[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/08/2008 @ 15:28 Bloem | Hoi allemaal, Poos geleden heb ik mijn verhaal ook hierneer gezet, en jullie om jullie meningen gevraagd. Toch heb ik vorige week dinsdag mijn abortus laten doen. De huisarts had gezegd dat mijn sterretje 6 weken oud was, toen ik op de "stoel"/behandeltafel lag bij Stimezo, en mijn echo kreeg, bleek mijn sterretje al 13 weken oud te zijn, het kon nog net. Ik vond het al zo emotioneel, dat maakte het nog erger, alles ging allemaal zo snel, zoveel pijn dat ik 3 extra spuiten heb gehad.. Ook bleek ik dus B-negatief te zijn van bloedgroep dus kreeg er nog een dikke spuit bij, omdat mijn lichaam anders anti stoffen gaat maken tegen de volgende zwangerschap en ik spontaan een miskraam krijg. Dit heeft me heel erg bang gemaakt, het lijkt me dus echt verschrikkelijk. Ik wil over een paar jaar DOLGRAAG een babytje, nu kon het niet anders, zit met school, geen eigen huisje en heb er nu gewoon geen geld genoeg voor. En ik wil dat mijn kindje gelukkig ter wereld wordt gebracht, en dat het geen problemen staat te wachten! Toch... denk ik elke dag eraan, het zou nu al meer dan 14 weken zijn geweest, ook voelt mijn buik een stuk leger hoor, en heb er vaak heel erg veel verdriet van, het gevoel dat niemand mij begrijpt. Nu ga ik opzoek naar een praatgroep voor mensen die hetzelfde als me hebben meegemaakt (of een soort-van natuurlijk) om daar te praten over de dingen, dat lijkt me heel erg fijn, en voorál omdat dat mensen zijn die precies weten waar ik over praat! Ik zou in Februari zijn bevallen, en omdat ik me nu al rot en verdrietig voel ben ik bang dat dat als ik er niks aan ga doen; het in Feb nog erger wordt. Ook vraag ik me elke dag af wat het geworden zal zijn, maar denk dat ik dat altijd zou blijven doen... Our little star is shining high in the sky, in hands of an Angel. die tekst is in me opgekomen, en geeft me toch een beetje een "warmer" gevoel. |
| 22/08/2008 @ 15:47 a ![]() | Je heb een verkeerde toppic gekozen vrees ik |
| 22/08/2008 @ 15:56 k'tje | @a: Ik denk dat Bloem haar verhaal bewust hier heeft gezet, al denk ik ook wel dat het verkeerd kan overkomen. Zeker als je haar eerste topic niet gelezen hebt. Voor haar is haar kindje ook een sterretje, omdat ze gedwongen is tot abortus. Maar ik kan je volgen hoor, a, dat je dit niet helemaal de juiste plaats vindt. Toch hoop ik voor Bloem dat ze hier toch wat steun en troost vindt. Voor haar is dit ongetwijfeld ook een moeilijke tijd. ![]() K'tje |
| 22/08/2008 @ 15:58 a ![]() | K'tje , sorry probeerde echt niet hard over te komen en mijn excuses als dat zo was .. ook aan jou Bloem mijn excuses . |
| 22/08/2008 @ 17:57 Anne-Sophie ![]() | Ik denk eigenlijk net als Dieke en wens je veel sterkte. Groetjes, Anne-Sophie |
| 24/08/2008 @ 00:35 a ![]() | Yess mooier kan je het niet zeggen |
| 26/08/2008 @ 14:57 NDH | Bloem, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ! ![]() |
| 26/08/2008 @ 20:25 nele | hey meiden, hier zit iedereen met zijn eigen verdriet en zijn eigen verhaal. ik wil toch even iets zeggen voor Bloem: ik heb haar verhaal gelezen in een andere topic die ze is gestart. Zij is inderdaad een tienermeisje die door haar vriend en haar moeder gedwongen is tot een abortus. Persoonlijk heb ik de indruk dat Bloem nog te jong is om zich tegen dergelijke emotionele druk van haar omgeving te verzetten ook al was ze erbij. (Sorry Bloem als ik je hiermee kwets!) Misschien hebben ze in het ziekenhuis ook te weinig tijd genomen om naar haar te luisteren iedereen veel sterkte en moed voor de toekomst gewenst want iedereen kan het gebruiken! |
[Reageer]

Mijn sterretje

dat is mijn reden geweest om het niet te doen niet toen ik 16 was en niet in afgelopen juni
mooier kan je het niet zeggen