Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/08/2008 @ 16:41 vtje ![]() | Kaya, via Barbara vernomen: dikke proficiat meid ! Hiep hoi ! ! ! ![]() |
| 14/08/2008 @ 11:52 Barbara ![]() | Kaya, ik hoop dat ik één deze dagen een berichtje van je zie, ik ben zo nieuwschierig naar de verhaal!!! 't Is hier ook zo stillekes... Ine? |
| 19/08/2008 @ 13:25 Ine | Hoi'kes Sorry voor het weinig tijd dat ik heb om te posten. De drieling stelt het goed. Het zijn echte vechterkes Ik zit regelmatig op het West vlaamse mama's forum (www wvlmamasforum be ). Hoe ga het met jullie allemaal |
| 20/08/2008 @ 09:40 Ine | hoi, idd mijn mijst ligt daar ook. babyjunior is ni zo ver voor ons. de kindjes wegen 1KG760 1KG240 1KG 340. Ze groeien erg goed :). Ik ben heel vlot hersteld gelukkig!! |
| 20/08/2008 @ 11:54 vtje ![]() | Kaya'tje? |
| 21/08/2008 @ 17:55 Barbara ![]() | Vtje, ik heb Kaya gevonden op meerlingen.org! Ze heeft een heel zware bevalling gehad en daarna ook nog eens complicaties met curretage als gevolg. Maar is sinds zon of ma thuis met haar 2 zoontjes. Misschien lukt het je met de volgende link op haar verhaal te lezen: http://www.meerlingen.o...ama-geworden-t3987.html |
| 22/08/2008 @ 20:22 kaya ![]() | Even testen of die foto nu veranderd is... Ik weet niet meer goed hoe ik dat moest doen ![]() |
| 22/08/2008 @ 20:23 kaya ![]() | Twas mislukt, maar nu is het wel gelukt ![]() |
| 22/08/2008 @ 21:32 Barbara ![]() | Hoe schoon!!! Daar kan niemand bij onberoerd bijven toch? En nu nog je banner hé? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Westvlaamse Tweelingmama's (in wording?)

!
Maar ik troost me met de gedachte dat ze 1 jaar worden op 07/08/09, das ook mooi hé
). Het zijn inderdaad 2 jongentjes en ze heten Lukas en Timon. Lukas woog 2kg380 en Timon 2kg345, net iets te weinig om ze mee op kamer te krijgen. Ze hebben 3 dagen in de couveuse gelegen, nog 3 dagen in een warm bedje en dankzij de pediaters en de verpleegsters van neonatologie ben ik zelf nog 3 dagen extra mogen blijven in het ziekenhuis met mijn kindjes op de kamer en zijn we dan zaterdag allen samen naar huis mogen gaan!
. Ik weet alleen nog dat ik telkens het 'snijden' voelde en ik dat een vreselijk gevoel vond.
) en in 5 minuten tijd werd beslist om een curretage te doen. Ik was echt doodsbenauwd voor de totale narcose, maar gelukkig hadden we voor we de materniteit binnenkwamen nog een hamburger gegeten in de drive-in van de mac donalds en heeft de anestesist beslist om toch met epidurale verdoving te werken omdat ik bang was dat ik zou moeten braken onder de narcose. Ik was echt superopgelucht. Men vermoedt dat het achtergebleven placenta was, men heeft alles opgestuurd naar het labo.
!
...