< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
23/08/2008 @ 23:40
pukkel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi miranda

ik weet niet of je dit nog leest maar ik wilde je nog even heel veel succes toewensen voor morgen zet m op!!!!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 15:08
Emmy

Vanmorgen sms gehad van Miranda. De vliezen waren gebroken, maar ze had nog geen weeen. Spannend!!!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 19:24
pukkel

spannendddddddd!!!!!!! echt leuk ben heel benieuwd

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:54
Emmy

Ons Miranda is vandaag om 15:50 uur bevallen van prachtige zoon Daan!!
Hij is 49 cm en 3490 kg. Ze schrijft dat de bevalling op zich nog is mee gevallen, ze heeft even veel pijn gehad, daarna heeft ze nog verdoving gehad.

Eindelijk heeft ze haar zoontje in haar armen en is ze van de dikke buik verlost. O wat zal ze blij zijn.

Groetjes, Emmy

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 22:48

Proficiat Mirandake!!!!
ook aan papa en Anne, geniet van jullie gezinnetje!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx

xxelsxx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:03
pukkel

hoi miranda

van harte gefeliciteerd met jullie zoon,geniet ervan met zn 4tjes!!!!

liefs

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 15:45
Fie

Miranda, een dikke proficiat met je zoontje Daan. Ik hoop dat alles in orde is en dat jullie 4tjes van elkander kunnen genieten.

xFie

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:26
Emmy

Els??? Weet je nou wat je gaat krijgen?? j/m? Ben nieuwsgierig hoor

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 21:35
Emmy

Eeeeheeelsss!!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 18:47
pukkel

elsjuhhhhh wil niks vertellen denk
hier weinig te melden alleen dat ik me echt hondsberoerd voel flinke buikpijn ,diarree en verkouden bah en dat met het schitterende weekend voor de deur het zal toch geen kwaad kunnen voor de kleine ik ben bij de eerste nooit ziek geweest nou zal ook wel goed komen

jullie allemaal genieten van een heerlijk weekend

liefs zieke pukkeltje

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 22:22
Emmy

Haha ik geloof ook dat Els het voor zichzelf gaat houden.....Els??

Pukkel, ik ben bij Laura ook nooit ziek geweest maar nu bij nr 2 heb ik er vaak aan moeten geloven en dan duurde t echt lang voordat ik opknapte. Is echt niet leuk he. Veel beterschap!! Ze zeggen trouwens dat de baby wel neemt wattie nodig heeft, je bent zelf degene die met minder voort moet.

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 01:08

Hoi iedereen,
voor ik ga slapen toch nog eens komen piepen, het antwoord op jullie vraag: mijn ventje wil het als verrassing houden en ik moet dus wel meedoen hé, kan jullie wel zeggen dat beebje het goed doet!
Zie nu een drietal dagen bij bewegingen van de baby ook mn buikje meebewegen, zaaaaaaaaaalig!!
Tot laat in de namiddag een beroerd gevoel, maar is nu beter, ga bedje opzoeken,

tot gauw!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:35
groupy

Hey iedereen, ben weer terug in het land! Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties en Emmy voor het te komen melden. We zijn sinds gisteren thuis, en het is toch even wennen met 4-en te zijn. Gelukkig is Daan een makkelijke baby die veel slaapt (tot nu toe), op wat krampjes na horen we hem niet. Ik geef ook borstvoeding, en die is sinds gisteren avond zoals het moet. We hebben even wat gesukkelt. Meneer is te ongeduldig! Als hij honger heeft wil hij onmiddelijk melk, en als je juist bv geeft heb je dat niet hé. Dus kolven, kolven, kolven, en ondertussen bijvoeden. Gevolg gisteren ochtend ferm stuwing, maar hij wou niet meer aan de borst. Met tepelhoedjes ging het wel, dus ja, ook goed hé. En gisterenavond ineens, was hem er mee weg, dus geen tepelhoedjes meer!
Ik ben nog volop met de foto's bezig, van het moment dat er een op mn profiel staat, meld ik het (probeer vandaag nog)
Zo, nu snel door eten en dan kleren aan, en dan is het weer tijd voor Daan om te eten denk ik. Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:33

Nogmaals proficiat Miranda en rest van het gezin!!!
Ben heel benieuwd naar fototjes van jullie Daantje, wat is de reactie van Anne, zal wel meevallen zeker?
Blij voor je dat de voedingen lukken, hoop dat het mij ook zo vergaat hoor, afwachten...
Ben je niet te moe? Hebben ze een knip moeten geven?
Zo, geniet maar en rust als je kan, jullie geluk zal wel compleet zijn zeker,

liefs

xxelsxx

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 22:50
groupy

Foto's staan op profiel hé!

Anne is wel redelijk uit haar doen sinds we thuis zijn, maar dat is normaal hé. Meer wenen, meer uithalen en stout zijn, jaloers naar Daan toe als die een andere pamper moet of borstvoeding krjgt... Ze moet wat wennen hé. Ik probeer haar geregeld extra knuffels te geven en al wat streken te negeren, hopelijk vlot het zo snel.
Zelf ben ik erg moe ja, ben ook verkouden, beetje slechte weerstand na de bevalling. Heb ook een knip ja, doet nog erg pijn. Ik neem er wel iets voor zodat ik kan zitten en lopen. Binnekort gaat alles weer vlotter hé

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 16:05
Fie

Miranda, wat is die schattig. Ge hebt dat goed gedaan meid

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:03

Mooie flinke zoon is dat zeg!!
Blij dat je en een meisje en een jongen hebt?
Hier zit de eerste schooldag erop, blijft heel cool die zoon van me, nou ja; vijfde leerjaar... zou erg zijn moest hij deze ochtend met tranen aan de schoolpoort gestaan hebben hé, hihi
Volgend schooljaar kan ik zijn brusje meenemen, fijn!
Al genoten van mn bewegende buikje vandaag, al flink gepoetst, mn geboortelijst beginnen aanleggen in de winkel, heb nu een paswoord en doe verder hier thuis, best makkelijk!
Morgen hebben we de proefdruk van ons kaartje, je ziet, alles komt goed hé
Met alle anderen alles ok?
Dringend verder de boeken kaften en dan koken: spinaziestoemp met worsten, mmmmmmmmm
dada

xxelsxx

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:34
Emmy

AAhhh Els! Ben zoooooooo benieuwd!

Lijkt me leuk werk trouwens zo'n geboortelijst. Hebben jullie nog veel nodig? Je zoon is al wat ouder he, hebben jullie nog alles van zijn babytijd?

Hier vreselijk op wacht. Ik probeer maar t een en ander te plannen zodat ik thuis niet teveel na ga denken en ga zitten te wachten...

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 23:19
pukkel

@emmy het word nu wel; heel spannend voor jou....ik ga je alvast heel veel succes toewensenzet m op !!!!!

@miranda wat een schitterend mannetje zeg echt geweldig gaat alles goed verder? en met anne,kan ze al wat wennen?

@els gaaf gevoel he dat je nu echt het kindje goed voelt bewegen en de buik ook voor mn man en dochter ook zo gaaf om te zien

@fie hoe issie nou met de voedingen?en verders?

hier alles rustig wel weer veel meer last van harde buiken heeft denk ik ook met stress te maken zie heel erg tegen de 26 weken op toen ging het bij mn dochtertje mis maar de verloskundige zei laatst nog bij haar ist ook goed gekomen dus waarom nu niet en daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in dus houd ik me daar maar aan vast
verder probeer ik zoveel mogelijk onbezorgd te genieten van de zwangerschap komt ook gewoon goed hihi

nou ik mn bedje maar weer ns opzoeken
slaap lekker allemaal

xxx

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:51

hoi hoi

idd Emmy!! Spannend!!! Doe het goed als t zover is hé, we duimen voor je!
Pukkel: verzorg je goed hoor, en idd, bij je dochtertje kwam alles goed, bij dit babytje ook hoor!!
Net zoals de vraag van Pukkel aan Fie: lukt alles een beetje beter nu?
Mirandake, kan het wat wennen met vier ipv met drie?

Nu beetje huisje aan kant leggen en verder werken aan de lijst,Emmy: neen, ik had niks meer van zoontje, na 10 jaar hou je niet zoveel meer bij hoor, hihi

xxelsxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >