< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » doet het zetten van een spiraal pijn ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
doet het zetten van een spiraal pijn ?
15/08/2008 @ 11:24
Joyce1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Na deze bevalling wil ik een spiraaltje gaan zetten, nu zie ik er nu al heel erg tegenop !!! doet het veel pijn ????

thanks vast

joyce

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 23:49
cheyenne

Online Status Stuur bericht
minder pijn dan bevallen. ik hoor best wat verhalen, dat het naar kan zijn. ik durf het niet zo ding erin laten zetten..je krijgt wel van tevoren pijnstiller en je baarmoedermond moet wel wat open staan,. dan pakken ze met een tangetje (dat schijnt te kriebelen) je baarmoedermond en schuiven ze zo ding erin. toch denk ik dat het pijnlijker als je nog nooit zwanger bent geweest dan wel.
maar goed...pijnlijker dan bevallen zal het zeker niet doen denk ik..

cheyenne

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:59
VaNeSsA

hoi

volgens mijn vriendin deed dat verschrikkelijk veel pijn, heeft ze 2dagen niet kunnen werken van de pijn, dus je kan je voorstellen hoe bang ik was om eentje te laten steken

heb hem laten steken 7 weken na mijn bevalling en ik heb er bijna niets van gevoeld! Het enige wat ik voelde was ff een neepje van de tang en dat was het ook.... geen krampen achterna, en zeker geen pijnstiller ervoor mss hangt dat af van gyne tot gyne

iedere vrouw reageert er anders op maar geen schrik hebben zou ik zo zeggen, want bij angst ben je zoiezo al minder ontspannen

groetjes VaNeSsA

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 12:18

hallo

Ik had ook schrik om een spiraaltje te laten zetten. Had me suf op internet gezocht naar mensen die er 1 hadden laten zetten en leesde ook overal dat het pijn deed enzo. Maar omdat er hier geen andere mogelijkheid is dan een spiraal moest het wel. Ik mocht van mijn gyn een pijnstiller nemen voordat ik ging, heb dit ook gedaan en moet zeggen dat ik niets heb gevoeld van het plaatsen. Ze hebben het bij mij ook geplaatst tijdens de 2de dag van mijn dan staat de baarmoedermond wat open en gaat het makkelijker in. Als er hier een 2de kindje komt laat ik daarna weer een spiraal plaatsen. Het is een gemak. Niet meer aan de pil te denken.

xxxx

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 17:54
chiara suetens

heb gisteren een spiraal laten zetten en heb geen pijn gehad tijdens het plaatsen het voelde aan zoals ze een uitstrijkje nemen. achteraf heb ik wat gebloed en menstruatiegevoel gehad en vandaag heb ik niets meer gevoeld en ook niet meer gebloed.

nu heb ik wel een vraag omdat ik nog geen heb gehad na mijn bevalling nu 6 weken geleden van wanneer het veilig is om betrekkingen te hebben; van wanneer biedt de spiraal bescherming tegen zwangerschap aan

greetz chiara

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:34
chiara suetens

hoi dames, ben al te weten gekomen hoeveel dagen je na het zetten van een spiraal geen betrekkingen mag hebben namelijk 1week

groetjes chiara

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:57

Online Status
hallo
ik heb twee kindjes en mij hebben ze ook aan geraden om een spiraal te laten zetten. mIjn vraag is welke spiraal hebben jullie laten zetten ? is dat met of zonder hormonen en wordt je hier dikker van zoals met de pil?

groetjes kimmy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]