Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2008 @ 09:18 Tama ![]() | wat is het hier stil... hoe is het met iedereen? Groetjes Tama |
| 21/08/2008 @ 21:08 Anne | Hai meiden, Heb geprobeerd wat pagina's snel door te lezen om weer een beetje bij te zijn. We zijn 3 weken op de camping geweest en nog een weekje naar de Moezel, Duitsland geweest. Joshua heeft nog flink gehuild, sinds een week heb ik een inbakerdoek en baker ik hem dus in. Na zijn flesje gaat hij nog 'spelen' in de box, als ik 'verveelgeluidjes' hoor, baker ik hem dus in, wieg hem nog een beetje, en dan slaapt hij tot de volgende fles. Poeh zeg, daar ben ik heel blij mee. Ik hoop nu dat het door zet. Groeien doet hij als de beste hoor!!!! Weentje, ik las dat je kleine meisje alweer tandjes krijgt, wat gaat het snel he. Wel heel leuk allemaal. Ik snap je 'bezig zijn' met een tweede kindje, ook bij ons ging het niet gemakkelijk, we laten nu ook maar alles op zijn beloop. De kans dat het spontaan lukt is ook bij ons heel klein. Voorlopig 'hoeft' het ook niet zo nodig, maar ik weet zeker dat het ook over een paar maanden vast gaat 'kriebelen'. We denken er eigenlijk net zo over als jullie. Lieve, lieve Efje, wat jammer meid, dat het niet gelukt is en dan ook nog die cyste, ik kan wel met je mee snikken om alles wat je toch steeds weer moet verwerken. Ik gun het je zo, meid, echt waar! Ik zou willen dat ik je zwanger kon toveren, want ik begrijp maar al te goed zo je gevoel. Het geeft niet, je negatieve gevoelens. Ik heb het ook een tijdje gehad, alsof het hier alleen maar om kindjes, echo's, dikke buiken ging, terwijl er toch echt stond 'moeilijk zwanger worden --- we willen zo graag'. Soms dacht ik, die dingen kun je toch wel ergens anders schrijven, want immers ik wil ook zooooooooo graag. Daarom wil ik hier ook niet TE veel over Joshua schrijven. Ik heb leuk contact met de meiden van de zwangerschapsgym waar ik dat mee kan doen. Het onderwerp moet hier dus gewoon zwanger worden blijven hoor. Zo is dat! Dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Ik hoop dat je goed reageert op de medicatie en hoop heel erg dat de volgende IUI dan toch mag lukken. Anders steun ik je, in je IVF traject meid! Tama en Nique leuk om te lezen dat jullie zwangerschap zo goed gaat, dat is altijd fijn. Straks een drukke periode met de beeb. Geniet nog lekker van deze tijd!! Car, weer terug van weggeweest en verhuisd....leuk een nieuw huis, hopelijk dat hier een mooi kindje geboren mag worden! Ik denk dat Tamara nog in Italie is?? Ik ben heel benieuwd hoe je trouwdag etc was............... Mijn vriendin gaat morgen trouwen, ze voorspellen nou niet het mooiste weer en vooral voor de foto's is dat toch wel leuk. Anders word je jurk ook zo vies, hihih!! Joshua blijft bij mijn ouders, best ook weer spannend. Tot gauw allemaal!! |
| 25/08/2008 @ 13:34 Anne | Efje, tuurlijk begrijp ik je hoor...........weet het nog heel goed. Vooral als er vrouwen waren die over de minder leuke dingen hadden, dan dacht ik 'ooooooooooow, had ik het maar, want ik heb het er allemaal voor over'. Dat soort dingen. Bij de leuke dingen was ik jaloers. Allemaal heel logisch. Tuurlijk blijf ik soms wat vertellen, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar jullie, de blijdschap als er eentje zwanger is na een hele lange tijd. Ik hoop gewoon dat dat heel snel is weggelegd voor jullie allemaal, die hier wachten. Tamara, sjonge wat een verhalen en wat is er veel misgegaan zeg, hihihi, moest ook om sommige dingen wel lachen hoor. Ik zou zelf ook helemaal gestresst zijn, hahaahha, maar meid, je bent getrouwd!!! Daar gaat het om, van harte gefeliciteerd hoor!! Gelukkig dat je de 'nare' dingen ook wel weer vergeet en er later om kan lachen. Ik heb mijn vakantieuren opgenomen na mijn verlof, dat is dus eigenlijk nu. Daarna nog wat restant vakantieuren en nog een maand onbetaald verlof. Kortom, ik begin in november weer met werken, dus ik heb nog alle tijd. Heb je trouwens inmiddels wat anders gevonden?? Of heb ik dat gemist? Weentje, leuk dat je alweer de kriebels krijgt zeg. Ik heb dat helemaal niet, maarja, nu is Shania ook alweer een stukje ouder. Wie weet mag het nu 'natuurlijk' lukken hoor. Het moet je wel gerusten dat je nog 2 crio's over hebt. Hoef je niet tegen die tijd helemaal overnieuw te beginnen. Maar hopelijk is het niet nodig. Ik wilde nog even naar buiten, maar het wordt hier donker..... ![]() |
| 26/08/2008 @ 13:01 michian ![]() | Meiden, Ik heb a.s vrijdag weer een punctie. Car... |
| 27/08/2008 @ 13:37 Anne | Michian, heel veel succes hoor vrijdag. We duimen voor mooie eitjes voor je en vooral voor straks een goede TP!! Efje, heel herkenbaar hoor je gevoelens.........kostte mij soms best dagen om weer een beetje positief te worden. Ach en dan was ik het weer een paar dagen en dan was er wel weer wat en werd ik weer depri. Zo gaat dat met die gevoelens als je zo graag wilt. Dan maar lekker steun zoeken bij je 'vriendinnetjes', daar zijn we voor. ![]() Lekker zeg dat weekendje Antwerpen, leuke dingen gedaan, lees ik. Voorheen bowlden wij ook heel vaak, ik vond het wel leuk. We deden het zelfs op een saaie zondagmiddag in de buurt, met vrienden. Mannen natuurlijk pilsje erbij, heel gezellig. Trouwens mijn man had iets moois voor me gedaan........hotelletje geboekt in Scheveningen, met een kingsize boxspring, massage, zwembad, champagne en ontbijt op bed, echt heeeeeeeeeerlijk!! Lekker uit eten geweest etc. Joshua bleef bij opa en oma. Hij vond het gewoon heel zielig hoeveel pijn ik had geleden met de bevalling, lief he. Maar goed, al is het soms een paar dagen, het geeft je gewoon weer lekker energie om er tegen te kunnen. En Efje, ik vind altijd dat je jezelf heel goed weer bij elkaar raapt en ik weet dat dat heel moeilijk is, maar je verdient een pluim hoor daarvoor! Hier gaat het verder goed, weinig nieuws, lekker. Ja, idd het is dadelijk zoweer november.... ......ik vind ook dat vrouwen best langer vrij mogen zijn. De regel in Zweden is super. Maar misschien vind ik het werken straks heel leuk. Gelukkig heb ik een luxe positie, ik hoef niet perse te werken, maar alles wat extra binnenkomt is toch leuk meegenomen in deze dure tijd.Efje, is jullie huis trouwens verkocht? |
| 01/09/2008 @ 20:37 Efje | Hey Michian, wat goed zeg, en ik zie op je banner dat je sinds vandaag twee emmy's in je buik hebt! Spannend hoor, ik duim voor je dat je over twee weken een fantastisch resultaat hebt. Ha Weentje, wat goed dat je je draai weer een beetje hebt gevonden. Ik kan me voorstellen dat je de 'quality time' met je lief nu wat meer moet plannen. Geniet maar lekker van elkaar ![]() Hoe is het met de rest? Tamara, hoe gaat het met de pil? Merk je er iets van? Ik had vanmorgen gelukkig goed nieuws bij de uitgangsecho: geen cyste meer te bekennen! ![]() Ik mag dus starten met de laatste iui-ronde, dit keer met hormoonspuiten. Ik heb vandaag meteen de spuitinstructie gekregen voor de gonal-f. Het valt wel mee, maar het moeilijkste vond ik dat je jezelf moet prikken. Heel stom, want ik dacht echt 'dat doe ik gewoon even'. Maar mijn hand met de naald erin dacht daar heel anders over . Daar zat ik dan met een buikplooi tussen mijn vingers, te staren naar 'de hand met naald'. Doe maar, zei ik tegen mezelf, maar ik luisterde niet, haha. Je zou er een meervoudig persoonlijkheidssyndroom van krijgen ![]() Uiteindelijk bood de verpleegkundige de helpende hand. Ach, het is eigenlijk een piece of cake. Morgenavond zet ik de eerste spuit, en mocht ik weer niet durven, dan mag manlief het doen. Liefs, Efje |
| 03/09/2008 @ 21:30 Efje | Hi Tamara, Ik had dat ook hoor, tijdens mijn pilgebruik (ruim 10 jaar) had ik heel veel last van gespannen borsten gedurende bijna de hele cyclus. Ik weet nog goed dat het me zo meeviel dat, toen ik was gestopt, ik het nog maar 1 week in de maand had. Die onzekerheid die je voelt is heel logisch meid. Komt me erg bekend voor in ieder geval. Ik ben ook oprecht blij voor zwangere vriendinnen of vriendinnen met kinderen. En ik kan ook echt genieten van die kleine hummels van ze. Maar op een onbewaakt ogenblik slaat dan die onzekerheid toe en vraag ik me af of het ooit wel voor mij is weggelegd. Want wat nou als dat niet zo is?? Die angst wordt ook steeds erger, naarmate de behandelingen 'op raken'. Heb jij dat ook? Lieve Tamara, we moeten nog steeds uitgaan van het positieve. Het gaat gewoon goedkomen voor ons! Afgesproken? Het prikken valt gelukkig heel erg mee. Gisteren was nog even spannend toen ik het thuis allemaal zelf moest doen. Mijn man hielp heel lief mee met alles, maar de prik heb ik uiteindelijk zelf gezet. Vanavond ging alles alweer een stuk sneller en makkelijker. Nogmaals, het valt me erg mee. Kun jij ook hoor! Wat goed dat je eerlijk wilt zijn over je ivf/icsi-traject bij sollicitaties. Lijkt me heel eng, maar je hebt wel gelijk. Ze moeten je nemen zoals je bent. Heb je al wat interessants lopen? Zo, hoe is het met de rest? Nog leuke dingen in de planning? Liefs, Efje |
| 04/09/2008 @ 13:43 Anne | Michian, spannend 2 embryo's terug gekregen, rustig aan doen is mijn advies!! Op naar 15/09, hopelijk wordt het een superdag voor je! Tamara en Efje, wat spannend allemaal zeg............. Tamara begonnen met de pil en Efje met prikken voor de laatste IUI. Sjonge, voor mijn gevoel gebeurt er nu daadwerkelijk ook wat met jullie en we weten niet hoelang, maar ik geloof wel dat het goed gaat komen met jullie. Ook ik had die angst, ja hallo, wat als alle pogingen 'op' zijn en ik ben nog niet zwanger, alleen bij de gedachtes kreeg ik al tranen in mijn ogen. Eerst dacht ik dat ik die behandelingen dan wel zelf zou gaan betalen, later dacht ik, dan zit het er niet in en ga ik genieten van andere dingen met mijn man. Toen vond ik wat rust. Maar ik snap wel dat dat nu makkelijker praten is. Efje, ondanks dat ik werk in de gezondheidszorg, vond ik dat prikken in mezelf ook maar gek. Ik zat ook te staren naar mijn buikplooi en naald, maar vond ook, ik MOET het doen. En eenmaal gedaan komt het allemaal goed, het valt reuze mee! En net als jij zegt, ook Tamara kan dit. Je beseft je wel wat je er allemaal voor over moet hebben. Het 'grote' duimen is hier dan ook begonnen voor jullie. We schrijven immers al zooooooooooooo lang en ik gun het jullie zo van harte! Maar mijn hartje zegt dat het ooit goedkomt! Weentje, wat fijn dat weer de tijd hebt gevonden voor je man. Dat is ook heel belangrijk. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, je bent druk met het kleintje, geniet van de dingetjes en s avonds plof op de bank, bedenk je je opeens hoe moe je bent, hihihihih Maar goed, daar moeten ook HUN maar wat begrip voor hebben hoor.Hier gaat het verder prima en geniet van mijn spruitje! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

we willen zo graag

)
......ik vind ook dat vrouwen best langer vrij mogen zijn. De regel in Zweden is super. Maar misschien vind ik het werken straks heel leuk. Gelukkig heb ik een luxe positie, ik hoef niet perse te werken, maar alles wat extra binnenkomt is toch leuk meegenomen in deze dure tijd.