< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve
10/08/2008 @ 21:06
Nina Van Herck

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

sorry dat ik niet veel reageer, maar ik lees jullie verhalen wel hoor.
Met mij is alles in orde, ben aan het aftellen naar september!!!!
Moet nog 10 dagen werken en dan ben ik een hele tijd thuis!!!
Dus dat begint te korten hé, en wie weet dat als ik niet meer ga werken dat het dan wel gaat lukken in Antwerpen.
Wanneer ik terug start met onze pogingen dat weet ik nog niet, maar ik hou jullie zeker hiervan op de hoogte.

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 23:12
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Nina, dus weer een dwarsliggertje. Toch wel raar dat elke gyne er anders over denkt. Mijn gyne liet ze zo lang mogelijk zitten, Jolien is vijf dagen voor de uitgerekende dag gehaald en Siska twee dagen ervoor.
Wel leuk hé om de zusterliefde te zien en die wordt nog groter naarmate ze ouder worden. Hier is het zelfs zo erg dat Jolien bijna niets meer doet zonder Siska en Siska die lacht het luidst met Jolien.

Jule, toch nog altijd goed nieuws over je babytje, we blijven hopen dat het zo verder mag gaan.

Muis hoe was de FM van woensdag?

Neela, leuk je nog eens terug te zien, alles goed met Fleur? en ook bezig voor een tweede. Om te antwoorden op je vraag hoe het is met een tweede, het is drukker maar zo superleuk. Door het kleine leeftijdsverschil had ik het me heel druk voorgesteld, ik was op het ergste voorbereid. Maar Siska is net zo een gemakkelijke baby als Jolien is geweest, goed slapen, goed eten, steeds goed gezind. Het voordeel hier is natuurlijk wel dat ze beiden nog een middagdutje doen, dus dan wordt hier nog veel in het huishouden gedaan. En hoe ouder Siska wordt, hoe makkelijker het ook wordt. De eerste twee maand, als ze nog niet doorsliep vond ik het zwaarst daarna werd het alsmaar makkelijker.

Nina vh, zal wel raar doen zeker om terug te gaan studeren, maar kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. is dit in dagonderwijs of op avondschool?

Cynthia alles goed met jullie?

Hier zijn de kinderen terug thuis en hebben we twee weken verlof, dat wordt genieten van elkaar.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:14
Muis

hoi,

ik heb niet veel tijd, maar wil gewoon es zeggen dat ik vandaag terugmoest op FM
Ik had woe vele kleintjes, nu zitten er al enkele grotere bij.
Ik heb veel eitjes. Hopelijk lukt het en zijn ze van goede kwaliteit want je bent soms beter af met wat minder en dan wel goede. Een lichaam is raar hé. je weet niet hoe het zal reageren...

Maandag terug en dan gaan we stillaan meer weten zeker over de PU en de TP... Dan zit ik op dag 10.

grtjs
Muis

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:32
Nina Van Herck

Hallo,

Petra, het is volwassenonderwijs dat ik ga doen en is maar 1 dag in de week dat ik naar school moet.
Alleen op een vrijdag en dan per module ook nog 160 uur stage doen.
Dus ik zal mijn werk wel hebben met de voorbereidingen.
En in september gaan we in onze living behangen en eind september begin oktober komen ze onze nieuwe keuken plaatsen.
Dus ik zal me de eerste maanden zeker niet vervelen denk ik.

Voor de rest is het hier nog rustig, ben nu aan het wachten op mijn zodat we eventueel kunnen starten, maar we zien wel wanneer we kunnen starten.

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:22
Muis

hoi,
N v H: het worden lastige maanden, met veel opkuis...

Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner, mag ik dond.voor de PU.

groetjes muis

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:34
Jule

ha muis, succes donderdag hé hopelijk de laatste keer

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:11
Jule

pff weer helse dag geweest, dacht dat de bloedingen gestopt waren, daarstrak op het werk, kmoest niezen, dus ja je doet dat dan, ik voelde wel iets in men onderbroek, maar dacht aan licht urineverlies, heb ik wel vaker voor als ik moet niezen, ga even later naar het toilet, blijkt dikke veeg bloed op men inlegkruisje, zet me neer op het toilet en voelde zo iets uit men vagina glijden met nen hoop bloed erachter, heb niet gezien wat het was want het was al in de wcpot verdwenen, dus ik dacht ohnee!!!! tampon gestoken, gelukkig heb ik dat altijd bij, geen halfuur en die was overvol, het sijpelde er gewoon terug uit, dusja dan maar is gebeld naar gynaecologie, ja kom maar zo rap je kunt, maar, met den beeb is alles nog in orde, hartje klopte is CM gegroeid tov van twee weken terug, heb armen en benen zien bewegen, ben gewoon heel gevoelig aan het springen van bloedvaten blijkbaar, dus bij de kracht van het niezen tegelijkertijd een bloedvat gesprongen en vandaar de vloed, komende dagen wel in het oog houden, komt er nog veel veel bloed, wel teruggaan, tis niet 100 % gezegd dat het van het niezen komt, moet er verder onderzocht worden vanwaar dit bloedverlies komt, want ze vond het zelf ook wel enorm veel, ochja was wel effe stressy moment, had normaal morgen wel afspraak, heb ik nu wel afgezegd, al men vragen die ik dan ging stellen zal ik dan maar voor binnen drie weken houden, want heb er daarstrak eerlijk gezegd niet aan gedacht, was al blij dat alles nog in orde was, en dan is die rugpijn en mottig gevoel bijzaak hé

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:16
Muis

hoi,
jule, da's schrikken hé. Gelukkig blijft alles goed.

Ik ben nerveus vo morgen!!

Muis

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:55
Nina

Hoi allemaal,

Hier gaat alles goed, maar het is wel druk met mijn twee meiden! Gioia weent veel als ze wakker is, gelukkig slaapt ze wel goed en veel En Daria wil natuurlijk ook haar portie aandacht... en als ze beiden slapen dan schreeuwt het huishouden voor wat aandacht

Muis, hoe is de terugplaatsing verlopen? En nu dus weer spannend afwachten? Ik

Jule, met jou nog alles goed? Jij hebt ook spannende momenten gehad lees ik! Gelukkig was alles prima met de baby hé!

Nina VH, bijna terug scholier Kijk je er naar uit? En ook in huis allerlei veranderingen op til? Zo zal je je idd niet vervelen!
Heb je al een idee wanneer je terug gaat starten?

Hoe is het met de rest? Geen nieuws? Of allemaal nog van de vakantie aan het genieten?

Groetjes
Nina

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:06
Muis

hoi,
alles ok verlopen. Nu rustig zijn en de bloedtest afwachten.

groetjes
Muis

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:46
Nina Van Herck

Hallo,

Jaja bijna terug studente!!!
Het doet wel raar dat ik vrijdag mijn laatste dag ga werken en de laatste dag met de vroege moet werken.
Maar ik kijk er enorm naar uit om naar school te gaan ja!
Wanneer ik terug ga starten, dat hangt van mijn cyclus vanaf, maar zo te zien is het weer niet perfect.
Heb onze laatste poging in juli gehad (10de resultaat) en heb ze nog altijd niet.
Dus we zijn weer aan het wachten hé, en wat duurt dat toch weer lang!!!!
En veranderingen in huis ook ja, vanaf half september is het een werf bij ons.
Keuken uitbreken, andere keuken plaatsen, behangen in de living.
Dus vervelen zal ik me zeker niet doen.

Muis, ik zal voor jou dat het lekker warm blijft zitten hé!

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 20:08
Nina Van Herck

Hallo,

Hier nog eens wat nieuws van mij, niet heel veel.
Heb vandaag naar Antwerpen gebeld om nog eens een afspraak te maken bij Dr. Claasen deze gaat door op 30 september, gewoon nog eens een onderzoek vragen of er niets met me mis is.
Heb vandaag wel mijn gekregen, maar ga nog een maandje wachten voor we verder gaan.

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:41
Petra

Ben er ook nog eens geraakt, daar moet ik terug voor aan het werk zijn, jaja mijn verlof zit er op.

Jule, hoe is het nu met je? Nog steeds last van bloedingen, pff moet elke keer weer schrikken zijn. Wanneer moet je nog eens naar de gyne?

Nina, druk hé zo twee kleintjes, maar dat betert snel vind ik. Siska is nu reeds zes maand en dat is dag en nacht verschil met de eerste maanden, zo gemakkelijk dat die is en zo leuk dat ze reeds met elkaar kunnen spelen. Wel jammer dat Gioia zo vaak weent als ze wakker is, is daar een verklaring voor?

Muis, nog enkele dagen geduld en je kan een bn gaan doen, voel je al iets?

Neela, ik zie aan je banner dat je twee embryo's heb teruggekregen, wanneer is voor jou de bn? Ook voor jou

Nina vh, en hoe was jouw eerste schooldag en wat een veranderingen bij jullie, je zal je tijd zeer nuttig kunnen gebruiken.

Hier is ons verlof een beetje in het water gevallen, geen al te goed weer, maar het ergste was nog dat het ventje van de ladder is gevallen in het begin van ons verlof. Hij moet nu nog zes weken in het gips liggen, waardoor al onze uitstapjes niet zijn kunnen doorgaan. Gelukkig ben ik wel met de kinderen naar de Zoo kunnen gaan, meeting met de andere februari mama's en hun baby's, wel leuk om te zien hoe verschillen die zesmaandertjes reeds kunnen zijn (gewicht, lengte, motoriek).

Groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:49
Jule

hey

petra, heb nog steeds wat bruinverlies, wat me toch niet 100% gerust stelt, maarja, zolang het niet terug erger wordt zal het nog wel in orde zijn, volgende vrijdag terug naar gyn, de 12de, lijkt nog ver weg in mijn situatie

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:48
Muis

hei

hier korten de dagen in voor de bloedafname!
Maar ik heb al 2 dagen bruin-bloedverlies. niet veel maar teveel!!
de vorige keer begonnen mijn regels ook zo
maar ik geloof er nog in!!

muis

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 20:09
Nina Van Herck

Hallo,

Jaja, morgen mijn 1ste schooldag!!!!
Mijn boekentas staat al klaar
Voor de rest is er niet zo veel nieuws van mij.

Muis, nog een paar dagen geduld hé, en moedig van je dat je blijft hopen. Ik had mijn hoop al opgegeven hoor.

Jule, is het bloeden al wat gestopt?
Maar dat komt in orde hoor!

Voor de rest Nina en Petra alles oké met jullie meiden?

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 11:25
Nina

Hoi allemaal

En Muis? Nieuws?

Nina Vh, hoe voelden de schoolbanken aan?

Ik had gedacht nog eens wat over ons te vertellen, maar dochterlief steekt er een stokje voor.... Zal voor straks of morgen zijn!

Groetjes,
Nina

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 17:18
Muis

was niks bij ons!!
Wij stoppen ermee.

Nu volle aandacht voor onze 2 kids
Alles draaide hier het laatste jaar rond die ivf pogingen.
Het is om zot te worden, telkens die ontgoocheling!

tatata
muis

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 21:40
Petra

Muis wat jammer, het was je zo gegund.
Ik begrijp je wel dat je dit hoofdstuk nu volledig afsluit en je volledig concentreert op het geluk dat je al hebt.
Laat zeker nog iets van je horen.

Groetjes

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 20:37
Nina Van Herck

Hallo,

Nina, de schoolbanken viel heel goed mee.
We zitten met 24 in de klas, waarvan 4 die niet altijd in de les moeten zijn. En ik heb ook al een goed contact met andere studenten, zit zelfs iemand die al eens in mijn klas heeft gezeten in middelbaar.
Voor de rest met mijn stageplaats wat werk, zelf plaatsen zoeken en rond bellen en dan nog extra werk met onze keuken.
Dus vervelen doe ik me zeker niet.

Muis, misschien heb je wel gelijk, jullie hebben 2 gezonde kinderen dan kan je beter daar op concentreren.
Maar ik hoop dat je hier nog wel eens wat komt schrijven.
Want we zullen je zeker niet vergeten.

Bij ons is het momenteel nog rustig, afwachten tot 30 september want ga dan nog eens op controle.

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >