< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » we willen zo graag

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/08/2008 @ 10:36
F.

Hoi Weentje en Tama,
Bedankt voor jullie steun meiden!
Ik moet een afspraak maken met mijn fertiliteitsarts om te bespreken of en hoe we verder kunnen gaan. Heel spannend...

Tja, ik weet dat ik hier van me af mag schrijven, maar het is eerlijk gezegd soms best een beetje moeilijk. Er wordt hier inmiddels meer geschreven over zwanger zijn en moeder zijn, dan over zwanger en moeder willen worden. Dat is hartstikke goed nieuws, want dat betekent dat er hoop is voor de nog niet-zwangeren, maar het voelt daardoor soms wat tegenstrijdig om tussen alle positieve berichten te beginnen over mijn minder positieve gevoelens.
Ik zou ook zo graag willen meeschrijven over ervaringen van echo's en krampjes en groeiende buiken, maar ik kan alleen maar fantaseren over hoe dat is.
Begrijp me niet verkeerd, want ik vind het heel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Ik weet hoe moeilijk het voor jullie is geweest en ik haal er heel veel hoop en moed uit dat het bij jullie uiteindelijk is gelukt.

Nou ja, julie snappen me wel. Dit is vast 1 van die dingen die ik hier van me af mag schrijven, niet?

Liefs van mij

ps: Weentje, ik ken die berichtenboeken van Freya niet, maar ik zal eens kijken.
[Laatst gewijzigd door F. - 11/08/2008 @ 11:09] - Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 14:12
michian

Online Status Stuur bericht
Hoi meiden,

Hier eindelijk weer eens een teken van leven van mij .
We zijn inmiddels verhuist,hebben de boel aardig op orde nu.

De extra IUI in juli is mislukt(daar heb ik weer een behoorlijke opdonder van gehad) en ik ben anderhalve week geleden begonnen met het spuiten van Lucrin voor IVF nummer twee.Vrijdag begin ik met Menopur en dan volgende week de 22ste is de eerste follikelmeting.

Er breekt voor ons weer een hele spannende tijd aan.

Ik zal proberen de aankomende dagen hier even terug te lezen.

Car...

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:01
F.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Car, welkom terug. Jammer dat de extra iui niet is gelukt. Waarom kreeg je eigenlijk een extra iui?
En nu spannende tijden inderdaad. Succes met de nieuwe ivf-ronde! Ik duim voor je dat dit 'm gaat worden!

Hoe is 't verder hier? Iedereen alweer een beetje terug van vakantie?
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:18
Tama

wat is het hier stil...

hoe is het met iedereen?

Groetjes
Tama

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:46
F.

Hoi Tama,
Ja het is hier bijna uitgestorven... Jammer hoor.

Hoe is het met jou? Voel je je goed?

Ik heb gehoord dat we de volgende cyclus nog een iui-poging gaan doen, als de cyste dan weg is tenminste. In plaats van clomid, moet ik hormonen gaan spuiten. We doen het niet zozeer meer voor de kans, maar meer om informatie te krijgen voor het ivf-traject. We kijken hoe mijn eierstok reageert op deze hormonen, zodat we hopelijk daarna met een goede ivf-poging kunnen beginnen.
Beetje dubbel dus, maar ik heb wel het idee dat dit de beste aanpak is. Nu maar hopen dat de cyste ook echt weg is bij de volgende uitgangsecho.

Dit weekend gaan we er even lekker tussenuit. Ik was woensdag 3 jaar getrouwd en van mijn man kreeg ik een weekendje Antwerpen. Heb er erg veel zin in!

Hoe is het met de anderen?

Liefs, Efje
Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:08
Anne

Online Status

Hai meiden,

Heb geprobeerd wat pagina's snel door te lezen om weer een beetje bij te zijn. We zijn 3 weken op de camping geweest en nog een weekje naar de Moezel, Duitsland geweest. Joshua heeft nog flink gehuild, sinds een week heb ik een inbakerdoek en baker ik hem dus in. Na zijn flesje gaat hij nog 'spelen' in de box, als ik 'verveelgeluidjes' hoor, baker ik hem dus in, wieg hem nog een beetje, en dan slaapt hij tot de volgende fles. Poeh zeg, daar ben ik heel blij mee. Ik hoop nu dat het door zet. Groeien doet hij als de beste hoor!!!!

Weentje, ik las dat je kleine meisje alweer tandjes krijgt, wat gaat het snel he. Wel heel leuk allemaal. Ik snap je 'bezig zijn' met een tweede kindje, ook bij ons ging het niet gemakkelijk, we laten nu ook maar alles op zijn beloop. De kans dat het spontaan lukt is ook bij ons heel klein. Voorlopig 'hoeft' het ook niet zo nodig, maar ik weet zeker dat het ook over een paar maanden vast gaat 'kriebelen'. We denken er eigenlijk net zo over als jullie.

Lieve, lieve Efje, wat jammer meid, dat het niet gelukt is en dan ook nog die cyste, ik kan wel met je mee snikken om alles wat je toch steeds weer moet verwerken. Ik gun het je zo, meid, echt waar! Ik zou willen dat ik je zwanger kon toveren, want ik begrijp maar al te goed zo je gevoel. Het geeft niet, je negatieve gevoelens. Ik heb het ook een tijdje gehad, alsof het hier alleen maar om kindjes, echo's, dikke buiken ging, terwijl er toch echt stond 'moeilijk zwanger worden --- we willen zo graag'. Soms dacht ik, die dingen kun je toch wel ergens anders schrijven, want immers ik wil ook zooooooooo graag. Daarom wil ik hier ook niet TE veel over Joshua schrijven. Ik heb leuk contact met de meiden van de zwangerschapsgym waar ik dat mee kan doen. Het onderwerp moet hier dus gewoon zwanger worden blijven hoor. Zo is dat! Dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Ik hoop dat je goed reageert op de medicatie en hoop heel erg dat de volgende IUI dan toch mag lukken. Anders steun ik je, in je IVF traject meid!

Tama en Nique leuk om te lezen dat jullie zwangerschap zo goed gaat, dat is altijd fijn. Straks een drukke periode met de beeb. Geniet nog lekker van deze tijd!!

Car, weer terug van weggeweest en verhuisd....leuk een nieuw huis, hopelijk dat hier een mooi kindje geboren mag worden!

Ik denk dat Tamara nog in Italie is?? Ik ben heel benieuwd hoe je trouwdag etc was...............

Mijn vriendin gaat morgen trouwen, ze voorspellen nou niet het mooiste weer en vooral voor de foto's is dat toch wel leuk. Anders word je jurk ook zo vies, hihih!! Joshua blijft bij mijn ouders, best ook weer spannend. Tot gauw allemaal!!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:26
F.

Ha meiden,

Nog even snel een berichtje voor ik vertrek naar Antwerpen.

Lieve Anne, wat ben je toch een schat. Je begrijpt me helemaal, thanks!
Ik zou het heel fijn vinden als het hier vooral gaat over zwanger worden, maar tegelijkertijd hoop ik dat jij en de andere meiden vooral ook updates blijven geven. Het zou raar zijn als je niet meer over je eigen dingen zou kunnen schrijven. En ik ben ook oprecht benieuwd hoe het gaat!

Fijn dat je een goede methode hebt gevonden om Joshua te troosten. Je kunt er aardig stuk van zijn van dat gehuil, heb ik begrepen. Mijn vriendin had voor haar zoontje ook veel baat bij inbakeren.
Veel plezier morgen bij de bruiloft, ik hoop dat het weer meevalt!

Joehoe, andere forum-vriendinnetjes, waar zijn jullie??

Ik ga er lekker vandoor, tot na het weekend!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:43
Destiny

Lieve meiden..

Ook ik ben weer van de partij!
Hoe gaat het met iedereen??
Effie!!!!Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!!!!

Zal ik maar beginnen met ons huwelijk??
We hebben echt een geweldige tijd gehad!
Maar voor we gingen trouwen ging er alleen ontzettend veel mis.
Ik heb een blog bij gehouden, hieronder een fragment.
(als jullie zin hebben om te lezen )
Doe het maar ff zo want het is te veel om te tikken nu..

6 augustus 2008

De koffers zijn voor mijn doen ruim op tijd in gepakt.
De reispapieren en paspoorten liggen klaar.
Alles dubbel gechecked.
Om 02.00 uur gaat de wekker.
Na snel gedouched te hebben enz. en uitgebreid met de katten geknuffeld te hebben staan we klaar om te vertrekken.
Met het busje van Wouters werk vertekken we om 03.00 richting Dusseldorf voor onze vlucht naar Milaan.
We vertekken een beetje aan de late kant, want onze vlucht vertekt om 06.50.
We moesten nog even snel pinnen, maar er was geen pinautomaat die het deed hier in town.
Zul je net zien.
Uiteindelijk waren we dan toch onderweg.
Mijn vriendin en getuige was al vanuit Rotterdam op weg naar en kwam ruim op tijd aan aan op de luchthaven.
Uiteindelijk kwamen we om 06.10 aan op de luchthaven.
Wouter ging de auto parkeren, en ik ging snel Mijn vriendin op zoeken om alvast in te checken.
We moesten direct door lopen zei de dame van de incheckbalie.
Maar natuurlijk niet zonder Wouter.
Die kon ons niet vinden.....
Uiteindelijk om 06.40 vond hij ons.
Snel renden we naar de gate.
Dat waar ik bang voor was gebeurde...
Bij de gate aangekomen bleek dat het vliegtuig al weg was.

HOE KAN MIJ DAT NOU GEBEUREN..??
Een reisadviseuse mist geen vliegtuig!!!

Na flink te hebben gejankt ben ik gaan zoeken naar een oplossing..
Want er zal natuurlijk geen bruiloft plaats vinden zonder bruidspaar.

Ik ben op de luchthaven gaan zoeken naar de goedkoopste mogelijkheid om alsnog weg te komen.
Wouter en Mijn vriendin kwamen met het idee om met zijn drieën in het busje te stappen en naar Italie te rijden.
Op routeplanner hadden ze gezien dat het goedkoper zou zijn dan nieuwe vluchten te boeken, en we zouden er ongeveer 8 uur over doen naar Milaan.
Zo gezegd zo gedaan, alle koffers werden achterin gegooid, we sloegen drinken in en we gingen rond 10.00 uur op weg naar Bella Italia.
Gelukkig had Mijn vriendin de TomTom mee.
Onderweg sloeg de vermoeidheid toe en zijn we vaak gestopt.
Het was ook wel erg krap met zijn drieën.
Onderweg geregeld dat we de auto die we 's ochtends op zouden halen s'avonds op konden halen, en omdat we nu een busje bij ons hadden had ik geregeld dat we de auto alleen voor het weekend zouden huren,zodat Chantal de auto tot haar beschikking had.
Oorspronkelijk zouden we de auto inleveren in Rome, dit ook aangepast naar Milaan.
Toen we in Zwitserland waren kwam Wouter er plotseling achter dat hij zijn rijbewijs vergeten was!
Al die tijd dus zonder rijbewijs gereden.
Gelukkig zouden Wouters ouders de dag erop naar Italie komen.
Die hebben uiteindelijk het rijbewijs op de slaapkamer gevonden.
Nu Wouter zijn rijbewijs niet bij zich had konden we de auto ook niet meer huren voor die dag.
Mijn vriendin zou de auto namelijk niet kunnen huren omdat ze net een half jaar haar rijbewijs heeft.
Dit alles zorgde voor de nodige vertragingen onderweg.
We besloten daarom om bij aankomst in Milaan te overnachten.
Wouter's broer en zijn vriend waren op dat moment al in Italie en keken op hun laptop naar beschikbare en betaalbare hotels.
Omdat ze het zo te doen hadden met ons kregen we deze overnachting cadeau van ze.

7 augustus 2008

Al vroeg vertrokken we vanuit Milaan richting Certaldo want om kwart over 11 hadden we een afspraak met onze weddingplanner Claudine om in ondertrouw te gaan en de taart uit te zoeken.
Eenmaal aangekomen in Toscane zagen we eindelijk hoe mooi deze omgeving is!
Dorpjes als Certaldo en San Gimignano zijn plaatjes om te zien, en je waant je echt in de middeleeuwen.
Ondertrouw en het uitzoeken van de taart was zo gebeurd.
Eindelijk konden we gaan genieten.
We gingen naar San Gimignano waar we in Villa Ducci met het hele gezelschap zouden verbijven.
Wij arriveerden als eerste en kort daarna de andere gasten.
Ik heb nog nooit zo genoten van een duik in het zwembad als hier.
Het was ruim over de 30 graden!
Het was al gauw erg gezellig bij het zwembad.
De koude biertjes gingen er goed in!
Het wachten was nog op de getuige van Wouter en zijn vrouw.
Tegen 14.00 zouden ze landen op Milaan Bergamo.
Wouter belde ze op.
Wat bleek......zij hadden de vlucht gemist omdat ze op de verkeerde luchthaven in Dusseldorf waren.
En nu??
Na ze even te hebben laten zweten vertelde Wouter dat ook wij de vlucht hadden gemist en dat we met de auto waren gegaan.
Hij besloot ook te gaan rijden ......en om voor 1 nacht aanwezig te zijn voor onze bruiloft.
Echt grote klasse dit!!

...

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:47
Destiny

8 augustus 2008

De grote dag is aangebroken!!
Na het ontbijt zijn we met zijn allen vertrokken naar een wijnproeverij bij één van de vele wijnboeren in de regio.
Je zit hier midden in het Chianti gebied.
Na de wijnproeverij zijn we terug gegaan naar de Villa.
Het zwembad was DE plek waar iedereen op dat moment wilde zijn.
Wouter's getuige en zijn vrouw waren inmiddels ook aangekomen.

De trouwauto, een witte volkswagenkever, was inmiddels gearriveerd.
Tegen 15.00 zijn mijn zusje en ik naar haar kamer gegaan om ons klaar te maken voor de trouwerij.
Ik ben eerst even op bed gaan liggen want ik voelde me niet echt geweldig.
Snipverkouden..
Mijn zwager heeft deze dag voor ons gefilmd.
Tijdens het klaarmaken kwam hij langs met de camera om het gestress bij mijn zusje op de kamer te filmen.
Mijn zusjes vriend kreeg de taak om in onze koffer mijn slipje te zoeken.
Fotograaf David wam ook nog even langs tijdens de make up om foto's te maken.
Mijn haar moest nog gebeuren toen Claudine riep dat we met 10 minuten klaar moesten staan.
Opnieuw stress!
Toen ik eindelijk klaar was kon ik eindelijk mijn toekomstige man zien.
De minuten dat ik moest wachten duurden eeuwen!
Mijn vader heeft me naar Wouter begeleid..en daar stond hij..
Strak in pak en super knap!
Mijn vriendin mocht van ons de trouwauto besturen, wat voor haar een droom was die werkelijkheid werd.
Helaas wilde het autootje niet helemaal meewerken en maakte bij het schakelen ontzettend veel lawaai.
Het lawaai van een race auto laat maar zeggen.
We reden naar Certaldo Alto, het oude hoog gelegen centrum van Certaldo.
Claudine heeft het laatste stuk omhoog gereden, met ontzettend veel lawaai en getoeter.

Boven aangekomen konden we vrijwel meteen het mooie en oude stadhuis in.
Op de binnenplaats werden we getrouwd.
In het Italiaans werd ons de wet voor getrouwden voor gelezen.
Claudine vertaalde.
Eindelijk zijn we dan getrouwd!
We gingen meteen met David op pad om de mooiste foto's te maken.
Wat ontzettend leuk was, waren de reacties op straat.
Er werd geklapt en oude Italiaanse vrouwen die buiten zaten, zeiden dat ik er zo mooi uit zag.
Geweldig!
Na de foto's gingen we naar de familie die op ons wachtten op een terrasje om daar te toasten en de taart te eten.
We sneden de taart aan met het meest geweldige landschap op de achtergrond wat je je maar kunt wensen.
Na de toast gingen we nog even foto's nemen met David.
Daarna weer terug naar de villa.
Toen we wegreden hadden ze aan de auto cola-blikjes bevestigd.
We werden toen we Certaldo uitreden uitgezwaaid door de bewoners op straat, dat was zo leuk!
Onderweg nam Claudine die voor ons reed 3 meisjes mee die aan het liften waren.
Wij hebben een Belgische lifter mee genomen.
Vlak voor de villa kregen we nog even pech..

Bij de villa hebben we heerlijk gegeten met zijn allen.
Alleen was het al vrij laat en de 4 gangen ging er niet bij iedereen helemaal in.
Na het diner hebben we nog even na gekletst met iedereen.
Nadat Wouter en ik alles hadden afgerekend zijn we vertrokken naar ons hotel..
we wisten dat het ergens tussen San Gimignano en Certaldo moest liggen.
We hebben die weg een paar keer heen en weer gereden.
Toen we het niet konden vinden zijn we bij hotel Villa San Paolo beland.
Omdat we onze eerste nacht als man en vrouw niet in het busje wilden door brengen hebben we hier in gechecked.
We kregen in plaats van een standaard kamer een superior room omdat we net getrouwd waren.
Uiteindelijk lagen we tegen 03.00 uur in bed.
Zo een heel verhaal..

Anne, je bent weer terug!
4 weekjes weg...wat een heerlijke luxe meid!
Hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben gehad.
Wat fijn dat Joshua nu lekker door slaapt.
Heeft mama ook eeb beetje rust.
Wanneer moet jij weer werken?
Ik vind het onzettend lief van je dat je hier nog steeds komt en ons zo veel mogelijk steunt.
Hoewel het voor mij soms moeilijk was om de zwangerschaps- en baby verhalen te lezen weet ik dat jullie in de zelfde onzekere situatie hebben gezeten en geeft het mij hoop te weten dat het bij jullie gelukt is.

Lieve Ef,
Wat fijn dat ze zo met jullie mee denken naar een oplossing.
Ik hoop dat je nu POSITIEVER nieuws gaat krijgen.
Hebben ze jullie ook verteld dat andere hormonen minder heftig zijn?
Mijn arts vertelde dat namelijk.
Ga maar lekker genieten van jullie weekendje Antwerpen.
Zal jullie vast goed doen.
Lekker bourgondisch eten, en dr straks weer tegen aan.
Wanneer moet je ongi worden?

Weentje, je meisje nu al tandjes?
Jeeeetje wat gaat dat snel zeg?

De andere meiden?
Hoe gaat het met de zwangerschappen?
Ik ga een eind breien aan mijn lange bijdrage.
Tot gauw
Liefs Tamara

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 22:54
weentje

Online Status Bekijk profiel
efje toch kom hier maar lekker praten en doen we zijn hier om je te steunen ik weet hoe je je voelt net zoals anne heb ik het helaas ook moeten meemaken steeds maar weer was er iemand zwanger maarik alweer eens niet
ook ik hoop dat het ivf traject je hierbij kan helpen alhoewel het soms niet makkelijk zal zijn maar ik hoop date een posetief resultaat mag hebben en je binnekort heel blij mag zijn

michian meid hoe gaat het ondertussen met jouw hoop wat beter leuk verhuisd hoop dat je je een beetje hebt gevonden

tamara pfffffffff je hebt heel wat mee mogen maken en heel wat zenuwen mogen hebben
maar wel fijn dat je toch ondanks alles een heel mooi huwelijk had
was een mooie foto

tama en niqeu fijn dat het goed gaat met jullie zwangerschap

anne fijn dat joshua door het inbakkeren wel slaapt hier heb ik daar geluukig niet zo een last van sliep en slaapt nog steeds goed vandaag hebben we een loopstoeltje gehaald echt leuk om haar erin te zien ja ze worden toch zo snel groot schrik ieders keer weer als ik haar in de box zie ligge
ja die kriebels dat blijft denk ik natuurlijk niet zo erg als bij de 1ste maar het kriebeld toch goed dus wie weet we laten het maar een beetje belopen wel zijn we ons er over eens geworden dat we eind volgend jaar de mmm weer ingaan heb ook nog 2crios

ben zelf ook nog erg acktief bij freya en het heeft me ook flink geholpen bij het zwanger worden al die meiden in het algemene boek maken het zelfde mee en voelen hetzelfde en weten wat je doormaakt

zo ik ga nu lekker slapen

dikke kussss aan iedereen

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:34
Anne

Online Status

Efje, tuurlijk begrijp ik je hoor...........weet het nog heel goed. Vooral als er vrouwen waren die over de minder leuke dingen hadden, dan dacht ik 'ooooooooooow, had ik het maar, want ik heb het er allemaal voor over'. Dat soort dingen. Bij de leuke dingen was ik jaloers. Allemaal heel logisch. Tuurlijk blijf ik soms wat vertellen, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar jullie, de blijdschap als er eentje zwanger is na een hele lange tijd. Ik hoop gewoon dat dat heel snel is weggelegd voor jullie allemaal, die hier wachten.

Tamara, sjonge wat een verhalen en wat is er veel misgegaan zeg, hihihi, moest ook om sommige dingen wel lachen hoor. Ik zou zelf ook helemaal gestresst zijn, hahaahha, maar meid, je bent getrouwd!!! Daar gaat het om, van harte gefeliciteerd hoor!! Gelukkig dat je de 'nare' dingen ook wel weer vergeet en er later om kan lachen.

Ik heb mijn vakantieuren opgenomen na mijn verlof, dat is dus eigenlijk nu. Daarna nog wat restant vakantieuren en nog een maand onbetaald verlof. Kortom, ik begin in november weer met werken, dus ik heb nog alle tijd.

Heb je trouwens inmiddels wat anders gevonden?? Of heb ik dat gemist?

Weentje, leuk dat je alweer de kriebels krijgt zeg. Ik heb dat helemaal niet, maarja, nu is Shania ook alweer een stukje ouder. Wie weet mag het nu 'natuurlijk' lukken hoor. Het moet je wel gerusten dat je nog 2 crio's over hebt. Hoef je niet tegen die tijd helemaal overnieuw te beginnen. Maar hopelijk is het niet nodig.

Ik wilde nog even naar buiten, maar het wordt hier donker.....

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 13:01
michian

Meiden,

Ik heb a.s vrijdag weer een punctie.

Car...

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 22:10
F.

Ha meiden, gelukkig is het hier alweer wat drukker

Mevrouw Tamara (tja, dat moet vanaf nu nou eenmaal ), van harte he!! Ben je nog lekker aan het genieten van je wittebroodsweken?
Goed dat je alle belevenissen hebt opgeschreven. Er gebeurt zoveel in die paar dagen en dat staat nu nog allemaal vers in je geheugen. Later weet je alleen nog maar de grote lijnen en dan is het leuk om alles terug te kunnen lezen. Heb ik ook gedaan en ik vind het na 3 jaar zelfs al leuk om weer te lezen! Kun je nagaan over 50 jaar, als jullie met grijze haren op de bank zitten te zwijmelen over 'vroegah' haha.

Weentje, thanx voor het duimen meid!
Ik hoop dat jullie de medische molen niet meer nodig zullen hebben en dat het straks toch spontaan ineens mag lukken. Dat zou toch geweldig zijn. En anders heb je inderdaad altijd je cryo's nog en de wetenschap dat de medische molen jullie heel ver kan brengen. Vind je het een 'gek idee' om nog twee cryo's te hebben? Ik bedoel, denk je er veel aan?

Anne, wat fijn dat je nog even niet hoeft te werken! Slim gedaan zo met je verlof. Toch blijf ik het vreemd vinden dat kersverse moeders niet gewoon standaard zoveel zwangerschapsverlof krijgen. Het is helemaal geen luxe in deze, toch wel zware, periode. Dan doen ze het in Zweden een stuk beter, met een jaar verlof.
Tja, al die gevoelens... Ik krijg er soms een punthoofd van . Gelukkig overheersen de positieve gevoelens nog steeds veruit en kan ik ook nog heel blij zijn voor anderen. Alleen soms, als mijn hoop weer eens de grond in is gestampt of als de zoveelste tegenslag zich aandient, dan is positief zijn wel eens lastig.
Weet je wat ik dan doe: lekker zeuren hier en een weekendje Antwerpen met mijn lief
't Was erg gezellig. Lekker gerelaxed, beetje gewinkeld, filmpjes gezien, lekker gegeten, gezwommen en zelfs gebowled haha. We kunnen er weer even tegenaan.

Michian, succes met de punctie.

Kus, Efje
[Laatst gewijzigd door F. - 26/08/2008 @ 22:12] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 13:37
Anne

Online Status

Michian, heel veel succes hoor vrijdag. We duimen voor mooie eitjes voor je en vooral voor straks een goede TP!!

Efje, heel herkenbaar hoor je gevoelens.........kostte mij soms best dagen om weer een beetje positief te worden. Ach en dan was ik het weer een paar dagen en dan was er wel weer wat en werd ik weer depri. Zo gaat dat met die gevoelens als je zo graag wilt. Dan maar lekker steun zoeken bij je 'vriendinnetjes', daar zijn we voor.

Lekker zeg dat weekendje Antwerpen, leuke dingen gedaan, lees ik. Voorheen bowlden wij ook heel vaak, ik vond het wel leuk. We deden het zelfs op een saaie zondagmiddag in de buurt, met vrienden. Mannen natuurlijk pilsje erbij, heel gezellig.

Trouwens mijn man had iets moois voor me gedaan........hotelletje geboekt in Scheveningen, met een kingsize boxspring, massage, zwembad, champagne en ontbijt op bed, echt heeeeeeeeeerlijk!! Lekker uit eten geweest etc. Joshua bleef bij opa en oma. Hij vond het gewoon heel zielig hoeveel pijn ik had geleden met de bevalling, lief he.

Maar goed, al is het soms een paar dagen, het geeft je gewoon weer lekker energie om er tegen te kunnen. En Efje, ik vind altijd dat je jezelf heel goed weer bij elkaar raapt en ik weet dat dat heel moeilijk is, maar je verdient een pluim hoor daarvoor!

Hier gaat het verder goed, weinig nieuws, lekker. Ja, idd het is dadelijk zoweer november..........ik vind ook dat vrouwen best langer vrij mogen zijn. De regel in Zweden is super. Maar misschien vind ik het werken straks heel leuk. Gelukkig heb ik een luxe positie, ik hoef niet perse te werken, maar alles wat extra binnenkomt is toch leuk meegenomen in deze dure tijd.

Efje, is jullie huis trouwens verkocht?

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:45
F.

Thanx voor de pluim An
Maar ik zou het niet kunnen zonder jou, de andere meiden, mijn beste vriendin, familie en natuurlijk mijn lieve man. ('t lijkt wel de Oscars, hihi)
Wat lief zeg, van je man. Heerlijk naar Scheveningen en dan ook nog lekker verwend worden! Ja die mannen van ons weten stiekem best wel waar ze hun vrouwtjes blij mee kunnen maken

Jammergenoeg is ons huis nog niet verkocht . Er zit ook geen centimeter beweging in. We bieden het nu ook te huur aan, via een organisatie, om de kans op ellende zo klein mogelijk te houden. Er zijn al een paar bezichtigingen geweest, dus ik heb het idee dat dat sneller gaat. We zien wel. Het is niet leuk, maar 'gelukkig' heb ik andere dingen aan mijn hoofd .

Fijne avond!
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:42
Destiny

Heeey meiden

Ef, je hebt een heerlijk weekend gehad zo te zien!
Shoppen doet altijd goed..hihi.
Wat goed dat je er weer tegen aan kunt!
Jullie huis staat al behoorlijk lang te koop zeg, frustrerend!
Maar je hoort het vaker hoor, ik ben er van overtuigd dat jullie je huis wel een keer zullen verkopen.
Jullie hebben ook de nodige aanpassingen gedaan toch om de verkoop te stimuleren.

Ik ben afgelopen zaterdag ongi geworden.
Heb maandag contact opgenomen met de ferti afdeling, en heb een schema gekregen.
Ik ben met de pil begonnen.
11 september moet ik voor het eerst spuiten
En 14 september de laatste pil.
Dan hebben we de 21e een echo.
Erg spannend..voor mijn gevoel gaat er nu eindelijk na maanden stil staan echt wat beginnen.

Nou, ik hou het voor nu even kort.

Michian succes.

Tot gauw meiden.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 21:00
F.

Jeetje Tamara, het komt nu ineens heel dichtbij he? Ik snap wel dat je blij bent dat er nu eindelijk actie is.
Is de punctie dan ook in september, of hoe gaat dat bij ivf? Ik heb ook wel eens gehoord van lang of kort protocol. Wat doe jij?

Ik heb vandaag een teambuildingsmiddag gehad met mijn afdeling. Was weer erg lachen. We gingen o.a. jeu de boulen, hahaha. Maar... ik heb wel mooi gewonnen Als 'prijs' mag ik volgend jaar met mijn teamgenootje de teambuilding organiseren

Goed, ik duik er eens vroeg in vandaag, tot later!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:07
michian

Meiden,

Even heel kort,heb nog erg veel pijn na een moeizame punctie gisteren.Maar de oogst was 8 eitjes en goede zwemmers.Morgenochtend mogen we naar het VU bellen ivm bevruchting en eventuele terugplaatsing.

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:20
weentje

Online Status Bekijk profiel
michian super zeg
en heb je al nieuws vandaag

ef lekker weekend gehad zie ik nou wens je dit een fijn weekend voor nu het mag er wezen met dit weer eindelijk

tamara jij hebt de start geaakt zie ik ik wist nog dat ik toen dacht de pil daar wil ik toch net vanaf hahahha
en het spuiten viel eigenlijk reuze mee en dan ben ik nog heel erg bang voor spuiten de eerste keer trok ik em van schrik weer eruit hahahah
het word spannend voor jullie

hoe gaat het met de zwangere dames

anne wat lief van je man zeg ja met een babytje erbij gaat het even wat moeilijker om aandacht voor je partner te hebben hier genieten we nu van elkaar als shania na bed gaat fas rond 8uur
heb nu alles weer wat weten te combineren hahahah

[Laatst gewijzigd door weentje - 30/08/2008 @ 09:22] - Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:37
Efje

Hey Michian, wat goed zeg, en ik zie op je banner dat je sinds vandaag twee emmy's in je buik hebt! Spannend hoor, ik duim voor je dat je over twee weken een fantastisch resultaat hebt.

Ha Weentje, wat goed dat je je draai weer een beetje hebt gevonden. Ik kan me voorstellen dat je de 'quality time' met je lief nu wat meer moet plannen. Geniet maar lekker van elkaar

Hoe is het met de rest?
Tamara, hoe gaat het met de pil? Merk je er iets van?

Ik had vanmorgen gelukkig goed nieuws bij de uitgangsecho: geen cyste meer te bekennen!
Ik mag dus starten met de laatste iui-ronde, dit keer met hormoonspuiten. Ik heb vandaag meteen de spuitinstructie gekregen voor de gonal-f. Het valt wel mee, maar het moeilijkste vond ik dat je jezelf moet prikken. Heel stom, want ik dacht echt 'dat doe ik gewoon even'. Maar mijn hand met de naald erin dacht daar heel anders over . Daar zat ik dan met een buikplooi tussen mijn vingers, te staren naar 'de hand met naald'. Doe maar, zei ik tegen mezelf, maar ik luisterde niet, haha. Je zou er een meervoudig persoonlijkheidssyndroom van krijgen
Uiteindelijk bood de verpleegkundige de helpende hand. Ach, het is eigenlijk een piece of cake. Morgenavond zet ik de eerste spuit, en mocht ik weer niet durven, dan mag manlief het doen.

Liefs, Efje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >