Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 16:34 mupke ![]() | kelly.. Wat duurt dat wachten toch lang. Laten we hopen op goed nieuws. Liefs |
| 21/08/2008 @ 19:16 kelly ![]() | we hebben de uitslag gekregen. ons kindje heeft het gen geerft. binnenkort is er misschien een bij, ik weet het niet.maandag moeten we op gesprek komen bij de professor. |
| 26/08/2008 @ 11:01 | VEEL STERKTE MET DIT SLECHTE NIEUWS Welke beslissing je ook neemt, je doet het omdat je het beste voorhebt met je kind. Dat is moederliefde. Praat veel met je partner en vraag eventueel een second opinion. Samen komen jullie er wel uit en vertrouw erop dat jullie samen de beste beslissing zullen nemen, welke deze ook is. |
| 26/08/2008 @ 11:06 Marleen | Kelly, wat een moeilijke beslissing moet je maken. Kiezen tussen wat het beste voor je kind is en je moeder/vadergevoelens. Beide heel erg veel sterkte. En wat voor beslissing je ook neemt, beide is te begrijpen...... |
| 27/08/2008 @ 21:33 mupke ![]() | veel sterkte. ![]() |
| 28/08/2008 @ 10:16 Lieze | Kelly, Heel veel sterkte met deze moeilijke maar moedige beslissing!!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

50 % kans dat het mis gaat, mijn verhaal

bij, ik weet het niet.
. En ik weet zeker dat je dan een beslissing kunt maken, die goed voelt voor jullie beiden.