Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/09/2008 @ 15:56 miranda | pregnyl hallo, gister avond een pregnyl prik moeten halen in mijn achterwerk in het ziekenhuis. Dit vond ik niet zo fijne prik. Maar goed. Verder is verteld dat pregnyl het eitje goed laat rijpen. En in mijn geval laat het eitje dan los. Vandaag uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan. Deze was negatief. Maar had wel 2 streepjes.En dat heb ik nooit gehad. Maar er is mij verder verteld dat we na gisteren 2 dagen moeten vrijen en dan 2 weken wachten om een zwangerschapstest te mogen doen. Mijn man en ik zijn best zenuwachtig. Heeft iemand anders hiermee ervaring? groetjes miranda |
< vorige pagina | volgende pagina >

Met stress toch zwanger na IUI?

Weet je waarom je geen traan kon laten? Bij mij is dat toch zo, omdat je het zoooo gewoon wordt! Elke keer die negatieve testen, ik geloof er gewoon niet meer in dat het ooit positief zal zijn. Ik denk dat ik gewoon maar voortdoe omdat ik niet beter weet. En ooit zullen ze me zeggen dat het genoeg is geweest en dan stop ik alsof er niets gebeurd is. Zo stel ik het me tegenwoordig al voor... 
Heb er mijn tranen al voor gelaten en dan kom je zo op het werk aan met iets rodere ogen en lap, moet'k het nog eens uitleggen, weer tranen... pff.