volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 10:00 Tinne ![]() | Hallo Greet, ik heb net even naar je profiel gekeken: wat een mooi zoontje heb je! Echt waar! Je mag er best fier op zijn! groetjes |
| 21/10/2008 @ 16:24 Tinne ![]() | ik heb een profiel aangemaakt, kijk maar eens! |
| 25/10/2008 @ 10:32 Greet | geldig he die snoetjes van je kids met ons ook alles goed super druk met werk en ons huisje papa bart ziet kleine thijs niet veel meer gisteren heb ik hem echt wakker gehouden tot hij zijn papa zag en deze morgen ......dan is het papa dag is thijs dus mee naar de bouw gaan werken ik zit nog altijd met misserie deze morgen echte steken gehad en bruinverlies weer een week na mijn regels volgens mij terug een cyste of zo aan het vormen dus de maandag maar terug naar de gyn bellen ofzo tot kijk !! |
| 06/11/2008 @ 13:03 Greet | hier alles vrij rustig ik ben dan toch niet naar de gyn geweest als ik volgende maand terug pijn heb en bruinverlies blijft dan ga ik in spoed terug voor de rest vrij druk met ons huisje en op het werk ook dus niet veel tijd om aan nieuwe kids te denken tot kijk |
volgende pagina >

weet het niet meer.. nog een kindje?