< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Eind november gestopt met de pil !!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Eind november gestopt met de pil !!
18/07/2008 @ 21:06
Katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames, hoe gaat het met jullie?

Wieke, het laatste deel van de zwangerschap komt eraan. Heb je nog niet teveel last van kwaaltjes. Hoe voel je je? Hebben jullie nog veel voor te bereiden voor de komst van de of ? Zijn jullie nog met de naam bezig of ligt die al vast? Probeer nog voldoende te rusten hé!

Wendy, hoe gaat het met jou en de kindjes? Niet te druk nu het vakantie is?

Wij hebben nu ook een aantal weken vakantie. Voorlopig nog rustig thuis, als het weer meezit willen we nog wel naar zee gaan. We wachten dus ongeduldig op het zonnetje. We genieten hier iedere dag van de ontdekkingen van onze meid: stoelen klimmen, alleen drinken, voor het eerst naar de kapper. Echt leuk allemaal om te zien hoe ze de wereld aan het verkennen is.

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:56

Hey Katje,
Leuk he, al die kleine dingen die Merel kan,
dat maakt je toch trots he ?!
Onze Jana eet al heel goed alleen, stappen doet ze nog steeds niet, nog maar even geduld hebben. Onze Jens is 's nachts nog steeds niet zindelijk, echt niet fijn maarja, zal daar ook nog geduld voor moeten hebben, ooit zal het wel lukken zeker.
Het is hier ongelooflijk druk, pff, ga toch bij zijn als het terug school is eerlijk gezegd. Ben nu ook al bijna 3 maand thuis, mijn contract werd niet verlengd. Normaal kan ik midden augustus ergens anders beginnen, dat gaat me goed doen, want altijd thuis zitten is het ook niet hoor, allé voor mij toch niet.

Wieke??
Hoe gaat het met je? Laat nog eens iets van je horen?
Alles al inorde voor de komst van jullie baby'tje?
Nu is het niet lang meer he?! Binnenkort kunnen jullie al beginnen aftellen.

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 23:42
Katje

Hey dames,

Wieke, hoe gaat het met je? Wegen de laatste loodjes nog niet te zwaar? Veel succes alvast!

Wendy, met jou en de kids alles oké?

Onze vakantie zit er bijna op. We hebben echt genoten van de leuke tijd met ons 3. Merel is een echt schatje die iedere dag wel iets nieuws ontdekt.

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 11:15

Hey Wieke,
Spijtig dat je niets meer laat horen,...
Ik zie dat je 40 weken zwanger bent, misschien ben je al wel bevallen, zou het wel leuk vinden moest je nog eens langskomen.

Hey Katje,
Hoe gaat het met je kleine meid?

Ons Jana stapt ondertussen dus werk genoeg hier,
ben ondertussen ook gestopt met de pil,...
Hopelijk laten jullie nog eens iets horen.

Vele groetjes!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 20:26
Katje

Hallo Wendy,

Hier gaat alles goed. Ons meisje groeit goed, stapt flink en begint al wat te praten. Echt een leuke leeftijd.

Gaan jullie voor een derde nu je niet meer aan de pil bent? Een dikke alvast!

Wieke, laat nog weten hoe het gaat met jou en je . Ik ben wel benieuwd nog eens wat van je te horen.

Dikke ,
K.

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 07:45

Hey Katje,

Ja wij willen graag een derde kindje, maar we gaan het rustig aandoen,
we zijn wel wanneer het zover is

Groetjes

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 23:00
Katje

Hey Wendy,

Hoe gaat het ermee? Klopt je banner en ben je overtijd? We hier verder hoor!

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 07:48

Hey Katje,

Dit is de eerste ronde zonder pil en ja de ik ben overtijd, maar heb sinds een 3 tal dagen wat bruin, rood bloedverlies,...
Denk dat dat mijn regels zijn die gaan doorkomen en dat ik nu een lange cyclus heb, had ik vorige keren ook als ik met de pil stopte.

Hoe gaat het met jou en je kleine meid? Denken jullie al aan een tweede of houden jullie het met één kindje??

Ga nu de kindjes klaarmaken en dan vertrekken!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 20:58
Katje

Hallo Wendy,

Ik kom hier nog eens kijken, bijna je NOD zie ik, succes meid! Hoe gaat het met de kindjes?

Hier gaat alles zijn gangetje, we denken al wel eens na over een tweede (alhoewel ik voorlopig meer dan mijn ventje). Mijn man is net voor de geboorte van Merel opnieuw beginnen studeren (verpleegkunde). Hij heeft nog een dik jaar voor de boeg en de combinatie studie en gezin is niet altijd evident. Daarbij komt dat we volgende zomer verhuizen en dus nu volop bezig zijn met de afwerking van ons huis.
Ik hoop dat we ons tweede mogen verwelkomen rond ons meisjes 3de verjaardag, maar we zien wel.

Groetjes en tot schrijfs,
K.

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 00:10
Katje

Hallo Wendy,

Ik kom nog eens even langs. Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. Merel wordt al een grote meid. Bij mij begint het echt al te kriebelen voor een tweede beebje. Maar praktisch is het nu niet zo handig met de studies van mijn man en de bouw van ons huis. We tellen dus af tot ???

Veel succes voor jullie hé!

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 15:18

Hey Katje,
Ja dat is niet zo evident, maar als jullie het echt willen dan lukt dat wel hoor! Hier nog geen 3de onderweg,.. nu duurt het langer dan de vorige 2 keren.
De tijd vliegt, de baby's blijven niet lang baby, vind dat net zo leuk zo'n klein boeleke.
Binnen een dikke week moet de vriendin van mijn vriend zijn broer bevallen via keizersnede! Ik kijk er al naar uit!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]