< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » 50 % kans dat het mis gaat, mijn verhaal

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
50 % kans dat het mis gaat, mijn verhaal
16/08/2008 @ 16:34
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
kelly..
Wat duurt dat wachten toch lang.

Laten we hopen op goed nieuws.

Liefs

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 15:49
kelly

ergens volgende week of de week daarop krijgen we nieuws. het word echt spannend maar ik probeer me met andere dingen bezig te houden. ik heb me een tijdje willen voorbereiden op slecht nieuws maar dat lukt me toch niet. ik ga me er alleen maar slecht door voelen en ik kan de uitslag toch niet veranderen. wat er ook gebeurt.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:16
kelly

we hebben de uitslag gekregen. ons kindje heeft het gen geerft.
binnenkort is er misschien een bij, ik weet het niet.
maandag moeten we op gesprek komen bij de professor.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:47
snuffie

Oei Kelly,

Dat is geen goed nieuws he... Ik hoop dat het gesprek bij de prof jullie duidelijkheid geeft over wat je best doet nu. Welke beslissing je ook neemt, ze zal altijd gepaard gaan met verdriet, schuldgevoel, angst dat het de verkeerde beslissing is geweest...

Veel sterkte!

Snuffie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 19:45

jeetje Kelly, wat een heftig verhaal.

Vanuit mijn bevoorrechte positie is het heel lastig om te zeggen wat ik zelf zou doen. natuurlijk heb je voor het je overkomt een duidelijk idee. Dan doen we dit of wij doen het zo. Als het je dan daadtwerkelijk overkomt is het toch emotioneel heel heftig. En ga je twijfelen waar je in eerste instantie misschien wel zo stelling in was.

Spreek zelf niet uit precies dezelfde ervaring, maar helaas wel met een totaal andere ervaring. En van daaruit hoop ik je dit advies mee te kunnen geven. Zoek zoveel mogelijk informatie bij deskundige mensen. Internet is niet altijd het beste informatie middel. je vindt er wat je wilt vinden en lezen . En ik weet zeker dat je dan een beslissing kunt maken, die goed voelt voor jullie beiden.

Soms is het goed en soms is het niet goed, maar door deze testen heb je wel de moeilijke keuze om te kiezen voor kwaliteit van leven. Ik weet dat niet iedereen het eens zou zijn met mijn uitspraak. Maar over zie de vele opties en evt. toekomst perspectieven.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:45
kelly

wij zijn gisteren op gesprek geweest bij de professor. ik heb mijn verhaal onderaan mijn profiel gezet, zo moet ik het niet elke keer opnieuw vertellen als er achter gevragen word.

wat moeten we een meoilijke keuze maken, dit lukt me nooit.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:01

Online Status
VEEL STERKTE MET DIT SLECHTE NIEUWS
Welke beslissing je ook neemt, je doet het omdat je het beste voorhebt met je kind. Dat is moederliefde.
Praat veel met je partner en vraag eventueel een second opinion. Samen komen jullie er wel uit en vertrouw erop dat jullie samen de beste beslissing zullen nemen, welke deze ook is.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:06
Marleen

Kelly, wat een moeilijke beslissing moet je maken. Kiezen tussen wat het beste voor je kind is en je moeder/vadergevoelens. Beide heel erg veel sterkte. En wat voor beslissing je ook neemt, beide is te begrijpen......
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:42
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

ik wil je heel veel sterkte wensen met die moeilijke beslissing die jullie moeten gaan nemen!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het juist hier even van je af wilt schrijven tegen mensen die je in real life niet kent.

Het lijkt me een erg moeilijke bijna onmogelijke beslissing. Wat natuurlijk ook meetelt voor jullie is dat als dit kindje komt en later kinderen wilt hij/zij ook voor dezelfde keuze komt te staan. Alleen dat als het dan geerft zou zijn de afwijkingen groter zijn!

Heel veel sterkte

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:04
Anne-Sophie

Hallo Kelly,

soms staan ouders voor verschrikkelijke keuzes en is de keuze voor leven heel erg moeilijk. Maar als sterretjesmama weet ik dat de pijn een kindje te verliezen vreselijk is en ik zou alles doen om mijn twee jongens bij me te hebben. Zelf al waren ze ziek geweest of amper levensvatbaar.

Bij ons zou de vreselijke keuze bestaan als ik ooit weer zwanger wordt van een tweeling. Er is veel kans dat we ze dan weer verliezen. Maar één van de twee liquideren om de ander meer kansen te bieden ? Ik zou daar niet mee kunnen leven.

Misschien zou jou kindje blij zijn dat het kan leven, zelfs al zou het risico hebben op kanker ? En vooral voor jou, onderschat echt het verdriet niet dat een gestorven kindje met zich meebrengt. Dat is echt niet zomaar iets, weet je, dat draag je je hele leven met je mee. Vooral als je nu al met zoveel twijfels zit...

Het spijt me als ik je met mijn mening kwets, maar ik dacht dat ik het beter kon zeggen. Een engeltje, dat doet vreselijk veel pijn. En als je kindje toch kans heeft op een menswaardig bestaan zou ik er twee keer over nadenken.

Weet wel dat er bij mij geen veroordeling is, welke keuze je ook doet ik heb er respect voor. Maar helemaal niets schrijven, dat kan ik niet.

Heel veel liefs en sterkte

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 21:33
mupke

veel sterkte.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:40
kelly

hey anne-sophie,
bedankt voor je reactie maar ik moet kiezen tussen veel pijn om een engelenkindje of veel pijn tijdens het leven van het kindje. mijn kindje zal sowieso veel pijn hebben wanneer die geboren word. als de ziekte uitbreekt groeien er gezwellen tussen de zenuwen en dit is vreselijk pijnlijk. als de ziekte niet uitbreekt zal ons kindje waarschijnlijk wel erg gepest worden. ik draag liever zelf de pijn dan die pijn te moeten doorschuiven aan mijn kind.
daarom kiezen we er toch voor om ons kind geboren te laten worden.

ons kindje is met liefde gekomen, en zal met liefde weer gaan.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:16
Lieze

Kelly,

Heel veel sterkte met deze moeilijke maar moedige beslissing!!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]