Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 12:23 mama_van_thibault | nog 4.5 maand, dat is nog efkes, maar aan den andere kant kerstmis en nieuwjaar zullen rap daar zijn. Een jaar is niks meer tegenwoordig. Misschien stoppen we hier al in december, ahlé ja, mijn vriend wilt vroeger stoppen dan januari. gisteren zei hij: pinkyzweer da je ten laatste januari stopt, liever vroeger. Ikke daarop: eerst mijn cyclus in orde. en hij: die lijkt toch in orde te komen, dus moet je al in december stoppen of vroeger Tis te hopen dat ik vroeger kan stoppen hé. voor de zwangerschap van thibault kon ik perfect zeggen wanneer ik mijn eisprong had. kben benieuwd ofda nu ook nog het geval zal zijn.hebben jullie kleintjes ook zoveel last van muggenbeetjes? ik heb nu een elektronisch ding gekocht da stralen ofzoiets uitzend om muggen weg te jagen (is superveilig voor baby's), maar ik weet niet of dit helpt. gisteren had thibaultke 3 muggenbeetjes naast elkaar (juist een driehoekje) op zijn voorhoofdje. volgende week maandag gaat thibaultke gaan wennen in de creche (waar da ik werk), kben benieuwd, tzal toch wel moeilijk worden voor mij. groetjes |
| 21/08/2008 @ 10:03 Els ![]() | Ja het is toch een een veel beter gevoel als je ziet dat je kleintje het allemaal wel best vind! |
| 01/09/2008 @ 09:28 mama_van_thibault | hey iedereen hier ben ik weer. ik kon eventjes niet opt internet komen. Maar de volgende weken zal het ook een beetje minder zijn, want morgen moet ik terug gaan werken. SPannend, vooral omdat thibaultke naar de creche gaat. hij is al gaan wennen, hij was heel content. hij gaf geen kik als er naast hem een kleine serieus lag te brullen, hij speeld egewoon verder. Alleen slapen wou hij niet. dan had hij zijn sirene opengezet. zijn fruitpap gaat heel goed binnen, hij eet alles op. maar zijn patatjes das toch wat minder. dat lust hij precies niet graag (ik ben zaterdag herbegonnen omdat zijn fruitpap zo goe ging. hoe is het met jullie en jullie kindjes (voor degene die al een kindje hebben) groetjes |
| 09/09/2008 @ 10:45 Els ![]() | Stilletjes hier....ALweer 9 september.. Januari komt dichterbij! |
| 09/09/2008 @ 21:30 Els ![]() | Dat zou ik echt niet weten Nessa, hier in Nederland doen ze dat helemaal niet. Zou ook echt niet weten of ik daar immuun voor ben.. Gewoon uitkijken voor mij maar ![]() |
| 29/09/2008 @ 11:22 mama_van_thibault | hey hey hey, hier ben ik weer. tja ik kon weer niet eerder opt internet komen en mijn gedachten zaten ergens anders. Ik heb nl een miskraam gekregen. tja ik wist eigenlijk niet dat ik zwanger was, want ik nam de pil in. maar ik had ineens bloedingen terwijl ik de pil nog innam en die bleven maar duren. naar de dokter geweest en den dag erachter is het vruchtje ermee uitgekomen dus nu hebben we beslist om de pil niet meer in te nemen en we zien wel wat er van komt. me thibaultke gaat alles weer terug goe. hij is ziek geweest. antibiotica moeten geven, ma nu is hij terug de oude. hij heeft ook een eerste tandje vanonder. groetjes mama van thibault |
| 19/10/2008 @ 18:51 mama_van_thibault | hey iedereen Nessa thibaultke gaat graag naar de creche. hij heeft der zelfs al een vriendinneke. zij komt thibaultke altijd kusjes geven. soms wel de ganzen dag door. Gelukkig is hij genezen van zijn virale infectie 2 weken geleden, maar hij is wel wat afgevallen. van k&g moeten we zijn gewicht int oog houden (van p50 naar p10 gegaan). hij was ma 100 gram bijgekomen op 2 maand tijd. Maar nu vandaag had hij weer hoge koorts (40,3°). Ik vind het iets te hoog vo zijn tandjes, maar voor zijn eerste tandje maakte hij ook hoge koorts (1 dag) en een paar dagen later stond zijn tandje er opeens. groetjes |
28/10/2008 @ 20:28![]() | Hey, Hoe gaat het hier nog met iedereen? Nog een grote 2 maandjes en dan zijn we al terug januari! Wat vliegt die tijd voorbij! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

1 januari 2009 stoppen, wie telt mee af?
Tis te hopen dat ik vroeger kan stoppen hé. voor de zwangerschap van thibault kon ik perfect zeggen wanneer ik mijn eisprong had. kben benieuwd ofda nu ook nog het geval zal zijn.

dus nu hebben we beslist om de pil niet meer in te nemen en we zien wel wat er van komt.
Heb het gelukkig nog niet moeten meemaken, maar het moet een zware klap zijn een miskraam krijgen.