< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
24/08/2008 @ 14:31
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
meiden zo stilletjes hier.

kben benieuwd hoe het met gwen is en het beepje natuurlijk!

Hoe is het met iedereen?

Hier terug af en toe serieus misselijk.Gisteren was het trouwreceptie/afscheidsreceptie van mijn schoonbroer en zijn vrouw.vrijdag zijn ze getrouwd en volgende week vertrekken ze voor 1,5 jaar naar china.
De receptie was wel leuk,maar rond 1u was mijn kaars echt uit.Ik was echt doodmoe.dus vandaag voel ik mij echt niet goed.Hoofdpijn,misselijk,moe,...
Tja zwaar uitgaan is ni meer weggelegd voor mij...

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 15:53
Eva

Goeienamiddag,

Ben hier blijkbaar eventjes niet geweest. Ma ja terug aan het werk en 's avonds serieus uitgeteld. Yoran is nog altijd superlastig hij verveelt zich echt denk ik. Nog een weekje en dan kan hij zich terug gaan amuseren bij zijn vriendjes op school.
Voor de rest alles goed woensdag eindelijk bij de gynae. Nog altijd goed misselijk bijna de hele dag. Altijd honger en als ik eet word ik misselijk niet te doen.

Wendy, ik ben altijd overdag moe en 's avonds kan ik niet slapen echt raar. Hoe is het nu met die miserie met de huisbaas?

Viki, welkom terug ! En een jongen goed hé! En alles verloopt goed dat is het belangrijkste.

Lieze, is alles al in orde voor het nieuwe schooljaar?

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:16
wendy

heykes,

eva,zaterdag was em ineens heel vriendelijk,maar hij krijgt toch nog een aangetekende brief van de huurdersbond op zijn dak.
Nu ik was zaterdag niet vriendelijk,kben nog veel te hard beledigd.
Ik heb da ook zenne,na het eten misselijk.Gisteren ook geen vlees gegeten.Brrr ik krijg al de kriebels als ik aan vlees ,vis ofzo denk.
Gepanneerde dingen gaan er nog wel in,maar ook allemaal kleine porties.
Ja voor yoran is het bijna school en gelukkig maar precies.2 maanden vakantie is lang hè.En zo een schitterend weer is het niet geweest.
En woensdag de echo!! spannend.Heb je kans dat het er 2 zijn?

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:38
Viki

Hoi

Het is hier inderdaad heel rustig! Vervelend nu we het geslacht (zo goed als zeker) weten, verspreek ik me bijna tegen iedereen. Ik denk dat nog niemand het echt heeft gehoord maar ik moet er echt op gaan letten

Wendy, tja ik had ook zo van die dingen die ik helemaal niet meer wou eten. Maar dat is nu over bij mij. Gelukkig maar! Nu is het een beetje andersom, nu wil ik constant alles eten. Als dat maar goed komt En ik was ook zoo moe ik haalde 22u nog net en dan viel ik slaap (waar ik ook was, best wel genant soms als je bij vrienden op bezoek bent). Maar dat is nu ook fel verbeterd. Hopelijk komt het gauw in orde met je huisbaas, goed dat je de huurdersbond hebt ingeschakelt.

Eva, ja het zal voor Yoran ook goed zijn als het school terug begint. Zo misselijk, was dit bij de eerste zwangerschap ook zo? Veel succes bij de gynaecoloog

Met mij alles ok. Alleen vind ik dat ik al een ferm dikke buik heb voor maar 4 maanden ver te zijn. Maar dit zit blijkbaar in de familie. Toch vraag ik me af waar dat gaat eindigen: als ik nu al zo'n tonneke heb wat moet dat dan zijn op 9 maanden? Ach ja ik heb nog nooit gehoord dat iemand ontploft is dus zal dit bij mij ook niet gebeuren zeker

Hoe is het met de rest van de dames? Hopelijk alles ok.

Tot gauw

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:40
wendy

viki,dan wordt het tijd voor een buikfotoke hè.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:27

Online Status Stuur bericht
hey hey

Eventjes kort,

We zijn nu met ons 3! Ons Elise is geboren op 19 augustus om 12.06u en alles is perfect in orde. Ze woog 2,825kg, dus groot genoeg om bij mij te houden. Lengte is niet gemeten, ze wil haar beetjes niet strekken. Ook dat is nagekeken en perfect in orde verklaard, het komt nog wel goed.
Ze is klein, maar fijn. Vandaag onze eerste volledige dag thuis en wij heben er al van genoten!
Eindelijk met 3 !!!!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:32
wendy

gwen,nog een hele dikke proficiat!!en een hele mooie naam!

geniet ervan!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:03
Anja

Gwen,

Van harte gefeliciteerd met Elise. Mooie naam. (Nathalie haar 2e naam is ook Elise). Fijn dat ze al bij je mocht blijven, laat het grote genieten maar verder gaan he.

Gr. Anja

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:02

Gwen, een enorm dikke proficiat met de kleine Elise!!! Een hele mooie naam trouwens! En wat een mooi gewichtje hé! Benten woog maar 2530 gr.; hij plooide trouwens ook altijd zijn beentjes omhoog. Hij lag al 13 weken in mijn buik met zijn voeten tegen zijn voorhoofd, dus toen hij geboren werd, plooide hij gewoon terug dubbel .
Geniet van je nieuwe gezinnetje!!!

[Laatst gewijzigd door cynthia - 26/08/2008 @ 19:03] - Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:42
Eva

Hallo,

Gwen, proficiat met de mooie dochter en geniet er maar van.

Wendy, normaal gezien kunnen het er geen twee zijn want ik had maar 1 eicel of het moet zijn dat ze iets niet gezien hebben. Ik hoop van niet ma ja. Ik ben wel een beetje ongerust voor morgen nu begin ik weer te twijfelen.
Vandaag heb ik onmiddellijk gegeten als ik opstond en zo niet te veel deze middag en dan rond 5u terug een beetje en ik ben de hele dag niet misselijk geweest dus hopelijk betert het nu.

Viki, die buik kun je niet tegenhouden hé. Ik vrees dat het nu bij een tweede ook veel vlugger zal zijn dan bij Yoran. Bij Yoran was ik niets misselijk.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 22:04
Viki

Hoi,

Eventjes snel een berichtje:

Gwen van harte geluk gewenst met je prachtige dochter!

Geniet van dit prille babygeluk.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 07:55
Lieze

ook van hieruit, snel, snel

Gwen, MEGA-dikke proficiat met die flinke meid van jullie!!!! Geniet ervan, eindelijk met jullie drie!!!

dames, ik kom later vandaag nog langs!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:31
Eva

Hallo,

Ik ben daarstraks bij de gynae geweest en alles is in orde!! Oef!!
Het hartje klopt al heel hard en het is al even groot als 8 wkn zwangerschap dus het zit zeker goed.
Ben nu wel gerust amai en ook dat het maar 1 is haha!!

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:12
wendy

eva,super dat alles goed is hè.

Hier voel ik mij vandaag precies iets beter dan de voorbije dagen.De voorbije dagen was ik echt een vod.Zo moe en misselijk.
kzal dan maar is in aktie schieten met het huishouden.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:56
lieze x

goeiemiddag!

eva, super dat alles goed was! Nu ben je weer wat gerustgesteld hé. Ik moet deze week naar de HA, maar k voel genoeg beweging om gerust te zijn momenteel.

Wendy, weer wat beter vandaag, doet deugd hé. Maar u niet afmatten hé, anders moet je het misschien morgen bekopen?!

Viki, nog proficiat met jullie zoontje-in-spé hé! Ken je nu weerstaan aan al die stoere kleertjes? Ik zou het daar bijzonder moeilijk mee hebben!

Hier druk in de weer geweest voor volgend schooljaar. Heb ook beslist dat ik begin december stop (als ik het tot dan uithou hé) en dan terug start midden maart maar dan neem ik halftijds ouderschapsverlof (van Lars- voor dat van Flore ben ik juist te laat :-( Dus halve week werken en halve week thuis. Hoe het juist geregeld gaat worden weet ik nog niet maar wel in halve dagen en niet voormiddag werken/namiddag thuis. Morgen moet hebben we nog infoavond, kennismaken dus met de nieuwe kids en hun ouders, best wel spannend.
En dan maandag gaan we weer van start hé, direct een volle week!
Zaterdag staat er hier nog een straatbbq met springkasteel voor de kids op het programma: leuk maar ik moet het dessert maken ... tja als de mannen het beslissen zonder de vrouwen erbij ... vind dat wel leuk hoor, maar weer veel werk want ik wil dat dan ook weer supergoed doen hé!
allé, straks naar de garage, eens kijken voor een nieuwe auto en ook knuffels kopen voor nr 3.
Suikerbonen zijn ondertussen beslist: snoepjes met de naam van kindje in, in zo'n doorzichtige kerstbol en die hangen we dan in een kerstboompje ... voor de kindjes loly's
en dan het geboortekaartje: ofwel flessenpost (als de prijs meevalt) ofwel voor de derde (en laatste keer) een houten kaartje (met een puzzelstuk, zo van wij zijn nu kompleet)
De naam ... we waren eruit, maar ik begin te twijfelen ... hebben jullie geen tips?

groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:44
wendy

hey lieze,

drukke dagen dus voor jou.
Ja ik merk als ik veel doe,ik het de volgende dag moet bekopen.Toen de dag na de receptie voelde ik mij echt ziek.
En al direct een volle week school,das om het direct terug gewoon te worden.amai ge gaat dan nog lang werken hè tot december.
ideetjes voor namen,goh ik vind het zo moeilijk vooral de jongensnamen.meisjesnamen die ik mooi vind:jade,emma,gitte,mila,eline,myrthe,emilie,
jongensnamen vind ik echt moeilijk:tibe,warre,wout,thomas

terwijl ik een gevoel heb dat het een jongen gaat zijn.raar ma das een gevoel.
Weten jullie wat het gaat worden of willen jullie het weten?

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:26
snuitje

ooooooh Gwen proficiat !!!

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

met mij gaat alles supergoed ! Behalve dan ontzettende pijn in mijn onderrug met momenten, ik ga dat volgende week aan de gynae vragen want dit lijkt mij niet gewoon bandenpijn. Het is 1 specifieke plek in het midden van mijn rug (nog onder mijn broeksriem) en soms als ik gelegen heb kan ik niet eens rechtkomen en me strekken, dan sta ik zo half gebukt en kan ik gewoon niet recht en dus ook bijna niet lopen.
En 15 min later gaat dat dan stilaan beter... lijkt me abnormaal dat dit nu al door de zwangerschap zou komen, en bandenpijn lijkt het me ook helemaal niet, want dat heb ik in mijn buik wel en dat is gewoon een zeurend vervelend gevoel, maar ik kan veel pijn verdragen dus zoiets vind ik niet zo pijnlijk.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 22:05
Viki

Hoi

Eva, geweldig dat alles zo goed was bij de gyn. Een pak van je hart zeker?

Lieze, lijkt me heel leuk idee voor de suikerbonen. Ivm de naam. Wij hadden onze namen al lang gekozen, vanaf het moment dat we aan het proberen waren. Maar nu blijkt dat onze naam in de top 30 staat van populaire jongensnamen van het moment (ik ga niet zeggen welke naam want dat mag dan toch nog een verrassing zijn). Nu twijfelt mijn ventje of we wel die naam moeten nemen want de kans is groot dat er nog kindjes gaan zijn in zijn klas die zo noemen. Hoewel ik vind dat je daar je oordeel niet volledig vanaf kan laten hangen. Voorlopig houden we dus nog onze naam maar mijn ventje heeft toch zijn bedenkingen. Misschien kan je inspiratie opdoen op de site http://www.statbel.fgov.be/. Daar kan je een lijst downloaden met namen die afgelopen jaar minstens twee keer zijn geregistreerd.

Wendy, ik had ook sterk het gevoel dat het een jongetje ging zijn en kijk ik had gelijk. Nu ja, je hebt natuurlijk wel 50% kans hé. Rond de 11 a 12 weken begon ik mij ook minder misselijk te voelen. Hopelijk gaat het bij jou ook beter nu.

Snuitje, oei die rugpijn dat klinkt niet goed. Kan wel van de zwangerschap zijn hoor, heb dat nog gehoord. Dus best even melden aan de gynaecoloog die kan eventueel kinesist voorschrijven.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:45
Lieze

Goeiemorgen!
deze morgen nog thuis, kindjes zitten voor tv (zijn hun speelgoed echt beu, dus heb ik maar eens toegegeven om zelf ook iets te kunnen doen) en ik heb wat tijd om hier nog eens te komen snuffelen hé.

Viki, onze namen lagen ook lang voor ik zwanger was vast. Maar na een tijdje, maw hoe meer kindjes, hoe moeilijker het wordt vind ik. Lars is ook vrij populair maar dat heeft ons niet tegengehouden. Flore is minder gekend, al dacht familie uit antwerpen toen dat het een jongen was, blijkbaar is dat daar een jongensnaam ... Zij zit alleen in de klas met haar naam, maar er zitten wel twee Lores. Hoe het bij lars gaat zijn weet ik nog niet ...
En de suikerbonen, tja bij Flore hadden we chocolade, bij Lars nougat en suikerbonen ... telkens wel vrij originele verpakkingen, maar ook serieus duur! Ik heb ook nog lollys gevonden waar ze de naam op drukken, ook tof, maar dan moet je er weer twee in een zakje gaan steken ...

Snuitje, zouden het bekkenproblemen kunnen zijn? Zelf nooit gehad maar je hoort dat wel regelmatig hé. Zeker eens navragen hoor!

Wendy, hier inderdaad flink druk. En een hele week school, we gaan het inderdaad heel vlug weer gewoon zijn. Ik start liever met een halve dag, al maakt dat bij de kleintjes niet zo uit, daar maak je toch een hele week kennis enz.
van jouw namen vind ik de volgende de leukste: jade (wel op z'n vlaams uitgesproken), gitte, mila, myrthe (maar hoor je al heel veel dus zou ik niet doen), en bij de jongens warre (was in de running bij lars en nu ook maar toevallig zit er dit jaar zo'n ventje in mijn klas, dan kan ik dat niet maken hé) en tibe
Gaan jullie vragen wat het wordt?

Wij weten (voorlopig) niet wat het gaat worden, hoe verder hoe minder dat ik het wil weten, t is zo'n mooie verrassing! Alleen praktisch gezien is het gemakkelijker ... als ze de snoepjes maken mag je gaan kijken en foto's maken enz ... maar dat zal dus niet gaan hé. Ventje was eerst super overtuigd dat hij het niet wou weten en nu begint hij te keren. Het tegenovergestelde dus van mij!
Bij Flore dacht (en hoopte ik ook stillekes) dat het een meisje ging zijn: bingo!
Bij Lars dacht ik eerder in de richting van een jongen: bingo!
En nu denk ik terug in de richting van een kleine meid ... kijken hoe dit afloopt!

allé ik ga ne was ophangen en hopen dat hij droogt tussen de wolken!!!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:38
wendy

goeiemorgen,

snuitje,ik heb vooral pijn terhoogte van mijn staartbeentje,en straalt uit naar mijn billen.Ik heb het vooral als ik lang in dezelfde houding sta of als ik lig en rechtkom.Tis bij mij iets van de laatste weken.Ik heb het gelukkig niet constant.

viki,inderdaad 50% kans dat ik het juist heb hè.nu ik ben met alles content.

lieze,ja wij willen toch weten wat het wordt.Ik ben veel te nieuwschierig.Bij een collega ko de gyn op 12 weken het met 80% zeggen dat het een jongen was.Kvind dit wel ontzettend vroeg.Maar ze vergissen hun ook wel is.Mijn zus vertelde dat kenissen van hun een meisje verwachtte,dus alles ook meisjesachtig (suikerbonen,kamertje,kleren,...) en twas dus ne jongen.

Hier vroeg uit mijn bed,slecht geslapen,dus ja daar is de misselijkheid.... Gisteren nog is een goed dagje,zonder misselijk te zijn en zo doodmoe.
Hebben jullie ook last van zo rare dromen?Ik droom de laatste maand zo vreemd en zo realistisch.hormonen hè.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >