[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/08/2008 @ 00:14 Vera | Ik ben er nog steeds niet uit welke tweelingbuggy we moeten aanschaffen en zou er dus wat langs elkaar willen zien. Ik ben al bij dreambaby en premaman geweest, maar het aanbod was triestig. Ik lees maar over childwheels en iets met hills, maar waar kan ik deze vinden? We zoeken een buggy met zitjes langs elkaar waarop je liefst 2 harde draagmanden/maxi-cosi's op kunt plaatsen. De rugleuningen moeten ook nog liefst apart verstelbaar zijn. Bestaat dit? Ik dacht eerst aan de Xadventure, maar de draagmanden vielen enorm tegen. Ik ga eerst wel tweedehands zoeken, maar dan moet er uit zijn welke buggy ik wil. Bedankt. |
| 03/08/2008 @ 11:49 Vera | Na wat surfen, is mijn oog op de koelstra flexxo twin gevallen. De prijs valt redelijk mee en de draagmanden zou ik dan tweedehands gaan zoeken. Is deze buggy een aanrader?? Bedankt. |
| 03/08/2008 @ 12:20 finn ![]() | ga eens naar prenatal in Heerlen. Draagmandjes kan je ook huren bij dream4kidz. Wij hebben de easywalker Sky duo |
| 03/08/2008 @ 15:01 Sofie | Hoi Vera wij hebben via http://www.marktplaats.nl een urban jungle gekocht in nederlands limburg, echt een aanrader, heel erg stevig! Succes op je zoektocht! Sofie |
| 04/08/2008 @ 21:16 sophie | Hey Vera Ik zou eens bij Paradisio gaan kijken daar heb je er verschillende. Ik weet ge hebt er een in Sint niklaas maar ge hebt nog andere vestigingen. Ge moet maar eens naar de site gaan kijken. Wij hebben toen zelfs 10 procent korting gehad omdat er toen juist een aktie was. Wij hebben onze koelstra daar gekocht. Groetjes Sophie |
[Reageer]

Waar groter aanbod tweelingbuggys limburg (B)

, maar mijn kinderen van 2 en 4 zijn er in ieder geval gek op! Dus ik zal er lang gebruik van kunnen maken! Ik had er al ene van Pericles met 2 kindjes achter elkaar (kindjes verschillen maar kleine 2 jaar), je duwt je een ongeluk, een wandeling w dan echt een uitputtingsslag! Die UJ is een droom om mee te wandelen, heel wendbaar en licht.