Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2008 @ 20:12 ster | Hier alles goed hoor! Laptop had de geest gegeven, vandaar dat ik even niet online kon. Is weer opgelost :-D Mickey, wat ontzettend balen! Kop op en ooit komt het goed, echt waar!! Lotje, wat fijn dat Lotte nu goed doorslaapt, hopelijk blijft ze dat doen. En die prikjes ja, dat lijkt me ook verschrikkelijk om te zien. Wij ook over een klein maandje... Met Sep alles oke. De laatste 2 weken heeft ie heel veel gehuild en wilde continu drinken. Ik werd er een beetje gek van. Nu blijkt dat mn borstvoeding is teruggelopen qua voeding. Gisteren voor de 1e echte afspraak naar het CB geweest en toen bij het wegen bleek dat ie in 2 weken amper was aangekomen. Vandaar dat ie zo moest huilen, hij had gewoon continu honger. Echt zielig. Nu ben ik helaas dus aan ´t afbouwen en ga volledig over op flesvoeding. Gisteren zn 1e fles gegegeven en het gaat perfect. Gaat erin als zoete koek...haha. Sindsdien heeft ie niet meer gehuild. Heerlijk zeg, wat een opluchting. Voel em nu helemaal schuldig dat ie de afgelopen 2 weken dus gewoon continu niet bevredigd was en nog honger had. Maar goed, alles is goed gekomen ![]() ![]() |
| 29/06/2008 @ 10:51 Lotje | Ster, goed van je om het besluit te nemen om over te gaan op flesvoeding. Wel zieig he als je kindje zo huilt en je weet eigenlijk niet waarom. Gaat het voor de rest goed met Sep? en natuurlijk gaat het ook goed met jou? Mickey en Aussie hoe gaat het met jullie? Met Lotte gaat alles goed. Ze heeft nu haar handjes ontdekt heel grappig om te zien hoe ze er naar kijkt en in haar mond stopt ![]() Vanochtend lag ze bovenin haar bed (had ze zo druk gesparteld dat ze met slaapzakje en al bovenin lag). Af en toe heeft ze lekker huilbuien maar over het algemeen is ze erg vrolijk. Fijn weekend nog! |
| 05/07/2008 @ 19:41 ster | Lotje, wanneer begin jij eigenlijk weer met werken? Jouw verlof zit er denk ik weer bijna op, of niet? Ik heb nog 6 weken, heb er al 13 weken op zitten. Had ook 3 weken vakantie eraan geplakt. Is echt snel gegaan hoor. Heb op zich wel weer zin om te gaan werken, maar vrees de 1e dag dat ik Sep op het KDV moet achterlaten. Maar dat zal ook wel goedkomen op den duur hoop ik ![]() Verder alles goed hier. Sinds ik ook FV geef is Sep weer een heerlijk vrolijke baby. De laatste en de eerste voeding geef ik nog steeds de borst. Ik vond het toch niet leuk om zo snel al helemaal te stoppen. En omdat het nu genoeg tijd krijgt, zit er ook volop melk in gelukkig. Sep slaapt er goed op tenminste ![]() Aussie, hoe is het met je? Ik lees af en toe reacties van je op andere topics en volgens mij gaat het heel goed met je... Mickey, ook alles goed?? Fijn weekend ![]() |
| 08/07/2008 @ 14:53 Lotje | Aussie alweer 5 maanden, wat gaat de tijd snel zeg. Voel je je goed? Leuk dat jullie de kinderwagen e.d. gekocht hebben. Wanneer gaat je zwangerschapsverlof eigenlijk in? Ster fijn dat Sep weer vrolijk is en goed slaapt. Hij is zeker al veel veranderd of vind je dat wel meevallen. Ik begin 19 augustus weer met werken en jij? Ik ga drie dagen werken en Lotte gaat 1 dag naar het kdv. Op zich heb ik wel weer zin om te gaan werken. Vind het ook superleuk om met Lotte bezig te zijn, maar ik vind mijn werk ook wel leuk. Met de borstvoeding gaat het nog steeds goed. Lotte drinkt goed (hoef haar nog 5 en heel soms 6 x te voeden). "s nachts slaapt ze ook goed door. Ze drinkt voor het laatst rond 21.00 uur en slaapt dan tot half zeven. Vandaag is ze een beetje uit haar doen, maar dat gaat wel goed komen. Ze is vrij vrolijk en kletst wat af. De laatste dagen is ze van alles aan het voelen. Mama's shirt, mama's bh . haar eigen handjes. Zo schattig om te zien. Volgende week vrijdag krijgt ze weer inentingen (zucht). Ster wanneer krijgt Sep zijn eerste inentingen?groetjes, |
| 14/07/2008 @ 13:42 ster | Aussie, de tijd vliegt inderdaad zeg! Alweer 5 maanden jeetje. Fijn dat alles zo goed gaat! lotje, ik vind ook dat Sep met de week veranderd. Wel grappig. Ik heb nu ook nog 5 weken verlof en begin ook weer op dinsdag de 19e. Ik dacht dat ik lang vrij was, maar jij dus nog langer als we tegelijk weer beginnen, Lotte is toch een maandje ouder. Ik ga trouwens ook voor 3 dagen werken. Sep gaat 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mn schoonmoeder. Prima geregeld. Moet zeggen dat ik ook wel weer zin heb om te gaan werken. Sep heeft vanochtend zijn eerste inentingen gehad. Tijdens de prikjes moest ie even heel hard brullen, maar daarna was het gelukkig snel over. Ik hoop dat ie er niet teveel last van krijgt vanmiddag en vanavond. Tot snel weer. ![]() |
| 23/07/2008 @ 11:22 Lotje | hoi hoi, Hier weer een berichtje van mij. Ben hartstikke verkouden en ik hoop dat ik Lotte niet aansteek . Met haar gaat alles goed. Afgelopen weekend heeft ze veel gehuild (misschien last gehad van de tweede prikronde), maar nu is ze weer lekker vrolijk en pakt zelfs haar knuffels. Vandaag (met behulp van mama natuurlijk) heeft ze zichzelf op haar buik gedraaid. Was heel schattig om te zien.Ster ik heb inderdaad lang verlof . Maar Pasen zat er ook nog tussen en ik heb 4 weken voor de uitgerekende datum verlof genomen, zodat ik langer daarna vrij was en ik heb tevens nog mijn vakantiedagen opgenomen. Op welke dagen ga jij eigenlijk werken? Ik maandag, dinsdag en donderdag.Aussie fijn dat je zo weinig last hebt van je zwangerschap (dat hoeft trouwens ook niet hoor, ik had ook nergens last van behalve op het laatst, last van maagzuur). Jee het schiet wel op hoor! Het is zo 8 oktober dat je verlof hebt. Heb je trouwens alweer een echo gehad? Mikey hoe gaat het met jou? groetjes, |
| 28/07/2008 @ 00:26 ster | Lotje, hoop dat je Lotte niet hebt aangestoken, is zo zielig als die kleintjes verkouden zijn.Ik ga werken op di., wo. en do. , moest van mijn werkgever 3 aaneengesloten dagen, maar vind ik zelf ook het prettigst. Nog 3 weken en dan mogen we weer aan de slag Van de ene kant leuk om weer te beginnen, van de andere kant best moeilijk om Sep achter te laten op het KDV. We zullen zien, het zal snel wennen.Aussie, fijn dat het met jou zo goed gaat! Hier verder alles goed. Sep groeit als kool en doet het helemaal geweldig. Hij is vandaag alweer 10 weken, de tijd vliegt echt. Geef gecombineerd FV en BV en dat gaat perfect. De 1e en laatste voeding uit de borst en overdag verder de fles. ![]() |
| 03/08/2008 @ 18:56 ster | Hey meiden, waar zijn jullie? Lekker op vakantie? Komende week precies een jaar geleden was het begin van mijn laatste ongesteldheid. Toen begon ik met hormonen voor de 1e IUI. Dat het alweer een jaar geleden is, wie had toen durven dromen dat wij nu in het bezit zijn van een pracht mannetje ![]() Lotje, ben jij na je bevalling al ongesteld geweest?? Ik dus nog niet en Sep is vandaag alweer 11 weken. En ik geef al 6 weken geen volledige BV meer... Niet dat ik het mis hoor ![]() ![]() |
| 04/08/2008 @ 13:13 Lotje | Ha dames, Wij zijn ook niet op vakantie, maar hebben nu wel allebei vrij. De kleine hebben we wel een keer een dagje bij opa en oma gebracht en dat doen we deze week weer. Kan ze er toch een beetje aan wennen dat papa en mama zometeen niet bij haar zijn. Gelukkig is het goed gegaan. Ze heeft onlangs haar duimpje ontdekt, maar sabbelt op alles eigenlijk. Alles wat ze nieuw ziet stop ze in haar mondje, soms is het niet lekker en dan kijkt ze er zo smerig bij . Ze is nu wel een paar daagjes een beetje van slag af, maar heb gemerkt dat ze nu zoveel nieuwe dingetjes ontdekt.Aussie leuk he al die voorbereidingen? Leuk dat je een nichtje hebt. Is alles goed gegaan bij je zus? Jij nog drie maandjes, dat gaat echt heel snel. Heb je geen last van de warmte? Ster, voor ons is het ook een jaar geleden van de derde IUI. Die datum vergeet ik niet meer zo snel. Ik ben nog niet echt ongesteld geweest (1 dag bloedverlies met 11 weken en afgelopen week). Maar ik geef nog wel volledige bv. Ik wil het nog wel zeker 2 maanden volhouden. Het kolven gaat ook erg goed dus nu maar afwachten of het op mijn werk ook goed gaat. ![]() |
| 12/08/2008 @ 11:06 Aussie ![]() | Jeetje, we stonden al op pagina 5 ![]() Even topic naar boven halen hoor! Hoe is het met jullie meiden? |
| 13/08/2008 @ 09:28 Lotje | Hier gaat alles z'n gangetje. Mijn verlof zit er bijna op en heb ook wel weer zin om aan het werk te gaan. Lotte is al een paar keer naar opa en oma geweest en dat ging hartstikke goed. Aankomende vrijdag krijgt ze weer inentingen (gelukkig voorlopig de laatste). We zijn zondag nog gaan zwemmen met de kleine. Ze was eerst een beetje angstig, maar toen ze gewend was lag ze lekker te spartelen in het water. We zijn niet heel lang geweest, want ze werd moe en daarna heeft ze heerlijk geslapen. Aussie dat parttime werken dat kan in mijn functie, als ik een andere functie had gehad dan had dat zeker niet gekund. Een collega van mij komt in november terug van verlof en die blijft wel fulltime werken omdat het ook niet anders kan. Gelukkig is het nu minder warm voor je. Nog een paar maanden en dan heb je ook een kleintje, raar idee of niet? Hoe gaat het met de kleine van je zus? Wil ze nu wel al weer bv? Ster hoe gaat het met jou en Sep? Kijk je er eigenlijk ook naar uit om te gaan werken? ![]() |
| 13/08/2008 @ 20:33 ster | Aussie, nog gefeliciteerd met je nichtje! En fijn dat je zo´n makkelijke zwangerschap hebt! Heel herkenbaar, ik heb zelf eigenlijk ook amper klachten gehad, op wat vocht vasthouden na. Voor jou begint het nu ook op te schieten zeg, nog maar 2,5 maand! Spannenddddd... En wat betreft dat parttime werken, dat is hier toch redelijk gewoon. De meeste vrouwen die een kleine krijgen, gaan ook wat minder werken. Ik denk dat er maar weinig banen zijn die dat niet toelaten. Als ik het niet had gemogen bij mijn huidige job, had ik zeker iets anders gezocht. Ik heb niet voor een baby gekozen om hem dan 5 dagen naar het KDV te doen.... Lotje, ik moet zeggen dat ik ook wel weer zin heb op aan de slag te gaan. Mijn wereldje is nu best wel klein geworden. Je bent toch heel veel thuis nu en heel veel met de kleine bezig. Is natuurlijk wel heerlijk, maar heb ook wel weer zin om bij te kletsen met mijn collega´s e.d. Volgende week dinsdag mag ik weer... Met Sep gaat alles uitstekend, het is echt zo´n schatje ![]() ![]() |
| 21/08/2008 @ 20:28 Lotje | Ster jij moest deze week toch ook weer aan het werk? En is het goed gegaan? Ik ben dinsdag weer begonnen (was gister vrij) en vandaag moest ik ook weer aan de slag. Het leek wel of ik niet was weggeweest . Gelukkig ging het goed. Alleen de eerste keer kolven (dinsdag) ging heel slecht, niet echt fijn dus. 1x 150 en 1x 120 gekolfd niet genoeg voor twee voedingen.Vandaag ging het gelukkig beter. Had een walkman meegenomen en de eerste keer gelijk een voeding gekolfd, 's middags kwam ik iets tekort maar dat vul ik morgen wel even aan (is maar 30cc wat ik mis). Maandag gaat de kleine voor het eerst naar het Kdv (proefdraaien een halve dag). Ster is Sep al naar het kdv geweest of ook pas per 1 september. Aussie hoe gaat het met jou. Is het gelukt met de geboortekaartjes enzo? ![]() |
| 25/08/2008 @ 16:48 ster | Ik heb idd vorige week ook weer voor het eerst gewerkt. Ik vond t echt heerlijk om weer bezig te zijn. Wat je zegt Lotje, dinsdag was nog even wennen maar daarna leek het net of ik nooit was weggeweest. Wel leuk weer. Morgen mogen we weer ![]() Sep is afgelopen vrijdag op wenochtend geweest op het KDV, maar een paar uurtjes hoor. Het was heel goed gegaan. Per 1 sept. begint ie echt. Vandaag heeft hij zn 2e inentingen gehad. Het was wederom brullen, zo zielig. De plekken van de prikjes zijn nu vuurrood. Ik hoop dat ie er niet teveel last meer van heeft. |
| 29/08/2008 @ 10:20 Lotje | Lotte is afgelopen maandag naar het kdv geweest. Even een ochtendje. Ze heeft de hele ochtend niet geslapen. Gelukkig wel haar flesje leeggedronken. Mijn man ging haar ophalen en ze zat lekker in de wipstoel (wat ze thuis liever niet wil hahaha). Maandag 1 september gaat ze ook de hele dag naar het kdv. Ik denk wel dat het goed gaat komen ze is ook nog klein. Mijn neefje van ruim 15 maanden gaat binnenkort ook voor het eerst naar het kdv, maar die heeft veel meer besef dat papa en mama niet in de buurt zijn. Lotte is ligt nu lekker op het speelkleed. Ruim een week geleden heeft ze ontdekt dat ze zich kan omdraaien, dus nu constant van haar rug op haar buik en dan na 5 minuten brullen dat ze weer op haar rug wil liggen . Ben dan nog niet omgedraaid of mevrouw ligt weer op haar buik hahaha.Ster zielig he die prikjes? Lotte had trouwens van de tweede erge last (geen verhoging hoor maar ze piepte toen wel veel). De derde was een eitje. Ze was die dag supervrolijk en maar eventjes gehuild. Gelukkig zit het er voorlopig op met de prikken. Aussie hoe gaat het met jou? Het schiet al op he! Volgens mij toch nog 9 weken? Is nu alles klaar of nog niet? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Eindelijk bijna starten met IUI

. Met haar gaat alles goed. Afgelopen weekend heeft ze veel gehuild (misschien last gehad van de tweede prikronde), maar nu is ze weer lekker vrolijk en pakt zelfs haar knuffels. Vandaag (met behulp van mama natuurlijk) heeft ze zichzelf op haar buik gedraaid. Was heel schattig om te zien.
Van de ene kant leuk om weer te beginnen, van de andere kant best moeilijk om Sep achter te laten op het KDV. We zullen zien, het zal snel wennen.
) maar langs de andere kant horen we wel dat mijn nichtje met de verlostang is gehaald en dat er op een bepaald moment paniek was omdat mijn nichtje haar hartslag onder de 100 was gezakt en ze ademnood heeft gehad dus we weten niet goed in hoever het echt goed is gegaan... maar mijn nichtje zelf doet het goed! Al hebben ze een beetje problemen met de borstvoeding (kwam eerst niet op gang en nu ze melk heeft, wil Anaïs geen moedermelk meer)...
. Gelukkig ging het goed. Alleen de eerste keer kolven (dinsdag) ging heel slecht, niet echt fijn dus. 1x 150 en 1x 120 gekolfd niet genoeg voor twee voedingen.