Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?| 02/09/2008 @ 21:22 Zwanja ![]() | @ Marije: 'k heb wat opzoekwerk gedaan en volgende link gevonden: http://blog.seniorennet...ndra33/archief.php?ID=5 XXX |
| 03/09/2008 @ 09:28 Marije ![]() | HOi Zwanja Dank je! Jeetje wat heftig zeg, pfff wat moet jij geschrokken zijn. IK ben blij dat alles goed met de baby is!! Jij sterkte met je wiplash. Groetjes Marije |
| 04/09/2008 @ 15:13 Marije | Hi Dianne, kan me voorstellen dat je bang bent. Probeer postief te blijven en het hoeft niks te betekenen! Ik duim ![]() Groetjes! |
04/09/2008 @ 22:20 ![]() | ey Diane wat spijtig nieuws! hier een dikke knuffel van ons en als je erover wilt praten weet dat je bij ons op het forum altijd terecht kunt! Veel sterkte kelly |
| 05/09/2008 @ 08:18 Marije | Hi Dianne, nee.........meid wat Kl*te!! Vind het heel verdrietig voor je. Als je er over wilt praten of als je iets wilt weten. Dan weet je me te vinden hè. Ook op hyves. Wel even in de gaten houden en volgende week even laten checken hoe de status nu is. Sterkte! Kelly, ik weet het niet.....kan me haast niet voorstellend dat je zwanger bent. Maar een test is de enige manier om het zeker te weten. Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb een oproep gehad om weer bloed te prikken om te kijken of die hcg waarden zakken. Maar ff bellen zo fijn weekend! Groetjes |
| 05/09/2008 @ 13:37 Marije | Hi Dinanne, hoe is het nu met je meid? Ik leef erg met je mee! Missloes, met mij gaat het wel. Ik heb niet veel last meer van mijn buik. Gister nog wel maar ik het een erg drukke dag. Zit nu een beetje in zo'n tussenfase en voel me wat gelaten. het lichamelijke gedeelte bijna voorbij maar nu wel het besef dat ik dus echt niet meer zwanger ben... . En maandag over een week weer bloedprikken voor die waardes.Lekker zeg dat jij bijna bij de 3 maanden bent. Nog ff doorbijten met de vermoeidheid. Wanneer heb je weer echo? Ik ga zondag naar het concert van Lionel Richie, gaaf hè Ff heerlijke afleiding en genieten ![]() groetjes |
| 07/09/2008 @ 09:49 Marije ![]() | Hee waar is iedereen? |
< vorige pagina | volgende pagina >

. na de vorige miskraam werd ik pas na 7 weken weer ongi en dat is echt niet leuk

. En maandag over een week weer bloedprikken voor die waardes.