Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/08/2008 @ 21:08 beertje308 ![]() | en voor de rest gaat het hier goed de kleine komt goed bij en met mij gaat ook alles goed |
| 20/08/2008 @ 22:05 Lies | proficiat met de geboorte van uw zoontje liam! |
| 21/08/2008 @ 13:46 Lies | hoi leen! laat ons inderdaad hopen ja! nog enkele dagen, maar ik twijfel toch wel of het al terug "raak" is... ik hou jullie zeker en vast op de hoogte ik weet dat ik bij iliann de laatste weken ook heel fel pijn mijn bekken heb gehad niet simpel. Ik heb me over 14 dagen enorm verhoffen waardoor dus verschrikkelijk rugpijn... omdat we nu opnieuw aan het proberen zijn, en nog niet weten of ik zwanger ben, mag ik niks anders pakken als dafalgan en ik zie momenten echt scheel van de pijn... maar ja... en als zelfstandige is da niet zo simpel he... allé binnenkort horen jullie waarschijnlijk meer van mij allemaal cindy we tellen mee af he!!! groetjes |
26/08/2008 @ 14:53 ![]() | Hallo dames,Ik ben Kelly en ook afkomstig van Limburg MM groetjes ![]() |
| 27/08/2008 @ 09:32 Lies | dag dames!! awel he... ze zijn er nog niet die ![]() ![]() ![]() ik heb 2 testen gedaan de eerste was dadelijk positief en de andere was ietske lichter!!!maar ze waren positief!!! nu moet ik van mijn man tegen iedereen zwijgen en iedereen vraagt maar: en zijn ze er al... en dan moet ik daar maar elke keer excuses voor zoeken dus ik denk da ik het wel ga zeggen. Iedereen weet dat we opnieuw aan het proberen zijn dus... 't zou stom zijn als ik dit dan nog een hele tijd moet volhouden... volgende week heb ik een paar dagen verlof dan ga ik bloed laten trekken bij de huisarts en dan een afspraak maken met de gyne. Ik ben supergelukkig en toch heb ik schrik maar dat zal zo nog wel een hele tijd blijven zeker!!!sorry dat ik zo laat hier kom maar ik heb het voor het moment een beetje druk gehad!!!! groetjes!!!! |
| 01/09/2008 @ 14:26 Annelies ![]() | hallo ik wou eventjes laten weten dat ik 25 september voor de eerste keer naar de gynaecoloog moet gaan!!! groetjes |
| 02/09/2008 @ 15:15 Happy | Hallo allemaal... Ik ben al een tijdje niet meer langsgeweest. Ik zat ook eerst op het forum van december herenigd maar dat is helemaal stilgevallen... Ik ben ook van Limburg - Wellen, dus ik dacht, dan sluit ik me hier bij aan als ik mag ? ![]() Wij mogen maandag 8/09 terug voor echo, ben zo benieuwd om ons nog eens te zien. Naam is ook gekozen maar blijft nog geheim. Kamertje is af, nu nog suikerbonen gaan bestellen, ik ga het zelf ineen steken maar moet nog gaan bestellen. En dan nog voor lijst gaan en zo stillekesaan geraakt alles af...Want het is niet meer zo lang hè 4/12 ! Ik moet nog 2 maanden en 1 week werken. Vanaf 17/11 blijf ik thuis. Eerst nog wat verlof en dan begint zwangerschapsverlof... Heb geen last van kwaaltjes, alleen dikke voeten als het warm weer is maar voor de rest voel ik me prima ! Lieve groetjes Els |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en van limburg

er terug?? Ik zie op je banner dat je in de rode periode zit.. Jammer zeg, maar dus weer een maand de tijd om goed te klussen!!
dames,
maar dat zal zo nog wel een hele tijd blijven zeker!!!
, het is met momenten erger dan bevallen vind ik.. En het is ook niet dat ik eens n dag geen pijn heb, ik heb altijd dat brandend gevoel en soms is dat zo erg, dat ik niet meer kan gaan.. Ochja nog een 4 maandjes en dan ben ik ervan af..
Een heel dikke proficiat hoor met je zwangerschap! Nog 3 weekjes en dan zie je je hummeltje voor de eerste keer
nog eens te zien. Naam is ook gekozen maar blijft nog geheim. Kamertje is af, nu nog suikerbonen gaan bestellen, ik ga het zelf ineen steken maar moet nog gaan bestellen. En dan nog voor lijst gaan en zo stillekesaan geraakt alles af...