Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/08/2008 @ 13:40 wendy ![]() | viki,dan wordt het tijd voor een buikfotoke hè. ![]() |
| 26/08/2008 @ 15:32 wendy ![]() | gwen,nog een hele dikke proficiat!!en een hele mooie naam! geniet ervan! groetjes,wendy |
| 26/08/2008 @ 22:04 Viki ![]() | Hoi, Eventjes snel een berichtje: Gwen van harte geluk gewenst met je prachtige dochter! ![]() ![]() Geniet van dit prille babygeluk. |
| 27/08/2008 @ 07:55 Lieze | ook van hieruit, snel, snel Gwen, MEGA-dikke proficiat met die flinke meid van jullie!!!! Geniet ervan, eindelijk met jullie drie!!! dames, ik kom later vandaag nog langs! groetjes, Lieze |
| 27/08/2008 @ 22:05 Viki ![]() | Hoi Eva, geweldig dat alles zo goed was bij de gyn. Een pak van je hart zeker? Lieze, lijkt me heel leuk idee voor de suikerbonen. Ivm de naam. Wij hadden onze namen al lang gekozen, vanaf het moment dat we aan het proberen waren. Maar nu blijkt dat onze naam in de top 30 staat van populaire jongensnamen van het moment (ik ga niet zeggen welke naam want dat mag dan toch nog een verrassing zijn). Nu twijfelt mijn ventje of we wel die naam moeten nemen want de kans is groot dat er nog kindjes gaan zijn in zijn klas die zo noemen. Hoewel ik vind dat je daar je oordeel niet volledig vanaf kan laten hangen. Voorlopig houden we dus nog onze naam maar mijn ventje heeft toch zijn bedenkingen. Misschien kan je inspiratie opdoen op de site http://www.statbel.fgov.be/. Daar kan je een lijst downloaden met namen die afgelopen jaar minstens twee keer zijn geregistreerd. Wendy, ik had ook sterk het gevoel dat het een jongetje ging zijn en kijk ik had gelijk. Nu ja, je hebt natuurlijk wel 50% kans hé. Rond de 11 a 12 weken begon ik mij ook minder misselijk te voelen. Hopelijk gaat het bij jou ook beter nu. Snuitje, oei die rugpijn dat klinkt niet goed. Kan wel van de zwangerschap zijn hoor, heb dat nog gehoord. Dus best even melden aan de gynaecoloog die kan eventueel kinesist voorschrijven. ![]() |
| 28/08/2008 @ 08:45 Lieze | Goeiemorgen! deze morgen nog thuis, kindjes zitten voor tv (zijn hun speelgoed echt beu, dus heb ik maar eens toegegeven om zelf ook iets te kunnen doen) en ik heb wat tijd om hier nog eens te komen snuffelen hé. Viki, onze namen lagen ook lang voor ik zwanger was vast. Maar na een tijdje, maw hoe meer kindjes, hoe moeilijker het wordt vind ik. Lars is ook vrij populair maar dat heeft ons niet tegengehouden. Flore is minder gekend, al dacht familie uit antwerpen toen dat het een jongen was, blijkbaar is dat daar een jongensnaam ... Zij zit alleen in de klas met haar naam, maar er zitten wel twee Lores. Hoe het bij lars gaat zijn weet ik nog niet ... En de suikerbonen, tja bij Flore hadden we chocolade, bij Lars nougat en suikerbonen ... telkens wel vrij originele verpakkingen, maar ook serieus duur! Ik heb ook nog lollys gevonden waar ze de naam op drukken, ook tof, maar dan moet je er weer twee in een zakje gaan steken ... Snuitje, zouden het bekkenproblemen kunnen zijn? Zelf nooit gehad maar je hoort dat wel regelmatig hé. Zeker eens navragen hoor! Wendy, hier inderdaad flink druk. En een hele week school, we gaan het inderdaad heel vlug weer gewoon zijn. Ik start liever met een halve dag, al maakt dat bij de kleintjes niet zo uit, daar maak je toch een hele week kennis enz. van jouw namen vind ik de volgende de leukste: jade (wel op z'n vlaams uitgesproken), gitte, mila, myrthe (maar hoor je al heel veel dus zou ik niet doen), en bij de jongens warre (was in de running bij lars en nu ook maar toevallig zit er dit jaar zo'n ventje in mijn klas, dan kan ik dat niet maken hé) en tibe Gaan jullie vragen wat het wordt? Wij weten (voorlopig) niet wat het gaat worden, hoe verder hoe minder dat ik het wil weten, t is zo'n mooie verrassing! Alleen praktisch gezien is het gemakkelijker ... als ze de snoepjes maken mag je gaan kijken en foto's maken enz ... maar dat zal dus niet gaan hé. Ventje was eerst super overtuigd dat hij het niet wou weten en nu begint hij te keren. Het tegenovergestelde dus van mij! Bij Flore dacht (en hoopte ik ook stillekes) dat het een meisje ging zijn: bingo! Bij Lars dacht ik eerder in de richting van een jongen: bingo! En nu denk ik terug in de richting van een kleine meid ... kijken hoe dit afloopt! allé ik ga ne was ophangen en hopen dat hij droogt tussen de wolken!!! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

En ik was ook zoo moe ik haalde 22u nog net en dan viel ik slaap (waar ik ook was, best wel genant soms als je bij vrienden op bezoek bent). Maar dat is nu ook fel verbeterd. Hopelijk komt het gauw in orde met je huisbaas, goed dat je de huurdersbond hebt ingeschakelt.