< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
20/08/2008 @ 07:03
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
marjan dat is een mooie text voor mijn ouders. hun wasmachine heeft het vorige week begeven.

a3 ben je al bezich met een feestje plannen voor hannah. ze is al bijna 2 wat vliegt de tijd he
heb je nog wat leuks gekocht?
he heb jij trouwens een duowagen of een gewone een ling kidnerwagen en hannah die er naast loopt?

nea geweldig klik goed. hopelijk is het donderdag ook goed.
lekker dat je luca naar het kdv kunt brengen in de vakantie. is er bij jullie nog akantie hier zijn de scholen deze week weer beginnen geloof ik.
fijn ook dat je neit al t eveel last hebt van je ongi.
hopelijk blift dat zo.

ow ik wat leuks te vertelen heb?
hum.... we wonen nu 2 en een half jaar in dit huis en ik hamer er op dat ik een abbonement wil op een onderhouds beurd voor onze cv ketel maa rman lief vind het overbodig. dus ik loop al mindstend anderhalf jaar regelmatig naar zolder om dat ding weer aan te zette. de laadste weken loopt ik elke keer als ik heet water wil en man lief vond het ngo steeds neit nodig. nu is hij dus vanaf maandag stuk de waakvlam wil niet meer aan.
gisteren zou er een monteur komen om hem te maken. blijken wij een ketel te hebben waar alleen echt spul in past en geen universeel spul dus er meot iets besteld worden. 2 dagen levertijd. zucht. dus nog 2 dagen geen heet water. gisteravond dan toch ons boeltje maar gepakt en een paar straten verder op bij een kennis gebadderd samen met tim,
verder kunnen we met een beetje mazeel onze nieuwe outo op halen vandaag,
injanuarie gaat onze leasouto de deur uit en ons andere koekblik heeft de compajon van mijn pas voor een belagelijk lage prijs over gekocht. omdat die persoon geen rijbewijs heeft gaat mijn pas er in rijden. de jonge man betaalt alles van de outo dus daar heeft mijn pa geen omkijken naar.en het bedrijf heeft weer een outo. dus iedereen blij.
en wij hebben eindelijk onze grote outo. dus strakt bellen met de garage of z eons geld hebben en als dat zo is dan haal ik hem op en ga ik de lidl leeg kopen wand eindelijk heb ik een outo waar meer dan 1 boodschappen krat en een kidnerwagen in past joehoeeeeeee.
vanmorgen was timmie al weer om 6 uur wakker. snel een flesje gegeven en toe hij klaar was duwde hij het weg zegt ba ba zwaait naar de fles en begind heel hrad te lachen.
een hele dikke knuffel en heb hem weer met een boekje in bed gelegd en meeneer bleef maar dankbaar lachen. ik was de kamer ngo niet uit of hij sliep al weer. hij had waarschijnlijke eng gedroomd of heel erg veel dorst.
hoe dan oook meneer slaapt en ik ben weer eens ouderwets misselijk dus ik zit hier achter een broodje achter de pc de tijd uit te zitten tot iedeeen wakker word. ik had ook zo graag tot 9 uur willen slapen maar helaas.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:02
marjan

Dagelijks woord
Wie rechtvaardig leeft en de waarheid spreekt, wie woekerwinst door afpersing weigert, wie aangeboden steekpenningen afwijst, wie niet wil toehoren als een moord wordt beraamd, wie niet kan aanzien hoe het kwaad geschiedt - hij zal hoog hierboven wonen, veilig in de onneembare rotsburcht; in zijn brood wordt voorzien, aan water is nooit gebrek. -- Jesaja 33:15-16
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:35
ingrid

Hier alles goed hoor, alleen lekker met van alles bezig en dus weinig tijd voor de dagelijkse lees en reageer buurt hier.

Maar we blijven het proberen hoor.

Enne de regen daalde neer en de vloed komt hier bijna op, maw we kunnen af en toe pootje baden hier in de tuin.

Ingrid

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:27
Marjan

Nea; dat klinkt wel heel goed hoor! Zoals je gesprek is verlopen. Heel fijn. Nu donderdag nog en hopenlijk heb je dan een andere baan. Vaarwel receptie en andere 'ergernissen'! Dank je wel nog voor je lieve woorden...

Petra; heel wat gebeurt weer bij jullie. Lekker balen zeg! Dat van de CV. Gelukkig ook een lichtpuntje; een andere auto. Ik ga ook altijd naar de lidl. Bevalt me prima en scheelt handen vol geld. De lidl is hier zowel praktisch om de hoek dus ik stouw altijd de wandelwagen helemaal vol. Tim is ook een deugniet zeg!

Grace; dank je wel voor je uitleg. Nu snap ik het. Amaris is ook al zo lekker op ontdekkingstocht. Heerlijk hoor!
Oooh de aardbeien waren zo lekker. Helaas is de fietsendrager niet goed. Gaat maar tot 30 kilo en alleen mijn fiets is al 22 kg. Helaas. Het blijft dus even bij dromen. Maar het is hier ook wel mooi hoor! We zijn binnen 5 minuten Ede uit en in de bossen...

Sorry; het lukt me nog niet om op iedereen te reageren. Ben al wel begonnen met de Ritalin maar alles moet nog wat landen. Moet wel zeggen dat ik gisteren al direct wel verschil bemerkte...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:58
a3

pfff jonathan ligt te brullen in zn bed terwijl hij heel moe is en hannah zit constant te zemelen dat we ALLES samen moeten doen ...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:03
Marjan

Adri; zet een lekkere cd op zodat je Jonathan even niet meer hoort (na alles gecheckt te hebben) en luister even over een kwartierje pas weer.
Probeer het voor Hannah inzichtelijk te maken dat ze even alleen moet spelen. Plak een stikker op het getal op de klok tot hoelang ze even zichzelf moet vermaken.
Sterkte hoor lieverd!

Mijn weblog wordt al wat: http://www.vanholten.punt.nl

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:08
linsy

nou marie die ligt nog te ronken ze zat er gisteren wat laat in want ze is gisteren nog met papa gaan zwemmen in het zwembad en toen moest ze ook nog eten maar ze vond eht erg leuk
ze wordt zo groot mijn kleine meid
verder heb ik effenaf last van enge dromen maar die had ik in de zw van marie ook
verder ben ik nu terug mijn stille tijd met de Heer wat aan eht opschroeven wnat die stond op een heel laag pitje en ik merk direct het verschil hoor
ik had gebeden dat hij alle poorten bij mij wou openzetten zodat Hij kon waaien met zijn Geest en ja hoor gisteren was er al onmiddelijk een discussie met min man over iets wat em al zooooooooo lang bezig hield
niet leuk maar wel een teken dat God waait met Zijn Geest

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:36
Anne

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Nea, wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Wel fijn dat je sollicitatiegesprek zo goed ging.

Petra, balen van de cv. Hier nog iemand die lekker misselijk iswe weten waar we het voor doen, toch?

Marjan, leuk hoor, een eigen website.

Alle andere meiden

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren naar de vk geweest en alles was goed. Verder niet zoveel leuks te melden, ga maar wat in huis doen.

Groetjes, Anne

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:44
Marjan

Ik heb net mijn medicijn-alarm ontvangen. Een mooi licht ding. Ik had gehoopt dat ie van staal was maar dan was het wel zwaar geweest. Hij is dus van een soort kunstof. Maar wel heel mooi. Ik kan het op diverse manieren gebruiken; sleutelhanger, aan een riemlus of aan een leuk veterkoord. Weet ik tenminste dat ik mijn medicijnen niet kan gaan vergeten.

Anne en Petra; sterkte met de misselijkheid!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:50
Nea

Petra, het kinderdagverblijf is in de vakanties gewoon open. Wel logisch, want bijna geen enkele ouder heeft natuurlijk zo vaak vakantie. En de leidsters hebben ook niet zoveel vakantiedagen. Meestal zijn ze met 4 leidsters en 2 groepen. Maar in de vakantie draaien ze geregeld met 2 of 3 leidsters en 1 groep.
Hier (regio midden) hebben de kinderen deze en volgende week nog vakantie. Op 1 september moeten ze weer naar school. In regio noord zijn de scholen vorige week alweer begonnen. Volgens mij zit jij in de regio noord. Toen we vorige week bij m’n oma in Emmen waren, hoorde we de schoolbel van het schooltje er tegenover en het gejoel van de kindertjes op het schoolplein.
CV-onderhoudscontract was dus wel handig geweest voor jullie. Hebben wij wel, in het vorige huis ook. Geen zorgen over dat ding dus.
Wat voor een nieuwe auto hebben jullie gekocht?
Ik heb maar een klein Corsaatje, maar als ik boodschappen ga doen, neem ik geen kinderwagen mee. Dan passen er 2 kratten achterin de auto en op de achterbank nog een tas en bij de passagiersstoel ook nog wel een tas. Maar ik koop geen winkels leeg hoor. Hahaha.
Misselijk, vervelend… Maar wel een leuke reden!

Marjan, wij hebben ook een Lidl in de buurt, maar ik vind het een onplezierige winkel. Kan er ook niet alles krijgen, moet ik alsnog naar een andere winkel. Als ik nou dagelijks boodschappen zou doen, is dat niet zo lastig, maar dat is niet zo. Wil er wel vaker heen voor de ‘voorraad-spullen’, maar het is er nog niet van gekomen.
Merk je dat je door de Ritalin wat meer rust in je lijf krijgt? Of merk je iets anders?
Ik vind je weblog leuk! Lache zeg dat Anna zo dol is op het liedje van dat konijntje.
Handig hoor zo’n medicijn-alarm.

A3, leuk he, moeder zijn…? Hihi. Meestal wel hè meid, maar soms is het best lastig om je kids en jezelf tevreden te hebben.

Linsy, zo zie je maar. Als wij God zoeken, staat Hij altijd klaar met antwoord.
Lekker dat je kleine meid zo lang slaapt.

Anne, misselijk? Tja, wat je zegt: je weet waar je het voor doet!

Dacht ik gisteren ‘zo gaat de ongi lekker makkelijk’, begint vanochtend vroeg de ongi-pijn in alle hevigheid. Liggen (en inmiddels zitten) gaat wel, maar staan en lopen is een drama. Inmiddels voel ik me wel iets beter, maar de ochtend heb ik grotendeels liggend doorgebracht. Gelukkig is Luca op het kdv, dat scheelt nu wel.
Vannacht kwam Luca om 2.00 uur en om 4.00 uur. Beide keren moest hij erg hoesten, daar werd hij wakker van. En vanochtend om 5.30 uur was hij weer present. Met die buikpijn erbij voelde ik me niet echt happy.
Ik ben God dankbaar dat m’n sollicitatie nu goed loopt. Het moet wel raar lopen als ik die baan niet krijg. Als ik dan denk over alle zegeningen die we de afgelopen jaren hebben gehad, voel ik me echt bevoorrecht. Onze lieve kleine zonnestraal Luca, onsnieuwe huis, mijn vader die er nog is en nagenoeg een jaar klachtenvrij is, manlief promotie, ik misschien een nieuwe baan. Dat relativeert een hoop. Ook dat een 2e zwangerschap misschien lang(er) op zich laat wachten of misschien nooit komt. “Tel je zegeningen” zegt dat oude lied. En ik heb er genoeg om te tellen.
Heb inmiddels voor ons familie-weekendje in november een leuke accommodatie geboekt. M’n ouders krijgen eind september de uitnodiging en voor de rest is het voor hun een verrassing wat we gaan doen. Dat gaan ze erg leuk vinden! Alleen de voorpret al... En het gissen naar wat er gaat gebeuren...
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:24
Grace

Karin, ow meid toch... Wat een vervelende situatie... Voel je je ook heel moe door het bloedverlies?

Nea, waw, dat klinkt veelbelovend voor die job!
Hopelijk wordt de pijn snel minder...

Marjan, oh, wat leuk dat je zo dicht bij de bossen woont!

Linsy, wat fijn dat je je stille tijd weer kan opnemen!

Mijn broertje logeert een paar dagen bij ons – leuk!
Ik voel me een beetje down – moe en wat gefrustreerd. Niels gaat nu zwemmen met Andreas en Amaris – hopelijk kan ik dan even opladen. Maar ik heb beloofd om lasagna te maken, dus daar gaat m'n tijd dan ook nog inzitten. Ik krijg het zo snel moeilijk als Amaris niet goed kan slapen :-s. Hopelijk lukt het na het zwemmen beter. Misschien heb ik haar te snel weer in bed gelegd, maar ze was zo moe...
Misschien eerst maar even m'n Syrisch doen – dat is er nog niet van gekomen deze week en nu is het rustig.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:53
ingrid

De Lidl zit hier aan de overkant, maar ik haal er inmiddels ook niet meer alles.

Ik heb een paar keer groente en fruit weg kunnen gooien en het vlees vind ik ook niet je van het.
EN de c1000 is hier weg, dus nog even aan het kijken hoe we het nu kunnen regelen.
Bij de nieuwe AH staan de wagentjes waar de maxi cosi op kan binnen, of ik laat Leef achter in de auto of ik moet hem meenemen. Van mensen met een beperking (ja, daar val ik nu ook onder)hebben ze nog nooit gehoord bij de AH..

Grrr, het komt weer naar beneden het vocht. En ik wilde zo graag naar de schoenenreus, ze hebben daar nu schoenen van het merk Hupsakee, schoenen met een smalle leest, ideaal voor Rebekka.

Maar goed, het komt dan wel weer de volgende keer,

Ingrid

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 15:40
Nea

Grace, lastig dat Amaris niet wilde slapen. Soms hebben onze kleintjes van die nukken he… Zijn ze hartstikke moe, maar willen niet slapen. Gek volk, die kinderen!

Ingrid, ik mag aannemen dat je Levi niet in de auto laat als je boodschappen doet! Als de maxi-cosi op de winkelwagen kan, dan is dat toch prima? Of kun je niet zo hoog tillen. Kan iemand van de Appie Heijn je vast wel helpen, klantenservice staat daar voorop! Kan Levi nog niet in het zitje van de winkelwagen? Luca zit daar nu al maanden in en dat gaat heel goed.

Wat een plensbuien he, vandaag… Het is hier nu wel grijs, maar inmiddels droog. Voor zo lang het duurt dan. M’n buikpijn is bijna over, maar ik heb er nu knallende hoofdpijn bij gekregen. Duur meestal een halve dag. Met een beetje geluk is dat minder als ik vanavond ga slapen. Zo, ik ga de Moussaka voor vanavond klaarmaken en over een uurtje m’n kleine mannetje oppikken. Ondanks dat het wel lekker was om m’n gang te kunnen gaan, heb ik ‘m wel gemist. Het is erg stil in huis zonder Luca.
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 18:19
ingrid

Levi zit net en wiebel de wiebel is nog de trend hier.
En ik kan niet zo hoog tillen en ik doe de weekboodschappen in 1 keer en de wagens zijn voor mijn gevoel torenhoog.

Enne klantvriendelijk zijn ze hier nog niet echt vind ik.

Ingrid

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 07:55
a3

goedemorgen
hannah sliep tot half 8 en jonathan ligt nog te knorren .
gisteravond nog kindermuffins staan bakken....
ik krijg vandaag, morgen en overmorgen visite voor hannah's verjaardag....
zaterdag de drukste dag. heel gaaf dat iedereen komt voor mn meisje, maar zelf vind ik het erg vermoeiend hoor.
hou eigenlijk niet van verjaardagen vieren , (de drukte eromheen dan he)

goed, even ego als de kids het me gunnen kom ik vandaag nog terug, gisteren gaven ze me geen tijd...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:09
Marjan

Adri; denk je wel aan jezelf? Je bent best druk vind ik.
Wel fijn dat iedereen komt voor Hannah haar verjaardag maar ik snap je gevoel. Ik word er ook altijd gek van. Maak het je zelf in ieder geval zo gemakkelijk mogelijk en zet een flinke kan met koffie en thee en zet die op de tafel met kopjes en gebak er naast. Zeg gewoon dat het vandaag zelfbediening is. Doe ik ook altijd en werkt perfect!
Dikke knuffel hoor lieverd!

- Zo fijn, er vallen allemaal stukjes op hun plaats nu ik weet wat er is. Dingen van vroeger die ineens te verklaren zijn. Ik heb zoveel gekke en impulsieve en ondoordachte dingen gedaan. Nu snap ik waarom. Het is jammer dat ik niet eerder gediagnosticeerd ben maar ik heb er wel door heel veel gekke en leuke dingen meegemaakt. De Ritalin werkt best goed al. Maar nog niet voldoende.-

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:10
marjan

Dagelijks woord
Jij echter moet in alles nuchter zijn, je lijden aanvaarden, je werk als verkondiger van het evangelie doen, je dienende taak vervullen. -- 2 Timoteus 4:5
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:07
linsy

zo vandaag doe ik het wat rustiger aan
gisteren ben ik met mijn zus gaan winkelen en heb daarna ook nog de boodschappen gaan doen in de colruyt en dat was er echt teveel aan
ik voelde me helemaal stikkapot
dan zijn we maar frietjes uit de frituur gaan halen
heb voor vandaag wel lekkere verse tomatensoep
en dan ehb ik gisteren ook nog zo naar gedroomd
ik werd precies niet zo goed wakker
ben dan maar tegne mijn man aan gekropen
en ik moet zeggen dat voelde heerlijk aan
ik dnek dat we dat de laatste tijd wat hebben verwaarloosd dat knuffelen en dicht bij elkaar zijn

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:50
Nea

Ingrid, lastig met die boodschappen. Misschien ’s avonds boodschappen doen als je man thuis is voor de kinders. Dat scheelt een gesleep met Levi.

A3, 3 dagen visite. Wat doe je jezelf en je kinderen aan? Daar wordt iedereen toch stapeldol van? Net als Marjan doe ik altijd ook zoveel mogelijk zelfbediening, dat scheelt voor jezelf een hoop gedoe. Succes ermee! Hannah is morgen jarig he?

Linsy, door drukte kun je inderdaad wel eens te weinig toekomen aan samen knuffelen. Terwijl dat toch best belangrijk is voor je relatie.
Rustig aan doen he, nu je zwanger bent. Je kunt niet meer heel veel op 1 dag doen hoor. Let op jezelf. Jij alweer 25 weken zwanger, het schiet enorm op!

Luca werd vannacht om 0.15 uur en vanochtend om 5.45 uur wakker. Daarna nog tot 8.00 uur geslapen, was wel lekker zeg. Hij ligt sinds 11.30 uur in z’n bedje. Ik hoor ‘m af en toe hoesten boven. Ik hoop niet dat hij er snel wakker van wordt. Ik zal ‘m zo als-ie uit z’n bedje komt gelijk weer Natterman geven. Met een lepeltje vind hij dat leuk en lekker. Gelukkig…
Ik heb nog een zeurend gevoel in m’n buik. Ik vloei wel hevig zeg, dat vind ik zo vervelend. Kan bijna de deur niet uit voor boodschappen. Vlak voor vertrek naar het toilet en bij thuiskomst ook onmiddellijk weer. Gaat meestal net goed. Vanochtend boodschapjes gedaan met Luca. Hij zat weer lekker de clown en de charmeur aan het uithangen. Vanmiddag m’n (2e ronde) sollicitatiegesprek. Zie er naar uit, maar tijdens m’n ongi zijn zulke dingen toch altijd extra stress-vol. Je schaamt je toch wild als je doorlekt… Moet er niet aan denken zeg. M’n zusje kan gelukkig vanmiddag oppassen, die pik ik zo van het station op. Vanavond na het eten breng ik haar terug naar Leiden. Misschien dat ik daarna nog even hier kom koekeloeren.
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:21
petra

ingrid balen da tje kunt poodje baden in de tuin als da tnu kan in hardje zome rhe heb je geen zwembad nodig.
kun je de maxicosie niet op de winkelwagen zetten? dat deed ik bij tim altijd. of krijg je hem er zo izo niet op met je arm?
jammer dat ze neit kland vriendlijk zijn.
ga je trouwen snog vaak naa rhet ziekenhuis ik hoor je er neit emer over

marjan nou de cv is wee rgemaakt joe hoe maa rja wel weer 80 eruotjes lichter ze vragen 12 euro per kwartier.
maar ja daar leerd man lief van wand ik wilde graag een onderhouds contrakt voor de cv voor dit soord dingen.
de lidl is hier een eindje van daan nou ja 5 minuten rijden maar er zit ook een aldi een boni en een kruidvat een eccion( heo schrijf je die winkel weet ik nooitd) en een handstextiel. dus ik haal daar alles eerst naar de lidl dan naa rhet kruidvat en dan nog even bij d eboni langs eens in de maand en even neuzen bij de ecxion.
ik wil de winkel wagen wel vol stouwen maa rik kan maar 2 kratjes vullen en die kunnen maar half vol anders past de wandelwagen er neit boven op en zonder wandelwagen kan ik neit naa rhe tkruidvat en de boni enzo.
fijn dat je alarm binnen is . slik je die medicijnen nu al?

a3 hahaha lekker stle kids heb jij .
ow cakje sgebakken voor hannah . ik heb ook een hekel aan verjaardagen al da tgeregel van van alles enzo. volgens jaar doe ik mijn vwerjaardag emt man lief dan schoppen we iedereen naar d etuin en zetten de bbq aan. alleen jammer dat ons 2e monster roet in eht etne gooit en ook in de winter komt maar anders hadden we tim in april en in juni de verjaardag van man en mij.

linsy wat heb je allemaal gekocht?

anne fijn dat alles goed is. wanneer heb je weer een echo?

Nea nou ja nieuwe outo hij is 4 jaar oud maa rvoor ons nieuw. he tis een megaan grand reno ( heo schrijf je dat?) een grote stadion outo op 4 willen en hij is rood.
ik wilde zo'n ouderhouds contrakt maa rman lief vond het geld verspilling nou ja moet hij weten als je die lui laat komen meot je er een afsluiten dus ik ben weer blij.
in mijn oude outo passen wel 3 kratjes maar die kan ik dan half vol doen en daar de wandelwagen boven op en een paar dassen naast mij en naast tim. niet echt ideeel zeker neit als er straks de bak van de wandelwagen mee meot en een extra kind.
bij ons zit de lidl bij de boni het kruitvat en nog wat winkels bij elkaar dus ik neem de wandlewagen mee en loop al die winkels af.
ik die de hoofd boodschappen bij de lidl wat kleine dingen eens in de 2a3 weken bij de boni . dus de wandelwagen is wel handig dan.
fijn da tje je zegeniengen zo mag tellen.
hoe ging je gesprek?

Grace hoe is het nu?
leuk dat je broer logeerd.

gisteren een mega drukke dag. ik wild eom 9 uur boodsachappen doen sta ik bij de lidl beld de monteur voor de cv of ik thuis ben wand hij staad me thet bestelde odnerdeel voor de deur. he? het zu toch 1 a 2 dagen duren? nou ja ik dus weer naa rhuis. half 11 sta ik dus op nieuw bijd e winkel en om half 12 ben ik bepakt en bezakt weer thuis. tim een brood toeschschoven en bed gekiept en ik de boel op geruimt en daarna ene warme douch. sta ik er net onde rbeld man lief da thij de nieuwe outo heeft opgehaald of ik hem even wee rop zijn werk wil afzetten. tim werd wakker van de telefoon dus ik aan kleden tim aan kleden en man naar zijn werk brengen toen daarna ook meteen maar wat boodschappen voor mijn mams in de outo en daar heeb wand ik doe deze maand de booschappen voor hun. bij mijn ouders outo laten zien boodschaooen uitgepakt even lekker een wnadeling gemaakt thee gedronken en 5 uuur was is weer thuis. 6 uur eten op en toen wee rin de outo onz eoude outo naar mijn paps bregen wand dat word de outo van de zaak. half 8 weer thuis tim naar bed toen ngo even de tafel opruimen en ik ook naar bed man man man wat was ik moe .nog even snel de was van mijn ouders ind e was gedaan wand hun wasmachine is stuk en toen ben ik ook naar bed gegaan. half 8 was ik vanmorgen wakker en tim om 8 uur.
9 uur stond mijn oppas kindje voor de deur.
eerst nog even de boel opgeruimd van gisteren en toen lekker genoten van de bewolking in de speeltuin.
inmiddels ligt alles op 1 oor ik denk da ttim elk moment weer wakker word en cynthia rond een uurtje of 3.
hier ben ik zo goed als neit meer misselijk. alleen na dagen zo als gisteren dan ben ik weer een dagje misselijk. ben ik gewoon te druk geweest.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >