< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
wie staat ook aan het begin van de mmm en is christen??
07/07/2008 @ 15:26
Dineke

Online Status Bekijk profiel
Sorry had nog niet alle berichtjes in beeld, ik lees nu dat je inderdaad al geopereerd bent, conny. Ik wens je een voorspoedig herstel. Ik was na 2 weken wel zo'n beetje de oude, alleen nog wat moe van narcose. Dus bij jou is ook endometriose vastgesteld? Ik heb dat ook, alleen dan in behoorlijk heftige mate. Nogmaals sterkte allebei...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:47
Lydia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé Dineke,

Dat is goed nieuws dat jullie binnenkort mogen voor iui. Wat fijn zeg. Dat is even goed nieuws, na al dat wachten.
Heb je een idee wanneer dat ongeveer zal zijn??

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:40
conny

Hey Dineke,

wow, goed nieuws voor jou! Hoop dat je snel ongesteld wordt! vreemd eigenlijk, normaal wil je niet ongesteld worden.
Ja, heb vrijdag de kijkoperatie gehad. Zaterdag ging het wel. Kon alleen niet op mijn zij slapen wat ik altijd doe. Zondag kreeg ik opeens last van mijn rug `s avonds(toen nog steeds bolle buik van gas trouwens). Denk dat ik iets teveel had gedaan. Zondag op maandag nacht werd ik wakker en mijn hele lichaam tintelde alsof het helemaal had geslapen. Schrok hier van en begon helemaal te trillen. Gelukkig ging dat snel over, maar die tintelingen bleven een beetje. Kon dus niet slapen en viel pas weer in de ochtend in slaap. De hele dag een soort van slaperig en duizelig met tintelingen en koude voeten en handen. Arts vertelde dat het niks ernstigs is. Vannacht dus had ik het weer, maar nu schrok ik er niet van en bleef rustig(na 3 uur te hebben geslapen). Toen weer geslapen en weer na 3 uur wakker met hetzelfde. Toen bewoog ik mijn rug een beetje omhoog om anders te gaan liggen. Ik voelde een plop in mijn rug en opeens werd alles weer normaal! Denk dat er iets knel heeft gezeten wat de bloedomloop wat vertraagde. Ik ging op mijn zij liggen en het tintelende bleef grotendeels weg gelukkig. Heb de laatste dagen ook een beetje raar gelopen natuurlijk, beetje verkramp en voorzichtig gedaan. Misschien is dat de boosdoener. Heb nu ook nog pijn in mijn rug, doe maar rustig aan denk ik.
Heb me in afgelopen dagen ook nog niet uit kunnen rekken, want dat voelde een beetje eng en bubbels in mijn buik. Normaal doe ik dit regelematig, heb altijd al wel wat last van mijn rug vandaar.
Wat een gedoe, dacht eerst dat ik een wat lage bloeddruk had, maar dat valt denk ik wel mee.
Heb ook erg last van schouderpijn gehad en rommelende darmen en beetje pijn in buik nog, heb jij dat ook gehad?

Ieder geval succes met de eerste IUI!
Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:43
conny

Wat is het stil hier, waar zijn jullie?

Gaan op 29 juli het huis in, krijgen dan de sleutel. Spannend allemaal.
De 28e heb ik nog een gesprek met de gyn.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:33
Dineke

Hey Conny
Het duurde bij mij ook zeker twee weken voor ik weer een beetje de oude was, het voelde gewoon heel beurs in mn buik, en de hechtingen trokken op het laatst ook flink. Geen last gehad van mn schouder, wel lang moe van de narcose en flink opgezette buik inderdaad! Heb intussen 3 hormoonspuiten gehad, als 'nabehandeling' voor de endometriose en daar ben ik nu wel wat van aangekomen, dus nog steeds opgezette buik! Verder kan nu elk moment ongesteldheid komen en dan moeten we naar het ziekenhuis om de behandeling te starten. Maar goed, dan moet ik wel goed reageren op de hormonen, dus niet te veel eitjes enzo, anders wordt er niet geinsemineerd. Maar daar weet jij intussen alles van denk ik! Ik lees dat je gaat verhuizen? Ver van waar je nu woont?
Groetjes Dineke

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 01:10
conny

Hoi Dineke,

Ja, gaan van Gouda naar vlakbij Leeuwarden. Best ver dus.
Succes met je IUI straks, hoop dat je geen overstimulatie hebt.
Hier nog even wachten tot de 28e, dan weet ik ook of ik hormonen ga krijgen of niet.
Verder heb ik nu eigenlijk nergens meer last van.

Groetjes

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:43
Dineke

Wow das een hele verandering. Heb je al familie of vrienden in je nieuwe woonplaats? Lijkt me nogal een verschil, waar je vandaan komt en waar je naar toe gaat! Heel veel succes met de verhuizing!
Hier nog steeds aan het wachten op mn menstruatie, maar als die er met twee dagen nog niet is moeten we sowiso voor een echo komen om te kijken waar in mn cyclus ik zit. Hopelijk zms beginnen met hormonen en de rest van het circus zodat we nog beetje normaal op vakantie kunnen.
x dineke

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:27
conny

Ja is nogal een verandering. Maar heb er wel zin in. Ben het hier echt beu. Mijn man`s broer en zus met aanhang wonen daar.

Ben net ongie geworden weer voor het eerst na operatie. Hoop dat ik nu niet zo`n pijn in mijn buik meer krijg.

Succes met zwanger worden!!

Groeten,

Conny

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:05
Lydia

Hoi hoi,

Sorry dat ik zo`n tijd niet reageerde. Was erg onregelmatig aan het werk en druk met de voorbereidingen van onze vakantie.
Daar zijn we inmiddels hard aan toe na èen bewogen jaar.
Hebben jullie binnenkort ook nog vakantie of duurd dat nog even??

En al bijna klaar met alle verhuisspullen in te pakken conny?? Hoop werl altijd of valt het je mee? Gelukkig heb je er veel zin in, nog maar een weekje in dan woon je heerlijk in friesland. Vind je het ook spannend of zie je er ook tegen op om daar naar de gyn te gaan???
En heb nog steeds weinig pijn bij je menstruatie?? Moet dat eigenlijk ook een aanzienlijk stuk minder worden nu je bent behandeld voor endometriose???

Dineke hoe is het bij jou, al ongesteld geworden??

bij ons verder nog geen bijzonderheden. Heb van de week denk ik enorm veel last gehad van mn eisprong, teminste daar gooi ik het maar op heb nog nooit die pijn gehad en goed een eisprong gevoeld. Nu kunnen we weer gaan afwachten.

fijne dag verder, ik ga zo weer aan het werk.

Groetjes Lydia

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 19:40
conny

Hey Lydia,

ben al wel aan het inpakken,maar nog niet alles. In de vakantie hebben we ook nog een aantal dagen samen om dat te doen. Maar er staan al wel aardig wat dozen vol hier.
Ben niet zenuwachtig ofzo voor de gyn. Wil alleen weten wat we verder gaan doen en of ik gelijk door kan in friesland.
Geen idee of ik nu minder pijn ga krijgen bij mesntruaties. Krijg altijd pas na een dag of 2 die erge krampen, dus nog ff wachten.

Succes en fijne vakantie!

Conny

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 14:51
Dineke

hey dames
ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus afgelopen vrijdag echo+bloedprikken gehad. Hormoonwaardes waren goed genoeg om te mogen beginnen met IUI, heb vanmorgen eerste prik al gehad! Volgende week maandag terug komen om te kijken hoe het ervoor staat met mn eitjes. wel fijn hoor, eindelijk doen we echt iets! maar goed, de vakantie is wel beetje onzeker zo, waar we heen gaan en wanneer bedoel ik. maar ja, alles voor de goede zaak!
conny, heel veel sterkte met verhuizen, lekker weertje uitgekozen! zwaai maar even als je nog langs elburg komt onderweg..!
gaan jullie nog op vakantie?
groetjes dineke

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 00:09
conny

Hey Dineke, Succes!
Nee, wij gaan niet op vakantie. Beetje te veel van het goede. De verhuizing kost ook wat(nieuwe meubels,etc...)
Vandaag naar gyn geweest. Die zei dat ik eerst weer gewoon moet proberen zwanger te worden, zonder IUI. Doordat ze 2 plekjes hebben weggebrand met de kijkoperatie heb ik meer kans spontaan zwanger te worden. Dus gaan we zelf wel weer ff klussen. Ook weer leuk!
In december kunnen we anders weer voor IUI, als ik dan nog niet zwanger ben.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:09
Lydia

Hey Meiden,

Hoe is het met jullie, zo in de zomer??
Wij zijn inmiddels weer terug in het land. Ondanks dat ik de 1 na laatste dag ongesteld ben geworden, was het een super goede vakantie.

En Conny, hoe bevalt jullie nieuwe huis?? Al een beetje gewent en uit geklust??
Als ik het goed gelezen heb is het voor jullie ook een paar maanden niet naar de gyn en afwachten of het spontaan lukt??

Hoe is het met jouw Dineke, de eerste iui poging al gehad of zit die er aan te komen?

Ben benieuwd hoe het met jullie is.

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 17:57
conny

Hoi Lydia,

Ja, zijn aardig uitgeklust in het huis, maar er is nog veel te doen. Vooral aan de tuin!! Nu weer in Gouda en de 16e gaan we echt over!
Ja, moesten het eerst weer zelf proberen. Hoop dat het lukt,maar heb nog geen vertrouwen erin.

Jammer dat je weer ongie bent geworden.

Groetjes,

Conny

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:03
Lydia

Hey Connie,

Ja was wel weer even jammer, gelukkig voelde ik het wel aankomen. De laatste 2 maanden voel ik me wel heel rustig als ik ongesteld wordt. Niet meer zo verdrietig. Ik heb nu wel het gevoel dat het wel goed komt en dat God het ons ook wel wil geven. (Ook als dat evt. betekend dat het geen eigen kinderen worden). Ben blij dat ik me zo voel, hoop natuurlijk dat we gewoon zelf zwanger mogen worden.
Maar heb er net als jij niet echt vertrouwen in dat het in dit half jaar gaat lukken. Weet niet waarom ik zo`n gevoel heb. Maar voor God is niks onmogelijk dus we moeten proberen denk ik om vetrouwen in hem te houden dat het wel kan of denk jij daar anders over??

Mijn man heeft het de laatste tijd er wel erg moeilijk mee als ik ongesteld ben geworden en is ook bang dat het niet gaat lukken. gelukkig voor hem sta ik er nu weer wat positiever in.

Dus de verhuizing komt nu echt een stuk dichterbij, leuk is ook wel fijn denk ik dat het dan allemaal weer achter de rug is.

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 18:46
conny

Hoi lydia,

Ja, weet ook niet zo goed wat te denken soms. Als het echt niet lukt om een eigen kindje te krijgen, zo God het wil dan is het maar zo. Het is niet leuk natuurlijk, maar dan zouden we wel gaan adopteren denk ik. Wil niet kinderloos blijven.

Ja, lekker snel verhuizen. Zaterdag gaat het gebeuren. Best snel en spannend toch.
Succes!

Conny

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:04
Dineke

hey dames

heb inmiddels eerste iui gehad en helaas gister ongesteld geworden...
was wel even rot hoor, natuurlijk een doopdienst gister...zul je net zien!
maar ja, morgen eerste echo voor nieuwe behandeling dus we gaan er weer met nieuwe moed tegenaan!

ik ga vanaf volgende week aan mn nieuwe baan beginnen dus kan ik me daar lekker op storten

hoe is het met jullie?

groetjes dineke

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:41
conny

Hai Dineke,

Balen voor je. Maar gewoon doorgaan en er niet teveel bij nadenken.
Ben dus nu een week geleden verhuisd naar Berlikum friesland. Het is wel ff wennen, maar het gaat wel goed. Nog veel op te ruimen hier!!
Mijn man is deze week nog in Gouda om nog te werken bij zijn vorige baan. Na deze week begint hij hier in Heerenveen.
Gelukkig komt het goed uit met mijn ovulatie, die heb ik als hij weer terug is.
Dus 1 keer zelf geprobeerd zwanger te worden vorige maand. Maar helaas niks. Weet het ook ff niet meer. Die gyneacoloog uit Gouda stelde voor te wachten tot december. Als het dan nog niet is gelukt, weer over te gaan op IUI.
Tjee, vindt dat toch best wel lang. Blijf toch doorgaan met ovulatietesten, want dan weet ik wannneer de eisprong is geweest en we die niet hebben kunnen missen.
Maar of het lukt, heb toch twijfels. Zal die altijd wel houden denk ik.
Ik hoop dat we toch een kindje mogen krijgen van de Heer.
Succes!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:52
Lydia

HEY Dineke,

Wat enorm jammer, voelde je al eerder dat het niet goed zat? Hoe heb je de eerste iui poging ervaren??
Dus jullie mogen gelijk door voor de 2de poging.

Werk bied gelukkig vaak nog wel afleiding, en een nieuwe baan kost vaak in het begin ook veel aandacht. Krijg je daar denk je ook de ruimte voor zkh-bezoek of hoeft dat nooit onder werktijd??

Bij ons is het momenteel afwachten weer, hoop maar dat we het wel op het goede moment gedaan hebben. Heb net mn voet en mn elleboog gekneust in de meest vruchtbare dagen en had er weinig behoefte aan. Dacht ook gevoeld te hebben dat het aan de linker kant ging springen dus dan hebben we toch geen kans. Maar afwachten maar.

Hoop dat deze cyclus bij jullie goed mag gaan. Moet je nou ook nog meer hormonen gaan spuiten??

Liefs Lydia

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:33
esther

Natuurarts
Hoi,

Even een kleine vraag voor Lydia: ik lees in je profiel dat je naar een christelijke natuurarts bent geweest. Hoe is dat gegaan en is het 'bevallen'? Zou je evt. adresgegevens hebben? Wij zijn ook christen en staan voor de deur naar IVF, maar toch wil ik eerst een antwoord hebben en kijken of het anders kan (wij zijn onverklaarbaar onvruchtbaar). Je weet nooit.

Bedankt en voor iedereen Gods Zegen!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >