< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger en van limburg

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger en van limburg
18/08/2008 @ 09:34
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Beertje, een heel dikke proficiat met je zoontje!!! Hoe is de keizersnede meegevallen?

Lies, ja dat werk aan het huis ken ik. Wij wonen ondertussen bijna 9 maanden in ons huis en er blijft gewoon een pak te doen. Maar ja, ik woon er heel graag, dus de rest komt vanzelf wel ooit in orde.
Je weet trouwens wat ze zeggen van een nieuw huis, 9 maanden later weer een kindje. Bij ons klopt het, hopelijk bij jullie ook

Leen, hoe is de echo geweest zaterdag? Heb je een mooi beeld? Weet je het geslacht nu ook van je babytje?
Nog een proficiat trouwens met de verjaardag van Iander.

Hier loopt het ook stilaan op zijn einde. Nog enkele weekjes. Wel raar gedacht dat dit waarschijnlijk de laatste zwangere weken in mijn leven zijn. Ik word er soms wel een beetje verdrietig van, maar ja. Ik ga langs de andere kant toch ook wel blij zijn als het zover is, de ongemakken beginnen toch zwaar door te wegen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:05
beertje308

hallo cindy

de keizersnede is goed meegevallen niet echt veel pijn gehad erna
het valt allemaal beter mee dan dat ze zeggen ik kon de tweede dag mij al goed bewegen zonder te veel pijn te hebben
en de snee is goed genezen
en van het gebeuren zelf voel je niks alleen weet je dat ze aan u aan het branden zijn en je voelt wel als ze hem er uit hallen je voelt u buik zakken
maar het is echt niet zo er als er veel zeggen hoor

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:08
beertje308

en voor de rest gaat het hier goed de kleine komt goed bij en met mij gaat ook alles goed

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:05
Lies

Online Status
proficiat met de geboorte van uw zoontje liam!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:06
leen

Hey hey,

Beertje,
Een heel dikke proficiat nog met jullie zoontje!! Je hebt dus een ks gehad, je hoort daar veel horror verhalen over ja, maar ik ken ook al een paar mensen die zeggen, dat het al bij al wat wat meevalt.. Juist dat je zo de eerste tijd precies een doof gevoel hebt in je buik..

Cindy,
De 3D echo was fijn, we zijn in Helmond geweest, die man gaf heel veel en heel duidelijke uitleg, hebben zelfs de hoofdomtrek van ons beebje meegekregen dat hij had gemaakt van zo een tretslitske, heel onozel maar zo hadden we wel meteen een beeld eh..
En jij bent dus aan het aftellen, denk dat ik dat op het laatste ook heel fel ga doen, ik heb nu al zo pijn in mijn bekken, dat is deze zwangerschap nog erger als bij Iander..

Katrien,
Hoe voel jij je??

Lies,
Laat ons hopen dat wat Cindy zegt na 9maanden in een nieuw huis te wonen er ook een beebje bijkomt eh.. Henskens heeft je toch groen licht gegeven, dus nu ligt de bal in jullie kamp

groetjes xxx

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:46
Lies

Online Status
hoi leen!

laat ons inderdaad hopen ja! nog enkele dagen, maar ik twijfel toch wel of het al terug "raak" is...
ik hou jullie zeker en vast op de hoogte

ik weet dat ik bij iliann de laatste weken ook heel fel pijn mijn bekken heb gehad niet simpel.
Ik heb me over 14 dagen enorm verhoffen waardoor dus verschrikkelijk rugpijn... omdat we nu opnieuw aan het proberen zijn, en nog niet weten of ik zwanger ben, mag ik niks anders pakken als dafalgan en ik zie momenten echt scheel van de pijn... maar ja... en als zelfstandige is da niet zo simpel he...

allé binnenkort horen jullie waarschijnlijk meer van mij allemaal

cindy
we tellen mee af he!!!

groetjes

[Laatst gewijzigd door Lies - 21/08/2008 @ 13:47] - Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:08
leen

Hey Lies

Zijn je er terug?? Ik zie op je banner dat je in de rode periode zit.. Jammer zeg, maar dus weer een maand de tijd om goed te klussen!!

Ja die bekkenpijn is nu heel anders, tis net of het verlengde van mijn bovenbeen in mijn lies steekt, en dat is zo ne brandende pijn, ik kan het het best vergelijken met een heel felle blaasontsteking zo dat brandend gevoel maar dan in mijn lies, en zo de achterkant van mijn bil.. Ik kan met momenten nog niet meer op van de pijn, of gelijk dweilen, dat is dus "de hel"

HOe is het met de andere???

groetjes xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:11
Katrien

Hier alles goed. Nog steeds moe en vaak honger, maar ik mag dus niet klagen.
Morgen eindelijk voor termijnecho gaan, m'n man gaat mee dus dat is wel leuk.
Nu moet'k wel zeggen dat'k met'n dubbel gevoel ga. Het is niet m'n eigen gyn, maar de hoofdgyn die bbl heel vroeg afwijkingen kan zien. Daar moet iedereen in het begin bbl naartoe in Genk. Nu is dit van de ene kant wel goed, maar langs de andere kant heb'k toch schrik als er iets verkeerd is... Weet niet of anderen ook met dit gevoel zitten, maar in feite weet je weinig over je kindje in je buik en is het telkens toch wat afwachten of alles ok is... Hopelijk gaat dit veranderen na deze week, dan ben'k toch bijna aan de 12-weken grens die toch wat meer zekerheid brengt hoop'k...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:30
cindy

Hey,

Lies, spijtig van de . Hopelijk volgende maand meer geluk Gaat het al beter met je rug?

Leen, deze zwangerschap heb ik ook enorm last van mijn bekken. Dweilen gaat hier ook niet meer sinds 16 weken zwangerschap ofzo en als ik het wel doe, kan ik erna niet meer gaan van de pijn. Zelfs wat uitkeren doet verschrikkelijk pijn. Als ik nu effe op een stoel gezeten heb, duurt het ook altijd even vooraleer ik terug fantsoenlijk kan gaan. Juist een oud bommatje dat op gang moet komen

Katrien, veel succes en plezier met de echo morgen. Bij mij is die onzekerheid toch gebleven hoor. Ik had deze keer enorm veel schrik voor de 20-weken echo. Uiteindelijk is alles goed, maar je weet maar nooit. Laat ons iets weten morgen hoe het geweest is.

Beertje, hoe gaat het nu bij jullie?

Straks weer op controle bij de gyn. Ik ben eens benieuwd of er al ontsluiting is. Het is de laatste dagen wel serieus aan het rommelen, maar ja, dat wil niks zeggen he. Ik kan even goed nog overtijd gaan. Ik ben ook aan mijn laatste werkweek bezig, eindelijk!! Ik ben het nu wel moe, maar ja, nog een paar daagjes op mijn tanden bijten en vanaf volgende week kunnen ze allemaal de boom in

Ik ga iets eten nu.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:53

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

Ik ben Kelly en ook afkomstig van Limburg MM

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:32
Lies

Online Status
dag dames!!
awel he... ze zijn er nog niet die
ik heb 2 testen gedaan de eerste was dadelijk positief en de andere was ietske lichter!!!maar ze waren positief!!! nu moet ik van mijn man tegen iedereen zwijgen en iedereen vraagt maar: en zijn ze er al... en dan moet ik daar maar elke keer excuses voor zoeken dus ik denk da ik het wel ga zeggen. Iedereen weet dat we opnieuw aan het proberen zijn dus... 't zou stom zijn als ik dit dan nog een hele tijd moet volhouden... volgende week heb ik een paar dagen verlof dan ga ik bloed laten trekken bij de huisarts en dan een afspraak maken met de gyne. Ik ben supergelukkig en toch heb ik schrik maar dat zal zo nog wel een hele tijd blijven zeker!!!
sorry dat ik zo laat hier kom maar ik heb het voor het moment een beetje druk gehad!!!!

groetjes!!!!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:52
leen

Lies,
SUPERRRRRRRRRRR!!!! Ben heel blij voor jullie een heel dikke proficiat hoor!!!
Ja die schrik zal je mss wel blijven hebben tot het einde denk ik, maar ik denk ook dat je miskraam, en foutje van de natuur was eh, dus is de kans daarom niet groter als bij iemand anders, dat het nu weer mis zou gaan.. Maar ik versta je ongerust wel hoor, ik heb dat zelfs elke keer als ik naar Dr Henskens moet dat ik daar met een bang hartje in de wachtkamer zit

Cindy,
Jij hebt dus ook zo fel last van je bekken.. Soms lig ik in bed en dan denk dat het maar heel snel 20 december is dat ik ervan af ben en dan nooooooooooooit nog een zwangerschap , het is met momenten erger dan bevallen vind ik.. En het is ook niet dat ik eens n dag geen pijn heb, ik heb altijd dat brandend gevoel en soms is dat zo erg, dat ik niet meer kan gaan.. Ochja nog een 4 maandjes en dan ben ik ervan af..

Katrien,
Ohh je hebt vandaag je termijnecho, dan zie je al zo een echt minimensje met armpjes en beentjes hihi.. Ik ben nooit bij iemand anders op controle moeten gaan, deze zwangerschap, bij Iander de laatste maand, aan de monitor en een keertje bij een andere gyne, om te bespreken voor de inleiding en die heeft toen ook een echo gemaakt, en mij getoucheerd, dat vond ik niet zo intressant nee, ik ben gewoon om naar een vrouwelijke gyne te gaan, en dat was ne man, dat verschil voel je wel hoor
Je bent dus niet te misselijk, wel fijn, en als je honger hebt, moet je gewoon eten

Roos,
welkom hier!! Praat maar gezellig met ons mee!! HOe gaat het met je zwangerschap, nit te ziek?? Andere kwaaltjes??

Beertje, els, hoe gaat het met de kleine spruitjes??
Nancy, hoe gaat het met jou?? Je bent een beetje stilgevallen precies

groetjes xxx

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:19
Katrien

Proficiat Lies!!!

Jaja Leen, vandaag was de termijnecho. Vond die gyn niet zo aangenaam, niet zo vriendelijk, maar ja...
Alles was goed, 'het' was nu 4cm en juist 11weken.
Tot mijn verbazing was de echo al uitwendig!
Heb ook bloed moeten laten trekken voor trippletest...dat is nu wel weer wat akelig afwachten...

Groetjes!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:05
wendy

Hoi,

hier ik weer even.

Lies, een dikke proficiat!!!!

Hier alles goed met de zwangerschap, we krijgen er een meisje bij.
16 september hebben we 3d echo in ziekenhuis, om te kijken als ze hetzelfde heeft als Hailey, maar aan de lipjes aan de buitenkant is toch al alles goed, dat is ook al een opluchting.
Gisteren zijn we de geboortekaartjes en de doopsuiker gaan bestellen.
De naam staat ook al vast, ons meisje krijgt de naam Caitlin, Davy, An, naar de peter en meter.

doei doei
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 23:05
Annelies

Online Status Bekijk profiel
Hallo

ik wou even laten weten dat ik mij opnieuw heb laten registreren we hebben een nieuwe pc gekocht en ik weet van geen kanten meer wat mijn ID en paswoord was
daarmee...
Nu is mijn naam dus Annelies ipv Lies

groetjes!!!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 14:26
Annelies

hallo

ik wou eventjes laten weten dat ik 25 september voor de eerste keer naar de gynaecoloog moet gaan!!!

groetjes

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 16:01
leen

Hallo,

Annelies,
Ai jammer, dat je je paswoord vergeten was, maar je hebt je dan toch opnieuw kunnen inloggen.. Wel eens waar onder een andere naam, maar dat is niet zo een ramp eh..
Nu ben ik toch wel benieuwd naar eens een fotootjes van jou en je zoontje, mss ook een profieltje aanmaken

Ohh 25 september mag je terug, zal snel daar zijn, we moeten woensdag terug en dan ook eind september nog een keer..

Cindy,
HOe is het bij jou?? Al enig teken van een naderende zwangerschap?? Heb je iets mogen nemen tegen je bekkenpijn?? De apotheek zei dat er wel iets bestond tegen de pijn, maar hij gaf dat niet graag..

HOe is het met de andere dames??
groetjes xxx

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:15
Annelies

Hoi Leen

ik zal binnenkort es bekijken hoe ik dat precies allemaal moet doen. Ik kan haast niet geloven dat ik in het middelbaar zoveel informatica heb gehad!!! het is nu wel 8j geleden maar toch moet ik nu mijne tijd ervoor pakken als ge mij daar vroeger op zag tokkelen!!!!
ik ga da zeker eens doen binnenkort!

cindy hoe is het ja!! het is aftellen geblazen nu zeker??

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:33
cindy

Hey,

Annelies, wat een geweldig nieuws!!!!Een heel dikke proficiat hoor met je zwangerschap! Nog 3 weekjes en dan zie je je hummeltje voor de eerste keer

Leen, bij mij was de pijn niet constant. Er waren dagen bij dat ik er nauwelijks last van had als ik mij rustig hield, maar nu zo op het einde drukt ons meisje heel fel en doet het constant pijn. Maar ja, voor mij kan het ieder moment gedaan zijn nu.

Straks weer naar de gyn. Ik ben eens benieuwd of mijn baarmoederhals ondertussen verweekt is. Ik hoop van wel, maar ja, afwachten he. Ik begin ondertussen wel serieus plaatsgebrek te hebben. Alles doet pijn in mijn lijf en ik kan alleen nog maar heel recht zitten of liggen op mijn linkerzij.

Wendy, fijn nog een dochtertje. Ik duim voor je op 16 september. Alles zal wel in orde zijn als ze aan de buitenkant niks zien. Mooie naam trouwens!

Katrien, heb je de uitslag van de tripple-test al?

Zo, ik ga mij nu maar eens een douchke nemen voor ik naar de gyn ga. Ik zou niet graag een geurtje achterlaten daar

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 15:15
Happy

Online Status
Hallo allemaal...

Ik ben al een tijdje niet meer langsgeweest. Ik zat ook eerst op het forum van december herenigd maar dat is helemaal stilgevallen...
Ik ben ook van Limburg - Wellen, dus ik dacht, dan sluit ik me hier bij aan als ik mag ?

Wij mogen maandag 8/09 terug voor echo, ben zo benieuwd om ons nog eens te zien. Naam is ook gekozen maar blijft nog geheim. Kamertje is af, nu nog suikerbonen gaan bestellen, ik ga het zelf ineen steken maar moet nog gaan bestellen. En dan nog voor lijst gaan en zo stillekesaan geraakt alles af...
Want het is niet meer zo lang hè 4/12 !
Ik moet nog 2 maanden en 1 week werken. Vanaf 17/11 blijf ik thuis. Eerst nog wat verlof en dan begint zwangerschapsverlof...
Heb geen last van kwaaltjes, alleen dikke voeten als het warm weer is maar voor de rest voel ik me prima !

Lieve groetjes

Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >