 (de rood met wit) was een afdankertje van iemand . Bij dit aantal gaan we echt wel blijven

Ja die dubbele regenboog heeft voor mij een hele speciale betekenis. Was ook een erg mooi moment . We zaten midden op zee en je kon geen land bekennen en opeens een dubbele regenboog net voor ons balkon.
Het verhaal van het boekje van jou is ook iets typisch . Ik zou me daar ook aan vast houden . Ben ervan overtuigd dat je positief in iets mag geloven je al half gewonnen ben .
Ik weet nu precies op welke dag ik zwanger ben geworden want had die dag juist controle bij mijn gyn . Mijn eitje was net gesprongen. Op weg naar huis stond ik voor de stoplichten met mijn raam open . Mijn hand had ik even half buiten gelegd en opeens beet er mij iets ?! Bleek een lieveheerbeestje te zijn ?! Nu zijn lieveheerbeestje voor deze zwangerschap voor mij weer een speciaal teken

Ik wacht nog even met mijn banner ... een soort bijgeloof

Heb net ook jou profiel gelezen . Je heb ook al behoorlijk bergen en dallen beklommen
Ik hoop dat je wens voor een 3de wondertje mag uitkomen .
Je heb iniedergeval al twee erg mooi dochters

x
anouk

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 11:53

Hoi a,

Ik las op je profiel dat je eindelijk weer zwanger bent, gefeliciteerd meid!
Ik "ken" je nog van het mei 2007 forum en kan me nog goed herinneren dat het mis ging bij je.
Helaas ging het bij mij ook mis alleen iets verder in de zwangerschap.
Ben benieuwd voor wanneer je uitgerekend bent want volgens mij zitten we redelijk dicht bij elkaar.

Groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 12:21
a

Bedankt Astrid
Na 8 maanden van veel verdriet gelukkig inderdaad weer zwanger en we lopen precies gelijk !!! Ik ben nu ook 8w2d Grappig ! We kunnen samen verhuizen naar het Maart forum .

Ja ik ken je nog van het Mei forum .
Jeetje wat schrik ik dat je jullie dochter op een zwangerschap van 17 weken heb verloren . Dat wist ik helemaal niet .
Dat moet een harde klap geweest zijn pfff mag er niet aandenken !
Ik hoop dat alles goed mag verlopen en dat we beide een wondertje in onze armen mogen sluiten in Maart

Groetjes
Anouk

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 20:27

Hoi Anouk,

Leuk dat je op dezelfde datum uitgerkend bent!!
Wanneer ga jij meeschrijven op het maartforum?
Ik zit er zelf nog niet echt mee te schrijven alleen meelezen.
Ga denk ik pas echt meeschrijven als ik maandag voor de tweede keer een goed kloppend hartje zie, tot die tijd probeer ik nog een beetje nuchter te blijven en te bedenken dat het ook nog fout kan gaan.

Maar natuurlijk hoop ik voor ons beide een prachtig kindje in maart.
Wanneer heb jij je volgende controle?

Groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 13:25
a

Astrid , veel succes vandaag bij je echo !
Ik moet morgen weer Hopelijk beide GOED nieuws !
Ik schrijf ook nog niet bij Maart . Ik vind het daar al behoorlijk druk aan het worden .
Ik schrijf al een tijdje met andere lotgenoten (miskraam) en gelukkig zijn er best al veel terug zwanger . Schrijf daar nog steeds.... Durf eigenlijk ook niet goed te verhuizen naar Maart , net zoals een banner hier te zetten .
Soort bijgeloof ?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 14:31

Astrid en Anouk veel succes met jullie echo's morgen en vandaag!!!!
Ik ga duimen dat alles goed is en mooi gegroeid

Ikzelf heb vrijdag een echo maar das om te kijken of ik een eisprong heb gehad, moet as maandag een rontgenfoto en anders kan die dan niet doorgaan!
Toch even leuk om even te gluren naar je cylcus.
Als er dan een heel mooi eitje zit te wachten vrijdag dan verschuif ik mijn rontgenfoto, want zo kans krijg je niet vaak natuurlijk.

Maar voor jullie is het spannender
X Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 28/07/2008 @ 14:31] - Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:07

Hoi,

Bambi succes met je echo en ik voor je dat er een heel mooi ei ligt te wachten!!

Anouk, ik snap precies wat je bedoeld, ik wou in eerste instantie ook geen banner aanmaken en zeker niet meeschrijven.
Zit ook al een hele poos bij zwanger worden na spiraaltje en vind dat toch prettiger omdat ik die personen al een stuk "langer" ken en die weten wat er allemaal gebeurt is.
Ik ga morgen in iedergeval heel erg hard voor je

Hier was alles goed, moest wel zelf vragen of alles goed was want de gyne zei niks uit zichzelf (was een vervanger)dus ik vroeg een beetje angstig of "ie het wel deed" keek ie me verbaasd aan en zei, ja hoor natuurlijk hoor maar.
Botte hark
Is toch het eerste wat je wilt weten als het al twee keer is misgegaan?!
Verder ben ik een week verder dan dat ze vorige keer tijdens de echo dachten dus dat scheelt me weer een weekje.
Volgende week bloed laten prikken en dan 13 augustus voor de nekplooimeting.

Heel veel succes morgen en laat je nog even weten hoe het gegaan is??

Groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:47
a

Bambi, Hier hoop ik ook dat je een mooi eitje kan zien vrijdag ?
Hopelijk is het een hele vroege echo van jullie 3de wondertje

Astrid , ben je nu 9w5d ? Weekje voorsprong gemaakt
GOED dat alles goed was
Je schrijft "Is toch het eerste wat je wilt weten als het al twee keer is misgegaan" Is het bij jou dan al twee keer misgegaan ?
Heb nu ook maar een banner aangemaakt .
Echo was goed . Beeb is nu 2.1cm en het hartje ging als een sneltrein Je kon al stulpjes zien dat armen gaan worden .
Besef dat dit wondertje in mijn buik groeit is er nog altijd niet.

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 00:33

Hoi meiden

Dank jullie wel voor de lieve reacties, ik heb mijn geschiedenis er even op nagelezen en mijn banner toch maar op de langste periode gezet net als ik 2 jaar geleden had na het verwijderen van de implanon. Maar dus vrijdag even gluren en misschien is het anders!!!
Ben zo benieuwd, vrijdag ben ik sávonds denk ik weer hier op het forum dus ik laat het weten.

Anouk super je echo, dus hier een dikke proficiat!!
Zeker verdiend na de laatste keer.
En natuurlijk ook Astrid super gefeliciteerd!!

Wauw dat ziet er mooi uit jullie banners...ik wil ook!!
Hihi maar ik mag niet klagen heb al 2 hele mooie meiden!

Xx Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 31/07/2008 @ 00:36] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:36
Sarah

Hoi iedereen,

Ondertussen is het alweer een tijdje geleden dat ik hier was...

Ondertussen beetje een mentale breakdown gehad, ontslage op het werk de dag van men miskraam en ondertussen nog niet echt een job gevonden waar ik me in kan plaatsen.

Maar het probleem is dat ik momenteel ook niet teveel kan solliciteren omwille van bloedingen... Ik ben ondertussen al een kleine 3 weken aant bloeden, ook al verschillende keren in het ziekenhuis langsgeweest.

Aanvankelijk is er geprobeerd met bloedstollingsmiddelen om het bloeden te stoppen, ondertussen zijn we dan een behandeling gestart met Lutenyl (hormonen) zodat de bloeding toch maar zou stoppen.

Op de inwendige echo's en dergelijke zijn er geen resten van het miskraam te zien dus blijft het gokken naar de oorzaak...

Nu is het afwachten tot maandag, als de bloeding nog niet gestopt is moet ik terug langsgaan by de gyn. om dan een eventuele 2de curretage uit te voeren.

Dus ja het verloop is niet zo goed geweest... Voor mij persoonlijk mag het allemaal wel ophouden.

Niet alleen fysiek maar ook mentaal is dit allemaal een slopende strijd waarin je stoot op veel onbegrip van mensen zoals mie.

Ondertussen heb ik wel al kunnen bepalen voor mezelf dat zulke mensen zelf niet in die positie staan en vandaar geen begrip kunnen opbrengen. Mijn respect voor die mensen is dan ook nihil!

Ik ben ondertussen op 2 maanden misschien al 10 keer in het ziekenhuis geweest, dus ik denk wel dat er meerdere mensen hieronder zouden beginnen lijden.

Natuurlijk weet ik ook dat er mensen zijn die het erger hebben dan mij maar dat mag mij dan ook niet weerhouden om het lastig te hebben in mijn positie...

Voor mij is het een gevoel, dat men hele leven in een hold functie staat momenteel. De bloedingen weerhouden me ervan terug een nieuwe job te vinden, men gedachten te verzetten.

En ten slotte voor in het geval van onbegrip waarom ik niet kan gaan solliciteren tijdens deze bloedingen is omwille van het feit dat die bloedingen zodanig erg zijn dat het bloed gewoon niet te houden is, om maar niet te spreken van de stolsels.

Dit maakt ook niet echt een bepaalde goeie indruk bij een sollicitatie.

Proficiat aan iedere zwangere! En bedankt voor jullie reacties en steun! Nogmaals dit doet echt wel deugd om te weten dat er mensen zijn die je verhaal begrijpen.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:35
Hilde

Online Status
Dag Sarah,

jij hebt precies wel heel veel pech... Precies of een miskraam of zich al niet erg genoeg is om te verwerken!

Die zware bloedingen moeten inderdaad een hele beproeving voor je zijn! Niet alleen fysiek maar zeker ook mentaal!

Ik heb op 7/8 een spontane miskraam gehad, met daarna een controle en alles bleek weg te zijn, curretage was niet meer nodig. Maar ondertussen heb ik nog steeds lichte bloedingen ( waarschijnlijk niet te vergelijken met jou. Maar zelfs ik zou het liefste van al willen dat het voorbij was om mentaal een stapje verder te geraken...

Als je het moeilijk hebt, kom je maar af, we kunnen hier elkaars steun zeker gebruiken!

Dikke x
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 23:46
dieke 9Maand Moderator

Online Status Stuur bericht
Hey Sarah meid

Ik wil je ook even een hart onder de riem steken. Ook bij mij vlot het niet zo met mijn job, ik ben dan wel niet ontslagen, maar ik kan me maar niet concentreren en ik moet zondagavond 'opleveren'. Verder wil het net als bij jou, bij mij lichamelijk ook niet mee. Ik heb ook weer opnieuw bloedverlies, sinds zondag. Je wordt daar zo moedeloos van he! Soms wil je zelf wel een paar stappen vooruit zetten, maar je lichaam laat je dat niet toe als je zoveel last blijft hebben natuurlijk. Het herinnert je constant aan je verlies. Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 20:06
Sarah

Even een betering!
Sinds 2 / 7 heb ik dus constant bloedingen gehad, ondertussen nog twee keer de spoeddienst bij de gyn. binnengemoeten.

Het bloed liep dus van men benen, pijnen die gewoon onhoudelijk waren.... Ondertussen ook medicatie gekregen voor de bloedingen, hormonen, ijzeraanvulling en dan ook nog eens 2 maanden onophoudelijk de pil nemen.

Het bloedverlies is nu even gestopt dus ik heb weer goede hoop. Ik zou zo graag terug men leventje opnemen.

Het doet echt wel deugd om jullie reacties te krijgen.

In de moeilijke periodes leert men dat nog maar eens meer te waarderen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]