Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 17:09 Jolanda | Waarom zou jij je niet bij de zwangeren mogen zetten als je zwanger bent????Tuurlijk blijft dat voor een aantal van ons altijd even slikken,maar het is iedereen van harte gegund hoor. Ik wens jullie veel sterkte met je schoonmoeder en bedenk;zolang je positief bent heb je de helft al gewonnen,de andere helft heb je niet zelf in de hand. Groetjes van Jolanda. |
| 17/08/2008 @ 13:21 | Hallo iedereen, mijn hoofdpijn is sinds vrijdag in de voormiddag weggetrokken, was eerst opgelucht. Maar nu zit ik weer wanhopig naar een signaaltje in mijn lichaam te speuren dat wijst op een eventuele zwangerschap.Erg hé!! ![]() Hallo Natacha, sorry voor het late antwoord, maar sinds mijn hoofdpijn weg is heb ik weer een drukke agenda van activiteiten opgebouwd. Maw. we zijn niet veel thuis geweest, dan gaat de tijd een beetje sneller vooruit! Ben ook blij dat ik nu een gezicht bij de naam Natacha kan plaatsen. Ik moet normaal nu dinsdag om 8u bloed laten trekken in Genk, maar waarschijnlijk ben ik weer een klein half uurtje vroeger daar, dan lukt het gemakkelijker met mijn werk. Als ik jou niet onmiddellijk moest herkennen geef dan maar een seintje hé! En dan om half twee het verlossende antwoord! Zal in elk geval ook duimen voor jou! En ja hoor, hoe je het doet, weet ik niet met mij lukt het niet echt.Ben wel een ongelooflijk computerfossiel, als er iets mis kan lopen geloopt het ook meestal mis! ![]() Maar dat e-mailadres is juist. Op sms zit ik nooit maar lees wel 'tamelijk' regelmatig mijn e-mails.En ik ben van Tongeren zelf, ben jij ook van deze kanten? Voor de rest, de groetjes aan iedereen hier nog Borg |
| 17/08/2008 @ 14:27 Hel1 ![]() | Timbake, dat kan bij jou dus net zo goed een kerst-kindje worden. Veel succes met je schoonmoeder! groetjes Hel1 ik zal ook even het lijstje aanpassen; is dit lijstje voor de rest nog actueel? BIJNA ZWANGER *patricia/30 jaar/hoensbroek(nl limburg)/bezig voor eerste kindje al 7 jaar 5mei eerste IUI gehad maar mislukt nu op na de volgende poging *melissa/29 jaar/dilsen/3°icsi+cryo mislukt afspraak 30 oktober bij Mestdagh voor 4 de icsi. *Jole/33 jaar/Bree/6 ICSI's,allemaal mislukt,waarvan 1 BBZ,ons verhaal kan je hier lezen http://icsi.dagboeken.com/,http://www.bloggen.be/i...oek_van_jole_en_robert/ *Innes/30 jaar/Opglabbeek/ 6°icsi mislukt... *judith / 32 jaar /Lanaken /4* ICSI mislukt/ 2 cryo pogingen mislukt/nieuwe afspraak 24 september *Marieke / 28 jaar / bocholt/4° IVF mislukt, 1ste cryo miskraam op 7.5 week/Afspraak in Hasselt 11 juni, even rust *Nathalie/31 jaar/Opglabbeek *Jolanda/38 jaar/Hoensbroek/3 ICSI pogingen gehad,helaas zonder resultaat.Er zijn geen pogingen meer over. *Inge, 26 jaar, ronde 29, 4de IUI mislukt, 30/4 gesprek bij Ombelet en 6/5 acupunctuur *Natascha/28 jaar/Hoeselt/1 dochter yana (ook via genk)/nu voor tweede baby: 1e poging Clomid, sloeg niet aan/gesprek op 26/3 ivm volgende poging * Nancy/30 jaar/Mol/4de icsi bezig, BN 01/04/08 * Nathalie/ 29 jaar/juli 06 gestopt met pil/ Clomid/FM 11maart ok/FM 13maart niet OK - stilgevallen/ nu drie dagen dubbele dosis en op naar maandag nieuwe FM *Sandra 37 jaar 4e IVF poging - 1 mislukte cryo - in afwachting bloedname 03/04/08 *Riet/ 34 jaar / augustus '05 gestopt met pil / 2e IVF poging / 1ste IVF mislukt / nu staat cryo poging voor de deur ... LEKKER ZWANGER -------------- *Nancy/24 jaar/maasmechelen/1°ICSI,1ste cryo mislukt/ZWANGER/1ste echo op 24 april... *Veerle/ *Timbake/28 jaar/Neeroeteren/1°kuur Menopur/zwanger/ 5°echo 10/09/08 *Hel1,Wellen,29j,na drilling = Pregnyl: 1e echo 20/08/08 (6 weken) REEDS BEVALLEN --------------- |
| 18/08/2008 @ 13:09 | Hoi Hier is het niks. Daarnet naar het wc en regels waren er, normaal altijd eerst bruin verlies en nu boem patat rood. Poging dus weer mislukt. Ben er niet goed van en al veel .Weet dat ik niet mag klagen, dat ik al een dochter heb, maar als ik naar haar kijk, komen de tranen net. Bang dat ik nooit meer dat geluk mag ervaren. Zij word groter, is geen eenzaat, wil graag een brusje. Dagelijks vraagt ze erachter. Mag niet klagen, heb haar, een schat van een kind, een prachtmeid, mijn alles, mijn groot geluk, maar toch doet het zo een pijn. Sorry voor emo berichtje, moest het even kwijt... Normaal morgen pas bloed gaan laten trekken, weet niet wat ik nu moet...seffe misschien gewoon eens bellen om te vragen hoe en wat. liefs |
| 19/08/2008 @ 07:56 remi | hallo, ik heb hier altijd meegelezen maar ik denk nog nooit iets gezegd. Wij zijn eind februari voor de eerste keer naar dokter ombelet geweest. hebben een eerste icsi gehad die mislukt is, en nu deze maand een cryopoging en gisteren hebben we het goede nieuws gekregen dat ik al een mooie waarde had. Dus je ziet ook met een cryo kan het goed komen. Ik had ook al vaak gelezen dat dat kon, maar toch niet echt in geloofd. En nu is het bij ons ook gelukt. Gek, we hebben het nog niet echt door. Woensdag moeten we opnieuw bloed laten trekken en krijgen we ook afspraak voor echo. groetjes en veel succes met jullie allemaal. |
| 20/08/2008 @ 13:23 Sandra | Hier Sandra, sinds april niet meer op 9maand geweest, maar was even benieuwd hoe het met jullie ging ! Hel1, zwanger !! ben superblij voor jou hoor, we hebben mekaar es snel gesproken in ZOL. Mijn naam mag wel van het lijstje af hoor, we stoppen ermee ; maar heb me er bij neergelegd hoor. Nogmaals, Hel1, wat ben ik blij voor je! geniet van de 2 :-) |
| 31/08/2008 @ 15:06 Jolanda | Dames,ik kom afscheid van jullie nemen.Hoe zeer jullie me ook aan het hart gaan,ik kan het even niet meer opbrengen. Degene met wie ik persoonlijk contact hebben gehad weten me ook privé we te vinden en zijn ook gewoon welkom.Ik trek het alleen even niet om 'gezellig' hier mee te praten,sorry hiervoor. Het ga jullie goed,Jolanda. |
| 09/09/2008 @ 08:58 Veerle | Jolanda, ik heb je prive mail adres niet meer. Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je heel veel sterkte, succes en geluk wensen in de toekomst. Ik hoop dat je alle een plaatsje kunt geven en op een andere manier je geluk vindt. ![]() Veel liefs, Veerle |
| 17/09/2008 @ 10:44 Petra | Hallo allemaal, Leuk om een forum te vinden van vrouwen die in Genk gaan. Zelf zit ik ook al even naar zol te reizen. Heb al een dochtertje van 19 maanden dankzij de hulp van Ombelet. Zijn nu bezig voor een tweede kindje. Heb al 3cryo-pogingen en 1 Icsipoging achter de rug. Allemaal met een negatief resultaat. Zit nu in mijn wachtweken van de vierde cryoterugplaatsing. Wil jullie allemaal nog veel succes toe wensen!!!!! Petra ![]() |
| 17/09/2008 @ 11:52 Riet | Hallo Petra Dit topicje is een beetje stilgevallen. Ik ben in behandeling in Genk bij dr. Ombelet. We hebben al een hele weg afgelegd. Ik ben ondertussen 35 jaar (van deze maand) en in augustus 2005 gestopt met de pil, na een jaar nog niet zwanger dan maar naar de gyn. Oktober 2006 hoorde we dat het zaad van mijn man niet goed was. We werden doorverwezen naar Genk, januari 2007 de onderzoeken in Genk. Ondertussen al 2 IVF pogingen achter de rug. Ik heb steeds problemen met mijn hormonen (gestoorde bloedwaarden) en daardoor zijn we soms 5 maanden na mekaar niet kunnen opstarten met de medicatie (frustrerend). Ik heb gevraagd naar een IUI behandeling omdat het minder aangrijpende medicatie is en volgens onze gyn ook mogelijk. Ondertussen 1 IUI poging achter de rug, zonder resultaat. Morgen moet ik naar Genk voor de eerste echo dan ga ik mogen starten met Menopur. Veel succes nog Petra Groetjes aan iedereen Riet |
< vorige pagina | volgende pagina >

Iemand in behandeling in Genk ZOL?

.

of een
voor Yana