< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
18/08/2008 @ 20:45
pluisje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ha die marijke: dat zal wel druk worden zo met een 1-jarige peuter in huis. Heb je ondertussen nog met je ventje gepraat?

Loesje: hoe is de uitslag geweest van het potje?

Lisette: en nog altijd geen deftige parkeerruimte bij jou op het werk? Of heb je nog steeds vakantie?

Heb voor de verandering toch weer es een keelontsteking zeker. Als ik oververmoeid ben en dus vatbaarder voor ziektekiemen, slaat dit altijd op m'n keel. 'k Ga morgen vermoedelijke en dagje thuis blijven zodat ik wat kan bijrusten en wat uitzieken. Woensdag ben ik sowieso thuis. Ook m'n neus begint dicht te slibben...Bij Naman is het gelukkig wat beter. Aiko is momenteel kerngezond. Hopelijk blijft dat zo. Ze is nu wel weer super-moe van de kinderopvang teruggekomen: vroeg opstaan, weinig dutten met alle gevolgen vandien. Een oververmoeid kindje.

xxx

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:14
Lisette

Zo de afgelopen dagen geen internet gehad. Maar hier ben ik weer hoor. Niet veel gekletst zie k.

Marijke ben ook enorm trots op de foto's. Echt leuk om eens een echt mooie foto te hebben. Poeh al die kilo's vreselijk hè. Ik wou dat ze weg waren. Leuk een kleintje van 1 over de vloer. Hoe lang blijft ze?

Pluisje nu jij weer ziek. Het is echt lopende band werk daar hè? De parkeerplaats is volgens mij nog niet af. Ben nog steeds vrij. Eerst vrijdag mijn verjaardag vieren en volgende week weer aan de slag.

Maandag weer naar het CB geweest. Zal zo het nieuwe gewicht er even bij zetten. Hij zat lekker met de huilende baby's mee te gillen. Boefje. Hij ging vrijdag van zijn buik naar zijn rug rollen. Dat vond de arts erg knap. Alles verder goed hij pakte wel steeds haar spullen af. Aangezien hij nogal flink is mocht ik alvast beginnen met het fruithapje en later de groente. Ben begonnen met banaan. Nou vies dat hij het vond haha. De eerste happen zijn echt rillen haha. En hij kan ook staan tegenwoordig. Dingen gaan ineens snel zeg. Hij kan al best een lange tijd met soms even inzakken staan. Geweldig vindt hij dat.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:55
pluisje79

hey lisette: ben vandaag naar K&G geweest met naman. Ik dacht dat ie toch wat groter was maar hij is dus 67cm en weegt 7,260kg. Maar ben er niet zeker van of ze hem goed hebben gemeten. Normaal gezien moeten we op 9 september naar het ziekenhuis en daar zal hij ook wel weer worden gemeten en gewogen. Ben es benieuwd dan! Hij is dus niet bij de groten en hij is nog altijd een fijn gebouwd ventje. D'r mag dus nog altijd gewicht bij voor z'n lengte maar hij volgt de curves goed dus geen zorgen. Jouw Thomas is dus echt mega! Maar misschien zijn jij en je man ook best groot?
Hier krijgt Naman ondertussen groentehap (zoals ze dat bij jullie noemen) met vlees en vis. Hij vindt dit best wel lekker! Oh jij begint met één soort fruit? Ik maakte direct een mix van banaan, appel en appelsien + koekjesmeel. 't Valt me wel op dat hij de laatste dagen terug snel honger na z'n groentjes en fruit. En hij is ook enorm onrustig. Hij heeft vandaag alles bij elkaar nog geen 2 uur gedut... Hopelijk gaat het terug beter als z'n verkoudheid over is.
Met mij gaat het weer wat beter. Ik ga morgen en vrijdag terug werken. Morgenavond is trouwens m'n afscheidsdineetje van m'n collega's.

Oeps, dit is weer een hele brok tekst geworden. Maar voor ik het anders nog vergeet: een fijne verjaardag vrijdag!!! Hoe oud wordt je als ik vragen mag? (ben het vergeten) en ga je wat speciaals doen?

liefs!!
x

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 20/08/2008 @ 21:56] - Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:31
Lisette

Hey pluisje! Goh Naman is lekker klein. Die van mij is weer erg groot dus dan lijkt het een flink verschil. We zijn niet erg groot allebei dus van wie hij het heeft weet ik niet. Hij kreeg wat ik in huis had op dat moment wat fruit betreft. Omdat hij maar mocht beginnen met 2 lepeltjes en de dag erna 4 vond ik het zonde om veel te maken. Gister heeft hij een potje gehad appel, banaan en aarbei. Was om te rillen bij de eerste hapjes haha. Hij had het bakje bijna leeg. Toen kwam steeds zijn tong naar buiten dus ik dacht hij zal wel vol zitten. Gezellig een afscheiddiner. Veel plezier! Oh tuurlijk mag je dat vragen ik word 31. En Thomas vandaag alweer 5 maandjes haha.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:02

pluisje,
vervelend hé keelontstekingen , heb er dit jaar ook al 2 en een halve gehad , veel beterschap in ieder geval
en naman ook verkouden ? verzorg jullie maar goed hé

lisette, thomas doet het echt wel goed hé
mijn logeetje (het is trouwens een jongetje) blijft nog tot morgenvroeg dan gaat hij naar m'n schoonma

hoe is het met de anderen ?

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 11:50
cindy

Marijke...Leuk zeker zo'n logeetje in huis. Je zal wel je handen vol hebben met hem

Lisette...mooie foto op je avatar. Heb je geen foto's genomen van de eerste fruithap van Thomas?? Ik heb dat gedaan bij mijn oudste Naomi, echt grappig was dat! Overal fruitpap behalve in haar mond

Pluisje...beterschap hé meisje! Lastig zo'n keelontsteking

Hier alles ok, sinds gisteren officiel de helft van de zwangerschap bereikt. Ik voel onze beeb alle dagen goed bewegen, vooral als mama wil slapen lijkt het wel feest in de buik. Met als gevolg dat ik veel wakker lig 's nachts en overdag heel erg moe ben
Maar we hebben het er graag voor over

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:53
Lisette

Marijke hij doet het zeker goed. Lekker binkie is het. Oh wat leuk een mannetje van 1 jaar. Leuke leeftijd hè. Even lekker genieten van zo'n klein mannetje. Waarom gaat zijn moeder eigenlijk zonder hem op reis? Zou het niet kunnen hihi.

Cindy gefeliciteerd!!! De helft van de rit zit erop. Nog een paar weekjes en dan heb je een super mooi kindje in je armen. En een lekkere druktemaker ook zo te horen. Vervelend joh dat de kleine in de nacht zo druk is. Hoop dat hij of zij dat snel af gaat leren als hij/zij de wereld komt verkennen. Ja ik heb zeker foto's gemaakt van de 1e fruithap. Het met een lepeltje eten had hij al onder de knie. Ik was al een week of 2 begonnen met zijn ochtend papje met zijn lepel te geven. Dus wat dat betreft ging het goed. Maar de smaak van fruit das weer andere koek. De vieze gezichten die hij trekt bij de 1e hap zijn zo grappig. En dan kijkt hij met rooie oogjes me aan van mam wat doe je nou?

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:43
loesje78

Hallo allemaal
Hoe is het hier met iedereen?

Cindy proficiat!Alweer op de helft!Nou kan het aftellen beginnen!

Lisette wat een leuke foto's van Thomas zeg!En wat fijn dat hij zo goed groeit!

Pluisje hoe is het met je keelontsteking?Ik heb er denk ik ook last van!Bah!

Marijke leuk een logeetje!Hoe is het verders met je?

Met mij gaat het wel.Had weer ff een dipje.Heb ik eindelijk van mijn arts het potje en het informatieformulier,duurd het weer ff om een afspraak te maken!grrr De 1e 2 maandagen kan het niet.Kan pas over 3 weken.Vindt het echt raar dat het hier alleen op maandag kan tussen 08.00 uur en 08.15 uur!Schiet zo ook niet op he!Maar ja nog ff geduld.

Fijne dag nog allemaal!x

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:17
cindy

Loesje...wat een gedoe allemaal hé, die wachttijden, om gek van te worden! Waarom kan zoiets allemaal niet wat vlugger gebeuren!

Ik kan inderdaad gaan aftellen, het kan niet vlug genoeg gaan!
Eigenaardig genoeg wil ik nu eerst zo vlug mogelijk die 25 weken bereiken, dat is puur psychologisch waarschijnlijk.
Op 25 weken zwangerschap ben ik vorig jaar ons Zara* verloren, het lijkt nu wel een mijlpaal om die grens te bereiken. Heel bizar gevoel, net alsof er daarna niks meer kan misgaan.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:21
loesje78

Cindy,ik snap heel goed wat je bedoeld hoor,aan de ene kant zul je blij zijn als je over de 25 weken heen bent,maar meis ik weet nu zeker dat jij een heel gezond beebje op de wereld gaat zetten!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:27
Lisette

Loesje getsie wat een ellende. Moet je nog eens 3 weken wachten. Alsof je niet genoeg verdriet ervan hebt. Maar het zou onwijs grappig zijn als je voor die 3 weken een andere uitslag binnen hebt . Ja leuke foto's hè. Ben er echt trots op. Het was duur maar super om te hebben.

Cindy ik snap dat je die 25 weken om zit te kijken. En ja inderdaad alsof er daarna niets mis kan gaan. Een gezond kindje op de wereld zetten is niet zomaar iets dat je even gaat doen. Het is echt een wonder als het gebeurd. Misschien gaat het 9 van de 10 prima. Maar als je net die ene van die 10 bent is het bitter hard. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit kindje jullie wel gegunt is. Na alle miskramen en Zara krijg ik een heel goed gevoel bij dit kindje. Kan niet wachten om de kleine te kunnen aanschouwen. Zit die laatste 20 weekjes lekker met je mee om te kijken haha. En het gaat echt goedkomen. God zal je toch niet 2x zo iets vreselijks aandoen denk ik dan.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:55
cindy

Lisette en Loesje...bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden.
Op momenten zoals deze ben ik nog dubbel zo dankbaar dat dit forum bestaat en dat ik hier mijn angst en verdriet kwijt kan.
Als je ziet hoelang we hier al samen zitten en wat er ondertussen al allemaal gebeurd, we hebben zowel vreugde als verdriet gedeeld.

Het gaat misschien bizar klinken maar als ik weer eens effe een ferme dip heb of angstig ben over de zwangerschap voel ik ons ukkie ineens veel meer bewegen...net alsof ze me wil laten voelen dat alles ok is met haar en dat ze vol leven zit.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:01
Lisette

Cindy we zijn zeker al lang samen hier. Vanaf juni vorig jaar en sommige zelfs al in mei. Echt een leuk hecht clubje. Heel fijn om alles te kunnen delen hier. En ook soms hulp met dingen waar je onzeker over bent. Ik denk dat je kindje misschien op je stress van dat moment reageert. Ze kunnen natuurlijk de gevoelens van mama goed voelen. Dan denkt die uk hé mam doe nou eens rustig aan ik ben er nog hoor.

Vanmorgen een leuk kado van Thomas gehad. Een mooie kaart met gekras van Thomas en een kleine zilveren T. Die hang ik aan mijn bedelarmband. Dan heb ik altijd iets van hem bij me. Hebben we in Antwerpen gekocht.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 16:54
loesje78

Lisette Hieperdepiep Hoera van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en nog vele gelukkige en gezonde jaren gewenst!x

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:44
cindy

Lisette...gelukkige verjaardag hé!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:29
pluisje79

hip hip hoera van ons Lisette!! En drie dikke kussen!

Cindy: ook voor jou hip hip hoera, 20 weken! En dat je er een dubbel gevoel aan over houdt, is niet meer dan normaal lijkt me. Zo'n druktemakertje daarbinnen dan? Kan je af en toe rust nemen of werk je fulltime?

Loesje: hoe ist met jou meisje? 't Zijn weeral je groene dagen zie ik.

Marijke: en hoe ist met jou en je man? Druk hé zo'n jochie als je dat niet gewend bent. Maar lijkt me wel ontzettend leuk!

Rosie: hoe ist met jouw overtijd zijn?

Gisteren m'n afscheidsdineetje gehad. (moet volgende week dinsdag en donderdag daar nog werken) Heb een Bongo-bon gekregen voor een Welness-weekend! Zie ik wel zitten!

Fijn weekend!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 17:05
Lisette

Meiden bedankt voor de felicitaties. Volgende week vrijdag gaan we er eens een feestje van maken. Ik ben tegelijk met mijn vader jarig. Aangezien mijn zus ziek was en mijn moeder de hele week bij haar was dus geen tijd voor de verjaardag. Nou maar een weekje opgeschoven.

Loesje lekker aan de klus?

Cindy nog alles lekker zijn gangetje in de buik?

Marijke de kleine weer naar huis? Heb je de dingen al wat op een rijtje in je hoofd?

Pluisje heb je een gezellig dinertje gehad? Leuk zo'n bon. Even relaxen voor mama.

Thomas eet inmiddels zijn hele potje fruit leeg. De eerste hap is echt smerig, maar daarna kan ik niet snel genoeg zijn met zijn lepeltje hihi.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:33
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Hoi Lisette ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad

Cindy, van harte met het bereiken van de helft! Met een goed gevoel op naar de 40 weken!!

Pluisje voor jou een vraag. Jij moest toch ook terug voor een uitstrijkje? Ik heb hem 4 weken geleden gehad en de uitslag is afwijken, pap 3a en volgens mij ook nog HPV-positief.
Ik maak me erg ongerust, nu ik in 1,5 jaar tijd van pap 1 naar pap 31 gegaan ben. Zou mijn zwangerschap er invloed op hebben gehad?
Ik kan zo bellen voor een afspraak, krijg een coloscopie, dan gaan ze afwijkende plekken opsporen. Ik zie zo op tegen al die onderzoeken. En ben superbang eerlijk gezegd. Gelukkig heb ik al een kindje maar ik zou er graag nog eentje krijgen en ik ben wel bang voor baarmoederhalsknaker...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:18
loesje78

Hallo allemaal!

Lisette een leuke verjaardag gehad?Ik lees dat je vrijdag een feestje houd?Wat leuk dat Thomas zijn fruithapje helemaal eet!

Pluisje wat leuk zo'n bon!Lekker hoor zo'n welness weekend!Laat je maar lekker verwennen!hihi

Rosie wat akelig zeg!Bah hoop dat het allemaal goed is!Wens je alvast veel sterkte en succes voor het onderzoek,maar we blijven positief denken he voor jou!
Heb je inmiddels al gebeld voor een afspraak?

Hier niet veel nieuws te melden!Nog steeds om de dag aan de klus.Begint een beetje eentonig te worden he!
Fijne dag allemaal vandaag!x

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:23
pluisje79

Hé dag rosie: die pap-waarden zeggen met niets omdat ik niet weet wat ze juist betekenen? Maar idd ik was ook besmet met het HPV-virus en heb een coloscopie ondergaan na de geboorte van Aiko. De vlekjes bleken gelukkig niet kwaadaardig te zijn. Blijkbaar heb je verschillende varianten binnen het HPV-virus waarvan er slechts 2 echt heel gevaarlijk zijn. Toen ik dit jaar na Naman z'n geboorte weer zo'n uitstrijkje moest, bleek alles vanzelf verdwenen te zijn. Maar ik begrijp je angst zeker: plots spookte er ook vanalles door m'n hoofd zoals kanker etc. Niet fijn! Wacht de resultaten van de coloscopie verder af. Die zullen je al heel wat wijzer maken! En hou me op de hoogte hé!!

Loesje: zo weer aan de klus. Hier nog steeds niet geknuffeld sinds de geboorte van Naman... snif.

Lisette: dineetje was gezellig! En niets moeten betalen hihi. Hebben trouwens de cadeau van de collega's al 'vastgelegd'. Het weekend van 7-8 november gaan we op weekend naar Boulogne-sur-Mer in Noord-Frankrijk.

liefs
xxx

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 25/08/2008 @ 12:25] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >