Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 20:48 Anke ![]() | Heb net nog wat nieuwe foto's hierin gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM De laatste 7 foto's zijn van gisteren. En gisteren lachtte Jelte voor het eerst terug!!! |
| 06/09/2008 @ 10:35 snuitje ![]() | Mooie foto's zeg !!!! |
| 06/09/2008 @ 13:35 SMDJ ![]() | hey iedereen hier nog steeds geen opening onze meid woog vorige keer al 3217 gram super he ![]() vrijdag terug ![]() lieke jammer dat je ventje zo spuugt zeg anke mooi mannetje zeg ![]() |
| 10/09/2008 @ 13:35 Anke ![]() | Jelte woog net 4230 gram, hij woog vorige week 4070 gram. Goed aangekomen dus!! |
| 14/09/2008 @ 20:02 Anke ![]() | Lieke, wat goed dat je nog wel op volledige borstvoeding zit, je gaat wel door met het flesje? Ik zou als ik jou was gewoon nog lekker volhouden, of heb je nog steeds zoveel last met voeden? Vind het wel knap van je hoor! Hoe gaan jouw nachten? Hier gaan de nachten vrij goed, hij slaapt steeds langer, dat is wel lekker. En hij slaapt wel snel in na de voeding, voeden, boeren, even knuffelen en rechtop houden, anders gaat ie snel spugen en hij valt weer in slaap. En dan is ie daarna voor zeker 4 uur tevreden. Hij wordt niet meer voor 4 uur wakker, het is eerder 4 uur of 6 uur dat ie wakker wordt, en dan 3-4 uur later weer. Axel is idd een flinke jongen, fijn dat ie zo goed groeit, dat is alleen maar een goed teken! Ik ga Jelte woensdag weer wegen, hij wordt ook steeds zwaarder, dat is duidelijk te voelen. Heb alleen geen flauw idee hoe lang hij nu is, toch maar es een keer meten. Zal zo even wat nieuwe foto's in mijn album zetten http://www.mijnalbum.nl/Album=KPHKH7ZM |
| 15/09/2008 @ 23:29 Anke ![]() | SMJD, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! Heel veel geluk saampjes, en geniet ervan! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

ben benieuwd...