< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?
21/08/2008 @ 08:16
Zwanja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal !

@ Missloes: alles goed, hoor. Maar wat was ik zenuwachtig! Ik heb er voor echt niets kunnen eten. En ik was de allerlaatste afspraak, dus toen ik daar zo alleen zat te wachten heb ik wel honderd keer op mijn horloge gekeken. Bij het uitstrijkje heeft de gyn mij wel "gesneden": ik had er helemaal niks van gevoeld, maar de dokter waarschuwde me omdat ik bloedverlies zou hebben. Voor de rest hebben we nog een een aangenaam gesprek gehad. Hij vroeg ook of we lang hadden moeten proberen. Ik zei: wel, ik heb lang moeten wachten op mijn eerste en mijn cyclus was eigenlijk nog helemaal niet in orde. Hij zei dat hij het zag aan mijn eierstokken.

Ik ben sinds zaterdag ook heel moe. Maar ik denk dat dat deels tussen mijn oren zit, hoor: ervoor had ik dat helemaal nog niet. Gisteren ben ik wel om 20u45 in mijn bed gekropen. En wat ik ook heb is die misselijkheid. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik geen koffie verdragen, maar da's gemakkelijk opgelost hè: er geen drinken! Maar nu: word ik gewoon misselijk. Maar dan weer niet net wanneer ik opsta. Ik sta op, ga douchen, kleed me aan, ontbijt, zet Ruben af in de kribbe, rij naar het werk en dan begint het. Raar, zenne. Maar het gaat daarna ook weer over. En overgeven is er tot nu toe nog niet bij, dus zo erg is het niet.

XXX

[Laatst gewijzigd door Zwanja - 21/08/2008 @ 08:16] - Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:26
Missloes

Dag meiden,

Zwanja, wat goed dat alles goed zat, geeft een leker gevoel denk ik.

Mijn tweede keer overgeven is een feit. Zit op mn gemak met een collega te praten, en ineens moet ik rennen en komt de hele boel eruit. Gek he. En dan nog niet eens misselijk geweest vandaag...

De wc redde ik niet meer, dus maar naar buiten gerend.
Vind het ook wel weer grappig, want bij de vorige zw.schap had ik dit allemaal niet.

Pfft volgende week voor de echo SPANNEND>

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:34
Marije

Online Status Bekijk profiel
Hi

We zijn weer terug van vakantie! Het was heerlijk!

Patricia en Zwanja gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! SUPER

Ik ben ook zwanger, heel onverwachts omdat we het niet gingen proberen maar toch zwanger. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen

maar ik heb sinds vanmorgen bloedverlies en het blijft doorgaan samen met de buikpijn

dus ik krijg voor de 2e keer een miskraam.
We zijn heel verdrietig en ik vind het zo oneerlijk
MIjn man was er zo blij mee ondanks hij eerst twijfelde en nu dit...

Waarom 2 keer???

doei

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 20:29

Hey Dames

Marije wat vreselijk voor jullie, het is jullie zo gegund en heel erg oneerlijk. Ik wens je heel veel sterkte, weet dat we met je meeleven, ook al heb je daar nu niet zoveel aan.

Ik had vandaag een klein beetje bruine afscheiding,met een heeeeel klein beetje bloed, dit kan betekenen dat ik toch ongi wordt,µaar das dan veels te vroeg, ik heb namelijk mijn NOD 27 aug.
Maar nu hoop ik stiekem op een innestelbloeding!!

Maar ja we moeten nog maar even afwachten.

Liefs Dianne

[Laatst gewijzigd door Dianne1980 - 22/08/2008 @ 20:29] - Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 14:21
annavk

Online Status Stuur bericht
Marije..... ik duim echt dat het een innestelingsbloeding zal zijn!!!!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:26
Marije

Hoi

Het is echt wel een miskraam want ik blijf maar vloeien en ik lig elke avond op bed met een kruik van de buikpijn. Ga zo naar de dokter

Wil ook naar de Gyn want je heb nu 2 miskramen en een vroeggeboorte gehad, niet echt normaal natuurlijk.

Anna, jij nu 3 maanden hè super!

Dianne, dank je! Tja.... tis niet echt leuk nee. Vooral voor de toekomst hebben we wel angst. Ik duim voor jou, spannend!!

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 25/08/2008 @ 08:27] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:37

Hey Hallootjes

Marije, ik denk aan je!!

Bij mij is het gewoon allemaal afwachten, het bruine slijmverlies is afgelopen, !!
Dus als het een ongesteldheid was, heeft het nu niet doorgezet maar over 2 dagen is mijn NOD.
Ik ben heel benieuwd, en ik hoop het zoooooooo.

Hoe gaat het verder met iedereen??

Liefs Dianne

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:58
Zwanja

Ach Marije! Wat erg! Ik weet niet goed wat te zeggen - woorden schieten toch te kort - maar ik wil je wel een hart onder de riem steken.
Bah, ik voel me dan ook altijd zo schuldig als het bij ons al wel gelukt is.

Ik vind het wel een goed idee eens een grondiger onderzoek te laten uitvoeren.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte en je mag bij ons altijd komen uithuilen als het even te veel wordt!

Dikke knuffel,

XXX

[Laatst gewijzigd door Zwanja - 26/08/2008 @ 10:13] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:05
Marije

Hi

Vandaag inwendig onderzoek gehad bij de dokter, bleh. Moet donderdag terug komen en heb pijnstillers gehad. De hele dag nog wel buikpijn...
Gelukkig wel een doorverwijzing naar de gyn.

Dianne, dank je spannend hoor!!! Ik blijf duimen

Zwanja, thnx maar je hoeft je niet schuldig te voelen. Niemand kan er wat aan doen. Tuurlijk vind ik het wel oneerlijk dat ik nu mijn 2e miskraam heb maar daar kunnen andere niks aan doen. geniet er maar van

Groetjes Marije

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 19:58
annavk

Jeetje... ik hoop dit nooit mee te maken!! Ik leef heel erg met je mee, hopelijk zakt je buikpijn snel, en kan de gyn je meer vertellen. kom krijg je een knuffel!!!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 19:59
annavk

Dianne... spannend hoor!!!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 23:00
Patricia

Even niet op het forum geweest, erg druk hier met verbouwen!

Marije, wat vervelend zeg, voor de tweede keer een miskraam, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel 'gezond' zwanger mag zijn! Geef de hoop niet op!

Dianne, wie weet inderdaad een innestelingsbloeding! Ik duim voor je.

Hier begint ook wat misselijkheid te komen, en wat trekkerige buikpijn. Herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Kijk wel uit naar de echo! Het leuke is dat een vriendin en ik van elkaar wisten dat we zwanger wilden worden. Hebben er ook uren over gepraat de afgelopen maanden. En nu blijkt dat zij 8 weken zwanger is. Dit is helemaal geweldig, kunnen mooi alles delen!

Zo, ik ga jullie verlaten voor 8 dagen. Vannacht om 1.00 uur vertrekken we naar e het vliegevel. Want om 5.30 vliegen we naar Spanje!

Heel veel groetjes en suc6 voor iedereen en tot volgende week!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:02
Missloes

Hai meiden,

Marije, wat verschrikkelijk voor je Ik hoop echt dat je alsnog snel gezond zwanger mag worden.

Dianne Ik duim voor je wanneer ga je testen??

Annavk, Lekker gevoel zeker dat je de 12 weken bent gepasseerd?

Zwanja, nog steeds alles goed?

Ik moet vandaag voor t eerst naar de VK en donderadg EINDELIJK de eerste echo. Zo spannend...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:59

Hey Dames

Hier nog steeds niets aan de hand, was vandaag wel een klein beetje misselijk, maar ja dat kan even goed een andere oorzaak hebben.
Ik probeer om pas in het weekend te testen als ik tenminste niet ongi ben geworden.
Ik vind het wel moeilijk om zolang te wachten, maar ben anders zo bang voor een teleurstelling!!
Maar lastig is het wel!!

Ach en anders proberen we het volgende maand gewoon weer, maar zolang ik niet ongi ben , blijf ik duimen!!

Bedankt dat iedereen voor me duimt!!!

Voor Marije

Liefs Dianne

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:12

ik duim voor iedereen en wie zwanger is proficiat
groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:09
Marije

Hi

Hier gaat het wel. De buikpijn blijft wel maar is wel minder.
Morgen controle, ben beieuwd

Patricia, dank je wel! Misselijkheid is een goed teken. Wanneer heb je echo?

Anna, dank je. ff afwachten wat de gyn zal zeggen.

Dianne, spannend spannend!! IK hoop het echt voor je meid. Ff geduld nog ja dat is beter. Ik had ook pas met 2 dagen overtijd getest Dank je voor de knuffel

Missloes,thanx. En hoe was het bij de VK

Vandaag lekker vrij, mamadag. Dus ff rustig aan.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 27/08/2008 @ 12:10] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:53
annavk

het is inderdaad een heel erg fijn idee dat we de 12 weken voorbij zijn. toch blijf ik het heel erg spannend vinden allemaal. mijn buik trekt nu een groeispurt en ook anderen beginnen het nu toch wel te zien. leuk!
ik heb sinds 3 dagen weer wat last van mijn bekken. ik hoop dat het komt omdat ik echt te veel gedaan heb n huis. het zou anders wel vroeg zijn. nou goed. ik ga het rustig aan doen.

gr anja

iedereen

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 12:25
Zwanja

Hallokes !

Ik ben hier een tijdje niet meer geraakt: ben 's avonds echt doodop en kruip heel vroeg mijn bedje in: soms al tegen 20u15.

@ Missloes: alles is nog OK, hier. Of dat denk ik toch. In het begin is het toch altijd afwachten tot de volgende echo, hè. Eens je je babietje voelt bewegen ligt dat anders, vind ik. Maar ik heb nog steeds vlagen van misselijkheid, dus ik denk wel dat alles verloopt zoals het hoort.

@ Dianne: vandaag jouw eerste officiele NOD, zeker? En? Wat is de status?

@ Anna: 12 weken al, wat leuk zeg! Ik wou dat ik ook al zo ver was! Allé, niet helemaal: ik wil echt weer volop van mijn genieten dus ik wil niet dat het te snel gaat. Maar aan de andere kant wil ik graag kruimeltje voelen dus mag het weer wel snel vooruit gaan. Eigenlijk zouden alle maanden van een zwangerschap moeten zijn zoals maand 5, 6 en7. Niet? Dat vond ik de leukste.

Zondag wordt het grote nieuws verteld aan de naaste familie... 'k Ben eens benieuwd!

XXX

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 15:58
Missloes

Hallo meiden.

Dianne, ga nou toch testen hahaha. Volgensmij kan ik moeilijker wachten dan jij.

Zwanja. Spannend zondag. Is toch ook weer een geniet moment het grote nieuws vertellen aan de familie.
Begrijp wel wat je bedoelt. Ik wil ook meer genieten, maar aan de andere kant kan het ook niet snel genoeg gaan...

Annavk, wat vervelend dat je alweer last van je bekken hebt.

Marije hoe gaat het nu met je?

Vandaag de echo gehad
Helemaal mooi, Onze VK heeft het allernieuwste echo apparaat, dus ik kon armpjes en beentjes en zelfs handjes en voetjes al zien.
Zag er allemaal keurig uit. Dus dat is wel een geruststellend gevoel.
Ook al het hartje horen kloppen. WOW

[Laatst gewijzigd door Missloes - 28/08/2008 @ 15:59] - Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 20:09

Hey Dames

Nou ik heb getest hoor en er is een licht streepje te zien, is het allemaal nog erg ongeloofwaardig, maar ik denk dus dat ik zwanger ben!!
Ik probeer me nog niet te blij te maken, maar das best moeilijk.

Wat leuk dat iedereen met me meeleeft, echt super

Liefs Dianne

[Laatst gewijzigd door Dianne1980 - 28/08/2008 @ 20:23] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >