[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 14:01 mo ![]() | hey jo, hoe is het bij jullie?? al vakantie??? liefs mo |
| 10/08/2008 @ 19:21 mo ![]() | hey, de vakantie bijna voorbij?? wij moeten nog 2 weken werken en hebben dan vakantie!!! hoe is het verder???? liefs mo |
| 17/08/2008 @ 10:58 mo ![]() | hey alles goed??? ![]() |
| 17/08/2008 @ 21:34 | ja alles ok maar moe. Ben vandaag terug van mijn zoon. Weekend geweest. Ach en dan probeer ik zoveel mogelijk dingen in een weekend te stoppen met rezultaat dat ik hele weekend vlieg en doodmoe thuis kom. Vandaag naar rotterdam geweest. Dus 3 uur rijden(enkel reisje) . KOmen we daar...een half miljoen mensen dus ook. Geen auto te zien omdat alles vol stond. We zijn na 1,5 uur alweer weg gegaan. Was niet leuk voor beau omdat hij dus ook niks kon zien. Helaas!!!NOU verders weinig nieuws. IK duik mijn bed in. Zoooo moe en morgenvroeg weer vliegwerk. Ik moet werken en dan moet ik dus weer haasten. |
17/08/2008 @ 21:38 ![]() | deze topic staat bij mij op pagina 5/....ook al schrijf ik hier... blijft er staan |
18/08/2008 @ 20:09 ![]() | natuurlijk bedoel ik in mijn vorige bericht resultaat i.p.v rezultaat |
21/08/2008 @ 18:44 ![]() | nah nee dus he. IK zie nergens deze topic in het lijstje staan. Kan hier alleen lezen en schrijven als ik mijn eigen berichten ga bekijken waarop ik reactie heb gegeven. |
[Reageer]

Tweede miskraam en nu bang...

.