< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Iemand in behandeling in Genk ZOL?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Iemand in behandeling in Genk ZOL?
16/08/2008 @ 17:09
Jolanda

Waarom zou jij je niet bij de zwangeren mogen zetten als je zwanger bent????Tuurlijk blijft dat voor een aantal van ons altijd even slikken,maar het is iedereen van harte gegund hoor.
Ik wens jullie veel sterkte met je schoonmoeder en bedenk;zolang je positief bent heb je de helft al gewonnen,de andere helft heb je niet zelf in de hand.
Groetjes van Jolanda.
Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:21

Hallo iedereen, mijn hoofdpijn is sinds vrijdag in de voormiddag weggetrokken, was eerst opgelucht.
Maar nu zit ik weer wanhopig naar een signaaltje in mijn lichaam te speuren dat wijst op een eventuele zwangerschap.Erg hé!!

Hallo Natacha, sorry voor het late antwoord, maar sinds mijn hoofdpijn weg is heb ik weer een drukke agenda van activiteiten opgebouwd. Maw. we zijn niet veel thuis geweest, dan gaat de tijd een beetje sneller vooruit!

Ben ook blij dat ik nu een gezicht bij de naam Natacha kan plaatsen.
Ik moet normaal nu dinsdag om 8u bloed laten trekken in Genk, maar waarschijnlijk ben ik weer een klein half uurtje vroeger daar, dan lukt het gemakkelijker met mijn werk.
Als ik jou niet onmiddellijk moest herkennen geef dan maar een seintje hé!
En dan om half twee het verlossende antwoord!
Zal in elk geval ook duimen voor jou!

En ja hoor, hoe je het doet, weet ik niet met mij lukt het niet echt.Ben wel een ongelooflijk computerfossiel, als er iets mis kan lopen geloopt het ook meestal mis!
Maar dat e-mailadres is juist. Op sms zit ik nooit maar lees wel 'tamelijk' regelmatig mijn e-mails.

En ik ben van Tongeren zelf, ben jij ook van deze kanten?

Voor de rest, de groetjes aan iedereen hier nog

Borg
Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 14:27
Hel1

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Timbake, dat kan bij jou dus net zo goed een kerst-kindje worden.
Veel succes met je schoonmoeder!

groetjes Hel1

ik zal ook even het lijstje aanpassen; is dit lijstje voor de rest nog actueel?

BIJNA ZWANGER
*patricia/30 jaar/hoensbroek(nl limburg)/bezig voor eerste kindje al 7 jaar 5mei eerste IUI gehad maar mislukt nu op na de volgende poging
*melissa/29 jaar/dilsen/3°icsi+cryo mislukt afspraak 30 oktober bij Mestdagh voor 4 de icsi.
*Jole/33 jaar/Bree/6 ICSI's,allemaal mislukt,waarvan 1 BBZ,ons verhaal kan je hier lezen http://icsi.dagboeken.com/,http://www.bloggen.be/i...oek_van_jole_en_robert/
*Innes/30 jaar/Opglabbeek/ 6°icsi mislukt...
*judith / 32 jaar /Lanaken /4* ICSI mislukt/ 2 cryo pogingen mislukt/nieuwe afspraak 24 september
*Marieke / 28 jaar / bocholt/4° IVF mislukt, 1ste cryo miskraam op 7.5 week/Afspraak in Hasselt 11 juni, even rust
*Nathalie/31 jaar/Opglabbeek
*Jolanda/38 jaar/Hoensbroek/3 ICSI pogingen gehad,helaas zonder resultaat.Er zijn geen pogingen meer over.
*Inge, 26 jaar, ronde 29, 4de IUI mislukt, 30/4 gesprek bij Ombelet en 6/5 acupunctuur
*Natascha/28 jaar/Hoeselt/1 dochter yana (ook via genk)/nu voor tweede baby: 1e poging Clomid, sloeg niet aan/gesprek op 26/3 ivm volgende poging
* Nancy/30 jaar/Mol/4de icsi bezig, BN 01/04/08
* Nathalie/ 29 jaar/juli 06 gestopt met pil/ Clomid/FM 11maart ok/FM 13maart niet OK - stilgevallen/ nu drie dagen dubbele dosis en op naar maandag nieuwe FM
*Sandra 37 jaar 4e IVF poging - 1 mislukte cryo - in afwachting bloedname 03/04/08
*Riet/ 34 jaar / augustus '05 gestopt met pil / 2e IVF poging / 1ste IVF mislukt / nu staat cryo poging voor de deur ...

LEKKER ZWANGER
--------------
*Nancy/24 jaar/maasmechelen/1°ICSI,1ste cryo mislukt/ZWANGER/1ste echo op 24 april...
*Veerle/
*Timbake/28 jaar/Neeroeteren/1°kuur Menopur/zwanger/ 5°echo 10/09/08
*Hel1,Wellen,29j,na drilling = Pregnyl: 1e echo 20/08/08 (6 weken)

REEDS BEVALLEN
---------------

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 16:19
Natascha

Hoi Borg

Ja ik ben van Hoeselt.
Ik duim ook voor jou dat je een super dikke positieve test mag hebben.
Hier ook veel kwaaltjes maar kan wijzen op beide negatief of positief.
Voel en denk vanalles.
Als het maar snel testdag is.
Groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:09

Hoi

Hier is het niks.
Daarnet naar het wc en regels waren er, normaal altijd eerst bruin verlies en nu boem patat rood.
Poging dus weer mislukt.
Ben er niet goed van en al veel .
Weet dat ik niet mag klagen, dat ik al een dochter heb, maar als ik naar haar kijk, komen de tranen net.
Bang dat ik nooit meer dat geluk mag ervaren. Zij word groter, is geen eenzaat, wil graag een brusje. Dagelijks vraagt ze erachter.
Mag niet klagen, heb haar, een schat van een kind, een prachtmeid, mijn alles, mijn groot geluk, maar toch doet het zo een pijn.
Sorry voor emo berichtje, moest het even kwijt...
Normaal morgen pas bloed gaan laten trekken, weet niet wat ik nu moet...seffe misschien gewoon eens bellen om te vragen hoe en wat.

liefs
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:56
remi

hallo,
ik heb hier altijd meegelezen maar ik denk nog nooit iets gezegd. Wij zijn eind februari voor de eerste keer naar dokter ombelet geweest. hebben een eerste icsi gehad die mislukt is, en nu deze maand een cryopoging en gisteren hebben we het goede nieuws gekregen dat ik al een mooie waarde had. Dus je ziet ook met een cryo kan het goed komen. Ik had ook al vaak gelezen dat dat kon, maar toch niet echt in geloofd. En nu is het bij ons ook gelukt. Gek, we hebben het nog niet echt door. Woensdag moeten we opnieuw bloed laten trekken en krijgen we ook afspraak voor echo.
groetjes en veel succes met jullie allemaal.
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 11:19
Hel1

wij zijn net terug van de gyn, en wat we eigenlijk zo'n beetje hoopten is uitgekomen! we verwachten een tweeling. Ze zijn nu zo'n 4 mm groot, en we hebben 2 kloppende hartjes gezien! Ik kan het bijna nog niet geloven, maar de echo ligt hier voor me als bewijs!
Binnen 2 weken zou ik al op controle moeten, omdat een tweelingzwangerschap beter opgevolgd moet worden.

groetjes
Hel1

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:23
Sandra

Hier Sandra, sinds april niet meer op 9maand geweest, maar was even benieuwd hoe het met jullie ging ! Hel1, zwanger !! ben superblij voor jou hoor, we hebben mekaar es snel gesproken in ZOL.
Mijn naam mag wel van het lijstje af hoor, we stoppen ermee ; maar heb me er bij neergelegd hoor.
Nogmaals, Hel1, wat ben ik blij voor je! geniet van de 2 :-)
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:48
Hel1

Sandra, leuk nog eens iets van je te lezen. Ik heb me inderdaad al een tijdje afgevraagd waar je gebleven was. Jullie hebben besloten ermee te stoppen? Het is voor jullie ook al een hele weg geweest hé. Ik snap het ergens wel, maar vind het in alle geval een heel moedige beslissing! ik hoop dat je zo af en toe toch nog iets van je laat horen
groetjes
Hel1

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:42
Natascha

Hey,

Hel1,
Proficiat met je tweelingzwangerschap. Ben blij dat je wens is uitgekomen. Zal wel heel speciaal zijn geweest, die 2 hartjes zien te kloppen. Heeft prof O de echo gedaan? En wat zei hij dat het een tweeling was?
Ik wens je alvast een super-zwangerschap toe en binnen 8 maanden een schattige tweeling, maar dat zal wel in orde komen.

Sandra,
Ik kan mij jou niet goed herinneren, sorry. Jij dus gestopt met de medische malen molen? Heeft het je niet ontzettend veel tijd en tranen gekost om je er bij neer te leggen? En kan je nu zeggen zonder meer: het doet met niets meer? Of heb je het wel nog moeilijk bij het zien van zwangere vrouwen en babytjes?
Vind het wel heel moedig van je!

Veerle,
Nog steeds alles goed met je zwangerschap? Verloopt het allemaal naar wens? En wat zeg grote broer ervan?

Borg,
Geen goed nieuws? Denk veel aan je, hopelijk horen we je gauw? Je hebt mijn mail he meisje. En als je goed nieuws heb, kom het dan hier ook maar snel melden, hihihi, als we het mogen weten toch.
Wanneer moet je nog terug?

Over hier:
Mijn regels dus maandag in alle hevigheid doorgekregen, dacht zelfs even aan een hele vroeg miskraam, zo een pijn man man.
Dinsdag dus naar Genk geweest om bloed te laten trekken, daar nog even met Borg gepraat aan de "bloedbalie".
Om half 2 dan mogen bellen voor de uitslag en wat ik al wist, werd bevestigd, negatief, maar dus geen miskraam. Was smorgens nog even doorgelopen naar de consulentes omdat ik zo pijn had en om te vragen of het ventje toch ook niet moest getest worden, want dat was toch ook al geleden van 2005, van bij onze poging van bij Yana.
Ze zei dat we dat aan de telefoon eens even zouden bespreken.
Ik moet nu dus nog 1 a 2 cyclussen doen en dan een afspraak maken om met prof o dat weer eens allemaal te overlopen en idd mss t ventje eens terug te testen.
Ik moest me ook optrekken aan t feit dat mijn cyclus mooi verlopen was, vroeger geen cyclus, geen eisprong, niks. Nu een eitje op 12-14dagen, en mijn menstruaties op dag 28. Dat was heel goed, dat mijn lichaam zo werkte na de operatie van juni. Nu hopen dat het wat blijft werken, want zo een operatie is niet blijvend.
Woensdag moeten we al weer daar zijn voor een nieuwe echo, voor een volgende poging. Kijken of er weer een goed eitje zit en dan maar weer verder. En zo blijf je eigenlijk gewoon doordoen he? Je rolt er vanzelf telkens weer in. En zonder dat je het weet, zit je weer aan die vreselijke wachtweken.

Dikke zoen
Natascha

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:28
Hel1

Natasha, mijn drilling is gebeurt op 28/5, dus een maand eerder. De eerste cyclus had ik helemaal niks, wel een bloeding maar niets wees erop dat er een eisprong was geweest. M'n volgende cycls begonnen er spontaan eitjes te groeien, maar zonder de clomid had ik nooit zelf een eisprong gehad die cyclus. Word je nu opgevolgd dmv FM?
Moed houden!
groetjes
Hel1

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 22:23
Natascha

Hel1
Bij mij is de drilling gebeurd op 25/6. Ik heb mijn regels de eerste keer spontaan gekregen op 22/7, maar weet niet of er een eisprong geweest is toen. Dan moest de 12de dag op echo gaan, dat was vrijdag de 1ste aug. Toen zat er al een mooi eitje klaar zonder iets te gebruiken van hormonen, goed dus.
s Maandags 4/8 dan terug en eitjes zaten er nog, dan moest ik pregnyl zetten en goed klussen de hele week, zaterdag 9/8 terug om te kijken of eisprong geweest was en dat was dan ook zo.
Ik mocht dan dinsdag 19/8 testen, maar kreeg maandag 18/8 mijn regels al. Een mooie cyclus van 28dagen zonder ook maar enig gebruik van clomid, menopur, puregon of wat dan ook, enkel pregnyl.
Ik mocht nu zo verder doen als ik wou, maar mocht mij ook blijven laten opvolgen. Ik heb gekozen voor het laatste. Is toch fijn dat je weet hoe de eitjes groeien en wanneer je eisprong is enzo. Zeker omdat ze niet weten hoe lang de operatie voor een goed effect blijft zorgen. Ik hoop dat ik nog tijd en kansen genoeg krijg, om alsnog een positieve test te krijgen.
Ik hoop dat ik volgende maand ook bij de gelukkige ben.
Ben in ieder geval heel blij, dat het bij u al voor zoveel positiviteit heeft gezorgd.
Trek me op aan u...
Groetjes

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 15:06
Jolanda

Online Status
Dames,ik kom afscheid van jullie nemen.Hoe zeer jullie me ook aan het hart gaan,ik kan het even niet meer opbrengen.
Degene met wie ik persoonlijk contact hebben gehad weten me ook privé we te vinden en zijn ook gewoon welkom.Ik trek het alleen even niet om 'gezellig' hier mee te praten,sorry hiervoor.
Het ga jullie goed,Jolanda.

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 19:34
Natascha

Jolanda,
Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven wanneer de tijd er rijp voor is, wanneer je hart er klaar voor is.
Goh ik kom eigenlijk woorden tekort om je veel sterkte te wensen en te vertellen hoe moedig je eigenlijk wel was.
Ik snap dat het niet leuk is om hier mee te komen lezen hoe iedereen toch nog voor dat wondertje gaat.
Maar toch hoop ik dat je af en toe, als het je wat beter gaat, laat horen hoe het met je is.

Borg,
Alles goed?
Moest jij gisteren niet naar Genk? Hoe is het geweest daar?

Groetjes

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 08:58
Veerle

Jolanda, ik heb je prive mail adres niet meer. Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je heel veel sterkte, succes en geluk wensen in de toekomst. Ik hoop dat je alle een plaatsje kunt geven en op een andere manier je geluk vindt.

Veel liefs,

Veerle
Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 10:44
Petra

Hallo allemaal,
Leuk om een forum te vinden van vrouwen die in Genk gaan.
Zelf zit ik ook al even naar zol te reizen. Heb al een dochtertje van 19 maanden dankzij de hulp van Ombelet. Zijn nu bezig voor een tweede kindje. Heb al 3cryo-pogingen en 1 Icsipoging achter de rug. Allemaal met een negatief resultaat. Zit nu in mijn wachtweken van de vierde cryoterugplaatsing.
Wil jullie allemaal nog veel succes toe wensen!!!!!
Petra

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 11:52
Riet

Hallo Petra

Dit topicje is een beetje stilgevallen.

Ik ben in behandeling in Genk bij dr. Ombelet. We hebben al een hele weg afgelegd. Ik ben ondertussen 35 jaar (van deze maand) en in augustus 2005 gestopt met de pil, na een jaar nog niet zwanger dan maar naar de gyn. Oktober 2006 hoorde we dat het zaad van mijn man niet goed was. We werden doorverwezen naar Genk, januari 2007 de onderzoeken in Genk. Ondertussen al 2 IVF pogingen achter de rug.
Ik heb steeds problemen met mijn hormonen (gestoorde bloedwaarden) en daardoor zijn we soms 5 maanden na mekaar niet kunnen opstarten met de medicatie (frustrerend).

Ik heb gevraagd naar een IUI behandeling omdat het minder aangrijpende medicatie is en volgens onze gyn ook mogelijk. Ondertussen 1 IUI poging achter de rug, zonder resultaat.

Morgen moet ik naar Genk voor de eerste echo dan ga ik mogen starten met Menopur.

Veel succes nog Petra

Groetjes aan iedereen
Riet
Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:14
Timbake

Hey Natascha,

Ik zie dat het jullie zwanger zijn!!!!
Ben superdesuperdeblij voor jullie. Eindelijk, een of een voor Yana

VAN HARTE PROFICIAT!!!!!!!!!!!!

Dikke kus van Melody aan Yana, van ons beebje aan jullie beebje.
en dikke knuffels van ons aan jullie

Bianca die superblij is

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:21
Natascha

Hoi Timbake,

Amaai dat is een super reactie van je. Word er helemaal blij van seg.
Hier dus overgelukkig, maar ook een beetje bang.
Alhoewel de bloedwaarde toch goed waren volgens mijn gyn.
Dinsdag was het 163 en vandaag op mijn nod was het 756,6 HCG. Dus steeg toch goed, maar ja je hebt toch bang dat er iets mis gaat omdat het zo pril is allemaal.
Maar probeer toch te genieten en de schrik wat opzij te zetten.
Ja de operatie heeft dus blijkbaar zijn werk heel goed gedaan. 3de cyclus na de operatie was het nu dus raak. Ze hebben de 2 laatste cyclussen na de operatie wel opgevolgd.
Merci meisje voor de lieve wensen.

Ook kusjes terug van ons voor jullie.

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:54
Hel1

Amai Natasha, gefeliciteerd!
het is inderdaad nog pril, maar je moet ergens beginnen hé.
Je ziet die operatie doet echt wel wonderen hé, de hoeveelste zou dat nu al niet zijn die ik hoor die kort hierna zwanger is. Het is natuurlijk geen wondermiddel, maar 'k ben toch blij dat we ermee geholpen zijn!
groetjes
Hel1

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >