< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
21/08/2008 @ 15:08
ingrid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier een baaldag. Ik ga steeds meer merken dat die arm een blijvende zaak is en dat is af en toe niet gemakkelijk moet ik zeggen.

Maar ik pak toch straks maar lekker de fiets (met een paracetamol achter de kiezen moet het toch gaan lukken)>
Enne ik ben alleen thuis met Leef de meef, Hans aan het werk en de andere twee bij de opa's en oma's.

Dus op naar de biefstuk, ben de enige die het hier eet en ga hem straks lekker halen.

Enne waarom regent het nu weer?

Ingrid

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:15
petra

ingrid het regend hier om ons te plagen

ik heb een 2e kinderstoeltje op de fiets en wilde vanmiddag lekker fietsen de zon schijnd nu maar cynthia slaapt nog als ze wakker word kun je er de klok op gelijk zetten dat het weer hoost.

balen zeg van je arm.
soms zou het makkelijk zijn om naar de markt te gaan en een nieuwe te halen even er op schroeven en klaar.

wel grappig tim zit in de keuken op een krukje en zegt zitte zitte zitte.
he he he weer wat nieuws geleerd.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:59
Grace

Nea, is je hoofdpijn al over? Hmm... moussaka! Heerlijk!
Hoe is de tweede ronde gegaan?

Marjan, mooi dat de stukjes op z'n plaats vallen! Nog even volhouden...

Linsy, goed dat je het vandaag wat rustiger aandoet, als ik dat zo hoor! :-) Ja, een knuffel nu en dan is echt geen overbodige luxe he :-)

Petra, ow, dat zal wel dat je na zo'n drukte weer wat misselijk bent...
Hier gaat het al een beetje beter. Ik ben gisteren maar even naar buiten gegaan en dat hielp.
Wel goed dat Cynthia zo mooi slaapt in een nieuwe omgeving!

Ingrid, bedoel je dat je echt voortdurend last van je arm hebt? Frustrerend...

Nu is m'n nichtje hier ook en zijn zij en mijn broer koekjes aan het bakken. Ik dacht dat ze dat wel zelf zouden moeten kunnen, maar om de paar minuten wordt ik er toch even bijgehaald :-p Ze hebben me weer nodig...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:04
Grace

'k Wou toch nog even melden dat Amaris van gisteren rond halfacht tot vanmorgen kwart voor acht geslapen heeft!!! Gisteravond nog één keer wakker geworden voor een grote plas op het potje en toen makkelijk weer gaan slapen . Dat was toch wel een topper!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:25
karin

Nea, hoe ging je sollicitatiegesprek?

Grace, wat lekker zo'n lange nacht, dan zal je vandaag wel uitgerust zijn.

Petra, wat leuk dat geklets van Tim. Alex zegt nog niets, hij kopieert woorden, maar weet nog niet wat ze betekenen.

Ingrid, wat naar zeg van je arm.

Linsy, wat naar dat je van die enge dromen hebt. Ik droom ook veel en soms enge dromen, maar dat werd met de zwangerschap niet erger, alleen werden de dromen vreemder.

Hier gaat het wel. Nog steeds geen uitslag. Ik heb woensdag gebeld en nu bel ik vrijdag wel weer. Ze waren gelukkig behulpzaam bij de invalarts, of hoe je die ook noemt...
Volgende week is Alex jarig, het gaat maar snel... Ik baal er vandaag een beetje van dat het zwanger worden niet zo lukt. Vooral omdat het allemaal zo vervelend loopt, maar ja niets aan te doen en we bidden voor geduld. Het bloeden is gelukkig weer wat afgenomen, ik heb vandaag ook voor de eerste keer geen hoofdpijn meer.
Alex is weer de oude, rare jongen... Hij kan weer heerlijk zitten spelen en vooral buiten vindt hij het geweldig.
Ik vertel vast dingen die ik al verteld had, maar ik kan niet zover teruglezen.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:23
Nea

Online Status Stuur bericht
Petra, jaja dat wordt een gesleep straks met 2 kids en je boodschappen. Hahaha.
En nu naast de zorg voor je eigen gezin ook nog de zorg voor je ouders. Sjonge zeg… Doe jij wel voorzichtig aan, je bent wel zwanger hoor!

Ingrid, lekker biefstukje gegeten?

Grace, lief dat je broer en nichtje zo afhankelijk van je zijn…
De moussaka gisteren was heerlijk en de zalm-lasagna vandaag ook.
Wat heerlijk zo’n nacht. Ik zou willen dat Luca dat ook eens deed! Dat is de laatste tijd echt een beetje pet. Moet er meestal ’s avonds laat/’s nachts twee keer uit.

Karin, jouw mannetje ook alweer bijna 1 jaar. Time flies he?
Frustrerend dat bloeden en dat je nog niet zwanger kan/mag worden. Hopelijk gaat het op dat vlak gauw beter.

Het gesprek vandaag ging prima. Ik ben door naar de 3e (!) ronde. Volgende week donderdag van 9.00 - 11.00 uur ga ik meelopen met degene die daar 2 dagen als secretaresse werkt. De 'andere helft' van de duo-baan dus. Er is nog 1 andere kandidaat. En die secretaresse gaat uiteindelijk de doorslag geven wie het wordt. Ze maken het nog even spannend… Ben heel benieuwd.
Verder weinig bijzonders hier. Het was gezellig met m’n zusje. Ik heb haar zojuist weer naar Leiden gebracht. We duiken maar ‘ns vroeg ons nestje in.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 07:47
ingrid

Het is hier raar in huis.

Kids weg en man al naar het werk, tjonge die rust zijn we niet meer gewoon.
Dus ik ga even lekker genieten van de rust voordat onze Rebekkaa weer thuis komt. Die heb ik gemist hoor deze week.

Dus deze dame gaat om een uur of 8 al richting AH, ons nog even verwennen voor het weekend. Tja, het is vakantie en dan mag het nog. zolang bles het kan trekken.

Maar mijn vader heeft weer de halve groententuin meegenomen, heerlijk.

Wat een geklets zeg op de vroege ochtend, wil nog wat zeggen voor de rest van vandaag.

Ingrid

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:25
marjan

Dagelijks woord
Voor dit evangelie schaam ik mij niet, want het is Gods reddende kracht voor allen die geloven, voor Joden in de eerste plaats, maar ook voor andere volken. -- Romeinen 1:16

-persoonlijk vind ik de tekst zo mooier:

Want ik schaam mij het evangelie niet; want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft.

AMEN!
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:18
petra

Grace heeft amaris vandaga ook weer uitgeslapen?

karin ach he tkomt nog wel tim babbeld echt d elaadste maand ne hij is nu 16 maand dus hij scheeld even met alex. aan de andere kant cynthia is 4 maand ouder dan tim en die zegt werkelijk helemala neits. ik wa sgisteren met ze naar duispeeltuin en tim stond driftig zitte zitte zitte te bleren bij een hobbelpaart en cynthia steekt alleen haar armpjes in de lucht. zo'n verschil. dus het zegt neits maar alex gaat van zelf babbelen.

Nea hahah vandaar ook de grote outo dan hoef ik mij om de kidnerwagen en de boodschappen geen zorgen t emaken eerder over het winkelwagentje en d e hoeveelheid luiers.
zwanger? wie ik???? hahah het is dat ik een kleinbuikje begin te krijgen maar anders zou ik het vergeten.
ik sjees de hele dag door en als tim in bed licht zak ik op de bank en meestal ga ik rond half 9 9 uur mijn nest in en ben dan om 7 uur de volgende ochtend weer fris en fruitig.
heb verder nergens last van en er zit nog neits ind e weg dus ik doe wat ik kan doen voor wie dan ook. en dit gevalk hebben mijn ouders dus dikke pech het hun inkomen ( vandaar de boodschapen) de outo en de wasmachine.
waar ik alleen wel heel verdrietig van word is de reactie van mijn mannetje soms.
hij komt thuis wacht tot tim in bed ligt en gaat sporten of heeft wat anders. na het eten gaat hij met tim wandleen en ik zorg dat de tafel op geruimt is en zuig het huis daarna tim in bed en dan wacht de afwas nog. en nu loopt mijn man dus te euren dat mijn conditie slecht is da tik naar d ehuisarts moet enzo omda tik dus vroeg naar bed moet. en als ik zeg dat ik overdag de hele dag met 2 kids op sleeptouw heb het huishouden doe schoonmaak werk doe mijn eigen huis en noem ama rop dan zegt hij smoesjes. hij denkt zeker da tik de hele dag op mijn luie gat zit en pas na het eten wat doe hier,
eigelijk wil ik na het eten even snel de afwas doen en op de bank ploffen inplaats van het huis nog zuigen (* van wege de etensresten van de 2 en het zand uit de zandbak) en tim in bed gooien.
maa rja dat is typisch mijn man die heeft daar geen kaas van gegeten.
he wat vlauw dat je een halve meeloop dag hebt en dan pas hoord of je het bend geworden ja of nee.
wel spannend en ook leuk dan weet je waar je terecht kunt komen.

ingrid door dit vieze weer naar de ah? en dat zo vroeg. wel lekker zo veel rust in huis. heb je je andere zoon niet gemist dan??

zo hier even snel eenluiertje en een broodje voor tim inpakken en dan op naar mijn schoonouders en schoonmaak anders. om 12 uur staad ons kleine meisje weer voor de deur die een brood je wil en dan wil slapen tim in zijn bedje en dna kan ik ook even bijkomen.
dus tot laters en anders fijn weekend.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:41
Nea

Ingrid, jij bent inderdaad lekker vroeg actief.

Marjan, inderdaad ik ken die tekst in ‘oudere vorm’ ook uit m’n hoofd. Qua gevoel heb ik daar ook meer mee.

Petra, lekker hoor zo’n ongecompliceerde zwangerschap. Je zegt dat je het bijna vergeet, maar vergeet er vooral niet van te genieten hoor!
Wat is jouw man kortzichtig zeg. Hij heeft totaal niet door wat het huishouden en de zorg voor kinderen inhoudt. Moet hij op gegeven moment wel een keer door krijgen hoor, want die discussie tussen jullie steeds is toch niets hoor.
Ik vind dat ‘meelopen’ zelf een beetje onzinnig. Ik heb goed zicht op de inhoud van de functie. En als de betreffende collega bij het 1e gesprek er nou een kwartiertje bij had gezeten, dan had ze ook geweten of het klikte. Maarja, het moet maar…

Ben erg moe. Ik merk dat de rare nachten me toch wel een beetje zwaar gaan vallen. Vannacht viel ik nadat ik Luca om 3.30 uur had teruggelegd niet zo makkelijk in slaap. Ik heb het nog 4.45 uur zien worden… Hopelijk is het de komende nachten wat rustiger.
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:46
sas

A3:Gefelciteerd en een hele fijne dag.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:56
ingrid

A3, hieper de piep hoera!

En weer een mijlpaal: Leef kan nu redelijk goed zitten in het winkelwagentje, moet dan wel redelijk snel de boodschappen doen maar het gaat.

Hier een heerlijke rust, dus ik heb lekker gelezen en de was de was gelaten.

Rebekka is er straks weer, Daniel logeert nu bij mijn ouders en Hans is er om een uur of vier weer.

Klopt het trouwens dat Tam er al een poosje niet meer is geweest of is ze nog op vakantie.

Ingrid

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 11:17
a3

nou het begin van hannah's verjaardag had ik me wel anders voorgestelt hoor...
1, om te beginnen ben ik ongesteld ...en sinds joon is geboren zijn m'n ongi's net ware bevallingen zo'n pijn doen ze, dus jaaa een goeie reminder aan de dag dat Hannah werd geboren.
2, Hannah heeft vanmorgen al 2 keer gespuugd, was hangerig en toonde weinig interesse in haar keukentje met toebehoren...
inmiddels 2 uur later heeft ze wat water en conrflakes op en begint ze ermee te spelen....

Vandaag komen alleen m'n schoonmoeder, neefje en nichtje vanmiddag een uurtje en verder vandaag geen bezoek...
morgen is echter de toko stampvol hier. allee even doorheen bijten maar...
voel me zelf ook een beetje sloom ,...maar ja das al maanden

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:08
petra

nea ik laat manlief maar kletsen ik weet wel beter. het is alleen da thijd at soord dingen precies zegt als je een half uur langer beneden hebt gezeten om eens gezellig te zijn bij hem( anders lig in in bed als hij thuis komt en zien we elkaar niet) en ik dus eigelijk dood moe ben dat hij dan zulke dingen zegt. als hij het nu smorgens doed na een goede nacht he . maar ja.
mijn man is daar gewoon niet handig mee. zewlf vind hij tim al vervelend na een halve dag hahaha.
wel appart inderdaad dat je die halve dag meot mee lopen.moet je zeker weer appart vrij voor vragen op je werk.

sas hoestie?

ingrid nog droog bij de appiehein gekomen?
inderdaad heb tam al een poosje gemist. vakantie niets over gehoord. mischien heel druk als er maar neits met samuel is ( of de andere kinderen)

a3 jammer zeg dat hannah niet zo lekker is en jij nog eens ongesteld,
hopelijk gaat het morgen beter.

zucht daar gaat mijn rustige middag.
zowle tim als cyntia zijn ind e outo in slaap gevallen en tim werd weer wakker toen ik hem in bed legde maar ging toch weer slapen 10 minuten later werd cynthia gebracht ook zij werd wakker bij eht in bed leggen en heeft tim wakker gemaakt z eheeft een broodje gegeten en ligt er weer in maar z eheeft geen zin om te slapen heb tim net weer een slokje drinken gegevn en er weer in gelegt ik hoor nu boven een peuter koor mekkeren.
beiden zijn erg moe maar slapen zucht......
ik wacht even tot 2 uur als z edna nog neit slapen haal ik ze er maar uit en word het een middagje voor de tv.
heb ik even de tijd om de baby foon te zoeken van,orgen lag hij ngo op tafel en waar dat ding nu is het is mij een raadsel.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:27
Nea

A3, gefeliciteerd met Hannah.
Jammer dat het niet zo’n superstart van zo’n bijzondere dag was. Fijn dat het vandaag niet zo druk wordt. Sterkte met de drukte morgen!

Ingrid, fijn dat Levi nu goed in het winkelwagentje kan zitten. Is wel erg handig. Scheelt heel wat gesleep met die maxi-cosi.
Ik heb Tam inderdaad ook een poosje niet gezien. Net als een paar anderen. Juist omdat ik niet altijd precies weet wie wanneer is geweest e.d. vraag ik er niet meer expliciet naar. Vooral als je iemand ‘vergeet’, kan het zo vervelend overkomen.

Petra, ik ga 2 uurtjes meelopen op m’n vrije dag, dus ik heb die 2 uurtjes oppas voor Luca (en zijn vriendinnetje, die bij ons komt spelen omdat haar ouders gaan verhuizen). Hoef ik geen vrije dag voor op te nemen.
Toch wel jammer dat je man elke keer een beetje vervelend doet over datgene wat hij overdag met zoveel goede bedoelingen doet. Ik zou mij heel rot voelen als mijn man zo over mij zou denken. Ik ben blij dat hij begrijpt wat een drukke toestand het kan zijn met (een) kleintje(s) en het huishouden.
Oh ellendig zeg zo’n peuterkoor. Succes ermee!
Middagje tv voor de peuters? Willen ze niet lekker spelen, denk je?

Zit hier weer bij de Receptie. Receptioniste werd vanochtend ziek, dus ik en een andere collega zijn weer de klos. Zit hier de hele middag en er is hier echt geen bal te doen. Zucht… Nu weet ik weer heel goed waarom ik ging solliciteren…
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 15:15
Anne

a3, gefeliciteerd met de verjaardag van Hannah!

Nou, kheb net weer spullen gepakt, op naar zeelad Vandaag nog de verjaardag van schoonpapa, vanavond 25 jarig huwelijkseest van oom en tante en dan morgen bbg, afscheid voor mijn schoonzus die voor een half jaar naar zuid-afrika gaat. Heb er geen zin in, maar dat komt omdat ik gewoon ontzettend moe ben.

He meiden, tot later

Anne

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:51
ingrid

Ik geloof dat we de geldboom in de tuin maar eens moeten gaan bijmesten.

Rebekka heeft nieuwe schoenen nodig en ze heeft een enorme smalle lange voet. Ik ben nu 4 winkels afgeweest en heb leuken schoenen gevonden. Niet leuk meer toen ik de prijs zag, 100 euro.

Tja, goede schoenen vinden we belangrijk maar er zijn er nog twee in de familie die ook wel op iets willen lopen.

Dus wie weet er een leuke eenvoudige goedkope oplossing, waarschijnlijk niet.

Maar goed.

Ingrid

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:22
Nea

Anne, jij zo moe en dan toch al die drukte. Fijne vakantie toegewenst, hopelijk kun je ook een beetje uitrusten. Je zult ook wel extra moe zijn vanwege je zwangerschap. Hopelijk krijg je met een paar weekjes wat meer energie.

Ingrid, ik zit nog niet zo in de kinderschoenen, dus kan niet gelijk een oplossing voor je bedenken.
Deze site biedt wel goede kwaliteit (merk)schoenen die scherp geprijsd zijn: http://www.omoda.nl/home/. Gratis bezorging in heel Nederland. Veel soorten en maten!
En wat vind je van de laars op deze site: http://www.hopperz-outlet.nl/?page=catalog&
En nog een site (niet de allergoedkoopste, maar wel goede merken) met een speciaal ‘hoekje’ voor smalle meisjesvoeten: http://www.velthuis-sch...ten-breedtemaat-2.aspx.
Misschien dat je hier iets mee kunt? Succes!

Heb hoofdpijn en ben moe. We gaan maar op tijd ons bedje in…
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 08:44
ingrid

Nea, bedankt, ik sprong een gat in de lucht.
Maarre staat net haar maat er niet meer bij, maar het was de laars en nu bijna 40 euro goedkoper.
Dus ik hem er maar even een mail naar toegestuurd, ben benieuwd.

Maar bedankt voor de goede tip.

Ingrid

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 09:04
marjan

Dagelijks woord
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in, wie een steen op iemand afrolt, komt er zelf onder. -- Spreuken 26:27
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >