< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?
29/08/2008 @ 09:28
Marije

Online Status Bekijk profiel
Hi

Dianne, gefeliciteerd!!! Wat leuk.

Missloes, ja het gaat wel. De controle was gister goed. Het lijkt nu klaar. Maar heb nog wel buikpijn dus dat moet ik in de gaten houden.
Nu hopen dat de volgende ongi niet te lang op zich laat wachten . na de vorige miskraam werd ik pas na 7 weken weer ongi en dat is echt niet leuk
Gaaf zeg een goede echo! Zo leuk lijkt me weer. Geniet er maar van!

Zwanja, leuk zondag aan de familie vertellen!

Anna, succes met je bekken! Ander rustig aan doen idd

Fijn weekend allemaal! Wij hebben dorpsdag hier dus dat is wel gezellig

doeii

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 22:15
weentje

gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn

veel sterkte aan de meiden waarbij het fout is gegaan

dames die bezig zijn klus ze

sorry dat ik eve niet geweest ben maar we hebben een nieuw huisje toegwezen gekregen en dus een beetje drukkie drukkie

me nod komt weer in de buurt maar door het huisje en zo denk ik niet dat het deze keer wat gaat worden maar ja
dan maar op na de volgende ronde

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:02
Marije

Hee

Waar is iedereen???

Patricia en Dianne, nog lekker aan het zwangeren?

Weetje, ik duim voor je!!

En hoe is het met de dames die zo misselijk waren?

Hier gaat het wel. Moest vandaag toch naar het ziekenhuis voor een echo. Ik heb nog steeds buikklachten.De dokter wilde toch zekerheid. Gelukkig was de baarmoeder nu weer leeg en schoon en de eierstokken zijn ook schoon.
Nog wel bloed geprikt voor de zekerheid en als de hcgwaarden mooi laag zijn is het goed.

Iedereen lekker genoten van het mooie weer van het weekend?
Wij wel! Lekker gefietst en het was dorpsfeest zaterdag.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marije - 01/09/2008 @ 20:03] - Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:18
Patricia

Zo dames, daar ben ik weer, misselijk en wel terug uit Spanje. J?a hoor ik ben me toch vlagen misselijk echt niet leuk. En enorm veel honger. Moet echt vaak wat eten nu. Maar goed, tis voor een goed doel he.

Marije ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.

Dianne, geweldig nieuws, ik had al zo'n idee dat je zwanger was. Gefeliciteerd!

Zo en nu ga ik uitrusten, ben al van 3.45 vanmorgen op.

Liefs

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:15
Marije

Hi

Ik ben vandaag gebeld door de gyn. De HCG waarden zijn 100, geruststellend laag zei de gyn maar wel hoger dan hij had verwacht. Dus moet ik over 2 weken weer bloed prikken. Pff het houdt niet op maar wel fijn dat ik zo goed in de gaten wordt gehouden.

Weet iemand iets over hoogtes van HCG waarden? Zwanja?

Patricia, lekker naar spanje geweest dus, heerlijk! Wel een bittere pil zo hier weer in de regen!
ERg misselijk dus, dat is een goed teken meid.
Het gaat wel goed met me al is het wel moeilijk verkroppen dat ik zoveel pech heb en dat het nu weer mis is gegaan...

morgen lekker mamadag

doeii

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:17
Zwanja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marije,

neen ik weet niks van hoe hoog HCG waarden moeten zijn. Ik weet dat de waarde in het begin elke dag hoort te verdubbelen, maar wat de waardes juist moeten zijn... Geen idee.

XXX

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:17
Zwanja

Hey, hallo allemaal!

Ik kom efkes mijn belevenissen van gisteren en vandaag vertellen: gisteren een zwaar auto-ongeval gehad. Kop-staart aanrijding en ik was de kop. Kruimeltje heeft er geen gevolgen aan overgehouden. De HA zei dat hij waarschijnlijk wat harder gewiebeld zal hebben, maar dat hij goed beschermd zit. Ik zal er toch pas helemaal gerust in zijn bij de volgende echo...

Ikzelf heb er een whiplash aan overgehouden en heb een weekje rust voorgeschreven gekregen. Moet ook naar de kine om mijn nek goed los te masseren.

De auto is het veel minder goed vergaan: vandaag bevestiging van perte totale gekregen: de koffer was 10 centimeter korter dan hij hoort te zijn. Conclusie: chassis geplooid. Gevolg: bye bye auto. Nu ja: het voornaamste is natuurlijk dat het enkel blikschade is, maar nu zijn we de auto kwijt, natuurlijk. En budget voor een nieuwe hebben we eigenlijk niet. Dus ja: afwachten wat de expert voorstelt als restwaarde van de auto.

Dikke zoen en slaapwel,

XXX

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:22
Zwanja

@ Marije: 'k heb wat opzoekwerk gedaan en volgende link gevonden:

http://blog.seniorennet...ndra33/archief.php?ID=5

XXX

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:28
Marije

HOi Zwanja

Dank je!

Jeetje wat heftig zeg, pfff wat moet jij geschrokken zijn.

IK ben blij dat alles goed met de baby is!!

Jij sterkte met je wiplash.

Groetjes Marije

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:50
Missloes

Hai meiden,

Zwanja wat erg zeg en dan ook nog een whiplash eraan overgehouden. Gelukkig is met de baby wel alles in orde
Maar als ik het goed begrijp is er bij jou iemand achterop gereden??? Dan ben jij toch niet schuldig??
Ik weet niet hoe het in belgie gaat (jij bent toch van belgie?), maar in NL wordt er een dagwaarde bepaald door de expert (tip: kijk op internet naar de gemiddelde prijs voor een soortgelijke auto met dezelfde KM-stand)
De restwaarde wordt vervolgens van de dagwaarde afgehaald, en dat bedrag wordt door de verzekering uitgekeerd. Bijv. auto is 5000 waard, waarde van de auto in huidige staat is 1000 euro, 5000 -1000 = 4000 euro hiervoor mag hij gerepareerd worden en als dat niet lukt wordt dit uit uitgekeerd door de verzekering, indien tegenpartij schuldig is.
Meldt wel bij de verzekering, en dan het liefst meteen op het schade formulier, dat er sprake is van letsel, omdat dit dan evt. ook nog verhaald kan worden.
Als je vragen hebt wil ik je best helpen, ik doe dit namelijk dagelijks op mn werk.

Marije, lijkt mij nog best hoog die hcg waarde, weet er ook niet zoveel van hoor, maar op deze site moet je dat ergens kunnen vinden.

Patricia, fijne vakantie gehad? Beetje minder dat je zo misselijk bent, maar nog ff bikkelen en dan is dat ook weer over.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 19:32

Hey hallo

Zwanja wat schrikken zeg !!!
Heel veel beterschap met je whiplash.

Hier gaat alles redelijk goed, ik heb sinds vandaag last van bruinig slijmverlies, wat me niet zo lekker zit.
Ik ben erg bang om een miskraam te krijgen, maar ja we laten de natuur maar rustig zijn gang gaan.

Liefs DIanne

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:40
Missloes

Hai meiden,

Dianne, ik zou me over bruin slijmverlies geen zorgen maken.
Bruin is oud en kan nog van een evt. innesteling zijn.

Ik heb hier ook een aantal dagen last van gehad. Door bijv. niezen kan er al een bloedvaatje springen.
Heel af en toe heb ik er nog steeds last van, maar vorige week toch een superecho gehad met kloppend hartje, en VK zei ook dat het niks bijzonders was. Zolang het niet rood en pijnlijk is is er niks aan de hand.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 15:13
Marije

Hi

Dianne, kan me voorstellen dat je bang bent. Probeer postief te blijven en het hoeft niks te betekenen! Ik duim

Groetjes!
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:26

dag dames

ik weet het het is lang geleden dat ik nog is ben langsgeweest, maar het is druk hier. Axltje dat weer ziek is geweest, dan mijn echtgenoot en nu ik :-)

hopelijk gaat met jullie alles goed! Voor degene die ondertussen zwanger zijn proficiat! en voor wie het nog moet komen hier staan de omhoog :-)

ik zit ook nog met een vraagje... Toen ik de laatste keer ongesteld geworden ben was het in wel 4 keer. de ene dag een beetje bloed dan weer een dag niks dan weer veel. Nu merkte ik daarstraks toen ik aan het douchen was dat ik van die melkkorstjes op mijn tepel had en toen ik ze eraf deed kwam er melk uit (sorry voor de uitleg) ik vraag me af of het zou kunnen dat ik dan toch zwanger ben of het me gewoon allemaal inbeeld. Het is al 5 maand geleden dat ik nog borstvoeding heb gegeven. Vind het allemaal zo raar....

hopelijk kunnen jullie mij helpen

kelly & Axl

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:08

Hey Dames

Bedankt voor al jullie steun, maar helaas geen goed nieuws.
Ik heb nu pijn in mijn buik en verlies nu rood helder bloed.
Ik ben erg verdrietig, en teleurgesteld.

Maar goed geniet nu maar dubbel op van mijn kleine meissie.

Liefs DIanne

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:20

ey Diane

wat spijtig nieuws! hier een dikke knuffel van ons
en als je erover wilt praten weet dat je bij ons op
het forum altijd terecht kunt!

Veel sterkte

kelly

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:18
Marije

Hi

Dianne, nee.........meid wat Kl*te!! Vind het heel verdrietig voor je. Als je er over wilt praten of als je iets wilt weten. Dan weet je me te vinden hè. Ook op hyves.
Wel even in de gaten houden en volgende week even laten checken hoe de status nu is. Sterkte!

Kelly, ik weet het niet.....kan me haast niet voorstellend dat je zwanger bent. Maar een test is de enige manier om het zeker te weten.

Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb een oproep gehad om weer bloed te prikken om te kijken of die hcg waarden zakken.
Maar ff bellen zo

fijn weekend!

Groetjes
Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:15
Missloes

Ahh, Dianne, nee he..... Dit is echt niet leuk. En het ging zo goed hier op dit topic.,

Marije, hoe gaat het met jou meid, nog steeds last van krampen??
Hoop dat alles weer goed zit voor je.

Dianne en Marije heel veel sterkte.

Hoe gaat het met de andere meiden???
Hier gaat alles zn gangetje, wel heeeel erg moe, lijkt ook steeds erger te worden, maar ja nog een weekje dan zou het weer minder moeten worden.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:37
Marije

Hi

Dinanne, hoe is het nu met je meid?
Ik leef erg met je mee!

Missloes, met mij gaat het wel. Ik heb niet veel last meer van mijn buik. Gister nog wel maar ik het een erg drukke dag. Zit nu een beetje in zo'n tussenfase en voel me wat gelaten.
het lichamelijke gedeelte bijna voorbij maar nu wel het besef dat ik dus echt niet meer zwanger ben.... En maandag over een week weer bloedprikken voor die waardes.
Lekker zeg dat jij bijna bij de 3 maanden bent. Nog ff doorbijten met de vermoeidheid. Wanneer heb je weer echo?

Ik ga zondag naar het concert van Lionel Richie, gaaf hè
Ff heerlijke afleiding en genieten

groetjes
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 09:49
Marije

Hee waar is iedereen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >